Lezersinzending: Goede service van Etihad

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersinzending
Tags:
8 februari 2015

Beste lezers

Ik ben op 15 januari weer naar Thailand geweest ik kon op dat moment een ticket kopen via Tix voor 450 euro wederom met Etihad. Van AMS -BKK en vice versa, op de heenweg 2 uur wachten op Abu-Dhabi en op de terugweg 3 uur wachten, dus dat leek me een goede deal.

Op de heenreis ging alles zoals het moest maar op de terugweg bleek het te slecht weer te zijn om de tussenlanding te maken. Meer informatie was er niet, dus daar sta je dan…. op de luchthaven in Bangkok.

Opeens kwam er een man naar me toe lopen en vroeg waar ik heen zou vliegen, ik vertelde hem dat ik naar Amsterdam moest. Hij zei loop maar even met me mee, we hebben nog stoelen vrij met China Air, u kunt inchecken en meteen rechtstreeks vertrekken. Ik met hem mee gelopen, alles werd keurig afgehandeld en ik kon weg met een klein halfuurtje vertraging.

Ik moet zeggen dat ik wederom goede ervaringen heb gehad met Ethiad Airways. Bedankt! Ik hoop in de toekomst weer te mogen vliegen met deze maatschappij. Dit was zomaar een stukje welke ik wilde delen met de lezers.

Met vriendelijk groet,

Frans

1 reactie op “Lezersinzending: Goede service van Etihad”

  1. Bert zegt op

    Ben het volledig met je eens. Fijne maatschappij, heel flexibel en wat voor ons heel belangrijk is: ook rechtstreeks naar Phuket.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website