Melder: Chris

Zoals elk jaar, (16 juli 2020) was het de tijd om mijn retirement extension te vernieuwen te Chaeng Wattana Bangkok. Ditmaal had ik echter een online reservation gemaakt via de website: http://203.151.166.132/immigrant_queue/booking/

Mijn afspraak was om 09:15 uur, ik was om 09:00 aanwezig aan loket L1-32, je kunt rechtstreeks naar het vernoemde loket gaan (vermeld op de bevestiging e-mail van de online reservatie), dus geen nummertje nemen.

Er was 1 persoon voor mij, maar al mijn documenten werden onmiddellijk aangenomen om te checken.

Na 10 minuten was het mijn beurt, alle documenten waren ok, fotootje nemen, 1900 baht betalen, en even wachten op de Senior officer om het visum te ondertekenen. Om 09.45 stond ik al terug buiten, alles bij elkaar een goed half uurtje. Dit online reservatie systeem is ten zeerste aan te bevelen.

Ter informatie mijn documenten:

• TM7
• TM47
• TM30
• TM6
• Kopij van al mijn paspoort paginas (voorgaande extensies en visa)
• Kaart van de woonst
• Inkomens Affidavit van de Belgische ambassade (had de uittreksels van mijn pensioen bijgevoegd)

Al bij al de meest positieve ervaring ooit, de immigratie mensen waren trouwens supervriendelijk.


Note: “Reacties zijn zeer welkom op het onderwerp, maar beperk u hier tot het onderwerp van deze “TB Immigratie Infobrief. Heb je andere vragen, wil je graag een onderwerp behandeld zien, of heb je info voor de lezers, dan kan je dat steeds sturen naar de redactie. Gebruik hiervoor enkel www.thailandblog.nl/contact/. Bedankt voor uw begrip en medewerking”

Vriendelijke groeten,

RonnyLatYa

Er zijn geen reacties mogelijk.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website