Airports of Thailand Plc (AoT) zal naar verwachting beging volgend jaar een app lanceren om de service aan passagiers op Thaise luchthavens te verhogen.

Volgens Nitinai Sirismatthakarn van AoT, zal de nieuwe app straks informatie tonen over vluchten, aankomst van bagage en praktische informatie over de luchthaven. Zo kan men straks zien welke toiletten op de airport vrij zijn. Daarnaast geeft de app passagiers actuele informatie over de beschikbaarheid van een parkeerplaats op AoT-luchthavens. Een taxi reserveren kan ook.

De app zal het eerste kwartaal van volgend jaar worden uitgerold in de luchthavens Suvarnabhumi, Don Mueang en Phuket. De overige drie luchthavens van de AoT, in Chiang Rai, Chiang Mai en Hat Yai, zullen in het tweede kwartaal worden geïntegreerd.

Volgens Nitinai kost het hele project voor de zes luchthavens bijna 400 miljoen baht. De AoT schat dat in de beginfase minstens een miljoen mensen de app zullen gebruiken.

Bron: Bangkok Post

Over deze blogger

Redactie
Redactie
Dit artikel is geschreven en gecontroleerd door de redactie. De inhoud is gebaseerd op persoonlijke ervaringen, meningen en eigen onderzoek van de auteur. Waar relevant is er gebruikgemaakt van ChatGPT als hulpmiddel bij het schrijven en structureren van teksten. Hoewel er zorgvuldig wordt omgegaan met de inhoud, kan niet worden gegarandeerd dat alle informatie volledig, actueel of foutloos is.
De lezer is zelf verantwoordelijk voor het gebruik van de informatie op deze website. De auteur aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade of gevolgen die voortvloeien uit het gebruik van de geboden informatie.

Er zijn geen reacties mogelijk.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website