()

(Redactionele bronvermelding: Nbeaw / Shutterstock.com)

Het is interessant om te weten dat ik hier meer mensen kan bereiken op basis van mijn eigen ervaring.

Gisteren in Terminal 21 Pattaya had ik pechhulp nodig. De parkeerwachter liet ons weten dat ze deze service gratis aanboden, inclusief alles wat nodig was, behalve dat eventuele vervangonderdelen voor eigen rekening zijn. Op elke verdieping is er een noodknop waar je je probleem kunt inspreken.

Dit noemen ze ‘Big Service’. De man vermeldde ook dat dit in Central Festival en Plaza Pattaya van toepassing is.

Hopelijk lezen ze dit bericht ook in België.

Ingezonden door Ernst uit Belgie



Hoe leuk of nuttig was deze posting?

Klik op een ster om deze te beoordelen!

Gemiddelde waardering / 5. Stemtelling:

Tot nu toe geen stemmen! Wees de eerste die dit bericht waardeert.

Omdat je dit bericht nuttig vond...

Volg ons op sociale media!

Het spijt ons dat dit bericht niet nuttig voor je was!

Laten we dit bericht verbeteren!

Vertel ons hoe we dit bericht kunnen verbeteren?

Over deze blogger

Redactie
Redactie
Dit artikel is geschreven en gecontroleerd door de redactie. De inhoud is gebaseerd op persoonlijke ervaringen, meningen en eigen onderzoek van de auteur. Waar relevant is er gebruikgemaakt van ChatGPT als hulpmiddel bij het schrijven en structureren van teksten. Hoewel er zorgvuldig wordt omgegaan met de inhoud, kan niet worden gegarandeerd dat alle informatie volledig, actueel of foutloos is.
De lezer is zelf verantwoordelijk voor het gebruik van de informatie op deze website. De auteur aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade of gevolgen die voortvloeien uit het gebruik van de geboden informatie.

Er zijn geen reacties mogelijk.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website