Lezersvraag: Contact met Lazada

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersvraag
Tags:
10 mei 2018

Beste lezers,

Eerder is al de vraag gesteld of Thailandblog lezers ervaring hadden met Lazada en hoe dat bevallen was. Alle reacties waren positief. Ook ik heb verschillende keren bestellingen gedaan, keurig en snel ontvangen en cash betaald.

Nu heb ik een order geplaatst voor 2 producten. Ik moest de kosten bij voorbaat overmaken (Chinese producten). Een tafeltennistafel en een net hiervoor. Het laatste kreeg ik separaat thuis bezorgd, maar de tennistafel nog niet. Ik kreeg een mail van Lazada dat mijn hele order thuis was afgeleverd en men wenste mij veel plezier ermee.

Geprobeerd om contact te krijgen via telefoon. Het eerste nummer (020180000) is alleen bedoeld voor financiële zaken en het tweede nummer (020263000) is constant in gesprek. Mijn antwoord op de gekregen mail kwam onbestelbaar terug. En op mijn chatbericht op de facebook pagina van Lazada heb ik nog steeds geen reactie gekregen.

Heeft iemand hier ervaring mee en is het wel gelukt om contact te krijgen? Dan graag reactie op welke manier dan.

Alvast bedankt

Groet,

Rob

14 reacties op “Lezersvraag: Contact met Lazada”

  1. Dick zegt op

    Gewoonlijk kan je op de Lazada website life chat gebruiken…geven altijd response

    • Roy zegt op

      Sinds kort is Lazada overgenomen door Alibaba, had voorheen nooit te klagen, nu wel, dus ik bestel daar geen goederen meer.

  2. Jan VC zegt op

    Dag Rob,
    Ik kocht reeds verschillende keren bij Lazada en kreeg eenmaal mijn bestelling niet toegestuurd wegens “niet in stock”.
    Ik had wel telefonisch contact en werd steeds correct behandeld.
    Ik betaal altijd cash bij levering.
    Ik hoop alsnog dat je tennistafel geleverd zal worden.
    Groetjes,
    Jan.

  3. Jesse zegt op

    Vervelend te horen. Zelf nooit problemen gehad. Heb je getekend voor netje èn tafel ?

    Met hetzelfde nummer heb ik zelf altijd goed contact gehad met Engels sprekend personeel.

    Mssn nogmaals proberen met de kans dat iemand anders beantwoord.

    Succes

    • VMKW zegt op

      Hier dezelfde ervaring. Is is trouwens als je inlogt op de lazada website ( neem aan dat je een account hebt aangemaakt) ook een live chat optie. Ik zou het blijven proberen want mijn ervaring is dat de bereikbaarheid prima is. Check daarnaast ook de status van je bestelling via de website. Lazada verstuurt standaard e-mails en het kan zijn dat bij de levering van je netje de standaard bevestiging is gestuurd met name omdat je TWEE producten in een order hebt geplaatst. Verder geen zorgen het gaat zeker uiteindelijk goed komen. Lazada is een gerenommeerde organisatie.

  4. Sjaak S zegt op

    Hallo Rob,

    Je kunt je order nagaan via een tracking service. Kan het misschien zijn dat de tafel niet afgeleverd werd, maar nog ergens op een tussenstation ligt? Bij de tracking service is ook een telefoonnummer te zien. Ik had dat laatst met een levering en bij navraag bleek dat de bezorger bij mij thuis was geweest, maar het niet kon afgeven omdat er niemand thuis was. Ik heb met de leverdienst regelen kunnen en kreeg een dag later mijn bestelling alsnog.

    Ook wanneer je op de Webpagina van Lazada bent, staan contactformulieren onder customer care: help center, orders & payment, shipping & delivery, returns and refunds en contact us.

    De mail die jij van Lazada krijgt is een automatische, waarop je geen antwoord zult krijgen. Ik denk dat je meer succes via de webpagina zult hebben.

  5. Henk zegt op

    Ook ik heb alleen maar goede ervaringen met Lazada. Mijn laatste aankoop was een foto camera. Ik betaalde er 18.560 voor. Bij Powerbuy kost exact dezelfde camera, ook nog eens in de aanbieding 27.900!
    Altijd stipte levering, ook mijn vrouw bestelt er regelamatig, gaat altijd goed. Jammer van je tennistafel, het zal best wel goedkomen!

  6. Renévan zegt op

    De problemen doen zich meestal voor met de bezorgdienst. Bij de track and trace van Lazada kunt u zien waar het bestelde is. Regelmatig staat daar dan dat de bezorgdienst geen telefonisch contact kan krijgen of dat er op een afgesproken tijd niemand was om het bestelde in ontvangt te nemen. Als er op de bezorg dag niets is afgeleverd dan heeft u drie dagen om Lazada daarvan op te hoogte te brengen. Doet u dat niet dan gaat Lazada ervan uit dat het bestelde is afgeleverd. Dus neem contact op met de bezorgdienst. Na meerdere keren problemen met de bezorging heb ik hierover geklaagd bij Lazada, nu een andere bezorgdienst en geen problemen meer.

  7. Koenraad Cuypers zegt op

    Ik bestel regelmatig bij Lazada maar ik betaal altijd bij aflevering van de goederen, nooit op voorhand,
    Natuurlijk helpt het niet in uw geval, maar ik verkies zeker te spelen. Dit doe ik trouwens bij alle on-line aankopen in Thailand.

  8. Albert zegt op

    Stuur bericht naar “[email protected]

    Ze antwoorden normaal de email’s in Thai en in Engels.

  9. ludo zegt op

    Twee maal iets besteld en twee maal iets verkeerd geleverd.Dus nooit meer.

  10. Cees zegt op

    Ik heb alleen maar goede ervaringen met Lazada, maar als je 2 artikelen in dezelfde order besteld wil niet zeggen dat ze tegelijk bezorgd worden, dat gaat het thaise organizatietalent te boven, pakje bezorgd, tweede pakje de andere dag bezorgd. Ook een keer iets retour gezonden, aangemeld, verzendpapier geprint en pakketje afgegeven bij 7-eleven en geld terug gekregen, gaat eerst in de Lazada Wallet, daarna kun je aangeven waar het terug gestort kan worden, duurt even, 3 weken.

  11. Barry Janssen zegt op

    Ik heb wel uitstekende ervaring met Lazada. Heb al vele malen bij hen besteld en het werd altijd binnen een paar dagen geleverd.
    Als het product niet bevalt kun je het binnen 7 dagen retourneren.
    Wel moet je vooruit betalen, maar kreeg altijd correct wat ik besteld had.

    Bestelde altijd via mijn iPhone. No problem. Er zit een goed engels sprekend meisje aan de telefoon.

    Advies is blijf proberen. Zij zijn populair en daarom wellicht wat moeilijk bereikbaar.

    Barry

  12. Joop van Zantvoort zegt op

    Ik heb al bijna een jaar 5800.bath te goed van een produkt wat niet goed was heb tot nu toe nog niets gehoord of terug gekregen ?????


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website