Prebivalstvo Rohingja na begu

Avtor Joseph Boy
Objavljeno v ozadje
Tags: , , ,
25 september 2020

(Sk Hasan Ali / Shutterstock.com)

V zadnjih letih v medijih vse pogosteje prihajajo žalostne zgodbe o preganjanju Rohingja, predvsem v Mjanmaru. Na Thailandblogu ste lahko prebrali številne zgodbe o tem maja 2015, torej pred več kot petimi leti.

Rohingi so etnična skupina, ki po vsem svetu šteje med enim in pol do tremi milijoni ljudi. Večina jih živi v Rakhineu, provinci v zahodnem Mjanmaru, na meji z Bangladešem in tam tvorijo muslimansko manjšino brez državljanstva.

V strahu pred nasiljem jih je avgusta 2017 več sto tisoč pobegnilo v begunska taborišča v sosednjem Bangladešu. Zdaj se jih tam zadržuje okoli milijon. Po podatkih Agencije ZN za begunce je več kot polovica mladoletnih, 42 % pa celo mlajših od 11 let.

Mjanmar še naprej zanika genocid, ki ga država obtožuje, in krivi Rohinge. Po mnenju mjanmarske vlade so sami krivi za upore leta 2017, zaradi katerih je morala posredovati vojska. Ocenjuje se, da je bilo ubitih 20 prebivalcev, vasi so bile uničene, ženske in otroci posiljeni, prebivalstvo Rohingja pa je bilo pregnano iz države. Nasilje je sprožilo val več sto tisoč beguncev v Bangladeš. Leta 2020 sta bili prvič zabeleženi priznanji dveh dezertiranih vojakov, ki sta priznala, da sta s svojo enoto po navodilih polkovnika Than Htikeja napadla vasi Rohingja, pobila prebivalce in požgala vasi.

Zaradi etničnega čiščenja, ki ga je vojska izvajala nad Rohingi, je bila Aung San Suu Kyi diskreditirana. Od 6. aprila 2016 je državna svetovalka Mjanmara, primerljivo s položajem premierke, torej predsednice vlade. Decembra 2019 je na Meddržavnem sodišču v Palači miru v Haagu zagovarjala dejanja hunte v svoji državi. Po njenih besedah ​​je Mjanmar sam izvedel le nekaj protiterorističnih operacij, ki so ušle izpod nadzora.

(Sk Hasan Ali / Shutterstock.com)

Čudno, če pomislite, da je bila ta danes 75-letna gospa nekoč vodja gibanja za človekove pravice in demokracijo v Mjanmaru in je leta 1991 prejela Nobelovo nagrado za mir in številne druge mednarodne nagrade. Vojska je večinoma neodvisna od civilne vlade in civilna sodišča ne morejo odgovarjati. Zato se morda sprašujete, kako gospa Suu Kyi misli, da lahko to prenese.

Obstaja več teorij o izvoru Rohingja:

  1. gre za avtohtono prebivalstvo, ki že generacije živi v burmanski zvezni državi Rakhine.
  2. so migranti, ki so prvotno živeli v Bangladešu in so se med britansko vladavino (1824-1948) preselili v Mjanmar. Burmanska vlada se drži druge obravnave in jih vidi kot nezakonite priseljence iz Bangladeša in torej kot nezaželene tujce. Posledično jih je večina zdaj brez državljanstva. Več sto tisoč muslimanov Rohingja je v zadnjih letih zbežalo iz budističnega Mjanmara v strahu pred izkoriščanjem, umori in posilstvi

WWII

Med drugo svetovno vojno so japonske čete vdrle v Burmo (danes Mjanmar), ki je bila takrat pod britansko kolonialno oblastjo, britanska vojska pa se je bila prisiljena umakniti iz države. Nato je izbruhnil velik boj med burmanskimi projaponskimi budisti in muslimanskimi Rohingi. Do česa lahko pripeljeta vera in politika! In samo za utemeljitev tega: marca 1942 so protibritanski borci za neodvisnost pomorili okoli štirideset tisoč Rohingya muslimanov. Da, očitno Alah tega ni mogel prenesti in je nemudoma dovolil dejanje maščevanja, po katerem so dvajset tisoč budističnih Arakanov Rohingi enosmerno napotili v nebeško Valhallo.

Bitka se nadaljuje

Po koncu druge svetovne vojne so Rohingi želeli območja, ki jih naseljujejo, združiti z današnjim Bangladešem, takrat znanim kot Vzhodni Pakistan. To je udarilo v bolečo nogo in upor je neusmiljeno zatrla burmanska vojska. Prispemo v osemdeseta leta 6. stoletja, ko burmanska vojska začne operacijo Dragon King, da bi registrirala civiliste na severu in prepovedala 'tujce'. Operacija se je začela 1978. februarja 200.000 in v treh mesecih je v Bangladeš zbežalo več kot XNUMX muslimanov Rohingja. Priseljence in vojaško osebje so Rohingi obtožili prisilnega izgona z ustrahovanjem, posilstvom in umori.

Anno 2020

Poznamo zgodbe o beguncih, ki se iz Bangladeša z majhnimi čolni odpravijo na morje, da bi svojo srečo našli drugje v Aziji. Po statističnih podatkih jih trenutno živi 100.000 na Tajskem, 200.000 v Pakistanu, 24.000 v Maleziji in tudi 13.000 na Nizozemskem.

Pred kratkim je ladja odplula proti Maleziji ali Tajski, vendar so potnike v obeh državah zavrnili zaradi korona virusa. Junija so ob obali Aceha rešili 94 podhranjenih in močno oslabelih Rohingov. Na koncu bi lahko rekli, da gre za vojno med budizmom in islamom. Kot ateist se sprašujem, kakšno vrednost še ima vera. Ko berem ideje o Alahu in Budi, je z nekaterimi njihovimi privrženci veliko narobe.
Oglejte si povezavo (Hilarious from Evangelische Omroep!), da dobite vtis o vsem trpljenju: metterdaad.eo.nl/rohingya

27 odgovorov na “Prebivalstvo Rohingja na begu”

  1. edinho pravi gor

    Žalostna zgodba Rohingjev.

    Toda od 1.763 vojn v zgodovini človeštva jih ima le 123 verski vzrok.

    Večino smrti lahko pripišemo ateistom:

    Mao Zedong 58 milijonov žrtev
    Stalin 30 milijonov žrtev
    Pol Pot 1,4 milijona žrtev.

    To so bili ateisti, ki so želeli pregnati vero. Kot vernik se vprašaš, kakšno vrednost še ima ateizem, pravzaprav se mi zdi bolj logično.

    • puuchai korat pravi gor

      In tudi če obstaja neposredna povezava med vero in vojno, je vedno človek sam tisti, ki očitno ne razume ali si napačno razlaga lastno vero, ki ubija lastne brate in sestre. Toda potem se krivi religija, Bog ali Alah. In ne le tega, ampak vseh nadlog, s katerimi se človek sooča. Posledično imajo ljudje očitno raje ateizem kot vero v ljubezen in pravičnost našega Stvarnika. Škoda in neupravičeno, kajti navsezadnje ima človek večno življenje kot telo, um in duša. Hvala bogu !

    • Joseph Boy pravi gor

      Edinho, primerjaš politične bedake, ki jih navajaš, z ateisti? Želel bi si podrobneje ogledati način razmišljanja te skupine. Sramotno, da si upaš dati tak komentar. Če ne verjameš v bogove, še ne pomeni, da si idiot.

      • edinho pravi gor

        Nikogar ne imenujem idiot. Ljudje, ki ne verjamejo v Boga, imajo na vesti več smrti in vojn. Mislim, da se na razloge ne splača osredotočati. Če je vera razlog za umor 10 ljudi, to ni nič slabše od ubijanja milijonov ljudi zaradi moči in denarja.

    • Johnny B.G pravi gor

      Je morda zdaj znano, da je bila vera zlorabljena za številne vojne?

      • edinho pravi gor

        To pomeni, da je vera izključena. Izkorišča se le za denar in moč. Moč je tisto, za kar so si prizadevale tudi zgoraj omenjene 3 osebe. Zakaj bi se kot vernik zdaj spraševal, kakšna je vrednost ateizma? Moč in denar nimata nobene zveze z vero in ateizmom.

  2. Nico pravi gor

    Zelo žalostno je, skozi kaj morajo prestati ti ljudje Rohingja. Burmanska vlada/vojska je res slaba za njih. mnogi so tam živeli več generacij, preden jim je vlada leta 1982 odvzela potne liste. Obiskal sem Cox Bazar v Bangladešu, kjer 1 milijon Rohingjev živi v begunskem taborišču, iz katerega pravzaprav ne morejo zapustiti. Če kdo želi prebrati moje poročilo o tem obisku z zgodbami samih Rohingjev, mi lahko pošlje e-pošto na [e-pošta zaščitena] Tudi tu na Tajskem beguncem Rohingja ni lahko. Ostanejo brez državljanstva, brez potnega lista, delovnega dovoljenja ni mogoče. Brez dodatka za nakup hrane. Nekateri so v taboriščih za pridržanje na Tajskem. Drugi skušajo preživeti z nezakonito prodajo rotijev ali česa podobnega. Šola za otroke je težka. Njihov rodni Mjanmar jih ne bo sprejel nazaj. Plačam izobraževanje za 1 dekle Rohingya na Tajskem. Vsaj 1 otrok z možnostjo za boljšo prihodnost. Rad bi naredil več, a potem je potrebna večja pomoč. Če želite tudi vi kaj narediti, mi lahko tudi pišete.

  3. Erik pravi gor

    Joseph, izvor skupine je nejasen, ko pišete, vendar so mnogi znotraj britanskega imperija prišli iz regije Nagaland (SV Indija, Assam, Manipur) v Rakhine. Bangladeš obstaja le 50 let (od leta 1971) in osvobodilna vojna proti Pakistanu je povzročila beg celotne regije.

    Zdi se, da niti hindujci niti budisti ne želijo Rohingja za svoje sosede; kar se dogaja v Mjanmaru, je dobro znano, toda v Indiji in še posebej v SV Indiji (predvsem v Assamu) poteka isto gibanje, vendar na zakoniti podlagi glede na raziskavo prebivalstva glede etničnega porekla. Muslimani postanejo osebe brez državljanstva, druge vere dobijo možnost, da se registrirajo kot Indijanci ...

    Na Tajskem in v Maleziji Rohingja niso najprej zavrnili zaradi korone; eksodus traja že nekaj let in mornarice obeh držav so tudi že prej pošiljale razmajane čolne nazaj na morje. V regiji Satun na Tajskem so pred nekaj leti v gozdovih odkrili taborišča beguncev Rohingya, ki so jih lokalni mafijski šefi izkoriščali in razgalili, videli pa so celo grobove ...

    Kar zadeva preganjanje, je Kitajska glavni krivec proti muslimanom. Obravnave Ujgurov si ne zaslužijo traku!

  4. Freddy Van Cauwenberge pravi gor

    To sporočilo ni pravilno. Je predstavnik ZN in Savdske Arabije ter drugih levih politično korektnih virov. Resnica je zelo drugačna. Rohingovski teroristi že desetletja terorizirajo budistično prebivalstvo v Rakhinu. Novinarji so nato pogledali stran. Ko so bili Rohingi končno deportirani iz države, je muslimanska propaganda začela delovati. Savdska Arabija je zadolžena za ZN. Toda SA in Turčija sta dobavljali orožje in denar muslimanskim teroristom Rohingja. Ker je šlo tudi za nafto. Aung San Suu Kyi je naredila, kar je bilo treba. Takih voditeljev žal nimamo. Škoda, da so žrtve nedolžni otroci. Če so vse informacije na tej strani tako enostranske in napačne, Thailandblogu ne bom več verjel. Sramota.

    • Erik pravi gor

      Freddy Van Cauwenberge, res je škoda, da so žrtve postali nedolžni otroci. Ni brez razloga, da je Gambija obtožena genocida. NIČ ne opravičuje genocida.

      S 'teroristi', ki jih omenjate, zagotovo mislite na ARSA, Rešilno vojsko Arakan Rohingya? Majhna vojska nekaj sto muslimanov v Rakhinu? Ali pa to vojsko zamenjujete z veliko večjo in močnejšo budistično vojaško organizacijo Arakan Army (Kachin), katere vojska, moški in ženske, ne cilja na civiliste, temveč na mjanmarsko vojsko?

      Po mojem mnenju zagovarjate genocid na skromnih zgodovinskih osnovah; ne pričakuj aplavza od mene za to.

      • Tino Kuis pravi gor

        In tako je, Erik. Freddy ne piše resnice.

        Skrajno sovraštvo do muslimanov je v Mjanmaru obstajalo že dolgo, še pred dogodki Rohingja.

        https://www.latimes.com/world/asia/la-fg-myanmar-rohingya-hate-20171225-story.html

        Budistični menih Wirathu pridiga sovraštvo do vseh muslimanov.

        https://www.theguardian.com/world/2013/apr/18/buddhist-monk-spreads-hatred-burma

        Nekaj ​​kratkih dejstev iz življenja tega meniha:

        1968 Wirathu se je rodil v Kyaukseju blizu Mandalaya

        1984 Pristopi k meništvu

        2001 Začne promovirati svojo nacionalistično kampanjo "969", ki vključuje bojkot muslimanskih podjetij

        2003 obsojen na 25 let zapora zaradi spodbujanja verskega sovraštva po razdeljevanju protimuslimanskih letakov, zaradi česar je bilo v Kyaukseju ubitih 10 muslimanov

        2010 Svoboden po splošni amnestiji

        • Erik pravi gor

          Tino, leta 2016 na Tajskem je menih Apichart Punnajanto pozval, naj se zažge mošeja za vsakega meniha, ki so ga na jugu ubili uporniki. 'Obrniti drugo lice' očitno ni navada, ki se je menihi naučijo. Na srečo je Sangha moža izžvižgal nazaj.

          Ta menih se je skliceval na ideje Wirathuja, ki ste ga omenili, ki je, kolikor vem, zdaj iskan v Mjanmaru, a ga nedvomno skrivajo 'prijatelji'. Mimogrede, v tem so zelo dobri tudi na Tajskem, če se spomnim meniha, ki je zbiral drage mercedese….

        • KhunKarel pravi gor

          In zagotovo se to ni zgodilo?
          No, če teroristi napadejo 30 policijskih postaj s smrtnimi žrtvami, je mogoče pričakovati protiukrep, čudno, da se o tem spet molči.

          24. avgust 2017 – Muslimanski skrajneži v Mjanmaru so v petek izvedli usklajen napad na 30 policijskih postojank in vojaško oporišče v zvezni državi Rakhine, najmanj 59 ...

          • Erik pravi gor

            KhunKarel, 2017? Torej med genocidom?

            To je akcija in reakcija, Khun Karel. Svetujem vam, da preberete in se naučite nekaj o zapleteni državi Mjanmar, "Uniji Mjanmar", kot se imenuje. Freddy van Cauwenberge govori o napadih v preteklosti, ne o trenutnih bojnih operacijah.

            Izberete eno dejanje, da dokažete, da imate prav; to res ne deluje. V vojni imate več kot eno vojskovalsko stran, to bi morali vedeti. In vojne so vedno grde, ne glede na to, katere vojske se borijo iz katere koli ideologije.

            • Rob V. pravi gor

              Se strinjam Erik, fajn je, da omenjaš sovraštvo, zločine in nečloveška dejanja skupine A, pa tudi B, C itd. In kazanje s prstom, kdo je začel... večinoma so akcije in reakcije, stopnjevanje. Ne boste mogli ugotoviti, kdo je prvi ali bolj/najbolj kriv, če stopite korak nazaj in opazujete od daleč. Namesto reakcije 'samo njihovi' (mi proti njim) se je bolj smiselno vprašati, zakaj se stvari stopnjujejo, kako pristopiti drug k drugemu, kako doseči pravico in navsezadnje morebitno odpuščanje. Sovraštvo zagotovo ne reši ničesar. Sprašujem se, kako se ljudje, katerih srca so polna sovraštva in s tem opravičujejo nasilje ali ga celo sami izvajajo, še vedno gledajo v ogledalo. Ne glede na to, kateri veri pripadajo ali ne. Posilstva, umori, požigi in tako naprej so preprosto neopravičljivi. V tem se vam ni treba (ne more?) postaviti na nobeno stran.

              Ne more biti tako težko reči: močno zavračam tiste Burmance, ki koljejo Rohinye, in prav tako preziram Rohinye, ki koljejo Burmance. Ustavite nasilje, začnite govoriti, stopite skupaj. Vsaj poskusi to.

  5. Hans Pronk pravi gor

    Naj najprej povem, da je to, kar se je zgodilo, seveda neopravičljivo. Moralo je biti sovraštvo in verjetno medsebojno sovraštvo. Eden od dejavnikov je morala biti hitra rast populacije med muslimanskim prebivalstvom, kar seveda povzroča težave v že tako prenaseljeni državi (»42% tudi mlajših od 11 let.«). Poleg tega je muslimanska duhovščina morda igrala vprašljivo vlogo, kot je prisilna predanost veri v mešanih zakonih in karakterizacija disidentov za nevernike ali še hujše. A moralo se je dogajati še veliko več.
    Na srečo se zdi, da sovraštva med budisti in muslimani na Tajskem tako rekoč ni in tudi diskriminacija se zdi ne tako slaba (čeprav je budizem bolj ali manj državna vera). Tukaj v Ubonu je mošeja in na lokalni tržnici muslimanski par prodaja (goveje) meso. Brez težav. Kako pa je na jugu Tajske? Kako se ljudje tam obnašajo drug do drugega?

  6. obleka v naročju pravi gor

    Edinhov sklep, da je večino smrti mogoče pripisati ateistom, je očitna neresnica. Skozi stoletja, precej pred našim štetjem, so se pod zastavo vseh vrst tako imenovanih religij dogajali grozljivi umori. Še danes je jasno, da so religije bile in so še vedno le instrument za izvajanje oblasti, cilj pa je nadzor nad prebivalstvom. Toleriramo obnašanje in ideje na primer Erdogana v Turčiji in obsojamo Kitajsko, medtem ko oboji v bistvu počnejo isto. Pravzaprav sodeč po izvajanju (politične) moči v svetu
    ki se imenujejo verski politični vladarji v svojem obnašanju ateisti. Kam to vodi, si lahko ogledate na Tajskem, kjer se je praksa budizma izrodila v klubske molzce, ki so nagnjeni k obredom, in skupino privržencev, ki prosijo za usluge, ki nimajo nobene zveze z Budovimi nauki.
    Zato ne razpravljam o tem, kaj se dogaja pod zastavo islama. Globoko žalostno, da Rohingja
    se ne more sklicevati na to, za kar se zavzemajo različne vere, kar ponazarja, kar sem napisal prej.

    • edinho pravi gor

      Res je, da so bili ljudje skozi stoletja ubijani v imenu vere. Tudi tega ne zanikam. Število žrtev in vojn ni nič v primerjavi s skupnim številom žrtev samo treh ljudi, ki niso verjeli v Boga.

  7. Nico pravi gor

    Freddie tukaj ne vidi pravilno levo in desno. Zame gre za humano obnašanje, za človečnost. Savdske Arabije res ne morete označiti kot levičarsko. Velika večina burmanskih beguncev na Tajskem je kristjanov. Tudi te zatira burmanska vojska. Prav tako so brez pravic, če jim vojak posili ženo. In če se branijo, jih je treba pregnati iz države. Tako je Freddie in sledilci, kajne? Ali pa velja samo, ko gre za muslimane? Rohingi, s katerimi sem govoril v Bangladešu, so zelo miroljubni in hvaležni Bangladešu. Bangladeš jih vidi le kot problem in jih želi poslati nazaj v Mjanmar. Tam v šotorih ZN živi milijon ljudi. V njihovih šotorskih kočah ni elektrike, vode ali elektrike. Ni dovoljeno v Bangladešu. Otroci do 14. leta dobijo nekaj od šole, vendar jih je prepovedano učiti jezika. naučiti bangladeš. Prav tako ne smejo zapustiti kampa. Prav tako ne smejo delati. Ali morajo tukaj tako živeti desetletja? Ali ne ustvarjamo ljudi, ki se hočejo boriti za vrnitev svojega koščka zemlje? Freddie in prijatelji, kakšna je rešitev?

    • Rob V. pravi gor

      Želeti lepiti oznake na vse levo/desno je precej absurdno in poenostavljeno. ZN in SA pobereta znamko na levi. Skoraj sem se zadušil s kavo!

      Kar se tiče kampov, se to gotovo ne bo izboljšalo. Dolgoletno zadrževanje ljudi v primitivnih razmerah ne rodi ravno razumevanja, sodelovanja in povezanosti med (skupinami) ljudi. Prav tako ne pomaga odpreti konzerve vojske in policije, ki vsak dan preverja vse druge. To ljudi loči narazen, namesto drug proti drugemu. Na primer, nedavno sem v knjigi prebral o gorskih ljudeh na severu Tajske, ki se počutijo izključene (preverjanje osebnih dokumentov, apatridnost itd.) in na jugu .. no .. preberi tole:

      https://thisrupt.co/current-affairs/living-under-military-rule/

  8. Marc pravi gor

    vere se vedno znova sovražijo, pogosto pride do genocida, sumim, da tudi pri nas ni nič drugače, še posebej, da so Rohingi v Myanmaru želeli s pomočjo tujih sil ustanoviti muslimansko državo, vendar se o tem ne govori.
    Torej ni razloga, da bi opravičevali vse in tudi ne, kakšen je bil odziv Mjanmara.
    Leto 2020 je, mislimo, da smo se razvili in pogosto je tako, potem pa se spet pojavi spektakel verskih vojn, aduti so umori in zatiranje.
    Ves svet gleda in ne naredi ničesar, razen če so sile, ki podpirajo muslimane večinoma z orožjem in oboroženim odporom! In Mjanmar se kar naprej odziva!
    Kako to rešiti? To je mogoče storiti samo s posvetovanjem, nikakor pa ne z uporabo sile, in to za obe strani.
    Ponavljam vedno znova, živeti po veri bi moralo biti možno, vendar samo zasebno in v templju, nikoli v javnosti, da ne bi bile možne provokacije, pravilo, ki bi moralo veljati po vsem svetu
    Dokler pa hoče vera druge prepričevati in celo vsiljevati, ne bo nič iz tega, vera je moč in moč hočejo vedno širiti!
    Verske vladarje bi moralo biti globoko sram, da tako vlečejo svojo vero po blatu, oni so pravi vzrok in njihova dolžnost je, da se izogibajo nasilju in živijo mirno skupaj z drugimi

  9. Mike pravi gor

    Samo lani je več kot 10.000 ljudi umrlo zaradi te dobre vere Rohingja: https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2019

    Zato razumem, da nekatere države raje nimajo ljudi, ki se držijo te nevarne vere, znotraj svojih meja. Ali bi morda moral izpostaviti tudi številne, številne napade na nedolžne ljudi v Evropi, ki so tudi na račun islama?

    Morda odveč tudi to, da krščanske manjšine v muslimanskih državah ne gredo ravno brezskrbno in varno skozi življenje.

    Na zahodu imamo velik problem s to vero in o tem ne moreš govoriti s politične korektnosti, to je več kot noro.

    • Rob V. pravi gor

      Ne moreš govoriti o tem? Od leta 2001 je o muslimanih skoraj vsak dan in pogosto ne pozitivno. Tudi na tem blogu se pojavlja z določeno pravilnostjo ali pa gre za levo proti desnici. Res ne razumem takih reakcij, kot je Freddyjeva. Lepo je slišati (utemeljene) zvoke, ki so drugačni od vaših. Vsaj tako je manj verjetno, da boste vi (jaz) stopili v "komoro z odmevom". Torej fino ta članek na TB in če kdo vidi drugače: pošljite članek.

      Kaj ne pomaga: 'pomoč! muslimani!!' in "ni vam dovoljeno imenovati". Potem se hitro znajdeš v črno-belih škatlah, namesto da bi iskal zbližanje, razumevanje in samorefleksijo.

      • Mike pravi gor

        Čeprav razumem vaše stališče, žal še vedno ni omenjeno v MSM. Napade izvajajo »zmedeni moški«, ko očitno ni tako. V Nemčiji zabode vedno »moški«, nadloge v naših soseskah na Nizozemskem pa »mladi ljudje«. Takoj ko kritiziraš islam, si islamofobičen ali še hujši.

        Če se odločite, da boste politično nasprotovali tej veri, niste več prepričani o svojem življenju in se morate vsak dan seliti in najti prenočišče v skrivališčih. Glej Geert Wilders. Toleranca proti nestrpnostim je zelo slaba ideja.

  10. Chander pravi gor

    Prebral sem vse te komentarje, a nihče ne govori o vplivu džihadistov v muslimanskem svetu.

    AIVD je o tem objavil zelo jasno poročilo.

    https://www.aivd.nl/onderwerpen/terrorisme/jihadistische-ideologie

    Džihadizem se je že infiltriral v skupine Rohingya v državah Bangladeša, Pakistana, Indije, Afganistana in Malezije.

    • Erik pravi gor

      Škoda, da se dober članek o zgodovini zdaj uporablja v druge namene; v povezavi, ki jo navede Chander, se beseda Rohingya niti ne pojavi! In v njegovem zadnjem stavku žal ni omenjen vir.

  11. TheoB pravi gor

    Primarni vir te bede in vsega uničenja, ki ga povzroči človek, je iluzija večvrednosti: "Jaz sem/mi smo boljši od tebe/vas."
    Ne poznam nobene religije, ki ne bi temeljila na tej zablodi, in Buda je bil istega mnenja. Ta moški bi bil boljši od ženske, ta pa bi bila boljša od drugih živali itd., itd.
    To napačno prepričanje se hitro sprevrže v: 'Zato moraš narediti, kar rečem/pravimo, ker drugače…'


Pustite komentar

Thailandblog.nl uporablja piškotke

Naša spletna stran najbolje deluje zahvaljujoč piškotkom. Tako si lahko zapomnimo vaše nastavitve, vam izdelamo osebno ponudbo in nam pomagate izboljšati kakovost spletne strani. Preberi več

Da, želim dobro spletno stran