Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersvraag
Tags:
28 september 2021

Beste lezers,

Ik heb een ticket naar Bangkok geboekt bij KLM en per ongeluk mijn roepnaam vermeld i.p.v. mijn naam zoals in mijn paspoort staat. Volgens de website van KLM kan dat worden aangepast als je contact met hun opneemt. En daar wringt de schoen. Ze zijn voor mu absoluut onbereikbaar. Per telefoon geprobeerd, maar je krijgt een bandje en naar een tijdje wachten wordt je uit de wachtrij gegooid. Ik heb het via whatsapp geprobeerd maar dan krijg je een standaard tekst, hetzelfde geldt voor messenger.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Groet,

Ed

Redactie: Heb je zelf een vraag aan de lezers van Thailandblog? Gebruik het contactformulier.


» Laat een reactie achter


Rating: 5.00/5. From 1 vote.
Please wait...

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. dirk zegt op

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. Frank zegt op

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Jan zegt op

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt zegt op

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Jan S zegt op

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. Wim Bouman zegt op

    Beste Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen zegt op

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. john koh chang zegt op

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. E. S. zegt op

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. servaas van schooten zegt op

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website