(David Bokuchava / Shutterstock.com)

CP All Plc, exploitant van de supermarktketen 7-Eleven in Thailand, heeft zondag aangekondigd dat het bedrijf de bezorgdienst voor levensmiddelen zal uitbreiden om mensen te helpen die problemen ondervinden door de Covid-19-crisis.

Het is vooral bedoeld voor mensen die in afgesloten gebieden wonen en voor diegenen die de sociale contacten willen vermijden maar ook het gebruik van het openbaar vervoer willen beperken.

Men kan daarvoor de app 7-Eleven Delivery gebruiken. Je kan dan voedingsmiddelen en consumentenproducten bestellen die worden thuisbezorgd. CP All gaat daarvoor 20.000 bezorgers werven die gestationeerd worden in 1.500 landelijke vestigingen van 7-Eleven.

CP All zal in de toekomst deze dienst nog verder uitbreiden. Voor degenen die geïnteresseerd zijn om bezorger te worden, bezoek http://www.cpall.co.th/ voor meer details.

Bron: The Nation

No votes yet.
Please wait...

2 reacties op “7-Eleven breidt thuisbezorgservice uit”

  1. Jan Hoekstra zegt op

    Wat kun je in de 7-11 bestellen? Het enige wat gezond is in de 7-11 is water, de rest is rommel met veel suiker erin.

    • Chander zegt op

      Jan Hoekstra, bij ons in het dorp zijn er twee 7-elevens.
      Hier verkopen ze niet alleen drinken, maar ook etenswaren en heel veel andere producten.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website