Reclame pline de lacrimi în Thailanda

De Editorial
Geplaatst în Remarcabil
Etichete: ,
4 septembrie 2015

Publicitatea se încadrează, în general, în categorii stereotipe, reclamele la bere sunt amuzante, reclamele pentru mașini sunt netede, bărbații din reclamele pentru bunuri de uz casnic sunt proști, iar femeile din reclamele pentru electronice sunt rechini.

Thailand heeft zich ontwikkeld tot een wereldleider in een speciale categorie: de smartlappen. Het genre is zo populair in Thailand dat bedrijven speciale, lange versies van tranentrekkende commercials laten maken, die wel 5 of zelfs meer dan 10 minuten kunnen duren. Ze worden dan vooral op YouTube en Facebook geplaatst.

Het bedrijf Vizer, dat bewakingscamera’s verkoopt, heeft op 27 augustus zo’n smartlap – “er gebeurt meer om u heen dan u zelf kunt zien” – geplaatst en is sindsdien al bekeken door 5,4 miljoen mensen op Facebook en meer dan 3 miljoen op YouTube.

Hieronder deze reclamefilm en als u nog meer “tearjerkers” wilt zien, ga naar: involves-the-murder-of-a-homeless-man/

Bron: website Quartz, www.qz.com

[youtube]https://youtu.be/S-fvxEq_3DA[/youtube]

1 reactie op “Tranentrekkende commercials in Thailand”

  1. francezul Nico spune sus

    Het is inderdaad een tranentrekkende commercial, al laat de kwaliteit van het regisseurschap te wensen over. Het doel is echter geslaagd, al werkt enkel het ophangen van een “bewakingscamera” niet preventief, net als de doodstraf een moordenaar niet tegenhoudt.


Lasa un comentariu

Thailandblog.nl folosește cookie-uri

Site-ul nostru funcționează cel mai bine datorită cookie-urilor. Astfel, putem să vă amintim setările, să vă facem o ofertă personală și să ne ajutați să îmbunătățim calitatea site-ului. citeşte mai mult

Da, vreau un site bun