Geld overmaken met Wise, wat doe ik verkeerd?
25 december 2021
Beste lezers,
Ik maak iedere maand geld over met Wise, maar deze keer ging het verkeerd. Ik kreeg telkens het bericht: credit- of debitcard invullen. Maar die heb ik dus niet. Terwijl de andere keren het geld gelijk op rekening stond hier in Thailand. Dus de vraag is wat doe ik verkeerd?
Groet,
Wayan
Redactie: Heb je zelf een vraag aan de lezers van Thailandblog? Gebruik het contactformulier.
Over deze blogger
Lees hier de laatste artikelen
Immigratie infobrief15 september 2025Thailand Immigration Infobrief Nr 047/25: Immigration Udon Thani – Jaarverlenging
Lezersvraag15 september 2025Thailand lezersvraag: vragen over het gebruik van de Mytello app
Lezersvraag15 september 2025Thailand lezersvraag: Zijn er Belgen die problemen hebben ondervonden met Itsme?
Leven in Thailand14 september 2025Dagboek van een Thailandganger (deel 14) – Eens maar nooit weer!
Wayan, laatst las ik ergens een vraag hierover.
Staat er mogelijk een vinkje verkeerd?
Waarom geen contact opnemen met Wise zelf? Er is op de website een HELPCENTER waar je terecht kan met uw vraag. Je krijgt, buiten het weekend, zelfs heel snel antwoord.
Hoe kan iemand u nu antwoorden op wat je fout doet als niemand ziet wat je precies doet????
Ik maak over van ING via Wise naar BKK bank. Neem aan dat jij ook vanaf een Nederlandse bank overmaakt. Paar dagen terug nog gedaan, wordt niet naar credit of debet gevraagd.
An account outside wise aanklikken misschien. Werk je via een tablet, smartphone of pc.?
Beste,
Probeer eens naar vorige transacties te kijken. Druk erop en herhaal.
succes