7-Eleven përfundon bashkëpunimin me AIS

Nga Editoriali
Geplaatst në Lajme nga Tajlanda
Tags: , , ,
31 tetor 2016

Wie gewend is zijn telefoonkaarten van 1-2-Call en andere AIS diensten te kopen bij 7-Eleven heeft pech. De supermarkt reus is gestopt met het aanbieden van diensten van AIS in het hele land.

Beide partijen verbraken hun zakelijke overeenkomst na een geschil over kosten en vergoedingen. Als reactie daarop heeft de CP Group besloten om te stoppen met het aanbieden van AIS producten in de &-Eleven winkels.

AIS diensten blijven wel beschikbaar bij andere retail bedrijven zoals Tops, Big C, Tesco Lotus en Family Mart.

Burimi: Khaosod English

3 reacties op “7-Eleven stopt samenwerking met AIS”

  1. tuajat thotë lart

    Ik heb ook een simkaart van AIS.
    ik heb een bankrekening bij Krungsri.

    Met de Krungsri app kan ik makkelijk beltegoed op mijn phone zetten, wereldwijd.

    m.vr.gr.

  2. Keith 2 thotë lart

    …en het personeel kon vorige week – toen ik beltegoed wilde kopen – amper uitleggen wat er aan de hand was. “Kan niet, probeer het bij een andere 7-11”. Pas bij de derde 7-11 (waar opnieuw gezegd werd dat het niet kon, maar niet waarom) kon iemand duidelijk maken dat ik bij Tesco Lotus terecht kon. Family Mart werd niet genoemd.

  3. harry thotë lart

    je kan ook gewoon beter DTRAC nemen volgens mij. goedkoop en nooit geen gezanik ermee. zowel voor mobile als internet…..


Lini një koment

Thailandblog.nl përdor cookie

Faqja jonë e internetit funksionon më së miri falë cookies. Në këtë mënyrë ne mund të kujtojmë cilësimet tuaja, t'ju bëjmë një ofertë personale dhe ju na ndihmoni të përmirësojmë cilësinë e faqes në internet. Lexo më shumë

Po, dua një faqe interneti të mirë