Dobrodošli na Thailandblog.nl
Sa 275.000 poseta mesečno, Thailandblog je najveća zajednica Tajlanda u Holandiji i Belgiji.
Prijavite se za naš besplatni e-mail newsletter i budite informisani!
Bilten
Podešavanje jezika
Ocijenite tajlandski baht
sponzor
Najnoviji komentari
- Džordž: ABP će biti jedini penzioni fond koji će smanjiti penziju. U mom slučaju sa malim iznosom manjim od 100 eura mjesečno. Uzmi c
- Khoen: Tajlandski zakon predviđa da strancima nije dozvoljeno da rade. Sigurno ne ako se radi o „zabranjenoj“ profesiji kao npr
- Arno: Zapravo čudno, Holanđanin može platiti kuću, ali nije mogao imati kuću na svoje ime, tako da ima žutu kuću bo
- Arno: Nemam pojma kakav je Scholl po kvalitetu, vec sam par puta kupio Bata sandale na Tajlandu, Bata, veoma poznat brend
- Khoen: Problem je što Hans nije partner u smislu tajlandskog zakona, već samo prijatelj. On ne nasljeđuje. Pa, porodica. Bez l
- Khoen: francuski, vjenčanje pred Budom ima samo ceremonijalno značenje i ne postoji zakon na Tajlandu, a sigurno ne u Holandiji
- Walter Young: Godinama dolazim na Tajland i znam da škola ronjenja u bilo kojoj zemlji može imati 2 stranca zaposlena gdje
- Hans Udon: Možda bi vaš sin trebao otići na Ko Tao i tamo razgovarati sa instruktorima ronjenja. I pitajte kako to rade. I ne brini
- Eric Kuypers: Khoen, zar ne vidiš previše medvjeda na cesti? Hans nije oženjen. Ako mu partnerica umre, onda njeni nasljednici nasljeđuju, pretpostavljam
- Eric Kuypers: Khoen, ne slažem se s tobom. Kriterijum za prelazak sa 70% na 50% AOW beneficije je brak i/ili vanbračna zajednica. Vidi
- Pjotter: Ako stvarno živiš sam, Frans, ne bih rizikovao i pobrinuo se da sve ukazuje na to da živiš sam. To the ta
- Peter Albronda: Draga Lung Addie, s pažnjom sam pročitao vaš odgovor o geomagnetnim olujama. Iz vašeg teksta zaključujem da i vi, kao i ja, imate
- oznaka: Takođe sam za sebe uradio neko „istraživanje“ o slobodnom radu na Tajlandu. Inače, ja sam stanovnik Tajlanda. Vau
- Bert Matthys: Peter Yai, mislim da misliš na Pongsin Resort?
- Stefan: Ispravka: Izvor: The Rudi & Freddie Show! :-) https://shorturl.at/iozS1
sponzor
Ponovo Bangkok
Meni
Datoteke
subjekti
- pozadina
- Aktivnosti
- advertorial
- dnevni red
- Poresko pitanje
- Belgijsko pitanje
- Znamenitosti
- Bizarno
- Budizam
- Recenzije knjiga
- Kolona
- Corona kriza
- kultura
- Dnevnik
- Zabavljanje
- Sedmica od
- Dosije
- Roniti
- Ekonomija
- Dan u životu....
- Islands
- Hrana i piće
- Događaji i festivali
- Festival balona
- Bo Sang Kišobran festival
- Buffalo trke
- Festival cvijeća u Chiang Maiu
- kineska nova godina
- Full Moon Party
- Božić
- Lotus Festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Naga Fireball Festival
- Proslava Nove godine
- Phi ta khon
- Pheket vegetarijanski festival
- Rocket festival – Bun Bang Fai
- Songkran – Tajlandska Nova godina
- Festival vatrometa u Pattaji
- Iseljenici i penzioneri
- AOW
- Osiguranje automobila
- Bankarstvo
- Porez u Holandiji
- Tajlandski porez
- Belgijska ambasada
- Belgijska poreska uprava
- Dokaz života
- DigiD
- Emigrate
- Za iznajmljivanje kuće
- Kupite kuću
- U sjećanju
- Bilans uspjeha
- King's Day
- Troškova života
- Nizozemska ambasada
- Holandska vlada
- Holandsko udruženje
- Nieuws
- Preminuo
- Pasoš
- Pension
- Vozačka dozvola
- Distribucije
- Izbori
- Osiguranje općenito
- viza
- Radite
- Bolnica
- Zdravstveno osiguranje
- flora i fauna
- Fotografija sedmice
- Gadgets
- Novac i finansije
- istorija
- Zdravlje
- Dobrotvorne organizacije
- Hoteli
- Gledajući kuće
- Uključeno je
- Khan Peter
- Koh Mook
- King Bhumibol
- Živim na Tajlandu
- Reader Submission
- Poziv čitaoca
- Savjeti za čitaoce
- Pitanje čitaoca
- Društvo
- marketplace
- Medicinski turizam
- Srednji
- Noćni život
- Vijesti iz Holandije i Belgije
- Vijesti sa Tajlanda
- Preduzetnici i kompanije
- Obrazovanje
- Istraživanje
- Otkrijte Tajland
- recenzije
- Izvanredno
- Da pozovem na akciju
- Poplave 2011
- Poplave 2012
- Poplave 2013
- Poplave 2014
- Hibernacija
- Politika
- anketa
- Putničke priče
- Putovati
- Odnosi
- shopping
- društvenih medija
- Spa i wellness
- sport
- Gradovi
- Izjava sedmice
- Plaže
- Jezik
- Na prodaju
- TEV procedura
- Tajland općenito
- Tajland sa djecom
- thai tips
- Tajlandska masaža
- Turizam
- Ići van
- Valuta – tajlandski bat
- Od urednika
- Nekretnina
- Saobraćaj i transport
- Visa Kratki boravak
- Viza za duži boravak
- Pitanje za vizu
- Avio karte
- Pitanje sedmice
- Vrijeme i klima
sponzor
Prevodi odricanja od odgovornosti
Thailandblog koristi mašinske prevode na više jezika. Korištenje prevedenih informacija je na vlastitu odgovornost. Ne snosimo odgovornost za greške u prijevodima.
Pročitajte naš kompletan ovdje odricanje.
Royalty
© Copyright Thailandblog 2024. Sva prava zadržana. Osim ako nije drugačije navedeno, sva prava na informacije (tekst, sliku, zvuk, video, itd.) koje ćete pronaći na ovoj stranici imaju Thailandblog.nl i njegovi autori (blogeri).
Nije dozvoljeno potpuno ili djelomično preuzimanje, postavljanje na druge stranice, reprodukcija na bilo koji drugi način i/ili komercijalna upotreba ovih informacija, osim ako je Thailandblog dao izričitu pismenu dozvolu.
Povezivanje i upućivanje na stranice na ovoj web stranici je dozvoljeno.
Početna » Reader Submission » Podnesak čitatelja: 'Neimigrantska O višestruka viza' u Tajlandskoj ambasadi u Hagu
Poštovani čitaoci,
Pošto tajlandski konzulat u Amsterdamu od 15. avgusta 2016. više ne izdaje vize za više ulazaka, otputovao sam u ambasadu Tajlanda u Hagu da podnesem zahtev za vizu za više ulazaka za neimigrante.
Imam preko 50 godina i samozaposlen sam iu Amsterdamu sam uvijek bez problema dobijao takvu vizu. Sve što je trebalo da uradim je da dokažem da imam dovoljno finansijskih sredstava.
U Hagu su, međutim, tražili i dokaz o penzionisanju. S obzirom da još nisam u penziji, nisam mogao dati takvu izjavu i morao sam promijeniti 'više unosa' u 'jedan unos' na obrascu za prijavu.
Kada sam im rekao da nikada nisam morao da predajem 'dokaz o penzionisanju' u Amsterdamu, rečeno mi je da se pravila o vizama nisu pravilno primenila u Amsterdamu, što je značilo da tamo više nisu dozvoljene vize za 'više ulazaka'.
Pozdrav,
Lars
Najčudnije.
Šta tačno podrazumeva dokaz o odlasku u penziju? Penzijska naknada kao što je AOW?
Ne vjerujem u to.
Starost za odlazak u penziju je oko 65 godina, ljudi koji odlaze u prijevremenu penziju mogu biti nešto ranije, ali to bi značilo da svako mlađi od 65 godina više ne bi mogao dobiti ovu vizu.
Pretpostavljam da je to tumačenje samog uposlenika ambasade.
Pa, ljudi su generalno postali mnogo stroži posljednjih godina.
Iako Tajland koristi dob od 50 godina kao referentnu dob koja se smatra penzionerima (uključujući godišnja produženja kao što je „penzionisan“), postoji više tajlandskih ambasada koje uzimaju drugu dob kao referencu.
Ta starost je tada bliža starosnoj dobi za odlazak u penziju zemlje u kojoj se nalaze.
Generalno mislim da će 60 godina biti dovoljno za većinu ambasada (može i više), ali možete tražiti i dodatni dokaz da više ne radite (npr. kao samozaposlena osoba), ili da primate penziju za te koji još nisu dostigli zvaničnu starosnu granicu za penzionisanje.
Takođe u Belgiji,
Iako je zvanična starosna granica za odlazak u penziju 65 godina, postoje i ljudi koji ranije odlaze u penziju ili su u premošćivanju (sada se zove sistem nezaposlenosti sa dodatkom kompanije).
U Belgiji stoga nije dovoljno imati 50 godina da bi vas ambasada/konzulat smatrala penzionerom.
To je još jedno pravilo koje može biti drugačije u svakoj ambasadi ili konzulatu (čak i ako su u istoj zemlji).
To ne čini ništa jasnijim.
U konzulatu u berchemu (belgija) vise ne daju neimigrantsko "o", samo za nekoga ko je ozenjen sa tajlandskom damom ili ima djecu. Imam 65 godina, imam 800.000 bth na tajlandskom racunu ali su mi dali samo jos jednog turista višestruki ulazak (6 mjeseci).Mogu li i ovo pretvoriti u produžetak godine na imigraciji.
Mogli ste da zatražite i neimigrantski "O" pojedinačni unos. Očigledno to još uvijek daju.
Turističku vizu možete pretvoriti u neimigrantsku vizu "O" na imigraciji.
Košta 2000 bahta.
Tada ćete prvo dobiti 90 dana, koje možete produžiti za godinu dana na osnovu odlaska u penziju.
Idite na imigraciju na Tajlandu. Oni će vam tada reći kada ispunjavate uslove za konverziju.
To zaista tako funkcionira. I ja sam otišao u februaru sa jednokratnom vizom od 90 dana, a zatim sam dobio takozvano produženje odlaska u penziju na Tajlandu – na godinu dana. Kada dobijete to produženje za odlazak u penziju, također imate izbor između jednokratnog i višestrukog unosa.
Produženje po osnovu penzije je upravo to, produženje boravka, dakle produženje vašeg boravka. Osim toga, imate izbor da li ćete kupiti dozvolu za ponovni ulazak ili ne, tako da možete ponovo ući nakon napuštanja Tajlanda, a da ne izgubite/postanete nevažećim produženje ako ostanete. Ovo može biti jedan ili višestruki unos.
Dragi Willy
Prvo ćete morati da svoju turističku vizu pretvorite u neimigrantsku O vizu na imigraciji, a zatim možete podnijeti zahtjev za produženje godine nakon što dobijete svoju neimigrantsku O vizu.
pozdrav George
U slučaju pisca, ja bih ušao sa jednim unosom. Dalje produžite 90 dana po ulasku za 1 godinu na imigraciji na osnovu minimalne starosti od 50 godina i 800,000 u banci, a zatim i višestruke dozvole za ponovni ulazak.
Da, Peter, potpuno se slažem.
Baš kao i većina drugih 50+ ljudi koji su sada zabrinuti da više neće moći dobiti višestruki ulaz u Holandiji.
.
Što se tiče prijevremenog penzionisanja, evo linka na nove odredbe o ...... duga odsustva sada više nisu dozvoljena, osim za neke prijevremene .., zbog promjene na nezaposlenost sa kompanijskim dodatkom ... . .samo malo maltretiranja od strane vlasti tamo skoro niko nije stigao na posao.
Finansijske kompanije su našle rješenje za to, jedna banka je odlučila da umjesto prijevremene penzije jednostavno nastave da zapošljavaju te radnike, ali više ne moraju dolaziti na posao...da bi mogli otići na duži boravak u inostranstvo. ..
http://www.tijd.be/netto/pensioen/Brugpensioen_niet_langer_vrijgeleide_voor_luilekkerleven.9808
David,
To je, naravno, tačno, ali želeo sam da ostanem opštiji kao primer, jer nije posao strane ambasade da to istražuje.
Kao što nije posao imigracije da to uzme u obzir prilikom odobravanja produženja godine na osnovu „penzionisanog“.
Sama osoba snosi tu odgovornost i eventualno snosi posljedice.
Ali u pravu ste naravno za SWT.
Ovo je nešto na šta treba obratiti pažnju, ali nije neočekivano. U Engleskoj ovo stanje je slučaj već dugi niz godina. Zapravo, sada se ne radi ništa drugo nego oštrije tumačenje postojećih pravila, to je nametnuto odozgo, kao što je, na primjer, dozvoljen ulazak kopnenim putem samo dva puta godišnje uz izuzeće od vize.
Alternativa je, naravno, dupla turistička viza, koja se može produžiti za 1 mjesec svaki put na imigraciji.
Ostaje pitanje šta se podrazumijeva pod dokazom o penzionisanju. U mom slučaju, na primjer, odbijen sam nakon nesreće, a živim od naknade za povrede. Pitanje je da li se dokumentacija prihvata u tajlandskoj ambasadi - pod uslovom da se može pročitati.
Takođe sam bio u ambasadi Tajlanda ove nedelje, i a
viza dobijena 1 godina i zadnji dan dobijate jos 3 mjeseca max.15 mjeseci
Peter, to je jako lijepo za tebe, ali tvoja situacija je nesumnjivo drugačija od moje (preko 50 godina, još nisi u penziji). Vjerovatno ste u penziji i vjerovatno ste to uspjeli dokazati u ambasadi. Previše dobro poznajem prednosti vize za više ulazaka za neimigrante. Nije slučajno što mislim da je tolika šteta što trenutno više nemam pravo na to.
Dragi Peter
Možda bi bilo korisnije navesti kako i/ili zašto ste dobili ovu vizu.
Na kraju krajeva, ovdje se radi o pomaganju drugim ljudima dobrim savjetima i informacijama.
Nadam se da biste to željeli detaljnije objasniti
Pozdrav
Džordž
Da ne bi došlo do nesporazuma.
Ne dobijate dodatna tri meseca.
Period važenja vize uvijek ostaje 1 godina.
Najmanje svakih 90 dana morate napraviti “border run”.
Naravno, možete napraviti koliko god želite u periodu važenja te godine. Ne morate ostati 90 dana. Uz svaki ulazak, dobićete novi period boravka od 90 dana.
Izvođenjem konačnog „graničnog prolaska“ neposredno prije kraja perioda važenja, posljednji put ćete dobiti period boravka od 90 dana (a ne tri mjeseca).
U teoriji, dakle, možete premostiti period od skoro 15 mjeseci (uključujući i "granične vožnje"). I to je čisto teoretski. U praksi nikada nećete dobiti punih 15 mjeseci na Tajlandu.
Dakle, to nema veze sa dobijanjem dodatnih tri mjeseca.
U prošlosti je redovno primao višestruke NI-0 preko konzulata u Amsterdamu.
Starost 58. Dovoljan prihod i sredstva, ali neodobreno. Očigledno prije formalne dobi za penzionisanje. Iznajmljujem stan na Tajlandu. Mogu li se očekivati problemi za višestruko?
Voleo bih da pročitam nastavak ovog događaja.
Ja lično želim da idem na Tajland na 92 dana 2017.
Možete i sebi otežati i otići na 92 umjesto 90 dana.
Inače sa 90 dana samo jedan neimigrantski "O" unos, ali ako su ta 2 dana toliko važna... pa
Let koji sam rezervisao za Bangkok 4. oktobra i moj polazak 6. januara za Novi Zeland je već bio rezervisan pre nego što sam počeo da brojim dane. Idem na Novi Zeland na 5 sedmica da posjetim porodicu, a zatim se vraćam u Bangkok na 14 dana krajem marta 2018. da pomognem svojoj djevojci s njenom vizom za Holandiju.
Možda alternativa: jeftina povratna karta za susjednu državu TH gdje također možete ući bez vize. Vrijedi razmisliti ako to putovanje ne košta više vremena/novca/truda.
Upadljivo je da u tom slučaju, na povratnom letu, izgleda da avio-kompanije nemaju problema prilikom prijavljivanja da imaju dokaz da napuštate Tajland u roku od 30 dana.
Konačno, na povratnom letu nemate dokaz da ćete napustiti Tajland u roku od 30 dana jer je to povratna karta. Zapravo, mogli bi te odbiti. Ne? 😉
produžiti 7 dana za 1900 bahta 🙂 na imigraciji.
Hvala puno na napojnici, idem da promijenim let košta 175 eura
Ono što sam shvatio je da je ambasada u Hagu izuzetno teška. Već poznajem četiri prijatelja i sebe koji su ove godine iskusili blage do velike probleme. Uvijek postoji dodatno pitanje, tako da se ovo pitanje mora ponovo rješavati. Štaviše, čuo sam od onih koji su i sami otišli da je to bilo vrlo neprijateljski i da te neko derište tretira kao malog dječaka. I sam sam pokušao dva puta preko Visa servisa Breda (Hazeldonk), sa svim papirima, ali bez uspjeha. Odustala sam. Tako da sam početkom ove godine samo putovao bez vize (maksimalno 30 dana), produžio sam za 1900 THB za 30 dana i onda izašao i ponovo ušao. Sve je prošlo bez ikakvih problema. Zatim se vraćamo na drugo mesto u roku od 30 dana i sada u Holandiju.
Snažno razmišljam da prodam (ili iznajmim) svoj stan u Jomtienu i napustim Tajland kakav jest. Država se ubija, ne samo zbog politike obeshrabrivanja viza, već me sve više nervira mentalitet, nered na ulici, prljavi psi, brojni smrdljivi autobusi, mnoge nesreće i lična nesigurnost i agresivnost. Lijepa klima je jedino što još uvijek volimo. Mislimo da je to jako žalosno, jer nam je uvijek bilo LABASNO, ali previše toga se promijenilo posljednjih godina. Vjerovatno trenutno postoje mnogo bolje alternative, sa atraktivnim poreskim olakšicama.
Živim na Tajlandu već 20-ak godina i takođe sam iskusio mnoge probleme u ambasadi u Hagu, što mi je svaki put otežavalo, a kada sam komentirao, pozvana je holandska ambasada sa izjavom da su i oni teški za Tajlanđani! Pa, šta da radiš s tim.
A onda govorim o prvih 10 godina, iz tog razloga su druge ambasade, kao u Briselu, pokušavale, ali i postajale sve teže.
Sada sa markicom za mirovinu u kombinaciji s mojim Non-imm. viza tipa -O- nema više problema i produžava se svake godine pod važećim uslovima ovdje na Tajlandu.
Ali shvatite, ako istekne produženje penzije, imat ću problem i morati ću dobiti novu vizu negdje u ambasadi izvan Tajlanda.
Naročito onda vodite računa o tome da ne dopustite da to „produžetak za odlazak u penziju“ (godišnje produženje) istekne, rekao bih.
Pretpostavimo da se to dogodilo, a onda je dobijanje novog Neimigrantskog „O” jednokratnog unosa, da počne ponovo sa 90 dana, prilično lako dobiti, mislim.
Ne čujem baš nikakve probleme oko toga (uključujući Amsterdam)
http://www.royalthaiconsulateamsterdam.nl/index.php/visa-service/visum-aanvragen
Problemi su uglavnom oko neimigrantskog „O” višestrukog ulaska (zbog odlaska u penziju), ali to nije problem samo u Holandiji.
Ajnštajn je imao 26 godina kada je otkrio svoju opštu teoriju relativnosti. Mladost se također odnosi na mnoge učenike i druge koji već u ranoj dobi postižu vrhunske rezultate. Tako da je vrijeđanje gospodina u ambasadi neprimjereno.
Pravila su se promenila, takođe putujem na Tajland već 10 godina sa višestrukom godišnjom vizom koja nije "O", koja se ponovo prijavila ovog meseca u konzulatu u Antverpenu, ali mi je rečeno da se to odobrava samo strancima koji su u braku sa Imati tajlandsku ili tajlandsku djecu. Sve prijave se šalju BKK-u na odobrenje i to traje 10 do 12 dana. Još uvijek je dostupna samo jednokratna ulazna viza bez “O” za 90 dana ili turistička viza TR. Ovo se odnosi na sve ambasade i konzulate, uključujući i zemlje oko Tajlanda.
Pošto nisam bio svjestan ovog novog pravila, zapravo sam prekasno podnio zahtjev za vizu i nadam se da ću dobiti pasoš prije nego što odem.
ne može biti u pravu! Non O se koristi za različite situacije. Udati za Tajlanđanina je samo jedna od mogućnosti, preko 50 godina je druga i ima više razloga da dobijete Non O.
Da, zaista je za razne situacije, uključujući: Imati tajlandski priznatu djecu, spajanje porodice, 'skrbnik' za tajlandskog državljanina, sportske aktivnosti, itd.)
ali to ne znači da će se za te „različite situacije“ uvijek dati višestruki unos. To će zavisiti od odluke ambasade.
Barem za "penziju" je jasno:
“penzioneri i/ili 60+ bez veza s Tajlandom – kopija dokaza o beneficijama/prihodima (vidi dalje pod 'uslovi') –> dobijte samo jedan (JEDAN) jedan unos”
http://www.thaiconsulate.be/?p=regelgeving.htm&afdeling=nl
Jaspere, postojeća pravila se vjerovatno sada tumače oštrije nego prije. Jako mi je žao. Kao redovnom posjetiocu Tajlanda, viza za više ulazaka za ne-imigrante 'stari stil' bila je idealna viza za mene. Vidio sam kao veliku prednost to što imam više od 50 godina da ispunjavam uslove za ovu vizu. Kako sam samozaposlen mogu odlučiti kada ću otići u penziju, i šanse su da će to biti dosta prije mog 65. rođendana, ali ne znam kako da dobijem dokaz o penzionisanju do tada ako nećeš primati penziju/državnu penziju u to vrijeme.
Imam još jedan 'problem'. Sljedećeg mjeseca idem na Tajland po drugi put ove godine na šest sedmica, da bih u oktobru po treći put, barem toliko dugo. Imam 44 godine i takođe sam otišao u prijevremenu penziju, ali to nigdje ne piše. Da, možda preko moje banke, ali o tome ništa ne pišu na papiru.
Dakle, imam dovoljno sredstava da ispunim uslove, ali još nemam 50 godina. Tako da sam prilično razočaran jer ni viza za više ulazaka više nije moguća. Dakle, očigledno moram da idem u Amsterdam svaki put da mi se viza zaglavi u pasošu. Mogu je i produžiti i putovati sa turističkom vizom, ali avio-kompanije su sve teže oko toga nažalost...
Ako neko ima savjet...molim!
Ako imate turističku vizu, zašto bi aviokompanije dizale galamu ako idete samo na 6 sedmica odjednom.
Vjerovatno mislite na "izuzeće od vize", ali takva su pravila.
Zdravo Ronny
Mislio sam pod: 'Mogu i produžiti...', da jednostavno putujem bez vize (jesam u prošlosti). Zatim 27. dana svog boravka odlazim u imigracionu kancelariju u gradu, upisujem produženje u pasoš prije 1900 bahta i pridržavam se pravila. ALI, pošto avio-kompanije vide da nemam vizu >30 dana, otežavaju na Baliju (da, već sam dva puta potpisao pismo saglasnosti i dozvoljeno mi je da se pridružim EVA).
Sada letim na standby kartama (besplatne karte kod avio kompanije, gdje plaćam samo 92 funte za porez) i tako ne želim nikakve probleme na šalteru. Pošto je jeftinije otići do Amsterdama nego čekati u redu prije 1900 u samom Tajlandu, opet će biti, ali pitanje koje sam postavio: postoji li još mogućnost da dobijete višekratnu vizu ako ste mlađi od 50 godina ali ste u penziji pa Ne moram da zapečatim pasoš od tri ili četiri puta godišnje odem na Tajland na 6-8 nedelja…
🙂
O "izuzeću od viza" kao što sam rekao.
Avio-kompanije to zaista mogu otežati.
Međutim, postoji višestruka turistička viza (METV).
Ima rok trajanja od 6 mjeseci, ali ne znam da li je to nešto za vas.
Zavisi koliko često želite da idete na Tajland unutar tih 6 mjeseci.
Pogledajte ga i uporedite sa svojim rasporedom.
Košta 150 evra.
http://www.thaiembassy.org/hague/th/services/76467-Tourism,-Medical-Treatment.html
Također sam ovdje nedavno postavio pitanje o ovom višestrukom unosu koji nije imigrant O-.
A posebno na nove ili pooštrene uslove.
Nažalost, tada mi nisu date nikakve ili nedovoljno informacije.
Ni moje pitanje ambasadi u Hagu me nije učinilo mudrijim, samo što su finansijski uslovi bili isti kao i kod neimigrantskog tipa OA.
Nakon konsultacija sa Visa Service-om, uvjerili su me da će uvjeti kako su pročitani na njihovoj web stranici biti ispravni (skoro jednaki neimigrantskom -O- jednokratnom ulasku) s nekim dodatnim obrascima kao što su plan putovanja i objašnjenje zašto treba dati višestruki ulazak .
Ukratko:
Tačne informacije ionako nisu uvijek tačne (koliko je ovo kontradiktorno).
Pretpostavljam da se ovih dana više neće izdavati neimigrantski -O - višestruki unos.
Pozdrav
Džordž
dragi čitaoci,
tiče Holandije.
Pitam se šta je to "potvrda o penzionisanju". Ne postoji u Holandiji, zar ne?
Najviše to možete učiniti vjerovatnim prema, na primjer, vašim godinama ili, na primjer, godišnjim dobicima ili beneficijama iz penzionog fonda, ali to zapravo nisu formalni dokazi o odlasku u penziju.
A ako prestanete raditi kao samozaposlena osoba ili kao samozaposlena osoba, malo je opcija da dokažete da ste u penziji!!
Zaista rijedak zahtjev.
Ne samo da više nije bilo moguće podnijeti zahtjev za višestruki ulazak za ne-imigrante u tajlandskom konzulatu u Amsterdamu, već i u Njemačkoj, za ovu vizu ste mogli podnijeti zahtjev samo u Berlinu. Tako da uopšte ne mogu da zamislim da to ima veze sa neznanjem relevantnog konzulata ili ambasade, kako je proklamovala osoba u Hagu. Kada sam prije nekog vremena pogledao web stranicu tajlandskog konzulata u Minhenu, iznenadio sam se kad sam vidio da je prijava za višestruki ulazak za neimigrante odjednom ponovo moguća tamo. Pretpostavljam da i ova promjena spada u koncept tipičnog Tajlanda i da niko ne zna tačno kako i zašto. Promjene koje samo unose nemir u sistem koji je ranije funkcionirao godinama i koji zapravo nikome ne služi.
Naravno, to nema nikakve veze sa konzulatom u Amsterdamu per se
To je opće pravilo koje je postalo primjenjivo 15. avgusta 2016. i to za sve konzulate, uključujući i Esen.
Od tada je svuda prilagođen lokalno. Nekim konzulatima je dozvoljeno više od drugih. Najbolje je da se raspitate lokalno ako nije jasno šta je tamo dozvoljeno, a šta nije.
Prilično čudno objašnjenje uposlenika ambasade o činjenici da višekratne vize nisu dozvoljene u konzulatu u Amsterdamu. Ja lično ne bih znao da li konzulat potpada pod nadležnost ambasade u Hagu ili pod nadležnošću u Bangkoku, ali u oba slučaja smatram da, ako se utvrdi da konzulat ne bi ispravno protumačio pravila o vizu, konzulat bi bio smatran odgovornim i da je primjena pravila ista u Amsterdamu i Hagu. Specijalista RonnyLatPhrao s pravom primjećuje da ne postaje ništa jasnije. S jedne strane, Tajland želi promovirati turizam, ali s druge strane, sve veći broj posjetilaca ambasade/konzulata doživljava sve veću prepreku za dobijanje potrebnih viza.
Ljudi samo žele da se riješe dugotrajnih stanovnika. Turisti na kraći boravak jednostavno isporučuju više.
Potpuno se slazem Bobe.
Turisti koji provode kratak odmor na Tajlandu obično troše više od onih koji borave na duže staze.
Tajlandska vlada prirodno želi da unovči što je više moguće i stoga nije baš zainteresirana za dugotrajne boravake. Možda će vam uskoro biti dozvoljeno da brzo predate novac po dolasku na aerodrom u Suvarnabumiju, a zatim odmah nazad u avion kući, mislim da bismo to radije. Samo se šalim 😀
Ako žele da unovče, trebalo bi da žele da prime obe grupe.
Odbijanjem dugotrajnih, oni koji borave neće potrošiti ništa dodatno...
Osobno više vjerujem da ljudi ne čekaju dugotrajne ljude koji bi mogli uspostaviti kontakt sa Tajlanđanima i zaraziti ih -nefiltriranim-znanjem itd.
Pogledajte informacije o vizi iz ambasade:
http://www.thaiembassy.org/hague/th/services/76474-Non-Immigrant-Visa-O-(others).html
Pod (1) naći ćete propise (zakon o imigraciji).
Pod (4) stoji da je 'O' za starije osobe nakon penzionisanja.
Pod Zahtevani dokumenti stoji da morate dostaviti dokaz o penzionisanju/prijevremenom penzionisanju.
To je uvijek bilo navedeno u informaciji o vizi iz ambasade, tako da nije riječ o promjeni pravila, ali konzulat u Amsterdamu to nije tražio.
Možete poslati e-mail ambasadi ako želite da znate koje zahtjeve imaju za potvrdu o penzionisanju. Iz mog iskustva dobijate brz i jasan odgovor.
Inače, na njihovoj web stranici nije navedeno da je ova viza samo za strance s tajlandskim vezama. Mozda u Belgiji??
Lako.
U Belgiji ne možete dobiti višestruki unos „O“ za neimigrante na osnovu „penzionisanja.
Ni u ambasadi, ni u konzulatu.
U Antwerpenu, kao “penzioner” možete dobiti neimigrantski “O” pojedinačni unos.
“penzioneri i/ili 60+ bez veza s Tajlandom – kopija dokaza o beneficijama/prihodima (vidi dalje pod 'uslovi') –> dobijte samo jedan (JEDAN) jedan unos”
http://www.thaiconsulate.be/?p=regelgeving.htm&afdeling=nl
Čak ni to u ambasadi.
Neimigrantski “O” Višestruki ulazak na osnovu tajlandskog braka/djece, itd. moguć je iu konzulatu Antwerpena iu ambasadi u Briselu.
Tajlandska veza nije dovoljna...
fred,
Link koji ste dali zaista navodi da se mora dostaviti “dokaz o penzionisanju/prijevremenom penzionisanju”.
Međutim, nigdje nije navedeno da ako ovo ne možete podnijeti, možete podnijeti zahtjev za pojedinačni unos.
Ovo se, inače, dogodilo prvom ispitivaču, Larsu.
Ako se i dalje želi pridržavati pravila, a pod “(4) stoji da je 'O' za starije nakon odlaska u penziju”, onda zapravo ne treba davati pojedinačni unos.
Konačno, aplikant ne postaje iznenada “penzioner”.
Nakon posjete ambasadi, zaista sam se iznenadio da još uvijek mogu dobiti vizu 'Non-Imigrant O single entry', jer nigdje nije navedeno da je možete dobiti bez dokaza o penzionisanju. Tajlandska vizna pravila očigledno nisu jasna.
Čudno je da vam, prema konzulatu u Amsterdamu, nije potreban dokaz o penzionisanju.
U Hagu u ambasadi.
Pa ko onda da kaže?
Džordž
Tamo su se odlučili za 50 godina, baš kao na Tajlandu imigraciju za produženje.
Dragi Ronnie
Ako želite promijeniti vizu na Tajlandu u neimigrantsku vizu na osnovu povratka; U principu, djelimično vrijede isti uslovi kao i za zahtjev za takozvanu penzijsku vizu.
Ako koristite izvještaj o prihodima iz vaše ambasade, moram citirati:
” zajedno sa referentnim dokumentima koji pokazuju izvor navedene mjesečne penzije ”
Ne razumijem šta se pod ovim misli. Morate li ponijeti platne listove ili godišnji izvještaj?
Možda znate odgovor.
Pozdrav
Džordž
Dragi Ronnie
Zaboravi na trenutak.
Možda bi to trebali biti bankovni izvodi, možda sa pologom prihoda.
Dragi George,
“referentni dokumenti koji pokazuju izvor navedene mjesečne penzije” znači da ljudi žele vidjeti dokaz odakle ta penzija dolazi.
Ako primate mjesečni iznos penzije, dobit ćete obrazac za uplatu od Federalne penzijske službe u Belgiji, u kojem će biti naveden bruto iznos, odbici i ono što na kraju možete očekivati da ćete primati na svoj račun svakog mjeseca.
Ovim dokazujete porijeklo novca koji primate, kao i da ga primate mjesečno.
Obično se takva uplatnica ne šalje primaocu svaki mjesec, već samo kada dođe do promjena u brojkama.
Ako je stariji od 3 mjeseca, najbolje je zatražiti novi izvod od Federalne penzijske službe. Može se lako obaviti putem e-pošte.
Ne kažem da drugačije neće biti prihvaćeno, ali 3 mjeseca je prilično standardno razdoblje za valjanost dokumenta na Tajlandu. Možda je najbolje odgovoriti na to.
Međutim, ono što imigracija uglavnom želi da vidi je „Izvještaj o prihodima“, dakle izvještaj o prihodima koji je legaliziran ili potpisan od strane vaše ambasade (u Pattayi možete otići i kod austrijskog konzula, ali ne znam gdje ste odsjeli ), na kojem se navodi visina prihoda.
Obično ne gledaju prateću dokumentaciju (uplatnicu). Njih zanima samo iznos koji je naveden u “Bilansu uspjeha”.
To ne znači da se ne može tražiti ovaj popratni dokument (uplatnica), ali to je izuzetno i ako se sumnja u nešto.
FYI – Pored mog redovnog obrasca za plaćanje koji je sastavljen na holandskom, imam i onaj koji je sastavljen na engleskom. Dobio sam je spontano prije nekoliko godina kada sam tražio nedavnu uplatnicu i kada sam spomenuo da je to za zahtjev za vizu.
Na zahtjev možete dobiti i potvrdu o visini mjesečne penzije, čak i sa lijepim pečatom.Ja sam to prvi put podnio zahtjev za produženje ili penzionisanje i poslao u ambasadu uz zahtjev za izjavu.
Ovo bi moglo biti korisno ako bi ambasada ili imigracija zatražili dokaz o vašim prihodima u budućnosti, eventualno u budućnosti, kao što je već slučaj u nekim ambasadama za dobijanje izjave.. Australija je, između ostalih, počela ovo ove godine..
To sam zapravo mislio.
Zapravo sam trebao napisati potvrdu umjesto uplatnice, što je vjerovatno bilo zbunjujuće.
Sada imam oboje (povrh uobičajene uplatnice).
Jedan sa pominjanjem “Attest” na holandskom, a jedan sa “Certificate” na engleskom.
Lako zatražiti putem e-pošte. U Vašem poštanskom sandučetu sledećeg dana.
Možete li produžiti posjetu na 90 dana sa jednim unosom O.
U Tajlandskoj imigracionoj službi na Tajlandu.
Zvanično, ne možete produžiti period boravka od 90 dana koji ste dobili sa neimigrantskim „O“. Čak ni sa 7 dana.
To produženje od 7 dana postoji, ali zapravo ima za cilj da podnosiocu predstavke pruži priliku da napusti Tajland u zakonskom roku ako je produženje odbijeno.
Svima čiji zahtjev za produženje bude odbijen, i dalje će dobiti 7 dana.
Naravno da je to rješenje. Na kraju ćete dobiti tih 7 dana i to je ono što je bitno.
Košta vas 1900 bahta, ali to je cijena za bilo koje produženje.
Ono što takođe možete da uradite je da „probijete granice” negde u poslednjih mesec dana.
Napravite nekoliko dana putovanja u Laos ili Kambodžu ili nešto slično.
Po povratku ćete dobiti 30-dnevno „izuzeće od vize“.
Kao dodatak
Naravno, možete produžiti period boravka od 90 dana za jednu godinu (penzioner ili
Oženjen), ali mislim da to nije namjera ovog pitanja
Spomenut ću to prije nego što ga komentiram.
To i nije tako loša ideja jer se vraćam 14. marta 2018. da pomognem svojoj djevojci da podnese zahtjev za vizu za Holandiju na 30 dana u julu 2018, a zatim se vraćam na Tajland na 3 mjeseca. Oktobar, novembar i decembra 2018. na Tajland
Možete li pitati i prvu menstruaciju? Tada ste odmah u redu sa svojim boravkom. To godišnje produženje takođe košta 1900 bahta.
Godišnje produženje počinje nakon vašeg 90-dnevnog boravka i tada ste odmah spremni za godinu dana. Možete li onda ponavljati godišnje (pobrinite se da ste na Tajlandu)
Prijavu možete započeti 30 dana (ponekad čak i 45 dana) prije isteka svojih 90 dana. (Biće negdje od 6. decembra u vašem slučaju)
Imajte na umu da ako napustite Tajland tokom vašeg produženja, prvo morate zatražiti ponovni ulazak prije nego što napustite Tajland. Ako ne, vaše produženje će isteći kada napustite Tajland. Jednokratni ponovni ulazak košta 1000 bahta. Višestruki ponovni ulazak košta 3800 bahta.
Uslovi za dobijanje produženja na godinu dana navedeni su u Dosijeu Tajland.
Upravo sam na brzinu pogledao tvoj prvi period boravka
Polazak 4. oktobra (to je verovatno dolazak na Tajland 5. oktobra)
Polazak iz Tajlanda 6. januara.
U tom slučaju, i ako dobro računam, to je 94 dana (27-30-31-6), a ne 92 dana.
Molim vas odvojite trenutak za razmišljanje.
To važi 90 dana...
Možda glupo pitanje, ali koliko često možete ulaziti i izlaziti iz Tajlanda
– Sa vizom za više ulazaka koliko god često želite, ali unutar perioda važenja vize
– Sa jednokratnom vizom samo jednom i to u periodu važenja vize
Sa "izuzećem od vize"
– Preko granične postaje kopnenim putem – 2 puta po kalendarskoj godini
– Preko aerodroma zvanično nema ograničenja. Nakon 6 puta na “Izuzeće od vize” unutar određenog vremena (ne znam koliko je to dugo), službenik za imigraciju će dobiti upozorenje.
Vjerovatno ćete biti odvedeni po strani zbog nekih pitanja. Ljudi obično žele da znaju šta radiš ovde tako često. To ne znači da će vas ljudi odbiti, ali će vjerovatno posumnjati da boravite na Tajlandu iz neturističkih razloga.
Možda će vam biti rečeno da sljedeći put podnesete zahtjev za vizu.
PS Nema glupih pitanja. 🙂
Ispostavilo se da to zaokuplja mnoge ljude, a za mene je pitanje da li ću i ja imati problema narednog utorka na check-in pultu na aerodromu u Briselu.
Naime, moje produženje penzije završava 29. juna, trenutno boravim u Holandiji i tako idem sa povratnim letom 27. juna.
Da li je moguće da će referent biti težak? Uostalom, nemam povratnu kartu jer se vraćam, penzija se završava pa…
Naravno da mogu dokazati da živim na Tajlandu putem obavijesti od 90 dana, ali ipak.
Ako referentica zna šta radi, ne biste trebali imati problema sa ovim.
– Ti se vrati. To je povratni let povratne karte ako sam dobro razumio.
– Imate važeću boravišnu dozvolu koja važi do 29. juna. (ako ste zatražili ponovni ulazak).
Činjenica da se vraćate 27. juna ne bi trebalo da pravi nikakvu razliku. To je unutar važećeg perioda vaše boravišne dozvole.
Vi zapravo ne pokazujete mnogo s vašim 90-dnevnim obavještenjem.
Ovo se poništava kada napustite Tajland i govori samo o adresi na kojoj boravite kada ste na Tajlandu.
Vaše "produženje penzije" mora biti dovoljan dokaz.
Poređenje sa nekim ko odlazi bez vize ovde se baš i ne primenjuje.
U njihovom slučaju, imigracija i dalje mora odobriti boravak po dolasku.
U vašem slučaju, boravak je već odobren. Samo si ga prekinuo na trenutak.
.
Možete li ući kopnenim putem sa neimigrantskom "O" jednokratnom ulaskom (sa 90-dnevnom vizom)? Da li rok važenja ostaje 90 dana?
1. Ulazak sa vizom preko kopnene granične postaje.
Ako uđete na Tajland preko kopnene granične postaje i posjedujete važeću vizu, dobit ćete period boravka koji je predviđen za tu vrstu i kategoriju vize.
(da to nije slučaj, „granične vožnje“ sa vizama za više ulazaka preko kopnenih graničnih prijelaza također bi bile beskorisne)
U vašoj situaciji, ako imate važeću (obratite pažnju na period važenja) neimigrantsku jednokratnu vizu „O“ i uđete na Tajland preko kopnene granične postaje, dobićete period boravka od 90 dana.
2. Bez vize preko granične postaje kopnenim putem
Kada uđete na Tajland kao Holanđanin/Belgijanac bez vize, a to učinite preko granične postaje kopnenim putem, dobit ćete „Izuzeće od vize” od 30 dana, odnosno besplatan boravak od 30 dana.
Jedino ograničenje ovdje, a koje se primjenjuje od ove godine, je da možete izvršiti samo 2 unosa o „Izuzeću od vize” po kalendarskoj godini preko kopnene granice.
PS Da ne bi došlo do nesporazuma.
– „Period važenja ili rok važenja“ odnosi se samo na vizu. Ne možete produžiti.
U vašem slučaju to će biti 3 mjeseca.
– 90 dana je “dužina boravka ili period boravka” i to ćete dobiti po dolasku.
Sada imam još jedno pitanje koje se odnosi na ovu temu sa strane.
TM30 obrazac može li se negdje skinuti????
Hvala unaprijed na bilo kakvom odgovoru.
Dragi Sylvester clarissa, potražite obrazac na linku ispod, mislite da mislite na ovaj.
http://udon-news.com/sites/default/files/files/downloads/tm30.pdf
Pronađeno na https://www.immigration.go.th/download/
28 แบบการแจ้งรับคนต่างด้าวเข้า oko pjesme (ตฐมม.
https://www.immigration.go.th/download/1486548460783.doc
Jasno je da obnovljena web stranica imigracije još nije gotova.
Op https://perfecthomes.co.th/tm030-registration-thailand/ pronašao pdf verziju u 2 dijela (prednji i stražnji).
https://phomes-perfecthomeschia.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/07/tm30.pdf
https://phomes-perfecthomeschia.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/07/tm30.2.pdf
Mislim da bi nam bilo korisno kada bi urednici Thailandbloga na web stranicu postavili najnovije verzije obrazaca koji su nam relevantni.