Welkom op Thailandblog.nl
Thailandblog is met 275.000 bezoeken per maand de grootste Thailand-community in Nederland en België.
Schrijf je in voor onze gratis e-mail nieuwsbrief en blijf op de hoogte!
Nieuwsbrief
Taalinstelling
Koers Thai Baht
Sponsor
Laatste reacties
- Erik Kuijpers: Wat is er dan moeilijk aan? Een toerist komt voor vakantie en die is in de meeste landen maar kort, max 30 dagen. Mensen uit weste
- Rob: Dag Frans, Vanaf 10 mei kan je het in pre order bestellen bij de uitgever. Mijn mailadres is [email protected]
- Rob: De uitgeverij is nog bezig met de vormgeving en ik ken de verkoopprijs nog niet. Vanaf 24 mei is het te koop. Ik keer in oktober t
- Frank B.: Ondanks dat we van plan zijn om ons in Thailand te vestigen en ik sinds begin jaren 70 de F1 volg, hoop ik dat dit niet doorgaat.
- Robert: Toeristen aantrekken? Dan mogen ze het visum-systeem wel eens wat vereenvoudigen…
- Robert: Ik was in januari en maart in Thailand (in de buurt van Ayutthaya). Ik heb wat rondgereisd in die omgeving en ben noordelijker bij
- Ton Prangku: Bert, een universiteit in Thailand heeft een ander niveau dan wat wij hier in Europa gewend zijn. Wij zouden het hier middelbaar o
- Bert: Bedankt voor de leuke tip! Zelf doe ik ook graag spelletjes maar deze ken ik nog niet, ik ga zeker even kijken wat het is en he
- Bert: Tja, Bangkok of dure privé hoeft wat mij betreft niet, zou ook niet praktisch zijn aangezien het een goeie 500km ver is vanaf hie
- Frans: PS Rob, je emailadres staat niet in je artikel dus ik kan je niet mijn bestelling mailen. Op de website van boekscout zie ik niet
- Frans: Goeie verteller! Ik ga bestellen.
- Rene Mulder: Hoi Rob. Lijk me mooi boek. Maar wat kost het boek en waar vandaan stuur je het boek want ik woon in pattaya.
- Gerd H.: Besteed dit geld voor zo’n belachelijk project maar aan armoede bestrijding voor mensen die het écht nodig hebben!
- Sjaak S: In Bangkok is er minder sprake van de stijging van de zee als van de daling van het land. De stad staat op zachte bodem en deze is
- Jan Beute: En niet te vergeten de gevolgen bij de eisen voor retirement visa verlenging. 800K op een gezamelijke rekening is niet toe gestaa
Sponsor
Weer in Bangkok
Menu
Dossiers
Onderwerpen
- Achtergrond
- Activiteiten
- Advertorial
- Agenda
- Belastingvraag
- Belgie vraag
- Bezienswaardigheden
- Bizar
- Boeddhisme
- Boekrecensies
- Column
- Coronacrisis
- Cultuur
- Dagboek
- Dating
- De week van
- Dossier
- Duiken
- Economie
- Een dag uit het leven van…..
- Eilanden
- Eten en drinken
- Evenementen en festivals
- Balloon Festival
- Bo Sang Umbrella Festival
- Buffalo-races
- Chiang Mai Flower Festival
- Chinees Nieuwjaar
- Full Moon Party
- Kerst
- Lotus festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Naga Fireballs Festival
- Oud & nieuw viering
- Phi Ta Khon
- Phuket Vegetarian Festival
- Rocket festival – Bun Bang Fai
- Songkran – Thais nieuwjaar
- Vuurwerk festival Pattaya
- Expats en pensionado
- AOW
- Autoverzekering
- Bankzaken
- Belasting Nederland
- Belasting Thailand
- Belgische ambassade
- Belgische belastingdienst
- Bewijs van leven
- DigiD
- Emigreren
- Huis huren
- Huis kopen
- In memoriam
- Inkomensverklaring
- Koningsdag
- Kosten van levensonderhoud
- Nederlandse ambassade
- Nederlandse overheid
- Nederlandse Vereniging
- Nieuws
- Overlijden
- Paspoort
- Pensioen
- Rijbewijs
- Uitkeringen
- Verkiezingen
- Verzekeringen algemeen
- Visa
- Werken
- Ziekenhuis
- Zorgverzekering
- Flora en fauna
- Foto van de week
- Gadgets
- Geld en financiën
- Geschiedenis
- Gezondheid
- Goede doelen
- Hotels
- Huizen kijken
- Isaan
- Khun Peter
- Koh Mook
- Koning Bhumibol
- Leven in Thailand
- Lezersinzending
- Lezersoproep
- Lezerstips
- Lezersvraag
- Maatschappij
- Martkplaats
- Medisch toerisme
- Milieu
- Nachtleven
- Nieuws uit Nederland en Belgie
- Nieuws uit Thailand
- Ondernemers en bedrijven
- Onderwijs
- Onderzoek
- Ontdek Thailand
- Opinie
- Opmerkelijk
- Oproepen
- Overstromingen 2011
- Overstromingen 2012
- Overstromingen 2013
- Overstromingen 2014
- Overwinteren
- Politiek
- Poll
- Reisverhalen
- Reizen
- Relaties
- Shoppen
- Social media
- Spa & wellness
- Sport
- Steden
- Stelling van de week
- Stranden
- Taal
- Te koop
- TEV-procedure
- Thailand algemeen
- Thailand met kinderen
- Thailand tips
- Thaise massage
- Toerisme
- Uitgaan
- Valuta – Thaise Baht
- Van de redactie
- Vastgoed
- Verkeer en vervoer
- Visum Kort Verblijf
- Visum lang verblijf
- Visumvraag
- Vliegtickets
- Vraag van de week
- Weer en klimaat
Sponsor
Disclaimer vertalingen
Thailandblog maakt gebruik van automatische vertalingen in meerdere talen. Gebruik van vertaalde informatie is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de vertalingen.
Lees hier onze volledige disclaimer.
Auteursrechten
© Copyright Thailandblog 2024. Alle rechten voorbehouden. Tenzij anders vermeld, berusten alle rechten op informatie (tekst, beeld, geluid, video, etc.) die u op deze site aantreft bij Thailandblog.nl en haar auteurs (bloggers).
Gehele of gedeeltelijke overname, plaatsing op andere sites, verveelvoudiging op welke andere manier dan ook en/of commercieel gebruik van deze informatie is niet toegestaan, tenzij hiervoor uitdrukkelijk schriftelijke toestemming is verleend door Thailandblog.
Het linken en verwijzen naar de pagina’s op deze website is wel toegestaan.
Home » Lezersvraag » Lezersvraag: Contact met Lazada
Lezersvraag: Contact met Lazada
Beste lezers,
Eerder is al de vraag gesteld of Thailandblog lezers ervaring hadden met Lazada en hoe dat bevallen was. Alle reacties waren positief. Ook ik heb verschillende keren bestellingen gedaan, keurig en snel ontvangen en cash betaald.
Nu heb ik een order geplaatst voor 2 producten. Ik moest de kosten bij voorbaat overmaken (Chinese producten). Een tafeltennistafel en een net hiervoor. Het laatste kreeg ik separaat thuis bezorgd, maar de tennistafel nog niet. Ik kreeg een mail van Lazada dat mijn hele order thuis was afgeleverd en men wenste mij veel plezier ermee.
Geprobeerd om contact te krijgen via telefoon. Het eerste nummer (020180000) is alleen bedoeld voor financiële zaken en het tweede nummer (020263000) is constant in gesprek. Mijn antwoord op de gekregen mail kwam onbestelbaar terug. En op mijn chatbericht op de facebook pagina van Lazada heb ik nog steeds geen reactie gekregen.
Heeft iemand hier ervaring mee en is het wel gelukt om contact te krijgen? Dan graag reactie op welke manier dan.
Alvast bedankt
Groet,
Rob
Gewoonlijk kan je op de Lazada website life chat gebruiken…geven altijd response
Sinds kort is Lazada overgenomen door Alibaba, had voorheen nooit te klagen, nu wel, dus ik bestel daar geen goederen meer.
Dag Rob,
Ik kocht reeds verschillende keren bij Lazada en kreeg eenmaal mijn bestelling niet toegestuurd wegens “niet in stock”.
Ik had wel telefonisch contact en werd steeds correct behandeld.
Ik betaal altijd cash bij levering.
Ik hoop alsnog dat je tennistafel geleverd zal worden.
Groetjes,
Jan.
Vervelend te horen. Zelf nooit problemen gehad. Heb je getekend voor netje èn tafel ?
Met hetzelfde nummer heb ik zelf altijd goed contact gehad met Engels sprekend personeel.
Mssn nogmaals proberen met de kans dat iemand anders beantwoord.
Succes
Hier dezelfde ervaring. Is is trouwens als je inlogt op de lazada website ( neem aan dat je een account hebt aangemaakt) ook een live chat optie. Ik zou het blijven proberen want mijn ervaring is dat de bereikbaarheid prima is. Check daarnaast ook de status van je bestelling via de website. Lazada verstuurt standaard e-mails en het kan zijn dat bij de levering van je netje de standaard bevestiging is gestuurd met name omdat je TWEE producten in een order hebt geplaatst. Verder geen zorgen het gaat zeker uiteindelijk goed komen. Lazada is een gerenommeerde organisatie.
Hallo Rob,
Je kunt je order nagaan via een tracking service. Kan het misschien zijn dat de tafel niet afgeleverd werd, maar nog ergens op een tussenstation ligt? Bij de tracking service is ook een telefoonnummer te zien. Ik had dat laatst met een levering en bij navraag bleek dat de bezorger bij mij thuis was geweest, maar het niet kon afgeven omdat er niemand thuis was. Ik heb met de leverdienst regelen kunnen en kreeg een dag later mijn bestelling alsnog.
Ook wanneer je op de Webpagina van Lazada bent, staan contactformulieren onder customer care: help center, orders & payment, shipping & delivery, returns and refunds en contact us.
De mail die jij van Lazada krijgt is een automatische, waarop je geen antwoord zult krijgen. Ik denk dat je meer succes via de webpagina zult hebben.
Ook ik heb alleen maar goede ervaringen met Lazada. Mijn laatste aankoop was een foto camera. Ik betaalde er 18.560 voor. Bij Powerbuy kost exact dezelfde camera, ook nog eens in de aanbieding 27.900!
Altijd stipte levering, ook mijn vrouw bestelt er regelamatig, gaat altijd goed. Jammer van je tennistafel, het zal best wel goedkomen!
De problemen doen zich meestal voor met de bezorgdienst. Bij de track and trace van Lazada kunt u zien waar het bestelde is. Regelmatig staat daar dan dat de bezorgdienst geen telefonisch contact kan krijgen of dat er op een afgesproken tijd niemand was om het bestelde in ontvangt te nemen. Als er op de bezorg dag niets is afgeleverd dan heeft u drie dagen om Lazada daarvan op te hoogte te brengen. Doet u dat niet dan gaat Lazada ervan uit dat het bestelde is afgeleverd. Dus neem contact op met de bezorgdienst. Na meerdere keren problemen met de bezorging heb ik hierover geklaagd bij Lazada, nu een andere bezorgdienst en geen problemen meer.
Ik bestel regelmatig bij Lazada maar ik betaal altijd bij aflevering van de goederen, nooit op voorhand,
Natuurlijk helpt het niet in uw geval, maar ik verkies zeker te spelen. Dit doe ik trouwens bij alle on-line aankopen in Thailand.
Stuur bericht naar “[email protected]”
Ze antwoorden normaal de email’s in Thai en in Engels.
Twee maal iets besteld en twee maal iets verkeerd geleverd.Dus nooit meer.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Lazada, maar als je 2 artikelen in dezelfde order besteld wil niet zeggen dat ze tegelijk bezorgd worden, dat gaat het thaise organizatietalent te boven, pakje bezorgd, tweede pakje de andere dag bezorgd. Ook een keer iets retour gezonden, aangemeld, verzendpapier geprint en pakketje afgegeven bij 7-eleven en geld terug gekregen, gaat eerst in de Lazada Wallet, daarna kun je aangeven waar het terug gestort kan worden, duurt even, 3 weken.
Ik heb wel uitstekende ervaring met Lazada. Heb al vele malen bij hen besteld en het werd altijd binnen een paar dagen geleverd.
Als het product niet bevalt kun je het binnen 7 dagen retourneren.
Wel moet je vooruit betalen, maar kreeg altijd correct wat ik besteld had.
Bestelde altijd via mijn iPhone. No problem. Er zit een goed engels sprekend meisje aan de telefoon.
Advies is blijf proberen. Zij zijn populair en daarom wellicht wat moeilijk bereikbaar.
Barry
Ik heb al bijna een jaar 5800.bath te goed van een produkt wat niet goed was heb tot nu toe nog niets gehoord of terug gekregen ?????