‘Met Singha Beer naar Ibiza!’

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Social media
Tags:
22 mei 2014

Wij gaan deze zomer naar het beste party eiland van de wereld. Wie wil er mee. Stay tuned for something special.

In de maand mei is Singha Beer Benelux gestart met een nieuwe social media campagne. ‘Like’ de facebook pagina facebook.com/singhabenelux en maak kans op het winnen van een weekend partyen op Ibiza in Augustus 2014.

Singha Beer koppelt passie voor Dance aan Thaise bier beleving. Deelname aan de ‘maak kans op tickets’ is voorbehouden aan personen in de leeftijd 18 jaar en ouder.

Singha Beer Historie

Singha Beer is het eerste Thais gebrouwen bier, gestart in 1933. Een heerlijk fris biertje dat in de tussentijd uitgegroeid is tot een wereldwijd erkend biermerk. In 1933 begon Praya Bhirom Bhakdi met bier brouwen en opende niet lang daarna de deuren van zijn brouwerij Boon Rawd Brewery in Bangkok. Al in 1920 zag Praya dat bier onder Thaise mensen heel erg populair was. En dat het niet lang meer zou duren voordat Thailand haar eigen bier zou hebben. Hij bestudeerde de brouw technieken in China en Indonesie, daarna vertrok hij naar Duitsland om het vak te leren van Duitse bierbrouwers. Samen met de Duitse professionals kwam Praya erachter dat Thailand het perfecte klimaat heeft om een fris biertje te brouwen. De toenmalige koning van Thailand, Rama VII, hielp om de eerste brouwerij op te zetten.

Singha betekend in het Thais leeuw wat ook terug te zien is in het Singha Beer logo wat een afbeelding is van een gouden leeuw. In Thailand staat Singha Beer niet alleen voor bier, maar is het biermerk onderdeel van de Thaise cultuur. Om mensen buiten Thailand, bijvoorbeeld in Nederland en België, ook de kans te geven op een lekker fris Singha Beer biertje heeft bijna ieder Thais restaurant Singha Beer op de menukaart staan.

Bron: persbericht Singha


» Laat een reactie achter


Er zijn geen reacties mogelijk.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website