(Redactionele bronvermelding: Acambium64 / Shutterstock.com)

Vorige maand postte ik dit bericht: “Ik ben momenteel in Bangkok, voor het eerst met KLM. Enkele dagen geleden ontving ik het bericht dat mijn terugvlucht op 16/1 is geannuleerd. Ik zie nu dat dit ook het geval is voor de vlucht op 13/1. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Als reden werd er operationele problemen opgegeven.

Als alternatieve terugvlucht werd een vlucht aangeboden die maar liefst 20 uren duurde! Van BKK naar Dubai, van Dubai naar Londen en van Londen naar AMS. Ik vind dit eigenlijk schandalig. Heb dus geannuleerd en EVA Air geboekt zoals gewoonlijk.”

Ik heb toen gelijktijdig een schadeclaim ingediend bij KLM, conform EU-verordening en om de teruggave van mijn ticket gevraagd. Mijn ticket werd vrijwel onmiddellijk teruggestort, het bedrag van de schadeclaim heb ik vorige week ontvangen: 600 euro.

De afhandeling is, tot mijn eigen verbazing, zeer vlot verlopen.

Ingezonden door Nico

2 reacties op “Vlotte afhandeling door KLM bij annulering ticket (lezersinzending)”

  1. Eric Donkaew zegt op

    Zo kan het dus ook. Goed en sportief dat je dit meldt.

  2. Harm zegt op

    Op de 13e was er geen piloot voor de vlucht. Mijn vlucht was ook geannuleerd en ik heb ook vrij snel een compensatie ontvangen.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website