Dobrodošli na Thailandblog.nl
Z 275.000 obiski na mesec je Thailandblog največja tajska skupnost na Nizozemskem in v Belgiji.
Prijavite se na naše brezplačne e-novice in bodite obveščeni!
Glasilo
Nastavitev jezika
Ocenite tajski baht
Sponzor
Zadnji komentarji
- Johnny B.G: "Na koncu običajno dam primerno napitnino kot nadomestilo." Za to gre, kajne? Mnogi Tajci so skopi
- Nicky: Najlažji način je prek angleščine. Z uporabo nizozemščine običajno dobite popoln kaos,
- GeertP GeertP: Dragi Frans, se želiš poročiti zaradi zakona ali zaradi Bude? Slednje nima nobenih posledic za vašo korist, če niste hkrati
- Freddy: Pozdravljeni, nikoli nisem izpolnil svoje davčne napovedi z namenom, da je davčni organi ne bi videli ... V vseh teh letih nikoli nisem prejel vprašanja, AI
- Johnny B.G: Ali je to lahko povezano tudi s tem, da je 90 dni precej dolgo? Zahteva za dvotedensko bivanje naredi vse veliko lažje
- Sacri: Strojni prevodi skoraj nikoli ne delujejo dobro za edinstvene tonske jezike, kot sta tajščina ali kitajščina. Tajci imajo tudi kompleks
- walter: Še vedno me skrbi, da se veliko ljudi samo zajebava (oprosti za uporabljeni izraz) in potem nasprotuje pregovoru
- Henk: Na primer, obsežna študija v vodilni medicinski reviji The Lancet kaže, da po vsem svetu več m
- Werner: Res čudno. Povsod se oglašajo alarmi in ne opazite nobene razlike od prej. Moja tajska žena me že ima
- Eric Kuypers: Walter, vaš sin bo moral najprej pridobiti delovno dovoljenje, zanj pa bo zaprosil delodajalec. Ali gre to skupaj z besedo '
- Eric Kuypers: Frans, ob predpostavki, da imaš zdaj samsko državno pokojnino in pokojnino, se bo s poroko zagotovo spremenilo. Vaša AOW pokojnina
- Eli: Vse ima posledice. Oglejte si spletno stran SVB ali poiščite na tej strani. Ko se poročiš in ti
- Johannes: Mislim, da ljudje z (majhnimi) otroki ne smejo na sedeže za izstop. Namen je, da ti ljudje
- Aad: April je na Tajskem vedno zelo topel, kajne? Ne opazite nobene razlike od prejšnjih let In da ljudje umirajo zaradi
- chris: Obstaja tudi nekaj takega, kot je slabo upravljanje. V Bangkoku sem najel 2-sobno stanovanje za 4.000 bahtov na mesec (brez vode in elektrike).
Sponzor
Spet Bangkok
Meni
evidence
Teme
- ozadje
- activiteiten
- Oglaševalec
- Dnevni red
- Davčno vprašanje
- Belgijsko vprašanje
- Znamenitosti
- Bizarno
- Budizem
- Ocene knjig
- Stolpec
- Korona kriza
- kultura
- Dnevnik
- dating
- Teden od
- Dosje
- Potapljati se
- Gospodarstvo
- Dan v življenju....
- otoki
- Hrana in pijača
- Prireditve in festivali
- Festival balonov
- Bo Sang Umbrella Festival
- Dirke bivolov
- Festival cvetja v Chiang Maiju
- Kitajsko novo leto
- Full Moon Party
- Božič
- Lotusov festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Festival Naga Fireball
- Silvestrovanje
- Phi ta khon
- Vegetarijanski festival v Phuketu
- Festival raket – Bun Bang Fai
- Songkran – tajsko novo leto
- Festival ognjemetov Pattaya
- Izseljenci in upokojenci
- AOW
- Avtomobilsko zavarovanje
- Bančništvo
- Davek na Nizozemskem
- Tajski davek
- Belgijsko veleposlaništvo
- belgijski davčni organi
- Dokaz življenja
- DigiD
- Izseliti se
- Za najem hiše
- Kupi hišo
- v spomin
- Izkaz poslovnega izida
- King je
- Življenjski stroški
- nizozemsko veleposlaništvo
- nizozemska vlada
- nizozemsko združenje
- Novice
- Umiranje
- Potni list
- Pokojnina
- Vozniško dovoljenje
- Distribucije
- Volitve
- Zavarovanje na splošno
- Visa
- Delo
- Bolnišnica
- Zdravstveno zavarovanje
- Flora in favna
- Fotografija tedna
- Pripomočki
- Denar in finance
- Zgodovina
- Zdravje
- Dobrodelne ustanove
- Hoteli
- Gledanje hiš
- Isaan
- Kan Peter
- Koh Mook
- Kralj Bhumibol
- Življenje na Tajskem
- Oddaja bralca
- Klic bralca
- Nasveti bralcem
- Vprašanje bralca
- Družba
- tržnica
- Zdravstveni turizem
- Milieu
- Nočno življenje
- Novice iz Nizozemske in Belgije
- Novice iz Tajske
- Podjetniki in podjetja
- Izobraževanje
- Raziskave
- Odkrijte Tajsko
- pregledi
- Izjemen
- Klici
- Poplave 2011
- Poplave 2012
- Poplave 2013
- Poplave 2014
- Hibernacija
- Politika
- Anketa
- Potovalne zgodbe
- Potovanja
- Odnosi
- nakupovanje
- družbeni mediji
- Spa & wellness
- Šport
- mesta
- Izjava tedna
- Plaža
- Taal
- Za prodajo
- Postopek TEV
- Tajska nasploh
- Tajska z otroki
- tajski nasveti
- Tajska masaža
- Turizem
- Izhod
- Valuta - tajski baht
- Od urednikov
- Lastnina
- Promet in transport
- Vizum za kratko bivanje
- Vizum za dolgo bivanje
- Vprašanje za vizum
- Letalske karte
- Vprašanje tedna
- Vreme in podnebje
Sponzor
Prevodi za omejitev odgovornosti
Thailandblog uporablja strojne prevode v več jezikih. Uporaba prevedenih informacij je na lastno odgovornost. Za napake v prevodih ne odgovarjamo.
Preberite naše celotno tukaj Omejitev odgovornosti.
Avtorske pravice
© Copyright Thailandblog 2024. Vse pravice pridržane. Če ni navedeno drugače, imajo vse pravice do informacij (besedilo, slika, zvok, video itd.), ki jih najdete na tem spletnem mestu, Thailandblog.nl in njegovi avtorji (blogerji).
Celoten ali delni prevzem, postavitev na druga spletna mesta, reprodukcija na kakršen koli drug način in/ali komercialna uporaba teh informacij ni dovoljena, razen če Thailandblog izda izrecno pisno dovoljenje.
Povezovanje in sklicevanje na strani na tem spletnem mestu je dovoljeno.
Domov » Vprašanje bralca » Vprašanje bralca: Kdo verjame številkam o številu okužb s Covid-19 na Tajskem?
Spoštovani bralci,
Lepo to nizko število okužb in smrti na Tajskem. Berem pa, da so na Tajskem do sedaj testirali samo 200.000 ljudi.
Povprečna starost nakopičenih bolnikov je bila 39 let, je dejal. Število provinc z in brez novih primerov v zadnjih 28 dneh je zdaj enako 34. Opravljenih je bilo več kot 200,000 testov za patogen. https://www.bangkokpost.com/thailand/general/1912932/thailand-logs-1-new-covid-case-no-deaths-tuesday
Potem seveda ni presenetljivo, da imate malo okužb. Prav tako ne moreš nikogar testirati, potem imaš 0 okužb.
Torej moje vprašanje, kdo misli, da so številke, ki jih vsak dan beremo v Bangkok Postu, res točne?
S spoštovanjem,
Jan Willem
Bojim se, da nobena država nima zares natančnih številk in jih preprosto ne more zagotoviti. Če želite 100-odstotno natančnost na tem področju, morate tudi 100-odstotno testirati in to ni realnost.
Kljub temu verjamem, da ima Tajska razmeroma malo okužb in smrti. Slednjih bo verjetno več kot prijavljenih 54, vendar je to daleč od desettisočev, ki zaradi virusa umrejo v nekaterih drugih državah.
Testiranje ljudi brez težav je malo smiselno, a če bi testirali vse, ki imajo težave, podobne covidu, bi dobili dobro sliko. To je storila tudi Južna Koreja in tam so virus hitro obvladali. In potem bi lahko ustvarili tudi realne številke o možnostih okužbe in umrljivosti zaradi virusa.
Če želite dobiti dobro predstavo o velikosti epidemije in tveganju smrtnosti, morate tudi testirati ljudi brez pritožb. Južna Koreja je to storila na primer z ljudmi, ki so prišli v stik z ljudmi, ki so bili pozitivni, in jih nato izolirali. Zato je bila Južna Koreja tako uspešna.
Ja, poznam Tino. Testiraj, izsledi in izoliraj. Je splošno znano.
Kaj se dogaja v mnogih drugih državah: nič ali premalo testiranja in potem ne izolacija bolnih ampak zdravih.
Poleg tega testiranje ni edino, kar nekaj pove. To pomeni tudi, koliko ljudi običajno umre v določenem obdobju in koliko zdaj. In "nazadnje, vendar ne najmanj pomembno": zdaj, s količino družbenih medijev, ki so nam na voljo, bi takoj postalo "viralno", če bi veliko več ljudi v bližini (npr. Bangkok) umrlo s strašnimi simptomi, kot uradno poroča ena vlada.
Zato upam, da stvari na Tajskem ne gredo tako slabo. In s tem idejo, da je na zgoraj omenjeni spletni strani Mauricea de Honda kar nekaj ustrezne korelacije. Upam tudi, da za super bogato poseljene države, kot so Indija, Filipini in država mojega prebivališča Indonezija. Sedaj pa samo natančno spremljajte, zakaj je v Ekvadorju tako nenavaden negativni tropski izstop ...
In potem še to.
Naštej številke skupnega števila mrtvih in ugotovim, da je najbolj zanimivih 55 premalo in bi moralo biti 550 ali celo 5500 z moje strani.
Govorimo o obdobju 2 do 3 mesecev.
Koliko ljudi umre brez clovisa 2 na dan?
Oh ocenjeno na Tajskem. 69.773.884.
https://www.worldometers.info/world-population/thailand-population/
Hitrost osveževanja 1,2 do 1,4 % na letni ravni.
Kljub temu, da jih vsak dan na svetu umre med 265.000 in 325.000, človeštvo preživi. Pravzaprav imamo vsako leto na svetu 28,7 milijona presežek rojstev. Poglejte in ne bojte se. Je poučna stvar, Oh ja, adijo številke veljajo do časa branja po amsterdamskem lokalnem času, tako da je 12 le polovična vrednost
https://www.worldometers.info/nl/
Logične letne številke umrljivosti na Tajskem so med 837,286 in 976.834 ljudi.
To pomeni 2239 ali 2767 ljudi na dan.
Oh tukaj okoli nas je na razdalji HEAR 8 templjev. Živim v "sivem" območju, zato vsak mesec rečem, da se tukaj zbiram teden dni.
Torej, kako to obrneš v redu, moje vprašanje ostaja, kaj za vraga se dogaja.
Oh ocenjeno na Tajskem glede na trenutno prebivalstvo. 69.773.884.
covid19 je povezan predvsem s temperaturo in vlago.
Covid 19 najbolje uspeva med 1 in 11 stopinjami.
Covid izgine oziroma ni več aktiven pri temperaturah nad 27 stopinj Celzija.
Zdaj s temperaturami nad 41 stopinj Celzija v regiji Udonthani, Loei, Nongkhai itd.
covida19 se ni treba bati.
Preverite tudi spletno stran; mauricedehond.nl
Youtube kanal: Vincent Evers
Po mnenju Mauricea de Honda koronavirus povzroči 20-krat več smrti, odvisno od vlažnosti.
Moderator: Prosimo, navedite vir za vašo trditev, da na ulici ležijo mrtvi ljudje.
https://www.ad.nl/buitenland/wanhoop-in-ecuador-coronadoden-liggen-op-straat~aa90b273/?referrer=https://www.google.com/
Pa mesec nazaj....
https://reportersonline.nl/corona-brengt-horror-naar-braziliaanse-amazonestad-manaus/
Zdi se, da ne na ulici, ampak v hladilnih posodah …..
Ja, in dodaj še, da je bilo takrat v Ekvadorju precej mrzlo. Omenimo tudi, da je zdravstvo v Ekvadorju na zelo nizki ravni. In dodajte še, da so tista trupla na ulici prišla, ker so bili večinoma revni ljudje iz barakarskih naselij, katerih družine nimajo denarja, da bi plačale pogreb, vlada pa ima premalo zmogljivosti, da bi jih pobrala.
Oglas je prav tako senzacionalen papir kot Telegraaf, toda da, ustvarja klike/denar/oglaševalce. Bolj ko boš naredil grozljiv, več ljudi ga bo prebralo. Tako kot pri filmih.
Ko smo že pri filmih: »Nihče ni bil pripravljen na to pandemijo. Tu v Guayaquilu je bilo kot v grozljivki.”
Trupla niso bila pravočasno pobrana, dolge vrste (12 ur) pred mrtvaškimi vežicami, ki so se izbočile, trupla, ki so se izgubila,
https://nos.nl/collectie/13841/artikel/2331528-lijken-op-straat-en-overbelaste-zorg-in-ecuador-het-is-hier-net-een-horrorfilm
Temu ne rečem senzacionalna novica, ampak globoko žalostna novica, ki kaže, kako je država popolnoma podcenila virus. Če so bolnišnice (ICU) v različnih državah preobremenjene, je to več kot "gripa". Tega ne morete trivializirati in zavreči, kot da ni nič narobe. Premetavanje stvari v čisto senzacijo je zavržno, a njihovo prikrivanje je enako zavržno.
In zato je dobro spremljati širok spekter medijev (časopis, TV, internet ipd. in potem z različnimi pogledi). Nikomur pa ne svetujem, da spremlja korona novice ves dan, iz dneva v dan, potem te po nepotrebnem zgrabi panika.
Peter morda imate predloge za bralce z omejenim časom, katere top 3 medijske kanale naj spremljajo za tehtano poročanje o različnih aktualnih dogodkih?
Nepripravljenost pove veliko o nesposobnosti vlad in malo o smrtonosnosti virusa.
Mraz v Ekvadorju, dragi Peter? Ne v Guayaquilu in tudi ne v Manausu. Obe mesti sta skoraj na ekvatorju, tropsko podnebje.
V zračno hlajenih zračnih kanalih je idealno za preživetje in širjenje virusa. Virus živi dlje v hladilniku.
Tisti, ki ne živijo v teh ohlajenih prostorih, bodo zaradi tega veliko manj prizadeti.
Kar se tiče Ekvadorja. Glavno mesto Quito se nahaja na nadmorski višini 2800 metrov s temperaturami, podobnimi tistim v Evropi med izbruhom.
Zdi se, da je Guayaquil druga zgodba. To bi bil edini tropski kraj z zelo visokim odstotkom smrti zaradi korone. Je to dokaz, da je zgodba o temperaturi napačna? Vztrajno kroži zgodba o tem mestu – vendar nimam vira zanjo –, da pogrebci niso želeli prevzeti 'navadnih' trupel zaradi strahu pred okužbo s korono. Prebivalci so ta trupla postavili na cesto, ker jih res ne moreš zadržati doma na vročini. Zato se zdi, da so na ulici. Še enkrat, ne vem, ali je zgodba resnična, vendar je zelo verjetna.
In sicer, če obstaja 100 pravil in 1 izjema, še vedno izhajam iz teh XNUMX pravil in ne iz te ene izjeme. Zakaj tega pravzaprav ne storiš, Tino?
Za vse, ki želite vedeti, kako v resnici deluje: https://youtu.be/BrBuv6kq6Rc
Zdaj že svetovno znani dr. Wolfgang Wodarg – ki ima desetletja izkušenj z virusi, epidemijami in njihovimi posledicami – predstavlja svoje videnje koronske »krize«. Maligna kriza, ki jo v celoti vodijo dezinformacije in panika. Na eni strani 'korona test', ki odkriva stare koronaviruse, ki med ljudmi krožijo že dlje časa. Če se izvajajo v vedno večjem številu, ti po definiciji povzročijo vedno večje število pozitivnih testov – alarmantno označenih kot 'primeri'. Val gripe, ki je v medicinskem svetu in medijih sestavljen samo iz 'Corone' in kjer vsi drugi respiratorni virusi, ki prav tako sodelujejo, nenadoma izginejo s slike. Skupno število žrtev gripe po vsem svetu je popolnoma v skladu s prejšnjimi leti. In na drugi strani 'bolezen' COVID-19, ki nima specifičnih simptomov, ampak jo v glavnem povzroča panika. Panika, ki je povzročila težave bolnišnicam in ponudnikom zdravstvenih storitev v različnih delih sveta, ne zaradi "bolezni same", ampak zaradi drugih različnih okoliščin, vključno s strukturo prebivalstva, zdravjem, kakovostjo in zmogljivostjo v primerjavi z. oskrbo in pogosto usodno zdravljenje (intenzivna nega/dihanje).
dr. Wodarg je pomirjujoč za vse, ki jih skrbi "virus". Ta nevarnost ni večja kot v kateri koli drugi sezoni gripe (zdaj tudi na podlagi desetin vodilnih mednarodnih znanstvenikov, ki analizirajo trenutne številke z vsega sveta). Wodargovo sporočilo je zaskrbljujoče, ko se sprašujete, kako je lahko ves svet preslepljen s tako očitno "paniko" brez dejstev, ki dovoli, da jo vodi v omejevanje najbolj temeljnih svoboščin. Svet, ki misli, da se mora pripraviti na "novo normalnost". V katerem so neverjetno nevarne in skrajno nezaželene 'rešitve', kot so 'množično cepljenje', 'sledenje stikov' in drugi 'nadzor' videti privlačne.
Wodarg svari pred novim valom premeteno povzročene panike in na tisoče nepotrebnih smrti, saj bodo v Afriki kmalu začeli izvajati zdravljenje s "COVID-19′ (hidroksi) klorokinom, ki ga Svetovna zdravstvena organizacija zdaj pripravlja na stotine poskusov. 10-20 % moške populacije nekdanjih območij z malarijo ima "favizem", pomanjkanje glukoze-6-fosfat-dehidrogenaze (G6PD). Za to veliko skupino ljudi je zdravljenje s (hidroksi) klorokinom pogosto usodno.
dr. Wolfgang Wodarg poziva vse, naj nagovorijo svoje, lokalne, ljudske predstavnike. In apelirati na njihov čut odgovornosti. Da se informirajo. In zagotoviti, da se svetovna norost o tej pesemski krizi in neverjetno nevarnih 'rešitvah' takoj obrne. med. Wolfgang Wodarg, rojen leta 1947, je internist in pulmolog, specialist za higieno in okoljsko medicino ter za javno zdravje in socialno medicino. Po klinični dejavnosti kot internist je bil med drugim 13 let referent za javno zdravje v Schleswig-Holsteinu, predavatelj na univerzah in univerzah uporabnih znanosti ter predsednik strokovnega odbora za zdravstveno varstvo okolja pri Zdravniški zbornici Schleswig-Holstein; leta 1991 je prejel štipendijo DAAD na univerzi Johns Hopkins, Baltimore, ZDA (epidemiologija).
Kot poslanec nemškega Bundestaga od 1994 do 2009 je bil pobudnik in govornik v preiskovalni komisiji “Etika in pravo sodobne medicine”, član parlamentarne skupščine Sveta Evrope, kjer je bil predsednik pododbora za zdravje in namestnik predsednika odbora za kulturo, izobraževanje in znanost. Leta 2009 je ustanovil preiskovalni odbor o vlogi SZO pri H1N1 („prašičja gripa“) v Strasbourgu, kjer je ostal kot znanstveni strokovnjak po odhodu iz parlamenta. Od leta 2011 deluje kot samostojni univerzitetni predavatelj, zdravnik in zdravstveni znanstvenik ter je bil do leta 2020 prostovoljni član upravnega odbora in vodja delovne skupine za zdravje pri Transparency International Germany.
Od kod ti vse to? Marsikje berem nasprotno: WHO opozarja na 'lažno upanje': "Ni dokazov, da bo koronavirus poleti izginil".
In potem oblikovalec javnega mnenja, ekonomist, ki vam bo povedal, da vsi ti virologi niso prepričani o tem? Od kod je dobil gorčico? Zahtevek
Vlažnost ima velik vpliv na hitrost širjenja koronavirusa SARS-CoV-2.
Obsodba
Nedokazano
Rekel bi, da se čevljar drži svojega branja.
Vsekakor ne bi smeli verjeti tem virologom, obstaja kar nekaj pokvarjenih osebnosti, ki imajo finančne interese v proizvajalcih cepiv. Vir: https://www.nursing.nl/kamer-eist-einde-aan-dubbelrol-van-viroloog-ab-osterhaus-nurs005280w/
Če vas resnično zanima, kaj se dogaja s Covid-19, si oglejte ta video: https://www.turnto23.com/news/coronavirus/watch-controversial-press-conference-held-by-two-bakersfield-doctors-that-was-pulled-down-by-youtube
In kaže, da Covid-19 ni nič bolj nevaren kot običajna sezonska gripa.
Ne dovolite jim, da pridejo do vas. Obstaja veliko zdravnikov in farmacevtskih podjetij s skritimi cilji, ki služijo veliko denarja s širjenjem strahu pred korono. Temu nasedejo celo vlade. Kmalu bodo imeli tudi rešitev: komaj preizkušeno cepivo, ki jih bo naredilo še bogatejše, kot so bili.
Ne vem, če na Tajskem obstaja vladni urad za statistiko, vendar ne gre za navadno gripo, če verjamete številkam na NL. CBS je poročal, da je v 15. tednu leta 2019 umrlo 2901 ljudi, v istem tednu leta 2020 pa 4955 ljudi. Skoraj podvojitev.
Mislim, da nisi najprej pogledal videoposnetka. Presežna umrljivost med 18-tedensko epidemijo gripe leta 2018 je bila ocenjena na 9.444 (Vir: RIVM). Temu zdaj nismo niti blizu.
Ne, naj vas ne zavede. Toda naj vas ta dva zdravnika ne zavedeta (kakšen načrt imata?) Bila sta tudi predmet kritik. Na primer, pri številkah, ki imajo rezervo, so omenili najnižjo oceno. Skoraj bi rekel, da nisi (tudi?) pošten. Potrebna je večja preglednost. Nato drugi vidijo, kakšne odločitve so bile sprejete pri izbiri podatkov in interpretaciji podatkov.
Glej ao:
- https://www.kqed.org/news/11814749/bakersfield-doctors-dubious-covid-19-test-conclusions-spread-like-wildfire
- https://sanfrancisco.cbslocal.com/2020/04/29/bakersfield-doctors-dan-erickson-artin-massihi-coronavirus-covid-19-claimed-condemned/
Morda je resnica nekje vmes, ko oseba A kriči, da je velika nevarnost, oseba B pa pravi, da se dogaja malo ali nič. Tudi strokovnjaki še nimajo pravih številk, čaka se še ustrezna analiza. Kot laiki moramo biti zelo previdni, da ne sprejmemo zgodbe A ali B kot resnične in druge zavrnemo kot lažno novico ali "nekoga z načrtom". Vedno ostanite kritični, tudi do teh dveh zdravnikov.
To je sporočilo iz leta 2009. Virolog Osterhaus je bil takrat, a ne več, svetovalec vlade in je imel deleže v podjetju za cepiva. Tako ne bi smelo biti. Toda ali je pokvarjen?
Ali je pokvarjen? Kaj misliš. Če je to normalno, se mi zdi, da o tajskem vojaškem vrhu z njihovimi poslovnimi interesi ne bi smeli govoriti ničesar.
Isti Osterhaus je vladi svetoval, naj kupi cepivo. Ab klink je v to vložil 252 milijonov evrov. Kaj če bi Osterhaus dobil 5% provizije? Ni slabo…..
Mislim, da veste, tako kot jaz, da je veliko zdravnikov podkupila Big Pharma. Tako je bilo v preteklosti, tako je še in tako bo tudi v prihodnje.
Kaj pa tri baltske države, imajo tudi malo smrti in okužb, tako kot na Tajskem.
In tam ni nad 27 stopinj, da ne omenjam 40 stopinj.
Jan Beute.
Za to imamo to utemeljitev.
Utripa kot avtobus.
1 Temperatura nad 37 stopinj in samo 27 je slaba za vsak virus.
Virus korona ima tako kot virus sarts membrano na osnovi maščobe, zato se razgradi.
Poleg tega je zelo pomembna vrednost RH (relativne vlažnosti). 20% RH in 37 stopinj ubije v 20 minutah.
Preberite to poročilo:
https://europepmc.org/article/pmc/pmc2863430
Oh, datum objave je najbolj zanimiv: Applied and Environmental Microbiology, 12. marec 2010
2. Pomembna je tudi UV vrednost. Enako kot pri ljudeh. Če boste dlje časa ležali na soncu brez sončne kreme, se boste opekli, tudi na to korona virus ni odporen. Vendar tudi preveč UV-žarkov ni brez tveganja za ljudi. (oh, predolgo sem stal v UV-plamenu 1 litra plinohola 95, tako da vem, kaj naredi UV = opekline 2. stopnje).
https://sites.nationalacademies.org/BasedOnScience/covid-19-does-ultraviolet-light-kill-the-coronavirus/index.htm
3. Vsi izbruhi in osrednja območja so v "hladnem" in vlažnem okolju.
Lahko torej tudi stavbe s klimatsko napravo. Tam zgoraj je klimatska naprava takšno leglo gliv in bakterij. (vlažno in hladno) in s tem gojenje gob. (oh jaz sem pol brabo limlander).
https://www.umaryland.edu/news/archived-news/march-2020/researchers-predict-potential-spread-and-seasonality-for-covid-19-.php
Ne morem več izkoristiti.
Višje temperature zavirajo širjenje virusa. UV sevanje ubija tudi viruse in bakterije... UV, ki opeče kožo in uniči vso plastiko, je torej nepogrešljiva stvar v boju proti koroni. Zdaj moramo razviti izdelek, ki proizvaja pravo količino UV-žarkov, ki so neškodljivi za ljudi, tako da lahko prostore, kot so prevozna sredstva, opremimo s temi ubijalci virusov. Danes zjutraj umetnost v AD o UV-žarkih...pred 30 leti sem imel lastno izkušnjo z UV-žarki. Hčerka je pozimi vedno bolna (temni dnevi) ... samo odšla na Tenerife in je bilo konec. Tukaj na Tajskem postavite PET plastenko z neprečiščeno vodo na sonce. Tako bo Tajska s svojim veliko sonca v tem obdobju pogasila virus.
Mogoče je prav, morda ni prav. Mislim, da če se opravijo krvni testi, boste na Tajskem nedvomno videli več primerov namesto testiranja nosu in grla. Za primerjavo lahko pogledate druge države: Nemčija (Robert Koch Institute) ocenjuje, da je 1,8 milijona okuženih, ker imajo protitelesa v krvi, guverner New Yorka na podlagi istega poroča, da je v njegovi državi okuženih 2.7 milijona ljudi, to je 13.9% ljudi. Nizozemska je že sredi aprila poročala o štiriodstotnih okužbah, kar je takrat štelo okoli pol milijona prebivalcev. Osebno menim, da več ko je ljudi s protitelesi, tem bolje, ker na dolgi rok širjenje izumre, tako da ima lahko "dobra novica" iz Tajske dolgoročno nasprotni učinek, ker se imuniteta množično gradi drugje in na določeni točki bo virus izumrl, medtem ko se bo Tajska še naprej ubadala z novimi okužbami in bi morala imeti zaprte meje, da prepreči nove okužbe. Z mednarodnega vidika bomo torej mi na Zahodu kmalu boljši in ljudje bodo lahko spet potovali v tujino in obnovili stike s tujino na vseh področjih, kot se že dogaja v Evropi, medtem ko mora Tajska imeti zaprte meje, ker obstaja stalna nevarnost novih okužb. Razen če bo cepivo na voljo, ampak ja, še ni.
glej vire:
https://www.npr.org/sections/coronavirus-live-updates/2020/04/23/842818125/coronavirus-has-infected-a-fifth-of-new-york-city-testing-suggests?t=1588757644773
en
https://www.dw.com/en/18-million-people-in-germany-could-be-infected-with-coronavirus-researchers-find/a-53330608
Nikoli ne bomo mogli ugotoviti, ali so številke pravilne. Jasno pa je, da enote za intenzivno nego na Tajskem niso preobremenjene, kot je to v primeru Evrope in ZDA. In vsak farang se bo strinjal, da on ali ona pozna zelo malo ljudi na Tajskem, Farang ali Thai, ki so bolni ali povoženi.
In to je edino relevantno: tveganje na Tajskem in v sosednjih državah je veliko manjše kot v Evropi, ZDA.
Vse ostalo je samo gledanje kavne usedline in ne daje umazanije na nasip.
Glede na okužbe po svetu so številke pri nas seveda precej višje
Tako kot Kitajska se dejanske številke pometejo pod preprogo
recimo, da je 10x višji in kaj potem? Svetovno prebivalstvo se bo letos povečalo za več kot 28 milijonov. Eh polno je polno
Maurice de Hond je že objavil publikacije o kombinaciji visoke vlažnosti in korone.
Še vedno se spomnim na Tajskem (Banglamung) konec aprila - začetek maja: 10 korakov od vrat do avta in že si bil moker od znoja.
Oglejte si Singapur s samo 18 smrtnimi primeri zaradi korone med 5,85 milijona prebivalci
Enako Mjanmar (6) Malezija (105), Indonezija (864), Filipini (623), Šrilanka (7), Tajska (55) Vietnam (0)
Tam imamo še enega "dvomljivega Tomaža", ki želi spet nekaj napisati.
Nobena država ne more natančno registrirati, koliko bolnikov je v resnici. Za začetek Nizozemska in Belgija ne. Zdaj dnevno spremljam vse statistike 90 dni in sledim trendom v statističnih grafih, ki sem jih naredil sam, po državah (vključno z NL in TH) in po vsem svetu. To ti da misliti in preverjati.
Pravkar sem se vrnil na Nizozemsko za več kot teden dni in lahko tudi vidite, zakaj je Nizozemska slaba v primerjavi s Tajsko. Vem, moj um bi moral reči "ne vračaj se", vendar so bili čustveni razlogi. Zdaj vidim na Nizozemskem s svojo tajsko masko za usta/nos in včasih celo z zaslonom. Tako ne vidite NIKOgar, ki bi se varoval in držal distanco. Pravzaprav te ljudje gledajo kot na zombija. Ni čudno, da je na Nizozemskem tak kaos. Jasno je, da zaščita deluje. (tudi daleč) Počasi, a zanesljivo začenja prodirati v nizozemske možgane, medtem ko so vse naše okoliške države že. Ker je opozicija (v tem primeru tudi Wilders) že v začetku marca zahtevala osebno zaščito, ljudje tega pravzaprav ne počnejo. Škandalozno, načelo »dobro je, nič ne škodi« bi lahko uporabili veliko prej. Zdaj se je izkazalo, da pomaga. Mnogi takrat ne bi umrli!
Skupno število okužb na Tajskem na milijon prebivalcev danes zjutraj znaša 44 (92,4 % jih je že ozdravljenih). Na Nizozemskem je danes zjutraj ta številka 2417 na milijon, torej več kot 50 (da petdeset!) krat toliko. In potem tudi na Nizozemskem trdijo, da je dejansko število štirikrat višje. Če pogledamo število smrti, ima Tajska 4 smrti na milijon prebivalcev, na Nizozemskem pa nič manj kot 0,8. Torej faktor 304.
Zdaj se bodo spet pojavili zli duhovi, kot je pisec tega članka, ki pravijo, da številke na Tajskem niso pravilne, vendar se te razlike ne da odpraviti. Pravzaprav so številke na Nizozemskem verjetno veliko prenizke. Kljub temu, da bodo na Tajskem tudi »skriti« bolniki, ki so bolni doma in jih zato ne opazimo, je velika razlika očitna.
Naslednje vprašanje je torej, zakaj je na Tajskem toliko bolj varno?
Pomembne stvari so:
a) na Tajskem skoraj vsi hodijo z zaščito. To med drugim pomeni, da če se nekdo okuži, bo to z veliko manj virusnimi delci, zaradi česar je bolezen lažje obvladljiva s strani imunskega sistema.
b) podnebje ima zelo velik (dokazano) vpliv (zmanjšanje pričakujemo tudi na Nizozemskem poleti)
c) Tajska je bila veliko bolje pripravljena, imela je dovolj testov na zalogi in je celo na lastno pobudo razvila hitri test.
d) Tajska je veliko hitreje sprejela ukrepe, kjer je v Evropi vlada s podcenjevanjem popolnoma zatajila in kjer ima pomembno vlogo tudi državljanska nepokorščina
e) Zdravstvene ustanove na Tajskem so ocenjene višje kot na Nizozemskem (WHO)
f) verjetno bodo obstajali drugi vzroki, kot je mutacija virusa itd.
Prejšnji pisec namiguje, da nam bo v Evropi kmalu bolje (po vsej bedi številnih nepotrebnih smrti!!!!) in da bo Tajska šla naprej. Razumejte predlog, vendar se ne strinjajte z njim. Dejstvo je, da bo imela Tajska veliko manj okužb in smrti, ko bo na voljo cepivo. To je strategija, ki nima nič skupnega z blaženjem, ampak s spoštovanjem življenja. Zavajanje poteka v Evropi in ZDA in to se bo nadaljevalo, dokler ne bo cepiva.
V tvoji zgodbi je veliko fikcije. Nizozemska je ukrepe sprejela sredi marca, medtem ko so bili na Tajskem seznanjeni že januarja in so ukrepali šele teden (!) za Nizozemsko.
Kar se tiče državljanske nepokorščine, nima smisla, pomislite, da je povprečen državljan na Nizozemskem seznanjen z ukrepi in nenehno drži distanco, zdaj 06. maja in več kot 6 tednov kasneje še vedno drži strogo distanco v trgovinah, na ulici in drugod ter neodvisno. Hlapčevsko slediti temu, kar ljudje počnejo na Tajskem, in biti poslan domov z milijoni brez denarja in dohodka, nato pa na ves glas trobiti, da virusa skoraj ni, kako se to rima? Podobno z obveznim sedenjem v zaprtih prostorih ponoči na Tajskem, medtem ko so vsa podjetja že zaprta in vsi spijo in so podjetja zaprta: mislim, da je to oblika vladnega terorja in nima nobene zveze s korono, ampak del zakona o izrednih razmerah, s katerim se mediji in politika postavijo na stran in ostanejo na oblasti. Če berete odzive drugih v tem blogu, boste ves čas brali, da Tajci povsod (pravkar v Bangkok Postu članek o javnem prevozu s tem problemom) ne držijo razdalje 1,5 metra in se počutijo varne z masko, za katero je znanstveno dokazano, da je neuporabna, če ne nalezljiva.
Spoštovanje življenja na Tajskem z visoko smrtnostjo zaradi prometnih nesreč, ogromna onesnaženost zraka z izgubo mnogih let življenja zaradi bolezni dihal, še naprej dovoljeno uživanje surovega mesa in rib z več deset tisoč smrtnimi žrtvami na leto. množična uporaba pesticidov in pesticidov za hrano, samo v Bangkoku 500 smrti na leto zaradi tuberkuloze, medtem ko se na Nizozemskem zaradi preventive in cepljenja tega skoraj ne dogaja več itd. Kaj mislite s spoštovanjem do življenja na Tajskem?
Tretji teden januarja so v Hua Hinu že ugotovili, da vlada Corona, in skorajda nisem videl nikogar z obraznimi maskami. Teden dni pozneje v Bangkoku je bilo v prometnih nakupovalnih središčih le nekaj ljudi z masko za obraz.
Torej se ne strinjamo glede tajskega pristopa Corone in zakaj Tajska dosega tako dobre rezultate in je celo prejela pohvale od WHO, naveden pa je tudi primer. Strinjam se z vami, da je spoštovanje življenja v drugih zadevah, na primer promet, res na nizki ravni. Sprašujem se, ali je to res posledica nespoštovanja življenja ali vzgoje, navad in kulture ter preprostega nevidenja nevarnosti. V svojem zapisu pa sem se omejil na tehnični pristop k tej krizi, ne na to, kar je kulturno del tajske družbe. Tajska je preprosto odlična pri spopadanju s krizo COVID-19. Drugje je bil objavljen še en komentar o primeru januarja, ki so ga kitajski turisti prinesli v Hua Hin in tudi Pattayo. To se je rešilo in potem je nekaj časa potihnilo, šele sredi marca so bili znani prvi novi primeri in takrat se je takoj ukrepalo. Na Nizozemskem je bilo drugače. Prepozni ukrepi, le nekaj testnih paketov, zanikanje, da zaščita obraza dejansko deluje itd. Dva meseca kasneje se ljudje tudi na Nizozemskem prebujajo. Na Nizozemskem je to še vedno nezaščitena praksa. Škoda, kot že omenjeno, ne morem priložiti svojih primerjalnih grafov, da bi poudaril razlike.
Martin, koliko imunitete bo ali lahko nastane na Tajskem na ta način? Nizozemski gre kar dobro, Švedska zmaguje na vseh področjih. Še posebej, če bo to zimo drugi val, cepiva pa še vedno ni?
Žal ste bili malo enostransko obveščeni. Pravzaprav sklepam, da niste natančno spremljali celotnega dogajanja na Tajskem. Januarja je bilo namreč nekaj primerov, ki so jih prinesli (izsledili) kitajski turisti. Vendar je bilo to v kali zatrto z akutno izolacijo. Po tem je bilo na Tajskem nekaj časa tiho, dokler se sredi marca nenadoma niso pojavili prvi »tajski« primeri. Nato so bili takoj sprejeti ukrepi, da je ostalo obvladljivo. Rad bi pokazal tajsko karto; zaradi tega je razumljivo.
Še ena neresnica v Martinovem pregledu. Po podatkih WHO je Nizozemska na 17. mestu, Belgija na 21. mestu in Tajska na 47. mestu.
Naj ostanem pri tem, ovrženje več stvari še bolj pokaže, kaj je narobe v Martinovi zgodbi.
vir (WHO, podatki 2019):
https://www.who.int/healthinfo/paper30.pdf
Da, vendar pazljivo preberite poročilo. Ker je to drugačna študija, ki se ne osredotoča na kapaciteto oskrbe, ampak na nivo. Ne upošteva na primer pomanjkanja bolniških postelj, IC postelj, operacijskih dvoran, razpoložljive opreme, dolgih čakalnih vrst ipd., temveč stopnjo izobrazbe in medicinsko tehnične možnosti. Na primer, v tem poročilu je Francija na vrhu, Nizozemska pa celo nad Belgijo, medtem ko vemo, da gre veliko Nizozemcev v Belgijo, ker jim tam lahko takoj pomagajo. Res je, da je nivo na Nizozemskem visok, a ga skoraj ne dosežeš. Če dodaš še cenik na Nizozemskem, si res šokiran in tudi to je ovira. Oglejte si, kaj plačate prek davkov in dodatnega zavarovanja / franšize.
Včasih me zanimajo tudi številke umrljivosti v preteklem obdobju v primerjavi s prejšnjimi leti.
Na Nizozemskem so te višje od običajnih. Kako je s tem tukaj
Da, verjamem v te številke in bodo imele podobno netočnost kot v drugih državah. Število okuženih na prebivalca je približno 35-krat manjše kot na Nizozemskem, število umrlih pa celo okoli 250-krat manjše. To je kar malo, čeprav morda ne morete primerjati na prebivalca, ker se okužba pojavlja povsod v "žariščih" in ni enakomerno porazdeljena po populaciji, vendar je tudi v absolutnem številu še vedno 8-kratnik primerov okužbe. in približno 55-krat za mrtve. Čeprav številke morda niso ravno točne, pravih presežkov ni. To bi bilo opazno v bolnišnicah in tempeljskih krematorijih in zdi se mi neverjetno, da tega nihče ne bi poročal prek družbenih omrežij.
Ko ugibam o vzroku te velike razlike, pomislim na razliko v socialnem stiku. Tajci se ne rokujejo in ne poljubljajo in objemajo (v javnosti) in zaradi višje temperature zraka. Tudi zaradi višje temperature zraka bo virus manj preživel pristan na stvareh, ki so se jih dotaknile okužene osebe.
Poleg zelo intenzivne uporabe mask, na televiziji vidim tudi čedalje več ščitnikov za obraz. Te je enostavno narediti sam in so zelo poceni. Obstajajo rezultati raziskav, da so ščitniki za obraz zelo učinkoviti in v kombinaciji z maskami 99% neprepustni za Covid19. Pričakujem, da se bo ta kombinacija z vsakim novim izbruhom izkazala za najboljšo in najcenejšo rešitev po vsem svetu. Ti novi izbruhi bodo zagotovo prišli. Če obstaja samo en kraj na svetu, kjer se virus pojavi, potem lahko gre širjenje tako hitro kot januarja lani, potem bomo uporabili tiste ščitnike za obraz. Lepo je slišati te ščitnike za obraz. Kar poglejte na televiziji: komaj opazni so, uporabljajo pa jih že delavci v industriji in storitvah.
Testirati??
Ta teden so v Yali testirali 40 ljudi, ki so bili pozitivni.
Dan kasneje so ga ponovno testirali in vseh 40 je bilo negativnih.
Skrajno dvomljivi so tisti tajski testi, pa tudi tajske številke.
Tudi jaz dvomim, pa me vprašajte, zakaj bi lagali in kakšen interes imajo od tega. Turistov ni več in ljudi ne prihaja.
Lionel.
Kaj misliš ? V tem blogu je pred nekaj tedni nekdo odgovoril, da gre za možnost poceni prevzema praznih hotelov, saj bo vsak hotel kmalu bankrotiral, potem pa se bo spet odprla meja in bodo novi lastniki poceni prevzeli prej uspešen hotel. . Nekaj je v tem, kar mislim, da zmorem, tudi sam sem podjetnik in nekoliko finančno pismen, vsaka kriza pa ponudi priložnost za zaslužek. Enako prepoved alkoholnih pijač; Je to morda zato, ker nekateri ljudje niso dovolj 'podprli' voditeljev? In če imate v svoji banki od desetine milijonov do milijard bahtov, ali je pomembno, če nekdo drug nima ničesar, kar bi prispevalo k blaginji bogatih: ne, ni pomembno, kako slabo gredo stvari milijonom Tajcev, ker jih ne moti in morda prednost, ker bo kmalu možno poceni prevzemati podjetja, trgovine, hotele itd., ker je marsikatera trgovina začasno uničena. To je interes oblastnikov, večino ljudi ne zanima, da ne pridejo turisti, ker z ali brez jim bo vse v redu, družbeno angažiranost je težko najti in to je razvidno iz velike dohodkovne neenakosti in permanentnega stanja preživetja. s katerimi se mora iz leta v leto ukvarjati več milijonov Tajcev.
Tretji teden januarja so v Hua Hinu že ugotovili, da vlada Corona, in skorajda nisem videl nikogar z obraznimi maskami. Teden dni pozneje v Bangkoku je bilo v prometnih nakupovalnih središčih le nekaj ljudi z masko za obraz. Vsekakor je opazno, da se zdi, da je na Tajskem manj korone. Med 20 in 30+ ljudmi, ki jih poznam, ni nihče okužen. V NL veliko 65+ umre zaradi korone in mislim, da je na Nizozemskem število 65+ bistveno višje kot na Tajskem.
Pozdravljen Jan-Willem.
Tukaj postavljate zelo zanimivo vprašanje, ker se bo verjetno veliko ljudi vprašalo.
Zakaj bi morali verjeti številkam?
Ampak tudi obrnite!
Zakaj ne bi verjeli številkam?
Če ne verjamete številkam, potem to ne vodi v nič in se ne morete primerjati z ničemer! Tako ne boste nikoli izvedeli, ali so sploh pravilni!
Vendar, če verjamete številkam, se vam odpre zelo zanimiv svet, saj lahko primerjate z drugimi publikacijami in na primer drugimi državami ter se morebiti še bolj poglobite v to, od kod prihajajo morebitne razlike in morda celo dokazljivo izpostavite morebitne napačne izjave. Zelo zanimivo!
Kdor vnaprej brez dokazljivih dokazov trdi, da objavljene številke niso pravilne, že govori neumnosti, dokler se ne dokaže nasprotno!
Nasvet: Primerjajte številke http://www.bangkokpost.com ali katero koli publikacijo v zvezi s tem http://www.worldometers.info en http://www.statista.com.
Dve svetovno znani spletni strani, ki ju iščejo in posredujejo podatke številni uradni organi po vsem svetu.
Daje vam odlično referenco verodostojnosti v zvezi s katero koli objavo.
"Vsaka država meri drugače, zato ne morete primerjati!"
To je pogosto slišan argument, ki seveda velja samo, če bi na primer številke, ki jih objavljajo različne vlade, slepo sprejeli in primerjali med seboj.
Spletna mesta, kot so http://www.worldometers.info en http://www.statista.com očitno ne kopirajte teh podatkov na slepo. Na voljo imajo ogromno strokovnjakov in strokovnega znanja in vse pridobljene podatke pred objavo seveda temeljito analizirajo. To je poklic, to je njihov poklic!
Mimogrede, to lahko enostavno preverite sami, na primer z objavami vlad poleg objav vlade http://www.worldometers.info en http://www.statista.com nato pa boste samodejno videli morebitne podobnosti ali razlike in iz tega lahko sklepate sami. Zelo zanimivo!
Upam, da sem vam s tem nekoliko pomagal, da bi dobili nekaj več jasnosti glede vrat http://www.bangkokpost.com predstavili številke Corona,
spoštovani,
Bz