Beste lezers,

Heeft er iemand ervaring met het in business class vliegen met Turkish airlines vanaf Brussel naar Bangkok?

Hoe is hun service? Negatieve zaken?

Groet,

Toon

Redactie: Heb je zelf een vraag aan de lezers van Thailandblog? Gebruik het contactformulier.

4 reacties op “Ervaringen business class BRU-BKK met Turkish airlines?”

  1. Eric zegt op

    Wij hebben onlangs businessclass vanaf Amsterdam gevlogen met Turkish Airlines. Prima verzorgd, service goed enige nadeel is dat ze te pas en onpas de gereserveerde stoelen ( maanden eerder geboekt) wijzigen, daar hadden wij ook mee te maken. Wij zaten ineens niet meer naast elkaar op the isle. Je leest daar ook veel van op internet.

  2. Cornelis zegt op

    Ik ben hier eind september gearriveerd met Turkish Airlines, in businessclass, en vlieg daarmee ook later deze maand weer terug naar Nederland. Eerder al eens een retourtje Zuid-Afrika gedaan in hun businessclass.
    Heb er niks op aan te merke , prima verzorgd, uitstekende maaltijden e.d.
    Was op het moment dat ik boekte – een kleine 5 maanden tevoren – ruim 1400€ voordeliger dan KLM, EVA en Emirates.voor dezelfde reisdagen.

  3. Dirk zegt op

    Vorig jaar juli BKK – IST – AMS – BKK gekozen voor Turkish. Frequente wisseling van gereserveerde stoelen overkwam ook ons op de vluchten vanaf AMS. Vlucht IST – AMS had 3 uur vertraging en daarover werden we netjes geinformeerd per text message. Met BC class ticket kun je in aanmerking komen voor een gratis stopover overnachting. Kwalitatief goede verzorging. Op traject BKK – IST vv gebruikt Turkish oudere Airbussen en daardoor is de stoel niet te vergelijken met de Dreamliner of moderne Airbussen. Bereid je voor op Lange wandelafstanden op IST. Lounge is zonder meer goed te noemen op IST.

    • Cornelis zegt op

      Inderdaad, de afstanden op IST zijn fors, en de lounge is inderdaad goed, een ware oase. Voor mijn a.s. terugvlucht is voor het traject IST – AMS ook de gereserveerde stoel gewijzigd, zo zag ik net bij het checken van m’n reservering. De oorzaak bleek te liggen in het vervangen van de oorspronkelijk voor deze vlucht geplande A350 door een A330, met een andere configuratie van de businessclass.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website