KITTIKUN YOKSAP / Shutterstock.com

In een verklaring op de website van EVA Air laat de luchtvaartmaatschappij uit Taiwan weten dat de staking van het cabinepersoneel voorbij is. EVA Air biedt de reizigers haar verontschuldigingen aan voor het ongemak gedurende de staking, o.a. voor de vele geannuleerde vluchten.

De vliegmaatschappij zegt dat zij overvallen zijn door de staking maar dat de belangen van de passagiers altijd de hoogste prioriteit hebben gehad. EVA heeft er naar eigen zeggen alles aan gedaan om de impact op passagiers te minimaliseren.

Nu de staking is afgelopen zullen de vluchten geleidelijk weer worden opgestart.

In de verklaring bedankt EVA alle betrokkenen waaronder lucht- en grondpersoneel die zich flexibel hebben opgesteld. Hoewel de staking voor enorme verliezen heeft gezorgd, vertrouwd de maatschappij er op dat zij, samen met het personeel, het vertrouwen bij reizigers kan herstellen.

Bron: Website EVA Air – www.evaair.com/en-global/about-eva-air/news/travel-news/2019-07-06-strike-1st-news.html

2 reacties op “EVA Air: Verheugd over einde staking en verontschuldigingen aan het publiek”

  1. ruud zegt op

    Als het belang van de passagiers voorop had gestaan, zou Eva air geen strafmaatregelen tegen het personeel hebben aangekondigd nadat er een overeenkomst over de arbeidsvoorwaarden was gesloten, en de staking doorging.

  2. peterdongsing zegt op

    Misschien toch wel. Nadat er dus een overeenkomst was gesloten over de arbeidsvoorwaarden, gingen sommige dus nog niet aan het werk.. Beetje vreemde manier van omgaan na overeenkomst. Dus helemaal niet zo vreemd dat EVA dreigde met maatregelen… Natuurlijk voor eigen belang in de eerste plaats, maar valt uit te leggen als in het belang van de passagiers….


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website