Vraagsteller: Hagro
Als ik naar de eisen kijk m.b.t. de visum aanvraag Non-Immigrant O-A en ziektekostenverzekering eisen vraag ik mij het volgende af. De Thaise regering wenst een dekking garantie van een verzekeringsmaatschappij.
“Health insurance policy must have coverage not less than 400,000 Thai Baht per policy year for Inpatient, and not less than 40,000 Thai Baht per policy year for outpatient.”
Waarom is het niet voldoende als men zelf dat geld (die dekking) kan garanderen door die bedragen op een Thaise rekening te reserveren?
Reactie RonnyLatya
Wat wil je dat ik daar nu op antwoord? Dat zijn nu eenmaal voorwaarden die gesteld worden om dat visum te bekomen, of om aan een verlenging van een verblijfsperiode te voldoen.
Zulke vragen moet je aan de Thaise overheid stellen die deze voorwaarden opstellen. Of je daar dan ook een antwoord op zal krijgen is weer iets anders natuurlijk.
Over deze blogger
Lees hier de laatste artikelen
Leven in Thailand28 september 2025Dagboek van een Thailandganger (deel 16) – Op weg naar duidelijkheid
Visumvraag28 september 2025Thailand Immigration vraag Nr 155/25: Roze ID-card en TM30 melding
Lezersvraag28 september 2025Thailand lezersvraag: Is cranberrysap in Thailand verkrijgbaar?
Lezersvraag28 september 2025Thailand lezersvraag: Bewijs van uitschrijving aanvragen bij het RNI