Jaarwisseling Bangkok: BTS Skytrain open tot 2.00 uur
Wie oudejaarsnacht in Bangkok wil vieren doet er verstandig aan om zoveel mogelijk via het openbaar vervoer te reizen. Speciaal voor deze feestelijke avond zal de Skytrain tot 02.00 uur operationeel zijn.
Er wordt grote drukte verwacht bij Ploen Chit, Ratchaprasong en Pathumwan (bij CentralWorld). Er zijn daar optredens en concerten van bekende Thaise en internationale muzikanten, podia met entertainment en natuurlijk een spectaculair vuurwerk om 24.00 uur. het is raadzaam om hier op tijd naar toe te gaan (met de Skytrain). Het Ratchaprasong-kruispunt wordt na 18.00 uur afgesloten voor het verkeer.
Om de vele bezoekers te kunnen vervoeren zal de Skytrain tijdens de jaarwisseling tot 02.00 uur operationeel zijn. Normaal gesproken worden de stations gesloten om 24.00 uur.
Ben je van plan met de BTS te reizen, dan is het mogelijk om kaartjes vooraf bij de loketten te kopen. De populaire dagpas van 130 baht is dan geldig van 31 december tot en met 2.00 uur op 1 januari.
Bron: Bangkok Post
Over deze blogger

-
Dit artikel is geschreven en gecontroleerd door de redactie. De inhoud is gebaseerd op persoonlijke ervaringen, meningen en eigen onderzoek van de auteur. Waar relevant is er gebruikgemaakt van ChatGPT als hulpmiddel bij het schrijven en structureren van teksten. Hoewel er zorgvuldig wordt omgegaan met de inhoud, kan niet worden gegarandeerd dat alle informatie volledig, actueel of foutloos is.
De lezer is zelf verantwoordelijk voor het gebruik van de informatie op deze website. De auteur aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade of gevolgen die voortvloeien uit het gebruik van de geboden informatie.
Lees hier de laatste artikelen
Cultuur21 oktober 2025Thai en Nederlanders/Belgen lijken verrassend veel op elkaar!
Vliegtickets21 oktober 2025Stijgende vliegtarieven kunnen Thais toerisme afremmen
Economie21 oktober 2025Overheid breidt co-payregeling in Thailand uit naar openbaar vervoer
Vliegtickets21 oktober 2025Bangkok Airways en Air France-KLM starten samenwerking voor loyaliteitsprogramma’s