Deze commercial van TrueMove H, het bekende telecombedrijf in Thailand, werd in een paar dagen tijd al meer dan een miljoen keer bekeken op sociale media. De reclamespot duurt drie minuten en speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog met als rode draad: compassie is ware communicatie.
We zien een vrouw die iemand opzoekt en vragen stelt over haar overleden vader. Waarom deze video zo populair is, kom je te weten in de laatste seconden.
TrueMove H heeft vaker van dergelijke tranentrekkende commercials. Een paar jaar geleden vertoonde zij ook een opvallende commercial met de slogan ‘Giving is the best communication’, deze reclamespot werd ook miljoenen keren werd bekeken.
Video: Compassion is true communication
Bekijk hier de video:
[youtube]https://youtu.be/N4Yrgkt2JPI[/youtube]
Over deze blogger

-
Dit artikel is geschreven en gecontroleerd door de redactie. De inhoud is gebaseerd op persoonlijke ervaringen, meningen en eigen onderzoek van de auteur. Waar relevant is er gebruikgemaakt van ChatGPT als hulpmiddel bij het schrijven en structureren van teksten. Hoewel er zorgvuldig wordt omgegaan met de inhoud, kan niet worden gegarandeerd dat alle informatie volledig, actueel of foutloos is.
De lezer is zelf verantwoordelijk voor het gebruik van de informatie op deze website. De auteur aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade of gevolgen die voortvloeien uit het gebruik van de geboden informatie.
Lees hier de laatste artikelen
Vliegtickets11 september 2025Nieuwe vluchten naar Chiang Mai en Hanoi versterken Etihad’s Aziatische netwerk
Economie11 september 2025Consumentenvertrouwen in Thailand op dieptepunt in bijna drie jaar
Nieuws uit Thailand11 september 2025Voorzichtig optimisme over heropening van de grens tussen Thailand en Cambodja
Politiek11 september 2025Paetongtarn Shinawatra blijft partijleider van Pheu Thai ondanks politieke turbulentie
Weer een “schot in de roos” De commercial van TrueMove H: ‘Compassie is ware communicatie’
In korte tijd wordt er in de film een compleet verhaal verteld, die tot de verbeelding van miljoenen mensen spreekt
Over de hele wereld worden deze filmpjes keer op keer bekeken. Mensen worden geraakt en de aandacht van de kijkers worden in de eerste seconde al vast gehouden.
En dat is waar het nou net om gaat bij het maken van een reclame filmpje.
Aan de andere kant laat het zien hoe de commercie gebruik maakt van emotie. Of we daar blij mee moeten zijn betwijfel ik.