Lezersvraag: Problemen met omzetten KLM ticket naar restitutie

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersvraag
Tags: ,
15 augustus 2020

Beste lezers,

Ik heb een ticket gekocht online op de KLM site maanden geleden, ik heb inmiddels een voucher ontvangen maar wil deze omzetten in een restitutie, hier begint het probleem! De KLM herkent dit niet omdat het een ander document is. En daardoor een soort foutmelding gegenereerd word. Ik moet nu opnieuw een restitutie aanvraag doen maar dit is onmogelijk, het lijkt niet te lukken.

Nu heb ik ze proberen te bellen op 020 4747747 maar word na een antwoord pparaat afgekapt.

Is dit wel het juiste nummer om te bellen?

Alvast bedankt en vriendelijke groeten.

Groet,

Paul


» Laat een reactie achter


No votes yet.
Please wait...

11 reacties op “Lezersvraag: Problemen met omzetten KLM ticket naar restitutie”

  1. Hans zegt op

    Nummer is correct.

    Je zou het ook eens via Whatsapp kunnen proberen op +31206490787

  2. Bert zegt op

    Inderdaad, nummer is correct.
    Heb vanmorgen nog contact gehad om 10.30 uur Thaise tijd.
    Dus misschien proberen om een keer vroeg op te staan en dan te bellen, dan is het meestal niet zo druk

  3. Christina zegt op

    Gewoon volhouden het koste ons 1 dag om het in orde te maken.
    Wachten nu nog op betaling maar ik heb wel een mail waar alles in staat.
    Er was gisteren een soort reclame van KLM op Facebook We kunnen uw helpen maar na veel negatieve reacties zie ik het niet meer terug. Ben boos geworden nadat KLM 2 keer een mail stuurde zijn uw koffers al gepakt. Het kost veel tijd maar volhouden loont.

  4. Bert zegt op

    KLM heeft een servicebalie op Schiphol met ervaren mensen die snel kunnen handelen.

  5. Wijnschenk zegt op

    Whattsapp is echt een lachertje bij klm
    Respons tijd 4 tot 6 uur.
    Wel direkt melding :
    Het is momenteel erg druk…..

  6. Joop zegt op

    Ik heb soortgelijke problemen met KLM. De afdeling die zich met die restituties bezig houdt komt iedere keer met een ander smoesje; pure onwil van KLM, onze (zogenaamde) nationale trots onwaardig !!

  7. Rob zegt op

    Sterkte. Geld terugkrijgen van Europeesche maatschappijen is erg lastig. Dit terwijl zij volgens de Europese wet dit gewoon binnen een paar weken moeten storten. Ik wacht al 4 maanden op mijn poen van Lufthansa. De Aziaten doen dat allemaal veel correcter. Beantwoorden mails, nemen de telefoon op. Geven jouw centen terug. KLM en Lufthansa leveren een waardeloze service

    • Erik zegt op

      Aziaten sneller ? Ik wacht al sinds maart op een terugstorting van Thai airways !

      • Rick zegt op

        Zelfde ervaring als Erik maar dan bij Air Asia.Wacht ook al 4 maanden op refund bij Air Asia .
        Ik heb ook nog een refund te goed bij Royal Jordanian .Geboekt bij Expedia.nl
        Volgens Expedia hebben ze dat refund bij Royal Jordanian aangevraagd.Dat zou 14 tot 16 weken kunnen duren en de luchtvaartmaatschappij zou dat geld rechtstreeks op mijn rekening storten.
        Ik heb het Servicenumme van RJ in Amman gebeld.Die vertelde mij dat een terugbetaling ca 2 tot 3 weken zou duren n dat geld zou gestort worden op de rekening van Expedia.Is ook alweer 2 maanden geleden .

  8. Roel zegt op

    Probeer KLM cares gisteren gedaan voor het omboeken van een ticket. Bangkok-Amsterdam 10 min in de wacht , daar een paar maanden
    kunnen verplaatsen

  9. G. Baars zegt op

    ‘s, nachts om 04.00 uur bellen hebben wij ook gedaan zelfde verhaaltje


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website