()

KLM sluit het eerste halfjaar van 2017 af met hele sterke vervoerscijfers voor KLM en Transavia. KLM Passage verwelkomde in juni 8,6% meer passagiers aan boord bij 6,5% meer capaciteit. Dit leidde in juni tot de record bezettingsgraad van 89.3%. Over de eerste 6 maanden werd een groei gerealiseerd van 1,2 miljoen (+8,3%) passagiers naar 15,6 miljoen bij een 6% hogere capaciteit.

De KLM Groep groeide het eerste halfjaar met 11% en bijna 20 miljoen passagiers. Hiermee is KLM goed op weg naar het doel voor 2017 van ruim 40 miljoen passagiers voor KLM en Transavia.

Ondanks een licht herstel de laatste maanden had de Vracht geen eenvoudig eerste halfjaar. Over het geheel genomen daalde het vervoer met 1,3% bij een lagere capaciteit van 0,4% wat leidde tot een lichte daling van de benuttingsgraad met 0,6 procentpunt.

Bron: KLM persbericht



Hoe leuk of nuttig was deze posting?

Klik op een ster om deze te beoordelen!

Gemiddelde waardering / 5. Stemtelling:

Tot nu toe geen stemmen! Wees de eerste die dit bericht waardeert.

Omdat je dit bericht nuttig vond...

Volg ons op sociale media!

Het spijt ons dat dit bericht niet nuttig voor je was!

Laten we dit bericht verbeteren!

Vertel ons hoe we dit bericht kunnen verbeteren?

Over deze blogger

Redactie
Redactie
Dit artikel is geschreven en gecontroleerd door de redactie. De inhoud is gebaseerd op persoonlijke ervaringen, meningen en eigen onderzoek van de auteur. Waar relevant is er gebruikgemaakt van ChatGPT als hulpmiddel bij het schrijven en structureren van teksten. Hoewel er zorgvuldig wordt omgegaan met de inhoud, kan niet worden gegarandeerd dat alle informatie volledig, actueel of foutloos is.
De lezer is zelf verantwoordelijk voor het gebruik van de informatie op deze website. De auteur aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade of gevolgen die voortvloeien uit het gebruik van de geboden informatie.

Er zijn geen reacties mogelijk.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website