7-Eleven stopt samenwerking met AIS

Door Redactie
Geplaatst in Nieuws uit Thailand
Tags: , , ,
31 oktober 2016

Wie gewend is zijn telefoonkaarten van 1-2-Call en andere AIS diensten te kopen bij 7-Eleven heeft pech. De supermarkt reus is gestopt met het aanbieden van diensten van AIS in het hele land.

Beide partijen verbraken hun zakelijke overeenkomst na een geschil over kosten en vergoedingen. Als reactie daarop heeft de CP Group besloten om te stoppen met het aanbieden van AIS producten in de &-Eleven winkels.

AIS diensten blijven wel beschikbaar bij andere retail bedrijven zoals Tops, Big C, Tesco Lotus en Family Mart.

Bron: Khaosod English

3 reacties op “7-Eleven stopt samenwerking met AIS”

  1. jowe zegt op

    Ik heb ook een simkaart van AIS.
    ik heb een bankrekening bij Krungsri.

    Met de Krungsri app kan ik makkelijk beltegoed op mijn phone zetten, wereldwijd.

    m.vr.gr.

  2. Kees 2 zegt op

    …en het personeel kon vorige week – toen ik beltegoed wilde kopen – amper uitleggen wat er aan de hand was. “Kan niet, probeer het bij een andere 7-11”. Pas bij de derde 7-11 (waar opnieuw gezegd werd dat het niet kon, maar niet waarom) kon iemand duidelijk maken dat ik bij Tesco Lotus terecht kon. Family Mart werd niet genoemd.

  3. harry zegt op

    je kan ook gewoon beter DTRAC nemen volgens mij. goedkoop en nooit geen gezanik ermee. zowel voor mobile als internet…..


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website