Dobrodošli na Thailandblog.nl
Z 275.000 obiski na mesec je Thailandblog največja tajska skupnost na Nizozemskem in v Belgiji.
Prijavite se na naše brezplačne e-novice in bodite obveščeni!
Glasilo
Nastavitev jezika
Ocenite tajski baht
Sponzor
Zadnji komentarji
- Dave: Ali govorite o pisnem besedilu ali zvoku? Prevode, ki temeljijo na Felo AI, uporabljam za videoposnetke, besedilo itd., delujejo zelo dobro. ht
- Jos: prosim navedite povezavo ...
- Jos: Zdravo Arnolds, Microsoftove ekipe lahko pretvorijo pogovore srečanj skupin v živo med nizozemščino in tajščino. Lep pozdrav od Jos
- Cornelis: Glej tudi: https://www.maxmeldpunt.nl/topic/korting-pensioen-abp-na-hertrouwen/#
- Cornelis: Res je, da vam ABP v omenjeni situaciji edina zniža pokojnino. Naslov spletne strani ABP: Dobiš
- Peter Albronda: Dragi Eddy, hvala za vaš hiter odgovor. Živim v Harenu blizu Groningena in sem torej Nizozemec. Ta NL nima 'vzajemnega a
- Rudolf: Citat Khoen: Ne morete več uporabljati davčnih olajšav na izplačane plače, vendar tudi ne plačujete več prispevkov za socialno varnost, nobenih prispevkov
- Henk: Walter, tvoj sin bi se moral pogovoriti z lastniki potapljaških telovadnic in vprašati, ali je na voljo kakšna služba
- Henk: Dvakrat se motite: rumena hišna knjiga ni lastninski dokument, ampak le dokaz, da ste prijavljeni na določenem naslovu.
- Eric Kuypers: George, to znižanje skoraj 100 evrov na mesec, kaj to pomeni v zameno? Ne morem si predstavljati, da ni ničesar v zameno
- Geert: Vedno uporabljam Google Translate. Še vedno je najbolj natančen. Ne pozabite, da je Google Translate vse najprej
- pljučni dodatek: Dragi Peter, sem radioamater in imam licenco na Tajskem. Moj dodeljeni klicni znak je HS0ZJF. Sem zelo aktivna
- Eric Kuypers: Khoen, je tako, tvoj zadnji stavek? Kljub temu preberite tukaj: https://www.siam-legal.com/realestate/Usufructs.php Vidim usufr
- Ger Korat: Celotno hišo lahko napolnite s partnerjevimi stvarmi, če le niste poročeni in imata oba svoje domove.
- Ger Korat: Zadnje kar piše Koen ne drži: če ste poročeni in ne živite skupaj, boste še vedno prejemali 50% minimalne plače kot A.
Sponzor
Spet Bangkok
Meni
evidence
Teme
- ozadje
- activiteiten
- Oglaševalec
- Dnevni red
- Davčno vprašanje
- Belgijsko vprašanje
- Znamenitosti
- Bizarno
- Budizem
- Ocene knjig
- Stolpec
- Korona kriza
- kultura
- Dnevnik
- dating
- Teden od
- Dosje
- Potapljati se
- Gospodarstvo
- Dan v življenju....
- otoki
- Hrana in pijača
- Prireditve in festivali
- Festival balonov
- Bo Sang Umbrella Festival
- Dirke bivolov
- Festival cvetja v Chiang Maiju
- Kitajsko novo leto
- Full Moon Party
- Božič
- Lotusov festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Festival Naga Fireball
- Silvestrovanje
- Phi ta khon
- Vegetarijanski festival v Phuketu
- Festival raket – Bun Bang Fai
- Songkran – tajsko novo leto
- Festival ognjemetov Pattaya
- Izseljenci in upokojenci
- AOW
- Avtomobilsko zavarovanje
- Bančništvo
- Davek na Nizozemskem
- Tajski davek
- Belgijsko veleposlaništvo
- belgijski davčni organi
- Dokaz življenja
- DigiD
- Izseliti se
- Za najem hiše
- Kupi hišo
- v spomin
- Izkaz poslovnega izida
- King je
- Življenjski stroški
- nizozemsko veleposlaništvo
- nizozemska vlada
- nizozemsko združenje
- Novice
- Umiranje
- Potni list
- Pokojnina
- Vozniško dovoljenje
- Distribucije
- Volitve
- Zavarovanje na splošno
- Visa
- Delo
- Bolnišnica
- Zdravstveno zavarovanje
- Flora in favna
- Fotografija tedna
- Pripomočki
- Denar in finance
- Zgodovina
- Zdravje
- Dobrodelne ustanove
- Hoteli
- Gledanje hiš
- Isaan
- Kan Peter
- Koh Mook
- Kralj Bhumibol
- Življenje na Tajskem
- Oddaja bralca
- Klic bralca
- Nasveti bralcem
- Vprašanje bralca
- Družba
- tržnica
- Zdravstveni turizem
- Milieu
- Nočno življenje
- Novice iz Nizozemske in Belgije
- Novice iz Tajske
- Podjetniki in podjetja
- Izobraževanje
- Raziskave
- Odkrijte Tajsko
- pregledi
- Izjemen
- Klici
- Poplave 2011
- Poplave 2012
- Poplave 2013
- Poplave 2014
- Hibernacija
- Politika
- Anketa
- Potovalne zgodbe
- Potovanja
- Odnosi
- nakupovanje
- družbeni mediji
- Spa & wellness
- Šport
- mesta
- Izjava tedna
- Plaža
- Taal
- Za prodajo
- Postopek TEV
- Tajska nasploh
- Tajska z otroki
- tajski nasveti
- Tajska masaža
- Turizem
- Izhod
- Valuta - tajski baht
- Od urednikov
- Lastnina
- Promet in transport
- Vizum za kratko bivanje
- Vizum za dolgo bivanje
- Vprašanje za vizum
- Letalske karte
- Vprašanje tedna
- Vreme in podnebje
Sponzor
Prevodi za omejitev odgovornosti
Thailandblog uporablja strojne prevode v več jezikih. Uporaba prevedenih informacij je na lastno odgovornost. Za napake v prevodih ne odgovarjamo.
Preberite naše celotno tukaj Omejitev odgovornosti.
Avtorske pravice
© Copyright Thailandblog 2024. Vse pravice pridržane. Če ni navedeno drugače, imajo vse pravice do informacij (besedilo, slika, zvok, video itd.), ki jih najdete na tem spletnem mestu, Thailandblog.nl in njegovi avtorji (blogerji).
Celoten ali delni prevzem, postavitev na druga spletna mesta, reprodukcija na kakršen koli drug način in/ali komercialna uporaba teh informacij ni dovoljena, razen če Thailandblog izda izrecno pisno dovoljenje.
Povezovanje in sklicevanje na strani na tem spletnem mestu je dovoljeno.
Domov » Vprašanje bralca » Vprašanje bralca: Ali je socialna distanca za preprečevanje okužbe neumnost?
Vprašanje bralca: Ali je socialna distanca za preprečevanje okužbe neumnost?
Objavljeno v Vprašanje bralca
Tags: Koronavirus, Covidien-19, Družbeno distanciranje
Spoštovani bralci,
Ko gledam na Tajskem, se malo Tajcev drži pravila o razdalji 1,5 metra. Zjutraj sem šel na tržnico, precej zaseden in vsak je bil sam, brez razdalje. Veliko obraznih mask. Vendar ima Tajska malo okužb. Zato se sprašujem, ali ima Maurice de Hond prav, da je 1,5 metra nesmisel?
On reče: družba 1,5 metra kot nova normalnost. ne; da je družba 1,5 metra nepotrebna, nevarna, neizvedljiva in je kot kača, ki se davi okoli gospodarstva in družbe. Glej: www.maurice.nl/2020/05/27/waarom-ik-boos-ben/
Tajci večinoma živijo zunaj na prostem z zadostnim prezračevanjem, mislim, da ima Maurice morda prav. Kaj menijo drugi bralci?
S spoštovanjem,
Gerard E.
Zdi se mi čisto preprosto. Nizozemska ima 100-krat več smrti kot Tajska s 75 % manjšim prebivalstvom. Recimo na enaki osnovi 400-krat toliko smrti.
To se mi zdi zadosten razlog, da bolj verjamem v obrazne maske kot v Jaapa van Dissla. Tako da se mi zdi tisti 1,5m nesmisel. Kontaminacija se širi po zraku, zlasti v zaprtih prostorih v slabo prezračenih prostorih z veliko ljudmi.
Notri pazite na razdaljo in nosite masko. Razen tega ni razloga za živčnost.
Preveč preprosto razmišljaš. Če primerjate gosto poseljena območja (recimo Bangkok/Amsterdam), pridete do različnih zaključkov. Nizozemska je izjemno gosto poseljena, Tajska ne. Poleg tega ima veliko vpliva temperatura: ko je hladno, virus živi dlje in ostane v zraku dlje. Tajska je vroča, Nizozemska zmerna.
Razdalja 1,5 m je torej smiselna pozimi in v zaprtih prostorih. In to je tipično na Nizozemskem, na Tajskem pa ni tako pogosto.
Na internetu je veliko informacij o tem.
Univerza v Dublinu je že izjavila, da UV-sevanje zelo negativno vpliva tudi na ovoj virusa in/ali bakterije.
Poleg tega ima WHO celo zemljevid, ki prikazuje rizična območja na svetu. Okoli ekvatorja je precej nižje.
Temperature od 37 stopinj z nizko vlažnostjo RH 20 ali nižje ubijejo virus v 7 minutah.
V razdaljo 1,5 metra ne verjamem. Kajti tisto, o čemer tukaj NE govorimo, so in so večja tveganja. Na primer, vse, česar se dotaknete z roko, lahko povzroči kontaminacijo.
In potem sem star 66 let in spremljam tudi statistiko. Vsakokrat je jasno navedeno, da so rizična skupina predvsem starejši nad 60 let. tudi jaz pripadam...
Poleg tega so vedno prisotne še druge bolezni. Npr. bolezni srca in pljuč, sladkorna bolezen, debelost.
Pozabljamo tudi, da je povprečna (smrtna) starost na Nizozemskem približno 80 let za moške in približno 84 let za ženske. Pred 60 leti je bilo to 63 in 67 let.
Težava je v tem, da nihče noče razmišljati o smrti in ljudje želijo in morajo vse kar naprej odlagati. V povprečju vsak dan po vsem svetu umre med 250.000 in 320.000 ljudi. Tudi brez korone.
Statistično ne bi smeli razmišljati o obdobju 1 leta, ampak o obdobju 2 let in nato primerjati vsote in odstotke.
Dobra leta z malo smrtnimi primeri, približno 1.23 % svetovnega prebivalstva. Slaba leta 1,38 % svetovnega prebivalstva.
Izračunajte, koliko je skupaj 7.800.000.000?
Vendar človeštvu ni treba obupati. Vsako leto se poveča za 78 do 80 milijonov. Mogoče je TO problem. Tako imamo tudi s korono porodni presežek. Tega ne moremo trditi za številne druge živalske vrste.
Poglejte si sinočnjo pogovorno oddajo OP1 na NPO1, kjer nekaj razlage poda tudi naravoljubni Daniel Bonn iz UvA. Njegovo najpomembnejše sporočilo: na prostem je okužba praktično nemogoča. Ne pozabite tudi, da do okužbe pride le, če so prisotni korona virusi, številke na Tajskem pa so pokazale, da okužbe praktično ni bilo. Mnogi na Thailandblogu so se spraševali, zakaj so na Tajskem sploh izvedli lockdown in druge ukrepe? Ne morete primerjati razmer na Tajskem s tistimi na Nizozemskem ali s tistimi v sosednjih državah.
Maurice de Hond bi se moral bolj zavedati, kako predstavlja rezultate svojih raziskav. Če bi se predstavil bolj poslovno in objektivno, bi bilo več možnosti, da bi se njegova mnenja strinjala. Zaradi obnašanja jeze in razočaranja ter udarjanja po bobnu s skoraj ogorčenim tonom se ljudje odvrnejo od njega. Sramota!
Ja, škoda, da se forma predstavitve spet presoja na podlagi predstavitve in ne vsebine... tako je tudi pri drugih pomembnih temah kot so Integracija in Podnebje ter Priseljevanje in EU...
In predvsem Karel, ki to pravi. Zdi se, da je vsebina manj pomembna.
Točno to mislim: če Maurice de Hond želi, da se več pozornosti nameni vsebini njegovega sporočila, bi moral več pozornosti nameniti svoji predstavitvi. Škoda, ampak tako to deluje.
ja Karel, če hočeš ljudi prepričati, se moraš najprej prepričati, da te poslušajo. Tega ne storite tako, da svojo zgodbo pripovedujete v užaljenem tonu, potem ste že izgubili poslušalca. Tako to deluje.
Sem in ostajam oboževalec Mauricea de Honda in lahko si predstavljam, da je razočaran nad uničenjem gospodarstva zaradi številnih nepotrebnih ukrepov. Je eden redkih strokovnjakov, ki ima toliko inteligence, da vidi celotno sliko. Zaradi njegovih dragocenih razlag se počutim pomirjenega, sproščenega in samozavestnega za prihodnost.
Z eno besedo > korona prevara...
Ko se je začela ta korona zgodba, sem že mislil, da bodo adagio prijeli z obema rokama. Vse bolj začenja izgledati, da bodo na koncu (?) te poti številne svoboščine izginile kot sneg na soncu, tako kot bo veliko denarja odnesenega v obliki višjih davkov.
Kaže, da je treba cepiti za vsako ceno in samo bog (in zasebni klub) ve, kaj bo vbrizgano v luknje.
Če se vrnem k psu Mauriceu, da, mislim, da ima dobro pripombo. Zato ne bi smelo presenečati, da je pogosto prepovedan tam, kjer ga vidi/sliši veliko ljudi.
Popolnoma se strinjam z Mauriceom. Znanstveniki to počasi začenjajo ugotavljati.
Mislim, da ima Maurice prav. V vasi v Isaanu, kjer živim, ne nosimo mask in se pogovarjamo z vsemi. Zaščitne maske nosimo, ko gremo izven vasi po nakupih.
gr. Hočem
Hendrikovemu odgovoru imam dodatek, ki potrjuje, kar nam v zadnjem času govori več študij in znanstvenikov: socialna distanca oziroma razdalja 1,5 metra na prostem ni potrebna. Zgodba za njim prihaja iz Kitajske, ki je izšla januarja po raziskavi, kako in kako dolgo se virus širi v zraku. Toda Kitajska in druge države so že opravile nekaj več raziskav in pred kratkim sem objavil rezultat nedavne hongkonške študije, ki je pokazala, da je kontaminacija v zunanjem zraku popolnoma zanemarljiva; Pregledanih je bilo 7324 pozitivnih oseb in po pogovoru s sovaščanom je od teh 1 okužen le 7324. In to je bil medsebojni pogovor, kaj šele samo sprehajanje in neposreden stik.
Citat: "Velika večina okužb se zgodi doma in v javnem prevozu, ugotavljajo raziskovalci v svojem uvodnem članku: na mestih, kjer so ljudje dolgo časa blizu."
glej povezavo: https://www.volkskrant.nl/wetenschap/onderzoek-nauwelijks-kans-op-besmetting-in-buitenlucht~b28c006b/
Obrazne maske ne ščitijo pred okužbo, temveč zaščito pred širjenjem lastne okužbe. Najbolje je, da se držite razdalje. Toda v državah, kjer je ali postaja topleje, se zdi, da je virus manj učinkovit. Sončna svetloba bi tudi veliko hitreje odstranila virus, kar pomeni, da je tveganje za okužbo na prostem manjše ali skoraj nič.
Če ne pomaga, potem tudi ne bo škodilo.
Od kod pravzaprav izvira to pravilo razdalje? Kolikor mi je uspelo ugotoviti, za to pravilo ni znanstvene podlage. WHO pravi, da in tako vsi sledijo temu. Logično je, da ljudje držimo določeno distanco do bolnega, a to smo storili tudi pri navadni gripi. Zunaj nima smisla. Zdaj ljudje to končno spoznavajo s tako imenovanim progresivnim vpogledom. To sem vedel že pred 2 meseci, deloma tudi zaradi dobro utemeljene teorije Mauricea de Honda. Zdi se, da so vse države in vlade zgradile vizijo tunela, ki temelji na skupnem sindromu strahu. Vse, kar moramo počakati, je cepivo, potem pa se lahko vrnemo v normalno stanje. Zdravniki, ki predpisujejo morebitno zdravljenje korone, so zavrnjeni kot prevarani. Sramotno je, da ljudje tega ne poslušajo. Samo poglejte, kaj se je zgodilo splošnemu zdravniku po imenu Rob Elens.
Na srečo lahko tukaj na Tajskem pogosto živimo zunaj in je možnost okužbe praktično nična. To je razvidno tudi iz številk. Tudi tukaj imamo lockdown in številne druge ukrepe za omejevanje svobode. Upam za ljudi tukaj, da bo kmalu odpravljen.
Pravilo razdalje prihaja iz Kitajske in WHO ga je sprejela od Kitajske. Drugega vira ni. Ni mogoče preveriti, ali je širjenje po zraku možno; različne znanstvene študije niso uspele dokazati, da ima virus, ki lebdi v zraku, možnost preživetja in je še vedno dovolj močan, da okuži drugo osebo. Zato sem v prejšnji odgovor vključil povezavo in to je iz prakse. Torej primerjava v znanstvenih študijah tega ne more dokazati in v praksi se izkaže za skoraj popolnoma nemogoče. Skratka, 1,5 metra razglašamo za neznanstveno in nekorektno.
Se popolnoma strinjam s Psom.
To, da ne pride na stopničke, nima nobene zveze z ničemer
Močno cenzurirani NPO in NOS, ki želijo
Ne zamudite subvencij leve elite.
Ne bo me presenetilo, da se bo lockdown nadaljeval vse do volitev naslednje leto
Dvigovanje in strašenje s številom žrtev in 1,5-metrskimi neumnostmi se ohranja.
Realist
No, De Honda sem na lastne oči večkrat videl v priljubljenih televizijskih pogovornih oddajah z njegovo zgodbo, čeprav po vašem mnenju nima platforme. Presenetljivo je, kako slabo ga prodaja kljub desetletnim medijskim izkušnjam. Morda je argumentiran ton del njegovega prihodkovnega modela, sicer ga ni mogoče razložiti. Še več, preveč selektiven v svojih primerih. V zvezi z izdajatelji televizijskih programov in subvencijami tako imenovane „leve elite“: na Nizozemskem imamo že vrsto let desničarski kabinet in desničarsko večino. In to zaprtje vidite tudi drugod z neštetimi desničarskimi, avtoritarnimi vladami v mnogih državah. Kitajska, Indija, Rusija, ZDA in večina evropskih držav. V redu, ne na Švedskem, ampak ... to je precej levičarsko. Naj bo res, realist?
Kot zadnji primer. Ta teden je M nekritično intervjuval Ollongrena. Kot veste, je Ollongren d66, producent M je tudi d66 slavna oseba in šef NPO, prav tako vidna oseba d66 in družinski prijatelj dame Ollongren.
Obstajajo celo novinarji, ki pravijo, da je v pogovornih oddajah veliko številk D66.
Realist ima torej prav s svojo levičarsko kliko, ki pa jo je žal težko spremeniti, ker so vsi klike. Upam, da se bo to po volitvah rešilo.
Pozabil sem vam povedati, da je producentka Ollongrenova “žena”. Sploh se ne poskušata izogniti videzu naklonjenosti drug drugemu.
D66 je bila še vedno zabava z mesom in ribami, kajne? Ne levo, ne desno. Če je torej tako, da je za D66 nesorazmeren del medijev, sodnikov itd., potem niso ne levi ne desni. D66 je nekoliko progresiven, torej ni za konzervativne ljudi.
Fino je biti kritičen do MSM, ne sprejemajte le tega, kar slišite in preberete. Pogosto so me jezili novinarji, ki so suženjsko verjeli IND ali ministru, ko sta prišla do napihnjenih številk o migracijah. Vendar me ne boste slišali reči, da nas nizozemska desnica skuša preslepiti (že desetletja nismo imeli levičarskega kabineta). Potem očitam novinarjem in številnim državljanom, da stvari jemljejo preveč zlahka in ne upoštevajo določenih nians ali dejstev. Morda zato, ker bi ministrstvo želelo zagotoviti dodaten denar za vladni projekt. Do tega moraš biti kritičen. Vendar to enako ali še bolj velja za alternativne medije, kjer je možnost, da imajo agendo, še večja.
Bodite kritični, vsekakor! Razmišljanje v klikah ne, potem se slepiš za stvari, ki ne ustrezajo tvojemu pogledu na svet.
Zato se je prav spraševati, ali je, kdaj, za koliko časa, kje ipd. koristna ali neuporabna obrazna maska, ohranjanje razdalje ali karkoli drugega, vendar ne vskočite z mislijo, da mora biti nesmisel. Ker potem se sprehajaš sam s seboj.
Čudno, da še vedno obstajajo ljudje, ki D66 imenujejo levičar. Zadnja sled rdeče barve je res padla, odkar so njune kronske dragulje vrgli v smeti. D66 ima samo dve točki in to sta izobraževanje in EU in tu ni nič levičarskega. Gre za stranko v sredini spektra, ki bi se prav tako lahko združila s CDA.
Glede 1,5 m pa NL ni edina država, tako da ne bo tako noro. Tisto, kar ljudi ovira, je, da je njihova svoboda začasno omejena. To lahko razumem.
Da je 1,5 metra arbitraren, je razvidno iz dejstva, da WHO uporablja 1 meter, Nizozemska 1,5 metra in Nemčija 2 metra. Zdi se mi kot: pravzaprav ne vemo, zato se držite na distanci. Če ne pomaga, potem tudi ne škodi... Pogrešam znanstveno podlago za to. Pogosto je postalo očitno, da sta WHO in RIVM popolnoma zgrešila cilj ali zaostajala za dejstvi, na primer pri maskah za obraz. To pravzaprav ne ustvarja večjega zaupanja v te uradne organe.
Ohranjanje razdalje do osebe z nalezljivo boleznijo je smiselno. Vprašanje je, kolikšna razdalja je optimalna oziroma kakšno je sprejemljivo tveganje, če vzdrževanje zadostne razdalje res ni mogoče. Celotno populacijo komajda ločimo 100 m narazen. Torej prihajajo različni ljudje in institucije z različnimi razdaljami in drugimi viri. Vsekakor pa znanost pri novem odkritju zaostaja za dejstvi, stvari so še neznane, uganka je nepopolna in zapletena.
Še posebej, ko nekdo že dlje časa razglaša monopol nad resnico, bi se morali oglasiti alarmi. Potem imate morda opravka z osebo ali organizacijo, ki išče ustrezna dejstva in ignorira vse, kar ustreza sliki. Nezmožnost revidiranja tega, kar nekdo misli. Potem se oslepiš. Ravno ko končno misliš, da veš 'Tako to deluje', moraš poslušati druge. Naj poskusijo vanj izstreliti luknje. Ali vaša teorija ostaja trdna ali se morate še prilagoditi? Če ste že dolgo na isti poti, ste morda slepi. Pravi čas, da preverite različne vire od leve proti desni, od konservativnih do liberalnih, od birokratskega velikana do trendovskega majhnega startupa itd. Ne sledite suženjsko določenemu kanalu, ker povedo, kar mislite, pa naj bo to WHO, NOS, TPO, PETA ali karkoli drugega. Takoj ko pomislite 'povej jim, kako je v resnici', hitro poglej drugam.
A žal se kar nekaj ljudi rado izkaže, da imajo prav, protislovje je nadležno. Ta nadležni mezinec, kisli kritik. Neprijetno je, ko nekdo reče, da mogoče kljub vsemu nimaš čisto prav. Če pa kritiko zavračate, se zataknete pri svojem. Medtem ko nihče nima vedno monopola nad resnico.
Amen.
Han, videl sem tudi intervju v M z Ollongrenom. Šlo je bolj za človeški interes kot za politično vsebino. Nekritično? No, pogovor z ministrom, ki je šele pol leta hudo bolan in je zdaj že nekaj tednov v službi, ni ravno pogosto piščanč od kritik. Kakšna levičarska zarota, da je politika ne vidi skozi! Najpomembnejša novica je bila, da se ne bo potegovala za vodenje stranke D'66, ki se že leta, in sicer od sodelovanja v kabinetu Balkenende 2, predstavlja kot desnosredinska stranka, predvsem na težkem finančnem in gospodarskem vprašanja. Glede na 'mehka' vprašanja (izobrazba, emancipacija, socio-kultura) bi jo lahko imenovali levičarka, čeprav je beseda 'levica' verjetno bolj ustrezna.
Če pozorno pogledate po svetu in pogledate vrste reakcij, to nima nobene zveze z desnico ali levico, ampak s tem, ali se nekritično pridružite zboru malodušnih ali ne.
Sem socialdemokrat, znanstvenik (seznanjen z analizo podatkov) in učitelj managementa (tudi management tveganj in teorija kaosa) in sem že od začetka zelo skeptičen do analiz in učinkov sprejetih ukrepov. Za to se mi niso vsi zahvaljevali, tudi v službi ne.
Nisem pa vesel, da reakcionarne, desničarske sile, kot sta Trump in Bolsanaro, vse preprosto dajo na stran – BREZ vsakršne analize, ampak preprosto zaradi dobička in z neumnimi, neznanstvenimi komentarji. Morda bomo na koncu prišli do delno enakih zaključkov, a iz povsem drugih razlogov.
Seveda ostaja tudi dejstvo, da na Tajskem praktično ni testiranja, malo testiranja samodejno vodi v malo poročil. Če potisneš državo na rob ekonomskega brezna zaradi 58 mrtvih v 2 mesecih, si ali neumen ali pa imaš kaj skrivati. Mislim, da je slednje, vlada zelo dobro ve, da število smrti ni realno in zakaj so šli v lockdown.
Pozdravljen Herman,
Tvoja reakcija me nasmeji.
Pravite 58 smrti in zakaj zaprtje, tako da morajo imeti kaj skrivati?
Preprost zasuk v tem dela čudeže!
Resničnost je obratna, in sicer da je samo 58 smrtnih žrtev ravno zato, ker je bil uveden Lockdown in da zato ni ničesar za skrivati.
Bolnišnice tukaj govorijo resnico zase, ker so prazne, torej brez Corona bolnikov (0,001 % od 70 milijonov prebivalcev menim, da nobenih).
In ker ni bolnikov, ni treba testirati.
Posledično na Tajskem tako rekoč ni nikogar, ki bi poznal kogarkoli, ki bi imel korono ali umrl zaradi nje.
Ne moremo narediti preprostejšega. Težje.
Lep pozdrav. Bz (iz Tajske)
Dragi Bz, vljudno rečeno si v nasprotju. Država s 70 milijoni prebivalcev na površini več kot 500 tisoč km2 v dolžini skoraj 2000 km in le 58 koronskimi žrtvami. Tudi če bi jih bilo 10-krat več ali 100-krat več? V slednjem primeru manj smrti kot na primer na Nizozemskem ali v Belgiji. Je bil zaradi tega potreben lockdown? Koliko žrtev bo Tajska preštela zaradi socialno-ekonomskih posledic/posledic lockdowna? Ponovno preberite opozorilo, ki je bilo izdano pred nekaj meseci. To velja tudi za Tajsko: »Z vsemi ukrepi ohranjamo pri življenju le omejeno število ljudi, za to pa 'vržeš' veliko let življenja. Upoštevajte, da na Tajskem ljudje in družba nimajo skoraj nobene podpore! Ni težko, ampak preprosto.
no….ali poznam kakšnega bolnika s korono na Tajskem? Ja, seveda:
– 2 policista iz agencije Talingchan
– 1 delavec iz okrožnega urada
– (verjetno) 1 študent, ki je imel simptome korone, a ga zdravnik ni testiral (test ni na voljo in je predrag).
Prva okužba na Tajskem: 13. januar 2020
Ukrepanje vlade: skoraj nič (samo temperature na letališču in še to ne sistematično)
Do sredine marca: skoraj nobena nova okužba (do 20. marca sem delal kot običajno; javni prevoz; brez obveznih obraznih mask, brez socialne distance)
Sredina marca: veliko več primerov korone po vrnitvi tajskih zaposlenih iz Koreje.
Potem pa nekaj strogih ukrepov in zapiranje meja.
Nikoli ukaz, naj ostanem doma, ampak prijazna prošnja.
Skratka: da je okužb tako malo, NI zasluga sprejetih ukrepov.
Vi samo potrjujete, kar pravim, nobenih testov, nobenih izvidov in torej tudi sprejema v bolnišnico, to je čista logika, dal vam bom preprost primer iz realnosti, iz dobrega vira vem, da je nekega dne v marcu lokalna bolnišnica imela 3 potrjene smrti zaradi korone in 3 novi sprejemi, nato pa dobite uradno sporočilo, da sta bili ta dan 2 smrti zaradi korone na celotnem Tajskem.
Citiram vas: “In ker ni bolnikov, ni treba testirati”. Temu jaz rečem obračanje sveta, če se ne testiraš, ne veš, ali so okužbe, to je dejstvo.
Prejšnji teden je bilo v Združenem kraljestvu potrjenih 30.000 smrtnih primerov zaradi korone, številke umrljivosti v tem obdobju so poskušali primerjati z lanskim letom in izkazalo se je, da jih bo več kot 60.000. Rad bi videl enake številke za Tajsko (in rad pozabljam, da je tam manj umrljivosti zaradi manj smrti motoristov). Mislim, da verjetno manjka nekaj ničel pri tistih 58.
Zakaj se o razdalji 1,5 metra nikoli ni razpravljalo pri vseh tistih drugih koronavirusih?
Od kod to nenadoma?
Ali ima Covid19 nekaj posebnega, česar drugi koronavirusi nimajo?
Skrajno čudno!
Lep pozdrav. Bz
Maurice de Hond zna igrati z mediji in zato dobi preveč pozornosti. Držim se ljudi, ki so se za to učili in ne samooklicanih strokovnjakov.
Študiral je človeško geografijo, zato res zna razlagati številke.
In nekaj primerov ljudi, ki so se za to učili:
WHO Januar: ne bo pandemije
RIVM konec januarja: virus najverjetneje ne bo prišel na Nizozemsko
RIVM. Februar, marec: obrazne maske so neuporabne
RIVM April Maj: lahko pomaga pri javnem prevozu
Torej veliko sreče s tvojim "študijskim znanjem"
dragi Henk,
Maurice de Hond je študiral tudi socialno geografijo. Koronakriza ni le zdravstvena kriza (ki sega dlje od virologije, ampak tudi pljučne bolezni, odpoved ledvic, postintenzivni sindrom, psihiatrija), ampak zaradi izbranih ukrepov tudi kriza na področju logistike, oskrbe starejših. , izobraževanje, zmanjšanje revščine, socialne in ekonomske neenakosti, gospodarstvo, turizem itd. itd.
Ena od resničnih napak, ki je bila storjena, je, da ni več strokovnjakov kot zgolj virologi (z vsemi vrstami razprav o virusu in pravzaprav NIČ več) vključenih v svetovanje vladi na isti ravni kot zdravniki. In odločitve so bile sprejete na podlagi razvijajočega se vpogleda. Zdaj je skoraj gotovo, da je virus skoraj neškodljiv na prostem. Zakaj ne bi odprli vrat aktivnostim in dogodkom na prostem, športu itd.??
Ne tako dolgo nazaj so si politiki upali reči, da se pri ukrepih ne bo veliko spremenilo, dokler ne bo cepiva. Kakšna norost. Samo zato, ker zdravniki to ves čas svetujejo in nas bojijo drugega vala, ki – če bo prišel, v kar pravzaprav nihče razen nekaterih zdravnikov ne verjame – ne bo preobremenil zdravstva, kot ga ni prvi val. Da o Tajski niti ne govorimo.
Večina virologov še vedno vzdržuje socialno distanco skupaj z masko za usta/nos kot najboljšo preventivo za preprečevanje okužbe.
V Evropi, kjer je na začetku še vedno vladalo ogromno pomanjkanje teh mask, tudi za medicinsko osebje, so bili številni virologi in vlade še vedno zelo neradi zahtevati ali priporočati te maske.
Mnogi virologi in vlade so že videli, da je nošenje te maske v povezavi s socialno distanco nujno v določenih okoliščinah.
Dejstvo, da nekateri to razumejo kot strašenje ali pretiravanje in bi radi proti večini pravih strokovnjakov uvedli svoje ukrepe, je zame zagotovo enako nevarno kot virus sam.
Maska v javnem prevozu ali supermarketu mi ne škodi, s pravim pristopom do ljudi, če ne zadeva lastne žene, pa lahko malo počakam, da se najde dovolj protistrupa.
Na Nizozemskem je zdaj aktivna 5. kolona v državni upravi in neumna vlada. Zato bo povsod
biti prepovedan, čeprav ima prav.. Zgodovina se ponavlja. Glej razpravo o podnebju in biologiji.