Lezersvraag: Problemen met NLTV Asia

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersvraag
Tags:
1 maart 2017

Beste lezers,

Ik weet dat het al enkele malen aan bod geweest is, maar intussen zijn we weer enkele maanden verder. Heeft iemand misschien meer informatie betreffende NLTV Asia, en dan wel te verstaan de problemen?

In het begin zou het maar een kwestie van een week zijn, daarna weer langer maar het bleef gratis.Toen kreeg ik iedere dag de melding dat de Nederlandse zenders weer goed zouden moeten zijn en dat we tot juli gratis konden kijken. Allemaal goed en wel, maar ik wil zo zachtjes aan toch weer normaal tv kijken. Zelfs de Nederlandse zenders kan ik niet allemaal ontvangen. En indien wel, dan steeds met storingen. H

et ligt niet aan het internet, daar de Duitse variant GLOBAL TV wel normaal werkt. Getracht te bellen, maar geen gehoor. E-mail geen antwoord. Ik heb ook nog steeds enkele maanden abonnementsgeld openstaan. Ik begin het nu toch echt vervelend te vinden.

Graag reacties of oplossingen van andere gedupeerden.

Nicky


» Laat een reactie achter


No votes yet.
Please wait...

26 reacties op “Lezersvraag: Problemen met NLTV Asia”

  1. theo zegt op

    Neem je verlies en zoek een andere provider er zijn er voldoende zoals euro, Fred Repko en misschien nog wel meer.
    Naar mijn mening gaat het met nl tv asia niet meer goedkomen, ze hebben een beetje teveel hooi op hun vork genomen en kunnen het niet meer aan.

  2. nico bruinekreeft zegt op

    inderdaad groot probleem bij NLTV mailen bellen geen reactie ik heb nog 11 maanden tegoed,de RTL 4,5,7 doen het ook niet meer,ik ben er helemaal klaar mee.zit nu bij EURO TV super kwaliteit en snel geholpen je mail of bel en klaar is kees.

    • theo zegt op

      Ik ben gegaan naar IPTV, Fred Repko, redelijk in prijs en werkt ook voortreffelijk en nog FOX sport zenders ook. Dus vragensteller bij deze alternatieven genoeg.

      • Leo Bossink zegt op

        Graag contact gegevens IPTV, Fred Repko naar hpidenhaag@hotmail.com
        Alvast bedankt.

        • Fred Repko zegt op

          Hallo,

          Ik ben Fred Repko en te bereiken op 095 835 8272 of mail:
          easy.worldwide.television@gmail.com

          U kunt alles uitproberen op http://app.iptvheaven.com via de computer wel te verstaan
          Makkelijker is de MAG 254 ivm bediening gemak maar via de computer heeft U in ieder geval een overzicht van de 210 zenders met terugkijk mogelijkheid. ( Fox en Ziggo Incl. )

          U krijgt van mij een username wat altijd Uw eigen email adres is en een code en dan kunt U gelijk een week lang gratis testen / kijken.

          Het internet in Thailand wordt steeds beter en ik durf te zeggen dat het nu voor bijna 100% goed werkt.

          Voor degene die nog wel eens stilstaande beelden heeft verzoek ik mij te bellen of te mailen aangezien er dan de verkeerde software gedownload is.

          Altijd tot Uw dienst,

          in hoogachting verblijvend,

          Fred Repko
          CEO Easy Worldwide Television

  3. thailand John zegt op

    Ja dat heb je met dit soort organisaties ,in het begin werkt het en dan op een gegeven moment beginnen de problemen.En wie is er altijd de dupe? juist de klant en in de meeste gevallen kan die dan fluiten naar zijn centjes.Dus eigelijk is het het beste om per maand te betalen.Dan blijft de schade beperkt..Momenteel werkt een grootgedeelte niet naar behoren.Dus helaas Pinsakaas.

  4. Rene zegt op

    Dit ‘bedrijf’ is inmiddels een ‘joke’.
    Meer dan 3 maanden problemen; schriftelijke beloftes – ook als je het programma opent – en er klopt niets van.
    In de ‘gerepareerde’ zenders zitten nog steeds fouten, RTL 4, 5 en 7 is niet te ontvangen.
    Al een eeuwigheid problemen met de programmagids, 14 dagen terugkijken is geen veertien dagen maar 8 dagen.
    Als je iets wilt opnemen van een week geleden blijkt die zender niet meer in de programmagids te staan – en ga zo maar door.
    Een drama. Net in november een half jaar betaald – dus dat geld is weggegooid.
    Geen reactie op mail of telefoon.
    Een stelletje amateurs.

  5. H Oosterbroek zegt op

    Bij mij geeft nltv aan dat het gratis is tot Juli,dan wordt ik nog benadeeld voor 7 maanden want het is de laatste maanden kudde.
    Nemen tel niet op,geven geen bericht op email ik denk dat we belazerd worden een jaar betaald en 5 maanden leveren !!!!!!!!!!

  6. Leo Bossink zegt op

    Ik heb de zelfde problemen met TV-Asia. Sinds kort ook geen RTL meer (lijkt wel of deze zenders gescambled worden).
    Nog wel gewone ontvangst op NL 1-2-3.
    Wordt dus echt tijd om over te stappen. Gelukkig altijd per maand betaald, dus het kost me geen geld.

    Kan iemand mij de contact gegevens van Euro TV geven (en wat zijn de kosten per maand?)
    Bij voorbaat dank.

  7. eduard zegt op

    Dat NL-Asia tv komt helemaal goed.heeft ff de tijd nodig en ik ben er van overtuigd dat niemand wat tekort kaat komen als het niet meer goedkomt. Ff de tijd geven.

  8. Richard zegt op

    NL/TV is niet meer te bereiken nemen telefoon niet meer op ,e-mail reageren ze niet meer op .
    Gelukkig betaal ik per maand ,dus ik heb geen schade .
    Het personeel van NL/TV werkt nu bij Euro NL. TV te vinden naast Tukcom telefoon nummer 0848687688
    kosten per maand 600 Bath .

    Ik ben zeer tevreden .

    E-mail http://www.eurocom.asia .

  9. Jan zegt op

    Het verbaasd mij een beetje zoveel klachten. Nu 1 maand gekeken en het werkt tot op heden prima. Op een kleine storing op Nederland 1 na gisteren na prima product. Alle nl zenders werken perfect.

  10. Roel zegt op

    NLTV, ja dat is niet goed. Denk dat er veel software problemen zijn om het door te geven. In ieder geval kunnen ze de player niet goed krijgen.Heb vertrouwen, zal heus goed komen

    Maar om nu direkt over te stappen naar Euro tv, de oud werknemer van NLTV gaat mij te ver.
    Heb vernomen dat er rechtzaken lopen tussen de heren, maar inhoudelijk weet ik er verder ook niets van.

    Overigens ik kijk gewoon Ziggo tv in Thailand en dat bevalt uitstekend

    • Leo Bossink zegt op

      Gewoon Ziggo tv in Thailand kijken? Hoe doe je dat en wat zijn de maandelijkse kosten.
      Ben wel geinteresseerd. Graag even een berichtje hpidenhaag@hotmail.com

      • Wim van Beveren zegt op

        Mij ook graag.
        wimpeyphothale@gmail.com

  11. Freddy Meekers zegt op

    Ik heb mijn geld terug gekregen, ben aan hun deur gaan klopen hier in mijn Village Eakmongkol 1 Soi Chaiyapruek 1 Jomtien Beach. Als er mensen zijn die hun geld terug willen ?, neem dan even contact met me op via mijn Facebook Freddy Meekers. Ėėn van de beheerders die de betalingen beheerd woont hier 50 meter van mijn deur.

    • Nelly zegt op

      Ik heb ook nog 6 weken tegoed. je kan me ff mailen
      exviwo@hotmail.com

    • Eddy Houfflin zegt op

      ik stuur je een vriendschapsverzoek. Ik heb ook nog 6 maand te goed, maar krijg ook nog nergens reactie. Geen mail, telefoon, niks…… erg…… Vroeger was er Wil Koenders, maar die werkt daar ook al niet meer………
      mijn mailadres mehrez001@hotmail.com. Ik woon niet zover van Jomtain, dus ik kan langs gaan dan.

      groetjes Eddy

  12. Nelly zegt op

    Ik heb vandaag eindelijk iemand aan de telefoon gehad en die was heel verbaasd dat ik geen RTL zenders kon ontvangen. Volgens mij is dit wel bekend

  13. david nijholt zegt op

    Nou hebben ze de kans om te reageren hier op thailandblog.Want het lijkt me dat er genoeg problemen zijn om even te reageren.Zo niet dan stap ik over op Euro TV.

  14. Freddy Meekers zegt op

    Alle gedupeerde die hun geld willen terug krijgen neem even contact met me op via mail.
    Meekersfreddy@gmail.com. Ik ga mijn best doen om jullie centen terug te krijgen bij de verantwoordelijke van NL TV.

  15. bob zegt op

    Men schrijft over IPTV (ELBENK bv) en Dhr. Fred Repko Maar kreeg bericht op mijn scherm dat ELBENK is overgenomen door http://www.rooba.nl Ik heb hen (rooba) aangeschreven maar nog geen antwoord. Ook van Fred nog geen bericht. Of Fred mee gaat naar Rooba is onduidelijk. Wat ik met mijn dure kastje moet is ook onduidelijk. Maar tot nog toe werkt mijn programma wel goed. Op http://www.rooba.nl is weinig info te vinden over hun aanbod. Alleen pakketprijzen. Maar de inhoud van een pakket kon ik zo gauw niet terug vinden.

    • Fred Repko zegt op

      Beste Bob,

      Wij hebben meer dan 20 keer met elkaar gemaild en de laatste is nog recent ook, dus ik snap deze reactie niet helemaal.

      Ik ben 100% zelfstandig en sta los van Elbenk.

      Bijna 24/7 te bereiken.

      Elbenk die er altijd voor je is als er een probleem was.

      Mvg. Fred Repko

  16. fontok60 zegt op

    Gaarne even een berichtje over ziggo-tv
    fontok60@hotmail.com

  17. Matthieu Hua Hin zegt op

    Ben al langere tijd klant bij NLTV Asia. Tot de problemen begonnen altijd tot volle tevredenheid.
    Nu kan ik echter vaak niet zien wat ik wil zien en dan moet ik vervelende dingen gaan doen zoals met mijn vrouw praten en zo. Iedereen die ik spreek is vol lof over Fred Repko’s product dus ik neig ernaar om naar hem over te stappen maar ik wil NLTV Asia echter wel een eerlijke kans geven om de problemen op te lossen, ondanks dat het me stoort dat er geen reactie komt op e-mails.
    Kom op NLTV Asia, het kan jullie niet ontgaan dat het nu op Thailandblog staat. Kom hier eens met een concreet antwoord wanneer alles weer in orde is.

    • bob zegt op

      Hallo Matthieu,

      Het is geen product van Fred. Hij alleen maar vertegenwoordiger van ELBENK tv. zie mijn eerder bericht.

      In een frans maandblad las ik een advertentie van worldiptv1@gmail.com gratis 48 uur proberen. Ik heb ze eens aangeschreven maar nooit antwoord ontvangen. Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf?


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website