Dobrodošli na Thailandblog.nl
Z 275.000 obiski na mesec je Thailandblog največja tajska skupnost na Nizozemskem in v Belgiji.
Prijavite se na naše brezplačne e-novice in bodite obveščeni!
Glasilo
Nastavitev jezika
Ocenite tajski baht
Sponzor
Zadnji komentarji
- Henk: Plaža je dolga. Ve kdo približno kje je?
- Ger Korat: Na severovzhodu so samo 3 večja mesta, ki so primerna za postanek: Korat, Khon Kaen in Udon. Khon Kaen in Udo
- Johnny B.G: Je, da je na tem področju napredek in da so ponekod precej lepe restavracije, supermarketi z izbranimi izdelki
- GeertP GeertP: Ja, Erik, ne tako dolgo nazaj so nizozemski »poznavalci kave« hodili na počitnice s svojo kočo za avtomobilom
- Mike: Hahaha Lieven, od kje to dobiš, ne da bi gledal kavno usedlino? Vaše zgodbe so vedno odlične. Spet sem dobil od j
- Eric Kuypers: Rudolf, to je super! Zato ukinite vsa regionalna letališča na Tajskem in mednarodna, ker tudi to ni za dobro
- Rudolf: Kdo so tisti ljudje, ki se vozijo s HSL v Šanghaj? To je bogata elita. Kakšno korist imajo navadni Tajci od tega zelo dragega projekta?
- RonnyLatYa: Če želite zaprositi za enoletno podaljšanje na Tajskem, nikoli ne potrebujete digitalnega znanja. Tudi tam je bilo pred 30 leti
- Willem: Pattaya
- Eric Kuypers: Lieven, ne berem, a vem: ni mi treba, da ti postrežem kavo z mini žličko Buismana v njej. To smo imeli
- Rudolf: Na vasi vedno poskušam ljudi naučiti, da njihovo vedenje določa tudi vedenje psa. Ljudstvo ima sv
- Johannes: Čudovito prepoznaven in humoren. Zdaj pa okusna zgodba o trikih in norčijah današnjih baristov
- bert: Ta vlak ima vedno veliko več postankov kot letalo. Na primer, Korat nima letališča z operativnim potniškim letom
- Rob V.: Tako malo? Mislim, da vloži preveč! Pravi HSL bi moral preteči vsaj 300-400 km od Bangkoka do naslednjega
- H. Revoort: ….Acorn kavni blues…..
Sponzor
Spet Bangkok
Meni
evidence
Teme
- ozadje
- activiteiten
- Oglaševalec
- Dnevni red
- Davčno vprašanje
- Belgijsko vprašanje
- Znamenitosti
- Bizarno
- Budizem
- Ocene knjig
- Stolpec
- Korona kriza
- kultura
- Dnevnik
- dating
- Teden od
- Dosje
- Potapljati se
- Gospodarstvo
- Dan v življenju....
- otoki
- Hrana in pijača
- Prireditve in festivali
- Festival balonov
- Bo Sang Umbrella Festival
- Dirke bivolov
- Festival cvetja v Chiang Maiju
- Kitajsko novo leto
- Full Moon Party
- Božič
- Lotusov festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Festival Naga Fireball
- Silvestrovanje
- Phi ta khon
- Vegetarijanski festival v Phuketu
- Festival raket – Bun Bang Fai
- Songkran – tajsko novo leto
- Festival ognjemetov Pattaya
- Izseljenci in upokojenci
- AOW
- Avtomobilsko zavarovanje
- Bančništvo
- Davek na Nizozemskem
- Tajski davek
- Belgijsko veleposlaništvo
- belgijski davčni organi
- Dokaz življenja
- DigiD
- Izseliti se
- Za najem hiše
- Kupi hišo
- v spomin
- Izkaz poslovnega izida
- King je
- Življenjski stroški
- nizozemsko veleposlaništvo
- nizozemska vlada
- nizozemsko združenje
- Novice
- Umiranje
- Potni list
- Pokojnina
- Vozniško dovoljenje
- Distribucije
- Volitve
- Zavarovanje na splošno
- Visa
- Delo
- Bolnišnica
- Zdravstveno zavarovanje
- Flora in favna
- Fotografija tedna
- Pripomočki
- Denar in finance
- Zgodovina
- Zdravje
- Dobrodelne ustanove
- Hoteli
- Gledanje hiš
- Isaan
- Kan Peter
- Koh Mook
- Kralj Bhumibol
- Življenje na Tajskem
- Oddaja bralca
- Klic bralca
- Nasveti bralcem
- Vprašanje bralca
- Družba
- tržnica
- Zdravstveni turizem
- Milieu
- Nočno življenje
- Novice iz Nizozemske in Belgije
- Novice iz Tajske
- Podjetniki in podjetja
- Izobraževanje
- Raziskave
- Odkrijte Tajsko
- pregledi
- Izjemen
- Klici
- Poplave 2011
- Poplave 2012
- Poplave 2013
- Poplave 2014
- Hibernacija
- Politika
- Anketa
- Potovalne zgodbe
- Potovanja
- Odnosi
- nakupovanje
- družbeni mediji
- Spa & wellness
- Šport
- mesta
- Izjava tedna
- Plaža
- Taal
- Za prodajo
- Postopek TEV
- Tajska nasploh
- Tajska z otroki
- tajski nasveti
- Tajska masaža
- Turizem
- Izhod
- Valuta - tajski baht
- Od urednikov
- Lastnina
- Promet in transport
- Vizum za kratko bivanje
- Vizum za dolgo bivanje
- Vprašanje za vizum
- Letalske karte
- Vprašanje tedna
- Vreme in podnebje
Sponzor
Prevodi za omejitev odgovornosti
Thailandblog uporablja strojne prevode v več jezikih. Uporaba prevedenih informacij je na lastno odgovornost. Za napake v prevodih ne odgovarjamo.
Preberite naše celotno tukaj Omejitev odgovornosti.
Avtorske pravice
© Copyright Thailandblog 2024. Vse pravice pridržane. Če ni navedeno drugače, imajo vse pravice do informacij (besedilo, slika, zvok, video itd.), ki jih najdete na tem spletnem mestu, Thailandblog.nl in njegovi avtorji (blogerji).
Celoten ali delni prevzem, postavitev na druga spletna mesta, reprodukcija na kakršen koli drug način in/ali komercialna uporaba teh informacij ni dovoljena, razen če Thailandblog izda izrecno pisno dovoljenje.
Povezovanje in sklicevanje na strani na tem spletnem mestu je dovoljeno.
Domov » Oddaja bralca » Prispevek bralca: Obetajoča poročila o dodatnem dvigu državne pokojnine
Poročila nizozemskih medijev o dodatnem dvigu državne pokojnine so spodbudna. To so bila tista sporočila:
- NRC: AOW se močno poveča in delno nadomesti pričakovano znižanje pokojnin.
- AD: Najvišje povečanje AOW v 20 letih: 'Izjemna rast'. Prejemki AOW od leta 1998 niso naraščali tako hitro kot sedaj. V letih 2019 in 2020 se bo državna pokojnina zvišala za skupno 8,3 odstotka, ugotavlja pokojninski monitor ABN Amro. Banka govori o "izjemni rasti".
- Trouw: Konkretno bodo upokojenci AOW prejeli dodatnih 2,4 odstotka AOW v prvi polovici prihodnjega leta, po izračunih, ki jih ABN Amro predstavlja danes. Julija 2020 se bo ta verjetno povečala za več kot odstotek. Mesečni znesek se je nato v primerjavi z letošnjim januarjem povečal za 1 odstotka.
Vendar, kakšna je praksa? Januarja bom dobil dodatnih 1,1 %... Pravkar sem kontaktiral SVB. Ta primer me je potegnil iz sanj.
Predložil Hank
Moja bruto državna pokojnina se bo ta mesec glede na december povečala za 2,2 odstotka. Vplive davčne stopnje in premije zdravstvenega zavarovanja ne smete upoštevati. Govorite približno o več desetih evrih dela na mesec.
Če imate MySVB, lahko sami vidite zneske pod 'plačila' in si lahko ogledate specifikacijo.
Mogoče, da je bilo to povečanje bruto in da se je takoj povrnilo s povišanjem davka?
Kot vlada morate ob bližajočih se volitvah nekaj narediti.
Najprej je bila obljuba 1.000 evrov, zdaj pa več AOW.
Ne razumem na kaj odgovarjate, vse je urejeno za nas. O tem nimamo kaj reči, lahko samo sprejmemo. Seveda če hočejo, da dobiš 50 odstotkov več, potem se davek spet odstrani in ti še vedno dobijo manj kot prej.
Dragi Henk, imel si srečo. Dobim samo dodatnih 1,01% neto. A kljub temu v časopisih, ki jih omenjate, ni vse laž. NRC je oktobra 2019 poročal, da bo povečanje AOW od 1. januarja znašalo 2,4 % in da bo od 1. julija dodan še 1 %.
Če preverite teh 2,4% s SVB, boste videli, da je vse pravilno. https://www.nrc.nl/nieuws/2019/10/17/abn-amro-voorspelt-forse-stijging-aow-a3977090
Glej tudi: https://www.svb.nl/nl/aow/bedragen-aow/aow-bedragen
Oglas pravi približno isto stvar: https://www.ad.nl/economie/hoogste-stijging-aow-in-20-jaar-uitzonderlijke-groei~a4634d9d/ Med vrsticami namreč lahko preberete, da bo v primerjavi z letom 2018 v letih 2019 in 2020 prišlo do povečanja. Zato je možno, da je od 1-1-21 teh 8,3 % pravilnih. Časopisna poročila je najbolje brati z nekaj lahkotnosti.
Druga zgodba je, ali imamo upokojenci kaj od tega? Izkazalo se je, da temu ni tako, ker se je zvišala osnovna davčna stopnja (in tudi leto 2020 ni izvzeto iz znižanja pokojnin). Povečanje na primer splošnega popusta in popusta za starejše prav nič ne pomaga.
Kljub temu je nerazumljivo, zakaj upokojenci niso bili glasni o tem, da že leta ne morejo izkoristiti splošnega okrevanja gospodarstva. Organizacije starejših, kot so ANBO, KBO-PCOP in nova združitev združenja upokojencev, bi morale izkoristiti letošnje leto za sprejetje strogih ukrepov v času pred volitvami leta 2021, in ne le na Malieveld. Naj se posvetujejo s kmeti in gradbeniki, kako izraziti dolgoletno nezadovoljstvo.
Tudi politična stranka, kot je 50Plus, bi se morala močneje zavzemati za naše interese. Smešno (pa tudi neumno) je, ko Henk Krol v kamero na RTL4 Evi Jinek poje pesem iz starih časov in pravi, da se veseli prihajajočega tekmovanja za pesem Evrovizije, vendar nas skrbijo druge skrbi kot signal, da on zagotavlja: obnašati se kot starejši pias, ko se od njega zahteva.
https://nos.nl/artikel/2317057-grootste-ouderenbond-ontstaat-uit-fusie.html
Akcija! Ustavite Randstad s skuterji za mobilnost! Zagradite dvorišče s sprehajalci! Usedite se na stezo za polder!
Karkoli je bolje kot vedno pasivno pustiti, da se nam vse dogaja
in pustimo se zavajati.
Obljubljati veliko in potem to dobiti nazaj z davki je seveda smešno.
Veliko hrupa za (skoraj) nič.
Ta podoba s skiroji in sprehajalci za mobilnost potrebuje temeljito prenovo. Moj sosed na levi je star 82 let, tako živahen kot pred dvajsetimi leti, vsak dan v fitnesu in vsak dan aktiven kot prostovoljec v bližnjem domu za ostarele. Moj sosed na desni je star 64 let in je zelo razočaran, ker se njegova starost za upokojitev vedno pomika naprej, višina njegovih prejemkov pa nazaj. Tu in tam bi politikom z veseljem izprali ušesa. sodelujem.
No, tudi jaz sem delal 45 let in sem zdaj 64. Lani sem prejemal nadomestilo za brezposelnost.
Samo pojdi in se znova prijavi za službo, to te bo razočaralo
Mora biti do mojega 66. leta in 7. meseca starosti.
Tega nisem zahteval, vendar lahko sam premostim čas brez dohodka. Potem bi morali navijati.
Vse, kar počnejo Rutte in ostali, je namenjeno temu, da bogati in veliki kapital postanejo še bogatejši.
In to morajo plačati med drugim tudi upokojenci po dolgem in počez.
70% podjetij na Nizozemskem ne izvaža, 30% podjetij izvaža. Po mnenju Rutteja in drugih bi se morala Nizozemska, ne Nizozemci, v celoti zanašati na teh 30%.
Samo teh 30% je nizozemskih podjetij ali morda podjetij, ki zasluženi denar takoj dajo izven Nizozemske,
Slednji seveda.
Res je čas, da postanejo glasni tudi upokojenci.
Rutte mora vedeti, kaj je življenje, kakšna velika meduza obstaja. Po teh letih glasovanja za VVD so mi v zahvalo znižali pokojnino za 300 evrov.
Vaša ugotovitev, da prejemniki AOW ne dosegajo pomembnega napredka, je pravilna. Moja neto državna pokojnina se bo ta mesec povečala za 7 evrov, za kolikor se mi bo znižala podjetniška pokojnina. Tudi jaz se strinjam z vami, da je nerazumljivo, da upokojenci iz leta v leto izgubljajo razpoložljivi dohodek. Zdaj ne vidim takoj, da bi se Malieveld v Haagu napolnil s starejšimi ljudmi za hojicami ali v skuterjih, čeprav večina današnjih starejših od 66 let ne potrebuje teh pripomočkov in so še vedno polno aktivni, toda organizacije starejših in politične stranke bi veliko pogosteje dajejo odločnejšo izjavo in se jim preprosto ni več treba sprijazniti s tem, da starejši ne smejo imeti koristi od gospodarskega razcveta. Med nedavno splošnimi razpravami v predstavniškem domu je Henk Krol prosil Marka Rutteja, naj prosim ne pusti upokojencev na hladnem. No, Rutteja to sploh ne bo motilo. Podpora 2Plus je bila za vladne načrte glede izpustov CO50 nepogrešljiva, zato bi moral Krol udariti s pestjo po mizi in zahtevati obljubljeno podporo. Zaposleni v bolnišnicah in zdravstvenih ustanovah, učitelji, policisti ipd. bodo letos prejeli razumno zvišanje plač, pogosto pa tudi enkratna izplačila v višini vsaj 1000 evrov. To si tudi zaslužijo in zaslužijo. Zakaj pa politiki upokojencem ne omogočijo vsaj indeksacije pokojnine? Državo ne stane prav nič, nasprotno, prinese več davčnega denarja. Edina posledica je, da se bodo velikanska sredstva pokojninskih skladov povečevala počasneje. Direktorji pokojninskih skladov, vključno z največjim skladom ABP, so temu naklonjeni, a so vezani na predpise, ki jih vsiljuje politika.
Vladi sem med drugim poslal naslednje.
Zahvaljujem se vam za trud, ki ste ga vložili, da ste opozorili na svoj predlog o dohodkih gospodov Van Olphen in Velzel.
Z dohodkom 3x Balkende standard in dodatkom povrhu "gospodje" "služijo" z denarjem upokojencev na ABP.
Upokojenci že skoraj 11 let ne morejo dodati še enega evra!
Stroški pa so se ob vseh dvigih, tudi pri nizki stopnji DDV, morali povečati.
V DZ sem poslal tudi predlog, da bi upokojencem dali 1000 evrov enkratnega izplačila! V odgovor sem prejel njihov odgovor.
Pokojnina zdravstvo in sociala enako bruto, neto manj zaradi dviga davka...! Poklical sem zdravje in dobro počutje. Deklica je veselo odgovorila; ne, tvoja bruto pokojnina je ostala enaka...
ABP je ta teden poročal, da leta 2020 pokojnine ne bodo znižane.
Popolnoma se strinjam s tabo, čas je, da se vsi ljudje z samo državno pokojnino in državni upokojenci z majhno pokojnino poenotimo in nastopimo proti tovrstnim kabinetom, preden bo prepozno. Kmetje, gradbeniki, učitelji in zdravstvo počasi ugledajo luč in nekaj ukrenejo, dovolj je.
Če tudi mi ne vstanemo, se nam bo kmalu zgodilo.
Pravkar sem ponovno preveril. Davčni odtegljaj decembra 115 €, januarja 127 €. Kar piše Ruud, je torej delno res. Tako je, obljubi veliko in daj malo!
Za samsko osebo se bruto nadomestilo AOW (s 100-odstotnim nadomestilom in brez nadomestila za letni dopust) poveča s 1.228,22 € od 1. 7. 2019 na 1.255,87 € od 1. 1. 2020. Brez pravice do davčne olajšave znaša davek od plače/dohodnina 110,54 € (9,0%) oz. 121,82 € (9,7%), tako da imate neto znesek 1.117,68 € oz. 1.134,05 €. To je povišanje za 16,37 € oziroma 1,46 %.
Za poročene osebe ali zunajzakonske pare se ugodnost AOW (s 100-odstotno ugodnostjo in brez ugodnosti za dopust) poveča bruto z 843,78 € od 1. 7. 2019 na 859,55 € od 1. 1. 2020. Brez pravice do davčne olajšave znaša davek od plače/dohodnina 75,94 € (9,0%) oz. 83,38 € (9,7%), tako da imate neto znesek 767,84 € oz. 776,17 €. To je povišanje za 8,33 € oziroma 1,09 %.
Ni še čas za dvig (nizozemske) zastave. To tudi niso vzponi, da bi brcnili v vrata. Jaz bi se držal samo pol vrat!
Dragi Lammert, mačja loputa se bliža. Mimogrede, imam veliko manj neto AOW od zneska, ki ga omenjate za zunajzakonskega stanovalca s pravico do 100% nadomestila.
V letu 2019 je bruto res znašal 843,78 €, od tega je bilo odštetih 157,75 € davka na izplačane plače in prispevka Zvw 48,09 €, tako da sem dobil neto izplačilo 637,94 €.
V letu 2020 bruto 859,55 €, od tega 167,17 € davka na izplačane plače in 46,84 € Zvw, tako da moj neto AOW postane 645,54 € in torej približno 7 € več, kot sem napisal v prejšnjem odgovoru.
Roedii ima prav, ko trdi, da je večina upokojencev še polno aktivnih in polno vključenih v družbo, kar zadeva politiko, pa ne štejejo.
Resnično ne morem razumeti, zakaj se zdi, da se raznim vladam zadnjih 10 let zdi povsem normalno, da imajo upokojenci vsako leto manj za porabiti in da predstavniki ljudstva vse to dopuščajo. O tem sem pisal različnim vodjem frakcij, a to je bila izguba energije. Njihov nesmiselni odgovor je bil, da ima gmotni položaj upokojencev gotovo njihovo pozornost in prednost. Žal zaenkrat brez pozitivnih rezultatov in ne vidim, da bi se to zgodilo tudi v prihodnje.
Pozdravljen Leo Th,
Polvrata so morda nekoliko pretirana in res bi bilo bolje imeti mačjo loputo.
Vaš davek na izplačane plače v višini 157,75 € in prispevek Zvw v višini 48,09 € pomenita, da živite na Nizozemskem. V vašem primeru ste nato upravičeni do splošnega davčnega dobropisa in popusta za starejše, kar pomeni, da dejansko ne dolgujete davka na plačo za svojo ugodnost AOW. Če imate poleg ugodnosti AOW tudi pokojnino ali rento, ste do davčnih olajšav seveda upravičeni le enkrat.
Moj načrt temelji na življenju (med drugim) na Tajskem, kot je bilo to vprašanje zastavljeno v Tajskem blogu. Nato boste dolgovali davek na izplačane plače ali dohodnino v višini 9 % za leto 2019 in 9,75 % za leto 2020 (1. razred). Torej ne plačujete prispevkov za nacionalno zavarovanje, na primer za zakon o dolgotrajni oskrbi, in ne prispevkov, povezanih z dohodkom, za zakon o zdravstvenem zavarovanju. To potem pomeni, da za to niste več zavarovani. Na žalost bo prav tako prenehala pravica do (davčnega dela) davčnih dobropisov, tako da boste dejansko dolgovali davek na Nizozemskem (in morda na Tajskem) na svojo ugodnost AOW. Posledica tega je več kot 1 mesec nižje ugodnosti AOW v primerjavi z življenjem na Nizozemskem (tj. 12 x 9 % do 9,75 %).
Kar se tiče vaše kritike vladne politike, jo v celoti podpiram. Vladni pregovor se že vrsto let glasi: »Delo se mora bolj obrestovati«. Ali bolje rečeno: "Zaslužek, ki že veliko zasluži, bi se moral le še povečati." Če »držiš roko«, kot velja za AOW nadomestilo kot dohodek brez dela, potem se moraš hitro zadovoljiti z drobtinicami. Toda ta generacija je pripeljala Nizozemsko tja, kjer je danes!
Po drugi strani pa ne smemo pozabiti, da se lahko v tej skupini pojavijo odtegnitveni simptomi, če bodo zdaj tudi državni upokojenci v celoti deležni blaginje (ki so jo zagotovili). Navsezadnje niso navajeni na to blaginjo in očitno se vladi zdi pametno tako pustiti, da bi preprečili pojav teh odtegnitvenih simptomov, ki lahko vodijo v višje zdravstvene stroške. Morda pa jim Rutte lahko obljubi (vključno z mano) še 1.000 € (in tudi tokrat ne drži obljube!).
Dragi Lammert, vaši prispevki na Thailandblog v zvezi z davčnimi zadevami in povezanimi zadevami so neprekosljivi in vsebinsko zelo razumljivi. Moj prejšnji odgovor nikakor ni bil namenjen kritiki, ampak me je zgolj obvestil o znesku moje ugodnosti AOW kot rezidenta Nizozemske. K pokojnini podjetja uveljavljam enkratno pravico do davčne olajšave. Tvoj komentar o odtegnitvenih simptomih se mi zdi smešen, vendar je v njem zagotovo nekaj resnice. Enkratno izplačilo tisoč evrov upokojencem bo torej ostalo iluzija.
In potem je tu še belgijska davčna uprava, ki še vedno verjame, da je AOW dohodek dohodek iz dela! Skoraj polovica moje državne pokojnine od 65. leta gre torej za davke! V Belgiji živim od leta 1969 in sem zato tam kot nizozemski državljan dolžan plačevati davke. Evropski predpisi glede tega so pomanjkljivi!
Če ste v Belgiji živeli 50 let, Leeny Peeters, potem pri 65 letih sploh niste ustvarili nobene AOW pokojnine, kajne? Ali pa kaj pogrešam?
To v ZBP ne drži, ostajamo enaki, a zaradi spremembe davka, mislim, da iz 3 na 2 razreda, še vedno nazadujemo.
Skratka, res ne ABP. Največji pokojninski sklad na Nizozemskem z amaterskim upravljanjem! Pokojninski sklad ING 138%, ABP komaj 100%. Velika sramota. Vodstvo so vsi prijatelji politikov? Tako izgleda. Brez indeksacije 10 let. Neumen, neumen, neumen.
To skratka ni prav!
Vlada to počne z vsemi svojimi povišanji!
ena roka daje in druga roka jemlje. povišanje najemnine/oz. zvišanje davka na nepremičnine, zvišanje davka na energijo, bencin zvišanje za 1,5 centa na liter, zvišanje premije zdravstvenega zavarovanja, češ kaj mislite, kaj bo to zdaj stalo okolje, nič več plina iz Groningena (na srečo) Evropa, ki zahteva več in naslednje leto po brexitu veliko več? Mi lahko Rutte pove več o tem, kdo je napredoval v prejšnjih letih, ko je bilo to napovedano?
Oprostite, na srečo imam svojo pokojnino in nikoli nisem porabil vsega.
Tukaj so pravilni zneski: https://www.svb.nl/nl/aow/nieuws/bedragen_aow_januari_2020
Živjo Ernst,
Opozoriti želim, da so to zneski, ki veljajo za življenje na Nizozemskem.
Predvidevam, da veliko Nizozemcev, ki živijo na Tajskem in imajo ugodnost AOW, bere tudi Tajski blog. Danes ob 14 sem navedel zneske, ki veljajo zanje in so najbolj primerni zanje.
Občasno naletim na odgovor, da se dvig stopnje v 1. dohodninskem razredu z 9,0 % na 9,7 % delno kompenzira s povišanjem splošne davčne olajšave, olajšave za starejše in (morda) popusta za samske starejše. To je pravilno le, če živite na Nizozemskem. Če živite na Tajskem, od 1. januarja 1 ne boste več upravičeni do davčnih olajšav, zaradi česar se boste odrekli več kot 2015 mesecu ugodnosti AOW na leto!
Počasi se sprašujem, kdo je tukaj zločinec. Zakonito kraja je tudi kaznivo dejanje. Če bodo ti voditelji te države nadaljevali še 4 leta, lahko državljani pozabimo na to. Več kot 50 let dela, 68 let in 765 €, s tem se moraš zadovoljiti. Koliko bi res delali skupaj? Večina ljudi umre prezgodaj, lahko si mislite, kako velik lonec je. Privarčevani znesek morajo izplačati naenkrat. Koliko bi to bilo? Naš pot AOW je zelo pomemben za Rutteja in cs, ta klub si sposoja iz tega pota.
Mislim, da bi znoreli, če bi se to zgodilo. Brez odločnega ukrepanja se bomo morali s tem sprijazniti. In zdaj nadaljujmo s pogovorom. Na žalost to ne pomeni nič boljšega.
Srečno še enkrat.
Zdaj me že dolgo niso prevarali. Približno 30 evrov doplačila, vse postane dražje. Kako bomo s tem pridobili? NIČ. Zelo bom vesel, če bom letos spet dobil državno pokojnino. Ampak bojim se najhujšega.
AOW sploh ne izvira iz obstoječega sklada, ampak ga plačujejo današnji davkoplačevalci. Poleg tega: vsa ta razprava se začne s številnimi (senzacionalnimi?) poročili iz časopisov. Mislim, da bi bilo bolje, če bi se zanašali le na poročanje same SVB, namesto da bi računali na časopis.
Moteče pri celotni pokojninski razpravi je, da so naše daljnovidne vlade v preteklosti v pokojninsko zakonodajo vključile upoštevanje aktuarske obrestne mere za indeksacijo pokojnin. Tega ni storila nobena druga država EU. Če naj bi se torej pokojnine indeksirale, je treba zakon spremeniti. Toda Bruslju to ne bo všeč! In zato se problem indeksa ne spremeni.
Dragi.
Naravnost iz srca.
Vsem želim boljše plače v letu 2020
Sam sem v zdravstvu.
Za vse vas upam, da bo to upoštevano.
Škandalozno je, da nas hoče vlada otepati s 7.50 € neto. Rutte zagotovo še ni slišal, da se bodo samo stroški zdravstva povečali za 16 evrov. Potem bo prišlo do povišanja najemnine in povečanja življenjskih stroškov. In potem si upa reči, da se seniorji dejansko izboljšujejo. Kje je hodil v šolo?
VVD stran z njim.
Zdaj me že dolgo niso prevarali. Približno 30 evrov doplačila, vse postane dražje. Kako bomo s tem pridobili? NIČ. Zelo bom vesel, če bom letos spet dobil državno pokojnino. Ampak bojim se najhujšega.
Upokojenci postajajo problem oziroma so to že dolgo časa. Ciljna skupina, ki se samo povečuje, stane več in nič ne daje po mnenju številnih Ruttejevih kabinetov in sodelavcev. Če bi hoteli kaj narediti, bi to lahko storili že zdavnaj, zato je njihovo ravnanje oziroma nedelovanje dovolj zgovorno.
Pred kratkim sem postal član Fundacije za ohranjanje pokojnin.
Vsem bi svetoval, da si ogledajo njihovo stran in sledijo mojemu zgledu. Možno je, da kaj dosežejo in se splača za minimalno 10 eur vložka (članstvo).
Informacije lahko najdete preko: https://www.stichtingpensioenbehoud.nl/
Celotna razprava, kot je navedeno v različnih odzivih, se mi zdi precej enostranska. Kot je Jan opozoril v prejšnjem odgovoru, AOW plačajo tisti, ki trenutno delajo. Poleg tega (!), da je sedanja starejša starostna skupina (v povprečju) med najbogatejšimi v družbi. Vsako povišanje državne pokojnine morajo plačati delavci, sicer od kod denar? Torej svojemu zaposlenemu sosedu razložite zgornjo zgodbo in mu tudi povejte, da bi prejemniki državne pokojnine radi imeli več denarja in zato delovno ljudstvo (tj. sosed) prejme manj denarja. ostalo. K sreči se bo velika večina strinjala z vami ali ne? Bodite realni: tisto, od česar ima nekdo koristi, je na račun drugega, vsaj kar zadeva dohodke in koristi.
Sam sem tip "dovolj je dovolj" in sem zadovoljen s tem, kar imam, saj sem poznal čase, ko sem imel na voljo le nekaj evrov na dan. Poznam tudi razmere na Tajskem, kjer živim, kjer se mora velika večina zadovoljiti z nekaj sto bahti na dan in državno pokojnino od 600 do 1000 bahtov na mesec. Glej, to me uči stvari postaviti v perspektivo.
Dragi Ger, res je, da moj AOW financirajo tisti na Nizozemskem, ki še niso dosegli starosti AOW. Tako kot so mi od plače za takratne državne upokojence odtegovali prispevke v starosti od 17 do 66 let. In dokler bo število prebivalcev na Nizozemskem naraščalo, trenutno jih je več kot 17 milijonov, bo tudi več premij plačanih. Postaviti stvari v perspektivo je umetnost. Toda da bi zdaj vse postavil v perspektivo, je zame predaleč. Prav tako ne bom rekel Tajcu, ki se mora zadovoljiti z minimalno plačo 350 bahtov na dan, da bi se moral imeti za bogatega v primerjavi z mnogimi ljudmi v Afriki, ki imajo dohodek 1 dolar (30 bahtov) na dan. O tem, da ste omenili, da so starejši na Nizozemskem med najbogatejšimi skupinami prebivalstva, predvsem zaradi višjih cen stanovanj, tukaj ne bom razpravljal. Henkova vloga se nanaša na naslove, ki namigujejo, da bodo prejemniki AOW imeli veliko odstotnih točk koristi, medtem ko je realnost takšna, da je neto znesek največ približno deset evrov na mesec, ki ga ni mogoče uporabiti za plačilo povečanih stroškov.
Tudi to želim vladati. O bogastvu med starejšimi
Z možem sva se poročila leta 1969, nisva imela nič, čisto nič. Nisva se smela učiti, sva pa smela pri 14 letih delati in denar naložiti doma do poročnega dne. Bila je takšna stanovanjska stiska, da smo bili prisiljeni živeti pri mojih starših.
Prihranite Ho. Vendar smo morali plačati toliko denarja za penzion (dve leti kasneje smo z njim lahko vodili gospodinjstvo)
Ko zdaj, na srečo, vidim, s čim začenja naša mladina, kakšen študij, kakšne možnosti in kakšne prihodke ima večina, gledam zviška na pridno generacijo preteklosti.
Rad bi tudi navedel, katere finančne obveznosti imate na Nizozemskem (fiksni stroški), ki stanejo vedno več vašega dohodka.
Starejši naj opustijo prostovoljno delo, potem bodo morda ugotovili, kaj starejši še pomenijo za našo družbo
Živjo Ger-Korat,
Kot se pogosto zgodi, ste spet povsem zgrešili bistvo. Udariš, preden je v bližini deska (kaj šele žebelj). Kdo vam je povedal, da ugodnosti AOW financirajo tisti, ki trenutno delajo, in da morajo vsako povišanje AOW plačati tisti, ki delajo? Je bil to Jan, kot pišeš? Vendar ne verjemite vsemu, kar je tukaj napisano, ampak raziščite sami.
Tudi sam sem upokojen in poleg pokojnine prejemam še AOW kot poročena oseba. Nato to ugodnost AOW v celoti financiram sam s plačilom dohodnine. Za to davčnim organom plačam dvakrat več evrov kot dobim od SVB nazaj v obliki AOW. Delo ni vključeno!
Očitno ne veste, da se ugodnost AOW v več kot 40 % financira iz splošnih virov, tj. davkov. Zaradi pričakovanega povečanja števila upravičencev do AOW in zamrznitve premije AOW se bo ta odstotek v prihodnjih letih samo povečeval. S tem se že dobro premikamo v smeri nasveta Dijkhuizenove komisije izpred nekaj let, da v celoti obdavčimo ugodnosti AOW (tj. z ukinitvijo premije AOW, ki se v celoti plača iz davčnih prihodkov). Kaj mislite s tem: »Ugodnosti AOW financirajo tisti, ki trenutno delajo, in da morajo vsako povišanje AOW plačati zaposleni«? Bodo upokojenci kar naenkrat ne več plačevali dohodnine? jaz vendar! Zato se lahko z gotovostjo glasno prepiram s svojimi sosedi (ki so vsi še vedno zaposleni) za povišanje nadomestila AOW, ki ga bodo koristili tudi po dopolnitvi državne upokojitvene starosti.
Poleg tega je Leo Th popolnoma zadel žebljico na glavico s svojim komentarjem o plačevanju premij med delovno dobo. Pravzaprav še vedno prispeva k financiranju svoje državne pokojnine s plačilom dohodnine od svoje pokojnine. To velja tudi zame in za mnoge Nizozemce!
Živiš na Tajskem. To pomeni, da tudi obdavčitev dajatve AOW, ki je zdaj več kot 40-odstotna (razen če tam uživate državno pokojnino ali dajatev socialne varnosti, ki je obdavčljiva na Nizozemskem), tako rekoč mine, ne da bi to šlo za stroške odvisen od zneska vaše ugodnosti AOW!
Včeraj sem zapisal: vladna politika je usmerjena v to, da starejšim ne dovoli koristi od povečane blaginje. Te blaginje v preteklosti niso vajeni in da bi preprečili odtegnitvene simptome in s tem morebitne višje stroške zdravstvene oskrbe, bi bilo morda bolje, da tako ostane. Vendar je bilo to čisto cinično!
V zadnjih letih se je davčno breme na Nizozemskem zmanjšalo za okoli 15 milijard evrov. Socialni minimumi in državni upokojenci pa od tega niso imeli skoraj nobene koristi. »Velik denar« je šel v gospodinjstva z dvojnim dohodkom z 2-kratnim povprečjem + ½-kratnim povprečjem z otroki. In potem govorite o družinskem dohodku okoli 90.000 €. V letu 2017 so na primer v povprečju pridobili 1.470 evrov, medtem ko je zakonski par z le državno pokojnino izgubil 10 evrov. Zakonski par z AOW + 10.000 € pokojnine je pridobil pičlih 220 €. Konec koncev je vladni pregovor že leta: "Delo mora postati bolj koristno" in presenetljivo je, da ne gre za "več delati mora biti bolj koristno", ampak "zaslužek več mora dati še več". Če pa ste delali že 50 let in zdaj uživate dohodek brez dela (in torej "držite roko"), tega zaščitenega statusa ne uživate več.
Na žalost in ob uporabi slogana davčnih organov:
"NE MOREM GA NAREDITI BOLJŠEGA"
Ne samo davek na AOW, Lammert! Neaktivni ljudje z WW in WIA/WAO ter drugimi ugodnostmi prav tako plačujejo dohodnino. Starejši ljudje, ki imajo samo AOW, vendar s premoženjem, prav tako plačajo davek v polju 3 in ta gre v lonec, iz katerega se plača tudi AOW. Zgodba, da "delovni ljudje" plačujejo AOW za ljudi, ki ležijo na riti na soncu, preprosto ne držijo! Na žalost se vsi tega ne zavedajo.
Povišanje moje zakonske državne pokojnine je 8.11 evra. Imel sem 768.22 evra. To je torej 1,05 %
Vsi poznamo rek "Če nič postane nekaj, nekaj ne pozna več samega sebe."
Vzemimo za primer edino politično stranko, ki trdi, da se zavzema za starejše. Ti voditelji zdaj tudi zaslužijo dovolj in se ne zavzemajo več za starejše, ne, nasprotno, raje imajo antisocialno politiko lažnive in pozabljive (med starejšimi se temu reče DEMENCA) druščine, ki favorizira samo bogate, ki jim je tudi sam. pripadajo, tako da ne bodo postavljeni na stranski tir in pozneje ne bodo izgubili dohodka.
Enako je z gradbeno pokojnino, malo so jo mislili povišati, jaz pa dobim cca 2eu manj, kakšna lopova.
Ja Henk, zakaj gre časopisom tako slabo, zdaj zaradi takega praznega txta. Osrečiti ljudi z mrtvim vrabcem. Starejši v tej državi ne štejejo. Strani vržejo milijone, da ustvarijo nedelujoče računalniške programe za vlado. Njihov gospodinjski proračun je popolnoma napačen in ta denar je bil namenjen drugim stvarem, na primer temu, da so upokojencem dali nekaj dodatnega. Žalostna država z veliko revščino.
Enako sem ugotovil tudi jaz in z opuščanjem kolektivnega zdravstvenega zavarovanja plus naraščajočimi stroški mi gre spet slabše, kot zadnja leta. Še dve leti tako in potem grem lahko tudi v banko hrane, zahvaljujoč tej omarici.
Zakaj vsi upokojeni prostovoljci ne prenehajo s prostovoljnim delom za en teden, potem bo pol Nizozemske na izgubi in potem se bo vlada zbudila?
Samo poglejte, kaj imajo stari še povedati
Pozdrav
Želim si, da bi imel velik traktor.
Naj se tega za en teden odrečejo vsi prostovoljci, ki so že dosegli upokojitveno starost (ni pomisliti na to) in potem jih morda v Haagu zbudijo, da vidijo, kaj ti starostniki še pomenijo za našo družbo.