Lezersinzending: Ervaring tussenstop Aeroflot op Moskou

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersinzending
Tags: ,
21 maart 2016

Beste lezers,

Ik wil graag reageren op reizen naar en van Thailand, over de tussenstop van Aeroflot op Moskou. Zowel op heen als terugreis is er bagage blijven staan. Dit komt omdat de transfer tijden te kort zijn.

Ze presteren het zelfs om vanaf Schiphol te laat te vertrekken te langzaam te vliegen en dan de passagiers te laten rennen om hun aansluiting te laten halen. Voor mij nooit meer een tussenstop in Moskou. Dan maar 100 euro meer maar dat scheelt je zoveel ellende.
Mvg,

P. de Haan

12 reacties op “Lezersinzending: Ervaring tussenstop Aeroflot op Moskou”

  1. ruud zegt op

    Ik zie dat je uit verschillende overstaptijden kunt kiezen.
    Die 1 uur en 10 minuten zou ik zelf nooit voor kiezen, omdat het minste of geringste wat tegenzit al je aansluiting de mist in doet gaan.
    Iets wat u al aangeeft met die vertraagde vertrektijd van Schiphol.
    Die andere aansluitingen op de website geven wel ruim voldoende tijd om over te stappen.
    Te langzaam vliegen vind ik ook een vreemd argument.
    De piloot is niet volledig vrij in zijn vliegbewegingen.
    Bovendien zal hij zelf ook liefst zo snel mogelijk thuis zijn.

  2. Cor Oosterom zegt op

    Bedankt voor de waarschuwing. Was van plan met Aeroflot via Moskou naar Phuket te vliegen. Maar inderdaad, als dit allemaal gebeurt voor die ruim honderd euries minder, dan maar iets duurders. Vloog altijd met Malaysia vanaf Amsterdam, maar dan kan helaas niet meer (vliegen alleen vanaf Londen Heathrow). Vind dit echt een gemis.

  3. ton zegt op

    Voor mij dezelfde ervaring en vriendelijk dat ze daar zijn bah bah bah

  4. Manuel zegt op

    Twee weken geleden met Aeroflot naar bkk gevlogen met een tussenstop op Moskou.
    Het eerste stuk Schiphol-Moskou,weinig entertainment in de vorm van een persoonlijke mediaset en scherm.
    Het eten was oke…
    De bemanning/bevrouwing ietwat koel maar toch gastvrij.
    Op de luchthaven een depresieve bedoeling maar een beetje rondlopen hier en daar een praatje met een medepassagier en de tijd is zo voorbij.
    Het tweede deel een eigen mediaset plus scherm.
    Het eten wederom oke.
    Bemanning/bevrouwing ook weer koel maar gastvrij.
    Al met al geen onplezierige ervaring.
    Mvg Manuel

  5. Pieter zegt op

    Nooit problemen met Aeroflot en een overstap op Moskou. Loopt altijd vlekkeloos. Service aanboord is prima.
    Wat hierboven geschetst wordt heb ik onlangs nog met Etihad gehad. Te laat, rennen naar gate, bagage niet tijdig meegekomen. Hier weer op wachten in BKK.

    Wel is 1 uur en 10 min erg kort, denk dat je altijd minimaal 2 uur moet aanhouden.

  6. jerry zegt op

    Ongeveer 18 maanden geleden een soortgelijke ervaring opgedaan, maar daan nog een beetje erger.
    Korte transfer tijd van inderdaad ongeveer een uur. Vervolgens werd ik, waarschijnlijk door een verbouwing, via trappen wegens het ontbreken van een lift, omgeleid en kwam in de rij te staan voor de douane, dit terwijl het een overstap betrof van Schiphol naar Bangkok. Op zich al vreemd maar de lange rij wachtenden was erger. Onmogelijk dat ik mijn vlucht zou halen Ben naar een type in uniform gegaan die mij langs de lange rij leidde. Dit was waarschijnlijk niet naar de zin van en vreselijk onsympathiek vrouwspersoon of iets wat er op leek, die mijn paspoort met een loupe aan een indringend onderzoek onderwierp. Na aandachtige bestudering werd het akkoord bevonden en kon ik rennend naar de gate waar ik als laatste,, na diverse oproepen,, aan boord ging.De vlucht was wel oke maar dan moet je geen zin hebben in een borrel of bier omdat er tijdens mijn vucht alleen maat water en frisdrank werd geserveerd. Al met al was het de besparing in geld het niet waard..

  7. Louis Tinner zegt op

    Neem de iets langere tussenstop niet de 1 uur en 10 minuten en alles gaat prima. Het eerste gedeelte werd georganiseerd door KLM, en het eten was goed te noemen en vriendelijke bediening. Op Moskou gewoon even wachten maar wel het bord goed in de gaten houden omdat zij nog wel eens van gate wisselen en ik had niet gehoord dat dit werd omgeroepen. Ik zie hier, koude bedoeling op het vliegveld, wat een onzin, waar vermaak je je wel reuze op een luchthaven? Het is toch overal hetzelfde, duty free en rommel en wat eettentjes. Een goed toestel van Aeroflot van Moskou naar Bangkok. Personeel vond ik ook prima. Voor mij een goede ervaring, maar misschien had ik geluk. Wil je perfect, betaal meer zou ik zeggen.

  8. Khun zegt op

    Heb KLM platinum for life. En met vele andere airlines gevlogen, dus toch wel bewijs van enige ervaring.
    Heb ook de vlucht Ams-Moskou_BKK gevlogen. Geen enkel probleem en de verhouding prestatie/prijs is in orde. Natuurlijk is Moskou airport wat soberer en niet zo’n luxe, vind ik wel in orde.
    Maar wat vind je van de business class lounges van KLM in AMS? En in BKK? Wordt toch allemaal steeds minder.
    Als je een bericht zoals dit plaats geef dan graag even je perspectief aan waaruit je die beoordeling maakt.

  9. Jack G. zegt op

    ‘Ze vlogen niet zo snel’. Zit dat in het type toestel? Een 777 kan op lange afstanden flink vooruit brullen met een flinke staartwind maar een a320 zoals de Russen dacht ik inzetten op de Amsterdamroute is niet echt een snelle jongen. En dan kun je 3 uurtjes niet veel goed maken voor je klanten. Ik zelf houdt altijd minimaal 2 uur tussentijd aan. Je landt dan wel op tijd maar dan moet je naar de slurf tuffen. Uitstappen, vaak een controle, dan weer instappen een tijdje voor de vertrektijd. Veel mensen denken nog steeds dat de vertrektijd de tijd is dat je mag gaan instappen. Sommige luchthavens heb je ook nog een busrit naar de vliegtuigtrap. Kost allemaal tijd waar je geen invloed op heb.

  10. rob zegt op

    Dank voor de tip. Heb zelf de laatste keer (nov. en jan. ) met Aeroflot gereisd. Ik koos deze optie omdat de aankomst- en vertrektijden mij goed uitkwamen ( rond de middag en terug vroeg in de avond) De overstaptijd op de heenweg was net voldoende, ruim 1 u, de terugweg ruim 2 uur. Wel was beide keren de gate een andere dan op geprinte incheckkaart vermeld. Let dus goed op de borden. De stewardessen waren niet mooi maar de service was verder prima, ook op de luchthaven.De catering was matig i.v.m. Etihad, maar oké. Ook geen drankje of bier , wel fris. Wat ik op prijs stelde was het uitzicht op de landschappen. De woestijnen van Arabië zijn prachtig, maar nu vlogen we tijden boven de Birmese kustlijn. Zeldzaam van ongereptheid, dat lokt mij wel aan.Daar de Russen niet online inchecken, had ik veel keus om een stoel te kiezen. Op de heenweg had ik niemand naast me en twee meter beenruimte op de een na achterste plaats.

  11. beppie zegt op

    Geen problemen gehad met Aeroflot.
    Vlucht goed , eten goed ,
    Vanuit Amsterdam naar Bangkok

  12. George Roussel zegt op

    vorig jaar januari gevlogen met Aeroflot… NOOOOIIIT meer !!! Vertrekt te laat Uit A’dam…. Sfeer aan boord onvriendelijk… Cabin Crew op het onbeschofte af…. Aansluitende vlucht naar Bangkok op de nipper gehaald… Deze vlucht was “alcoholvrij”…., toch veel dronken Russen op dit traject….. Hadden ingedronken op vliegveld in Moskou…. Het heeft er alle schijn van dat in Rusland een hoge boete staat op vriendelijk zijn. Bij aankomst in Bangkok is de bagage zoek…. Kregen we TWEE dagen later nabezorgd. Terugreis was “overbooked”… Bijna vechtpartijen voor de incheckbalie…. Alweer dronken Russen…. Wij behoorden tot de gelukkigen die mee konden op de vlucht, veel scheldende en schreeuwende Russen achterlatend. Gehoord van een medepassagier: “We are Aeroflot…, sometimes we fly…., sometimes not”……Dit moet je opvatten als een vertolking van onvrede met betrekking tot “de prestaties” van Aerofot over de gehele linie.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website