» Laat een reactie achter


15 reacties op “Bericht van KLM voor personen die terug naar Nederland willen vliegen”

  1. Geert zegt op

    Geweldig !
    Das goed geregeld van KLM dat ze in deze moeilijke tijden toch nog op Bangkok vliegen.

    Gegroet.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +9 (obv 9 stemmen)
    • Pat zegt op

      Fijn we vertrekken op 18 mei. Ik hoop dat het vliegtuig half leeg is.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Waardering: +1 (obv 1 stem)
      • willem zegt op

        Ik hoop voor jullie dat er dan een vlucht is.
        Mijn vlucht zou op 7 mei zijn maar gezien de situatie ben ik toch maar afgelopen zondag terug gevlogen.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Waardering: +3 (obv 3 stemmen)
      • John zegt op

        Er staat duidelijk tot beging mei.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Waardering: +2 (obv 2 stemmen)
      • l.lagemaat zegt op

        De maand april wordt alleen genoemd!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Waardering: +3 (obv 3 stemmen)
      • Marjo zegt op

        reken daar maar niet op ….wij zijn afgelopen maandag 6 april teruggekomen met zo’n speciale vlucht en die zat VOL !!! 3 bij 3 bij 3…VOL !! 12 uur lang….
        En bij aankomst op Schiphol constant de mededeling dat we toch echt 1,5 meter afstand moesten houden….

        VA:F [1.9.22_1171]
        Waardering: +1 (obv 1 stem)
    • PEER zegt op

      Geert,
      KLM vliegt ván BKK niet óp BKK

      VA:F [1.9.22_1171]
      Waardering: +1 (obv 1 stem)
  2. Simon Deun zegt op

    Kreeg zo een anderhalve week een mail dat mijn vlucht KL0876 naar Amsterdam op zaterdag 25 april 2020 is gecanceld! (Geboekt als retour vlucht ams-BKK-ams, in augustus 2019). Ik probeer dus een nieuwe datum te vinden. Dat kan op 25-4-2020 ! , mijn zogenaamde gecancelde vlucht blijkt een mogelijkheid . Wel betalen: €20 EN €150 voor het omboeken! Zeer vreemd, op mail geen respons van klm. Dan maar een andere zoeken, op 27-4-2020 vliegen is mogelijk , deze geheel zonder kosten. Staat 12.15 uur vertrek bij,maar zie nu dat dit in de avond gaar plaatsvinden. Op mijn klm app staat nog steeds voor mij de gecancelde vlucht van 25 april, die wel doorgaat.
    Ze bedoelen het goed, maar het gaat niet altijd goed.
    Toch, blij met klm.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +1 (obv 1 stem)
    • Dennis zegt op

      Wat er hier gebeurd is het volgende: Alle reguliere vluchten (waaronder uw oorspronkelijke vlucht) zijn gecanceld en daarvoor zijn nieuwe vluchten (data en tijden) voor in de plaats. Die vlucht kunt u nu boeken. KLM ziet dit als 2 verschillende vluchten, ondanks dat het voor u op dezelfde datum is.

      Wel slecht dat KLM u laat betalen. Misschien eens bij EUclaim aankloppen.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Waardering: +2 (obv 2 stemmen)
  3. Khun zegt op

    Fantastiche service van KLM!!
    Dank daarvoor,

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +2 (obv 2 stemmen)
  4. Ej zegt op

    Had een klm vlucht geboekt op 11/04 blijkt uiteindelijk gecanceled..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
  5. Jean jacques zegt op

    Hoelang duurt een taxi trip van hua hin naar bangkok aerport .mijn vlucht gaat op 11 april om 22.00
    Mvg jean jacques

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
    • Jean jacques zegt op

      Hij staat gewoon geboekt.een tip kijk een dag van tevoren of die vertrekt uit Nederland succes

      VA:F [1.9.22_1171]
      Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
  6. Fred zegt op

    Idd, 11 april is geannuleerd en omboeken lukt niet via de klm website.

    Dit is mijn 3e vlucht die geannuleerd wordt. Contact zoeken met KLM is hopeloos. Reageren nergens op.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +1 (obv 1 stem)
    • Ton Egbers zegt op

      Heb je het al via FaceBook geprobeerd. Weet zelf niet hoe het op dit moment zal gaan via FB, maar daar hadden wij zelf in het verleden de beste helpdesk/customer service ervaring mee

      VA:F [1.9.22_1171]
      Waardering: +1 (obv 1 stem)

Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website