Lezersvraag: Krijg ik restitutie van Bangkok Airways?

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersvraag
Tags: ,
14 juni 2020

Beste lezers,

Binnenlandse vluchten zijn weer mogelijk in Thailand. Echter daar ik nu in Nederland ben en in het verleden een binnenlandse retourvlucht Bangkok – Koh Samui voor de maand juli hebt geboekt, zal ik deze ticket niet kunnen gebruiken, want je kunt naar verwachting niet naar Thailand komen in juli.

Zal Bangkok Airways een verzoek tot restitutie honoreren? Heeft iemand hier ervaring mee?

Groet,

Rob

6 reacties op “Lezersvraag: Krijg ik restitutie van Bangkok Airways?”

  1. Ko zegt op

    Ik zou in maart een binnenlandse vlucht nemen en deze werd enkel verzet naar een later tijdstip diezelfde dag,( vanwege Covid) maar dat was voor mij geen optie. Onder hun covid19 beleid heb ik mijn geld teruggestort gekregen. Heeft wel 3 maanden geduurd, maar toch.

  2. MrM zegt op

    Rob.
    Je moet even chatten met BKK airways op hun website helemaal onderin zie je een link naar PG chat, wat kleine dingen invullen waarvoor je chat en je komt in de wachtrij te staan
    Ik heb het zelfde gedaan BKK-USM-BKK, kosteloos annulering ongeacht type ticket, geld terug duurt wel 60 werkdagen.

  3. Bob jomtien zegt op

    Met redenen omkleed annuleren en om compensatie vragen of omboeken naar een latere datum.

  4. John Chiang rai zegt op

    Een korte mail naar Bangkok Airways met de mededeling dat je gezien de maatregelen van de Thaise regering onmogelijk deze reeds geboekte vlucht kunt aantreden,moet voor een refund eigenlijk genoeg zijn.
    Bij de refund van mijn vlucht op de 26-04jl ,lag het een beetje anders omdat Bangkok Airways zelf hun vlucht gecanceld had.
    Ik zou de maatschappij een mail sturen met de volledige gegevens van het geboekte vluchtnummer met datum en bookingscode,en er vriendelijk op wijzen dat je voor die tijd het land verlaten moest,en nu vanwegen de regerings maatregelen onmogelijk terugkomen kunt om de geboekte vlucht te aanvaarden.
    In mijn geval had ik binnen 36 uur een retour mail met de mededeling dat ik binnen 60werkdagen voor een refund in aanmerking kwam.

  5. EW1 zegt op

    Beste,

    In april jl zouden wij met Bangkok airways vliegen naar Siem Raep.
    Eind maart refund aangevraagd en ze zeiden dat het ong 50 a 60 dagen zou duren voordat we het geld teruggestort kregen.
    Binnen 2 weken stond het terug op de rekening, was goed geregeld door Bangkok Airways.

  6. Sandra Koenderink zegt op

    Inderdaad mail naar Bkk Airways sturen en vragen om restitutie, wij zouden in april vliegen met KLM, Bangkok Air en met de bus ook nog naar Hua Hin.
    Van de KLM vouchers ontvangen en van Bangkok Airways al het geld terug ontvangen net als van de busmaatschappij van Bangkok naar Hua Hin.
    Prima service…..
    Succes Sandra


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website