Lezersvraag: Problemen met opnemen van NL-TV Asia

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersvraag
Tags:
30 april 2017

Beste lezers,

Vanaf het begin heb ik NL/TV en weinig tot geen problemen gehad. Op dit moment met een veelvoud aan zenders heb ik wel een probleem en wel met de tijdsbalk onderaan.

Als ik een programma wil starten dan begint het programma 1 uur te vroeg. Ik weet dat nu en klik naar rechts een uur later op de tijdbalk. Dat probleem kan ik oplossen maar wel lastig want het blijft zoeken. Echter opnemen gaat in het geheel niet want het programma start een uur te vroeg. Dat werkt aan geen kant.

Ik heb alles gecontroleerd, de tijd word automatisch door Microsoft ingesteld – Bangkok 7 uur tijdverschil. Alle andere programma’s en de agenda kloppen perfect. Ik heb het probleem met de main computer maar ook met mijn laptop.

Natuurlijk contact gezocht via een uitgebreide email met NL/TV maar geen antwoord bekomen.

Heeft iemand het zelfde probleem of een oplossing?

Met groet,

Wim


» Laat een reactie achter


18 reacties op “Lezersvraag: Problemen met opnemen van NL-TV Asia”

  1. emel zegt op

    Ook het zelfde probleem, Nl/tv heefr m.i de tijd setting niet aangepast.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +2 (obv 2 stemmen)
  2. Henk vant Slot zegt op

    Is al een tijd een ramp om naar Nl/TV te kijken,ik ben overgestapt naar Euro TV,600 bath per maand en probleemloos kijk plezier.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +6 (obv 6 stemmen)
  3. Mike Perz zegt op

    Ik heb hetzelfde probleem. Sinds zij bij NL-TV aan het experimenteren zijn geslagen heb ik veel problemen. Op mijn iMacPro werkt het helemaal niet meer. Op mijn Windows Laptop hetzelfde probleem na het veranderen van Winter- naar Zomertijd. Aangekaart via e-mail. Maar in tegenstelling van eerdere problemen krijg ik nou geen antwoord meer op mijn verzonden vragen. Het is dat het tijdelijk gratis is maar anders was ik al gewisseld naar Euro-Tv. Weliswaar minder zenders maar daar werkt alles wel.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +3 (obv 3 stemmen)
  4. martin zegt op

    Als je een programma opneemt dan kan je als de opname klaar is tijd toevoegen.
    als je de opname aanklikt verschijnt er een balk met de optie tijd toevoegen.
    Niet echt ideaal want je neemt een uur lang is op wat je niet wilt hebben maar uiteindelijk heb je wel
    alles opgenomen wat je wilt hebben.
    Met een mpeg editior kan je het teveel weer wegknippen.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +2 (obv 2 stemmen)
  5. Jan janzen zegt op

    Natuurlijk, is dit dit niet gemakkelijk voor iedereen , gezien het tot nog allemaal gratis , laten we dit als een schoonheidsfoutje zien,gewoon alles een een uurtje vooruit zetten.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +2 (obv 2 stemmen)
  6. Henk zegt op

    Geachte lezers,

    Ik blijf het zeggen, voor 1,50 euro meer per maand heb je bij easy.worldwide.television@gmail.com
    45 Nederlandse zenders met natuurlijk FOX 1,2,3 en ZIGGO 1,2,3.
    In totaal zijn het 213 zenders waarvan alle Nederlandse en Belgische zenders automatisch opgenomen worden in de Catchup.
    Plus het is nog eens een Nederlands bedrijf dat meteen reageert als er iets niet duidelijk is.
    Het is al door velen gezegd maar ik doe het nog maar eens. Een prima onderneming.
    Betalen via Nederland is ook mogelijk en wordt het op eens heel voordelig met de duurdere Baht, n.m.l. 17,50 per maand. ( de concurrent 16 euro per maand )

    Voor mij is het wel duidelijk hoor.

    Mvg.
    Henk en Elsbeth.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +1 (obv 1 stem)
    • yannis zegt op

      Je moet wel een kastje kopen t.w.v. 5500 baht. En wat is het nu? 595 of 695 baht p/m?? Een beetje onduidelijk voor een NL bedrijf…

      groet
      yannis

      VA:F [1.9.22_1171]
      Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
      • Fred Repko zegt op

        Geachte,

        Je bent niet verplicht een kastje te kopen.
        Het kan ook via de computer net als NL Asia
        TV. http://app.iptvheaven.com
        600 + 95 = 695
        Sorry dat dit voor u niet duidelijk was.

        Mvg.
        Fred Repko

        VA:F [1.9.22_1171]
        Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
        • Jo Beerkens zegt op

          Dat: http://app.iptvheaven.com/
          Werkt dat echt ? Ik krijg wel een app, maar je moet al aangemeld zijn. En er wordt nergens duidelijk waar en hoe dat kan.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
          • Fred Repko zegt op

            Geachte heer Beerkens.

            Waarom vraagt U dat via Thailandblog.nl.

            Een direct mailtje naar mij gaat veel sneller.
            Ik heb U mail net ontvangen en voor U boe of ba kunt zeggen heeft u al toegang, zo makkelijk is dat.
            Ik heb U dus een test account gegeven wat U kosteloos kunt proberen voor enkele dagen en het enige wat U moet doen is uw eigen email adres in te voeren de de code die U van mij zonet heeft gekregen en als derde stap ” REMEMBER ME ” aan te kikken om de volgende keer nog makkelijker toegang te krijgen.
            Een drie stappen plan dus om toegang te krijgen tot 213 kanalen zonder enige kosten.
            Wilt het bij app.iptvheaven.com houden dan hoeft U dus geen MAG van 5500 Baht aan te schaffen of een kopie MAG uit China voor 3200 Baht ( zeer populair in Nederland ) en betaald u dus 695 Baht via Thailand of 17,50 euro via de ING in Nederland per maand.

            De meeste mensen maken het moeilijker dan het is. NOG makkelijker gaat het via de GOOGLE balk van Nederland GOOGLE.NL omdat de app daar al voorgeprint is !

            Is er iets onduidelijk, bel me, 095 835 8272

            Mvg.

            Fred Repko

            VA:F [1.9.22_1171]
            Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
  7. EVA AIR zegt op

    Beste Wim
    Ik heb dezelfde ervaring. Heel vervelend als je gewend bent aan een goed werkend systeem. Mara ik begrijp dat wij (nog_ niet mogen klagen aangezien de definitiever versie an het systeem per 1 juli beschikbaar zou zijn. Tot die tijd behelpen met kinder ziekten en soms zenders die het niet doen Verbaas mij er wel over dat de technici niet op je mailtje hebben gereageerd.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: +1 (obv 1 stem)
  8. Spencer zegt op

    allemaal leuk en aardig, jullie advertentie, Henk en Elsbeth.
    Maar, als je geen snelle internet verbinding hebt, dan zit je ‘s avonds regelmatig met een frozen image
    Je moet dan het hele systeem weer opnieuw opstarten.
    Dit is een zeer storend element. Vooral bij live tv.
    De helpdesk is zeer positief ingesteld , maar dit veranderd weinig aan dit soort storingen.
    Het ligt gewoon aan het kastje die nodig een upgrade verdiend of gewoon een sneller systeem invoeren.
    Met Kodi, IPTV, heb je zeer snelle kastjes die dergelijke problemen goed opvangen.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
    • Fred R. zegt op

      Leuk hoe verschillende mensen zich belangeloos inzetten voor ons bedrijf. Van hieruit mijn dank.

      3BB is de enige provider die zich open stelt voor IPTV streaming. True heeft een eigen IPTV kanaal en wil absoluut niet mee werken aan streaming voor een andere partij.

      ToT doet zijn best en wat ik van onze klanten hoor werkt alles naar behoren en wordt ons systeem met een 7 beoordeeld.
      De klanten die oa. een Wifi antenne hebben omdat de router in een andere kamer staat ondervinden idd. veel last van oa. een Microwave wanneer deze ingeschakeld wordt.
      Die kanten die de MAG op een router direct kunnen aansluiten dmv een LAN kabel hebben dat niet en mag er gesproken worden dat alles perfect functioneert.
      Zeker met de allernieuwste MAG 256 werkt alles prima.
      Voor meer vragen sta ik U altijd graag te woord.

      Mvg.
      Fred Repko

      VA:F [1.9.22_1171]
      Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
    • ronnysisaket zegt op

      eindelijk is iemand die de waarheid verteld over het systeem van Fred het werkt van geen kanten op een app hangt voortdurend , dit komt omdat hun site gehost word in Duitsland en de verbinding met Thailand zeer slecht is .Eurotv werkt anders en streamt vanuit Pattaya en heeft die problemen niet .Dit kun je eenvoudig checken via een trace route bevel.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
      • Fred Repko zegt op

        Beste Ronny Sisaket.

        De vorige keer ben je al met de staart tussen de benen van de site verwijderd en ben je door 70, ja 70 mensen tegen gesproken. Helaas heeft Thailandblog er maar 8 aan het woord gelaten.
        Vertel geen onzin over Duitsland aub en laat een ieder op een eerlijke wijze zijn bedrijf opbouwen aub.

        Mvg.

        Fred Repko

        Ps. Wil je soms weer een reply hebben van tevreden mensen ? Maak dan je borst maar nat.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
  9. Kurt zegt op

    Beste ,
    NL tv gaat van kwaad naar erger en als je weet dat zij geen technische dienst meer hebben en meeste.personeel.overgestapt is naar Euro tv asia zelfs de verkoper zijn er weg. Je kan ook zien da euro tv nieuwe software update gedaan heeft op pc en android kastjes. ik gebruik zelfde ipad om.te kijken.
    De diensten werken op alle internet lijnen in Thailand, zolang je maar internet heeft , en toch navragen aan uw internet provider als uw lijn stabiel is , want zij kunnen da volgen op hun computer als er problemen zijn op uw lijn.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
  10. ronnysisaket zegt op

    EURO TV is het toverwoord vergeet al de rest het zijn mensen met minder goede service en bedoelingen

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: 0 (obv 0 stemmen)
  11. niek jansen zegt op

    En soms verschijnt een bepaald programma niet op de tijdsbalk, dat volgens de tv- lijst er wel op zou moeten staan.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Waardering: 0 (obv 0 stemmen)

Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website