(Studio829 / Shutterstock.com)

Het kabinet heeft een nieuwe campagne goedgekeurd genaamd ‘Visit Thailand Year 2022’ om het toerisme te promoten.

“De Tourism Authority of Thailand bewaakt de doelstellingen van de campagne om buitenlandse bezoekers naar Thailand te trekken. Daarvoor is een budget beschikbaar van zowel de overheid als de particuliere sector. De campagne richt zich op de plaatsen Chiang Mai, Phuket, Nakhon Ratchasima en Ayutthaya’, zegt minister Phiphat Ratchakitprakarn van Toerisme en Sport.

TAT-gouverneur Yuthasak Supasorn zegt dat het doel van de campagne is om een ​​hotelbezettingsgraad van 50% te halen in de beoogde provincies. Zo komen er speciale promotiepakketten waarin hotels en luchtvaartmaatschappijen samenwerken.

De TAT wil zich het komende jaar vooral richten op toeristen uit het Midden-Oosten en India.

Yuthasak verwacht dat met alle maatregelen die zijn genomen, de toeristische sector zal herstellen en men de doelstelling zal halen om volgend jaar tot 50% van het niveau van inkomsten uit 2019 te halen.

Bron: Bangkok Post

Over deze blogger

Redactie
Redactie
Dit artikel is geschreven en gecontroleerd door de redactie. De inhoud is gebaseerd op persoonlijke ervaringen, meningen en eigen onderzoek van de auteur. Waar relevant is er gebruikgemaakt van ChatGPT als hulpmiddel bij het schrijven en structureren van teksten. Hoewel er zorgvuldig wordt omgegaan met de inhoud, kan niet worden gegarandeerd dat alle informatie volledig, actueel of foutloos is.
De lezer is zelf verantwoordelijk voor het gebruik van de informatie op deze website. De auteur aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade of gevolgen die voortvloeien uit het gebruik van de geboden informatie.

Er zijn geen reacties mogelijk.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website