Thailand promoot 10 markten en 6 drijvende markten als culturele toeristische attracties Het Thaise Ministerie van Cultuur promoot 10 markten en zes drijvende markten die worden ontwikkeld als toeristische attracties en deel uitmaken van het prachtige Thaise culturele erfgoed.

Door ze te promoten wordt het bewustzijn van identiteit en tradities verhoogd die leiden tot culturele toeristische routes. Ook ondersteunen ze het Soft Power-beleid van Thailand, dat toeristen van alle niveaus uit alle delen van de wereld aantrekt.

De 10 markten zijn:

1. Hua Takhe Old Market, Bangkok;
2. Khlong Bang Luang Market, Bangkok;
3. Chak Ngaew Chinese Market, Chonburi;
4. Wat Sri Suphan Community Cultural Market, Chiang Mai;
5. Kad Khuang Walking Street, Nan;
6. Su Suek street Market, Prachuap Khiri Khan;
7. Chiang Khan Market, Loei;
8. Khlong Dan Riverside Market, Songkhla;
9. Trok Rong Ya Market, Uthai Thani;
10. Khemarat Thani Market, Ubon Ratchathani.

En hier zijn de zes drijvende markten:

1. Krung Kao Floating Market, Wat Tha Karong, Phra Nakhon Si Ayutthaya;
2. Guangzhou Forest Floating Market, Phetchaburi;
3. Lao Tak Lak Floating Market, Ratchaburi;
4. Khlong Hae Floating Market, Songkhla;
5. Bang Nam Phueng Floating Market, Samut Prakan;
6. Amphawa Floating Market, Samut Songkhram.

Er zijn geen reacties mogelijk.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website