Dobrodošli na Thailandblog.nl
Z 275.000 obiski na mesec je Thailandblog največja tajska skupnost na Nizozemskem in v Belgiji.
Prijavite se na naše brezplačne e-novice in bodite obveščeni!
Glasilo
Nastavitev jezika
Ocenite tajski baht
Sponzor
Zadnji komentarji
- Rob V.: Skoraj bi mislil, da imajo skoraj vsi zahodni avtorji, ki napišejo roman s Tajsko kot prizoriščem, enak zaplet
- Rudolf: Citat: Kakšni so trenutno predvideni stroški gradnje hiše na m². To je odvisno samo od tega, kakšne zahteve izpolnjujete
- Johnny B.G: V petdesetih, osemdesetih in devetdesetih letih prejšnjega stoletja je nizozemska redno pridelana hrana vsebovala tudi strup, kljub temu pa je na Nizozemskem in v TH 50 % starejših ljudi.
- Johnny B.G: Tolmač se opira na številne vire, a je seveda veliko več. V Isaanu od pred 50-60 leti r
- Rob: V povprečju ostanem na Tajskem 6 do 8 mesecev na leto in vsak dan uživam v tamkajšnji hrani. Ljudje mi ne bodo nikoli, nikoli, nikoli povedali
- Eric Kuypers: Robert, ali veš, kako velik je Isaan? Trikrat izgovorite NL, zato je smiselno, če dajete malo smeri kot profesionalec
- RonnyLatYa: Da, pravim, da je Kanchanaburi samo primer in da lahko to spremenite. To lahko storite tudi na sami spletni strani in si nato ogledate
- William-Korat: V sušnem obdobju je črta pod Bangkokom ter nižje in vzhodno od tam do tik nad narodnim parkom Khao Yai običajno
- Eric Kuypers: Če spremenite ukazno vrstico, na primer https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, boste dobili drugo mesto ali regijo. Ampak ti
- Cornelis: No, GeertP, nikakor nisem 'podpornik brstičnega ohrovta' ali odvisnik od rdeče znamke, vendar to ne pomeni, da mi ni všeč tajska kuhinja.
- Rudolf: Odvisno od tega, kaj iščete na Tajskem, ampak če sem iskren, po mojem mnenju nimate veliko izbire. Velika mesta razpadajo
- RonnyLatYa: Oglejte si tudi to. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Pomaknite se tudi malo navzdol in dali vam bodo tudi nekaj razlage
- Peter (urednik): Uživam tudi v tajski hrani in ja, cena je zelo privlačna. Vendar je dejstvo, da so tajski kmetje neverjetni
- jack: Najbolje je iti v obdobju od novembra do februarja. Nekdo z astmo nikakor ne bi smel priti sem od marca do maja
- GeertP GeertP: Dragi Ronald, popolnoma se strinjam s tvojo zgodbo, tudi jaz uživam v tajski kuhinji vsak dan in tudi po 45 letih Thaila
Sponzor
Spet Bangkok
Meni
evidence
Teme
- ozadje
- activiteiten
- Oglaševalec
- Dnevni red
- Davčno vprašanje
- Belgijsko vprašanje
- Znamenitosti
- Bizarno
- Budizem
- Ocene knjig
- Stolpec
- Korona kriza
- kultura
- Dnevnik
- dating
- Teden od
- Dosje
- Potapljati se
- Gospodarstvo
- Dan v življenju....
- otoki
- Hrana in pijača
- Prireditve in festivali
- Festival balonov
- Bo Sang Umbrella Festival
- Dirke bivolov
- Festival cvetja v Chiang Maiju
- Kitajsko novo leto
- Full Moon Party
- Božič
- Lotusov festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Festival Naga Fireball
- Silvestrovanje
- Phi ta khon
- Vegetarijanski festival v Phuketu
- Festival raket – Bun Bang Fai
- Songkran – tajsko novo leto
- Festival ognjemetov Pattaya
- Izseljenci in upokojenci
- AOW
- Avtomobilsko zavarovanje
- Bančništvo
- Davek na Nizozemskem
- Tajski davek
- Belgijsko veleposlaništvo
- belgijski davčni organi
- Dokaz življenja
- DigiD
- Izseliti se
- Za najem hiše
- Kupi hišo
- v spomin
- Izkaz poslovnega izida
- King je
- Življenjski stroški
- nizozemsko veleposlaništvo
- nizozemska vlada
- nizozemsko združenje
- Novice
- Umiranje
- Potni list
- Pokojnina
- Vozniško dovoljenje
- Distribucije
- Volitve
- Zavarovanje na splošno
- Visa
- Delo
- Bolnišnica
- Zdravstveno zavarovanje
- Flora in favna
- Fotografija tedna
- Pripomočki
- Denar in finance
- Zgodovina
- Zdravje
- Dobrodelne ustanove
- Hoteli
- Gledanje hiš
- Isaan
- Kan Peter
- Koh Mook
- Kralj Bhumibol
- Življenje na Tajskem
- Oddaja bralca
- Klic bralca
- Nasveti bralcem
- Vprašanje bralca
- Družba
- tržnica
- Zdravstveni turizem
- Milieu
- Nočno življenje
- Novice iz Nizozemske in Belgije
- Novice iz Tajske
- Podjetniki in podjetja
- Izobraževanje
- Raziskave
- Odkrijte Tajsko
- pregledi
- Izjemen
- Klici
- Poplave 2011
- Poplave 2012
- Poplave 2013
- Poplave 2014
- Hibernacija
- Politika
- Anketa
- Potovalne zgodbe
- Potovanja
- Odnosi
- nakupovanje
- družbeni mediji
- Spa & wellness
- Šport
- mesta
- Izjava tedna
- Plaža
- Taal
- Za prodajo
- Postopek TEV
- Tajska nasploh
- Tajska z otroki
- tajski nasveti
- Tajska masaža
- Turizem
- Izhod
- Valuta - tajski baht
- Od urednikov
- Lastnina
- Promet in transport
- Vizum za kratko bivanje
- Vizum za dolgo bivanje
- Vprašanje za vizum
- Letalske karte
- Vprašanje tedna
- Vreme in podnebje
Sponzor
Prevodi za omejitev odgovornosti
Thailandblog uporablja strojne prevode v več jezikih. Uporaba prevedenih informacij je na lastno odgovornost. Za napake v prevodih ne odgovarjamo.
Preberite naše celotno tukaj Omejitev odgovornosti.
Avtorske pravice
© Copyright Thailandblog 2024. Vse pravice pridržane. Če ni navedeno drugače, imajo vse pravice do informacij (besedilo, slika, zvok, video itd.), ki jih najdete na tem spletnem mestu, Thailandblog.nl in njegovi avtorji (blogerji).
Celoten ali delni prevzem, postavitev na druga spletna mesta, reprodukcija na kakršen koli drug način in/ali komercialna uporaba teh informacij ni dovoljena, razen če Thailandblog izda izrecno pisno dovoljenje.
Povezovanje in sklicevanje na strani na tem spletnem mestu je dovoljeno.
Domov » Izjemen » Tajci jezni zaradi kipov Bude na nizozemskem stranišču
Tajci jezni zaradi kipov Bude na nizozemskem stranišču
V Bangkok Post je sporočilo, da sta dva Tajca, ki živita na Nizozemskem, začela kampanjo na Facebooku proti podobi Bude na javnem stranišču v Brunssumu.
Uporabnika Facebooka z imenoma »Anuchit Pomthong« in »Nok Ja« sta objavila fotografijo na svoji strani in dejala, da protestirata proti očitni uporabi podobe Bude.
Rojake na Nizozemskem pozivajo, naj tudi protestirajo proti temu izrazu, ki velja za žaljivega za vse budiste.
»Lahko nam pomagate tako, da delite in razširite to objavo s slikami Bude v javnih straniščih na Nizozemskem. Tukajšnje oblasti smo pozvali, naj jih odstranijo, a tega nimajo namena storiti,« so sporočili aktivisti.
Zdaj so zaprosili tudi tajsko veleposlaništvo na Nizozemskem, naj se o tem pogovori z lokalnimi oblastmi, da bodo fotografije lahko odstranili.
Podjetje za najem BOELS
Premično stranišče je v lasti izposojevalnice BOELS. Te tako imenovane bio škatle se lahko uporabljajo kot začasne sanitarije. Podatki o podjetju so natisnjeni nad glavo podobe Bude.
Kot umetniški izraz ga lahko cenim, so čudovite fotografije (brez norih "brezglavih" Bud ali česa podobnega, kar vidite v mnogih vrtnih centrih). Lahko pa tudi razumem, da se ljudem lokacija odtisa zdi neustrezna. Sprašujem se, ali bi ljudje tudi zavrnili, če bi bil upodobljen verski lik (Jezus, Mohamed, ….)?
Mimogrede, mislim, da bi bil koristen (tudi) protest pri podjetju, ki je lastnik stranišč.
Neokusna izbira podjetja BOELS. Predvsem pa zelo neumno. Najprej premisli, preden kaj takega naslikaš na stranišču.
V tem oziru vzbuja asociacije na tajske šolarje v nacističnih uniformah, tudi ne posebno pametne.
Torej je vedno nekaj.
Čisto prav, Peter.
Bi si Boels upal postaviti podobo Mohameda?
Bi se lokalne oblasti odzvale tako mlačno?
Mislim, da bi med kratkoprstimi v kratkem izbruhnil upor.
Na Nizozemskem se podoba Bude uporablja predvsem kot okras ali nekaj v hiši, vrtu ali v tem primeru ulična podoba.
Tega se bodo pač morali navaditi, če jim ne bo všeč, pa se kar vrniti na Tajsko.
Preveč hrupa se že dela, mohamed v risanki, buda na stranišču, jezus v yab yum in še bi lahko naštevali!
Vse je za nič!
In lastnik Boelsa verjetno ni pogost obiskovalec Tajske.
@Holland Belgium House, popolnoma se strinjam s tabo. Prav tako ne razumem, zakaj so mnogi Nizozemci nenadoma zaskrbljeni zaradi Bude. Gotovo obstajajo tisti izseljenci, ki nenadoma postanejo bolj katoličani od papeža in nenadoma dobijo navdih verske zavesti. Ko so ljudje še živeli na Nizozemskem, so bili ljudje strpni, smejali so se risankam o Mohamedu in gledali »Kristusov pasijon«, zdaj pa, ko gre nenadoma za Budo in 2 frustrirana Tajca, so ljudje nenadoma ogorčeni. Naj tisti Tajci skrbijo za lastne zlorabe na Tajskem, na primer tiste nezakonite prevoze psov vsak mesec, naj tista 2 Tajca začneta kampanjo o tem na Nizozemskem. Mislim, da bi bili tudi Budi všeč ti plakati. Kot ponavadi, lep primer, koliko fanatičnih sledilcev se navduši nad nečim, o čemer bi se zadevni, če bi bil še živ, izrazil čisto drugače. Je to strpen budizem, s katerim se hvalijo številni Tajci in številni izseljenci?
@Cú Chulainn
Imam samo idejo, da so tisti, ki so tukaj tako zaposleni in navdušeni, NL ljudje, ki živijo v NL s svojim tajskim partnerjem, in tisti, ki živijo na Tajskem s svojim tajskim partnerjem veliko manj ...
Tako je Krung Thep, moja žena je Tajka in ji je popolnoma vseeno!
Pa še nekaj, Buda ima vrednost samo, če je po Tajcih blagoslovljen v templju.
Predvidevam, da se to ni zgodilo z Boelsovim straniščem, torej je le slika, tako kot fotografija krave, ovce, polja tulipanov, avtomobila ali česar koli drugega!
@KrungThep, uhh ... časopisni članek govori o dveh Tajcih, ki živita na Nizozemskem. Torej z njihovim NL partnerjem gre za približno 4 osebe. A glede na število ogorčenih odzivov se zdi, da več kot 4. Kakšne neumnosti, res. Spet naj tisti Tajci v NL protestirajo zaradi prostitucije mladih in tistih prevozov psov v lastni državi. Glede na prejšnji članek je več tajskih blogerjev menilo, da bi morali spoštovati prehranjevalne navade v državi, mnogi pa so menili, da bi morali jesti pse na Tajskem pri nas sprejeti. Očitno so ljudje zdaj bolj ogorčeni zaradi plakata z Budo kot več tisoč psov, ki gredo vsak mesec iz Tajske v Vietnam in tam poginejo v najbolj grozljivih razmerah. Torej, spoštujte naše NL običaje, da imamo ločeno cerkev od države. Res zelo hinavsko, da se vse, kar zadeva Tajsko, nenadoma pokrije s plaščem ljubezni.
Tukaj gre za nekaj, to je nespoštljivo in ne samo do Tajcev, ampak do vseh budistov na svetu, glejte, če kupite kipec Bude pri Blokkerju ali Xenoxu za lastno uporabo, da okrasite svoj dom ali vrt, nikoli ne boste nikomur slišati o.
Zelo ponižujoče pa je upodabljati Budo na javnem stranišču, s tem izkazujemo tako malo spoštovanja, spoštovanje pa je tisto, kar zadnja leta tako mrzlično iščemo na Nizozemskem.
Ja, s tem brcneš ljudi v srce in potem prideš takoj, če ti ni všeč, se vrneš na Tajsko (moja žena je tudi Tajka, zato bi se morala vrniti, ker ji to ni všeč?).
To je tisto, kar rečeš pridnim ljudem, od katerih na splošno nikoli ne slišiš, da bi se pritoževali nad čimer koli in ki izkazujejo spoštovanje do vsega in vsakogar, ali lahko prosim, da se enkrat sliši njihov glas, ker je njihov Buda upodobljen na koritu za uriniranje.
Dandanes bi moralo biti na Nizozemskem vse mogoče, kar je po mojem mnenju razlog, da je Nizozemska to, kar je zdaj, država, kjer so norme in vrednote še daleč.
In če bi lastnik Boelsa pogosto obiskoval Tajsko (kar mislim, da ni), bi sicer moral poznati kulturo države in vedeti, da moraš na Tajskem imeti roke proč od dveh stvari in to je kralj in Budo.
Družba Boels, morda bi bilo bolje, če v prihodnosti najprej malo bolj preučite vero ali prepričanje, preden se znova lotite tovrstnih dejanj. Čepanje Bude na javno stranišče je največja žalitev, ki si jo lahko zadate budistu, a si lahko predstavljate.
Dragi John H,
V mojem celotnem odgovoru na ta članek ni omenjeno NIČ o vaši ženi!
Drugič, na Tajskem živim že vrsto let (zdaj 15), z velikim veseljem in spoštovanjem do Tajcev, njihove kulture in običajev!
Vendar se ta stranišča nahajajo na Nizozemskem, v državi, kjer uporabljamo izključno podobo Bude za dekoracijo, olepšanje ali podobno hiše, vrta ali uličnega prizora!
Če pa vaša žena ne more živeti s podobo Bude na ulici in je zaradi tega tako jezna, je morda bolje, da se z njo preselite na Tajsko, ker se kaj takega NIKOLI ne bo zgodilo.
Edina težava, na katero boste naleteli, je, da vas mnogi Tajci ne bodo spoštovali in da povprečen Tajec prav tako ne spoštuje falanga!
In to je vedno slabše!
Kaj mislite, na primer: falang ne more kupiti zemlje, niti z gotovino?
Na primer, pomislite na vstopnine, ki so včasih tudi do 10-krat višje od cene tajske vstopnice za tujce?
Kaj menite na primer o prevarah z najemom vodnih skuterjev, po definiciji VEDNO s tujci?
Je to spoštovanje? Lahko jih dodam še nekaj, a potem se zgodba tako zavleče.
Ne Jan H, ko gre za spoštovanje, mislim, da se Tajci naše Nizozemske lahko veliko naučijo!
Upam, da moderator tega ne bo zameril, ker navajam nekaj točk, ki na žalost niso zelo pozitivne o Tajski.
T je čudovita država za življenje, a ko gre za spoštovanje……….je veliko bolje v .NL.
Draga belgijska nizozemska hiša,
Vem, kako je na Tajskem, sem prihajam že več kot 25 let.
Ampak zdaj je vse vzeto iz konteksta (moja žena ne ve nič o sliki Bude na stranišču) Dal sem kot primer tvojega predloga, da vsak, ki kritizira na Nizozemskem in ni rojen tukaj, ampak mora vrniti v svojo državo.
Na Tajskem se včasih z nekaterimi stvarmi ne strinjamo, zato bi se morali vrniti na Nizozemsko, če to izrazimo.
Seveda stvari na Tajskem niso dobre (npr. trdo reševanje vodnega skuterja) in seveda ne gre za risanke, ampak za spoštovanje drug drugega.
Za vse lahko najdemo izgovor, vse lahko vpletemo, vprašanje pa je, ali je to sedaj potrebno (čeprav verjamem, da podjetje Boele tega ni naredilo zavestno in so sami plakati zelo lepi, samo ne na tistem mestu) .
Kot majhna država bi morali biti vedno v ospredju tovrstnih dejanj in ne vem, kaj mislite s farangom, ki ne dobi nobenega spoštovanja, toda to dobivam od Tajcev.
Mvg,
Jan H
Mislim, da imaš popolnoma prav. Nizozemska je Nizozemska in tam ne morejo biti glavni Tajci ali kdo drug. Tudi tam moramo biti tiho in zagotovo nimamo nobenih pravic kot farang, in ti dve stvari, ki se ju ne sme dotakniti, veljata samo tam, še vedno lahko držita ljudi malo neumne in pod nadzorom, daj no.
@dragi Jan, gre za PLAKAT. Počasi dobivam občutek o vsem tem hrupu okoli nekaj karikatur Mohameda.
@Jan, nikoli se ne smeš tako oglaševati. Vedno nekomu stopiš na prste. Mislil sem, da budizem stoji za strpnostjo?
Cu Chulainn:
Seveda lahko reklamiraš, ni pa treba, podjetje Boele tega ni naredilo zavestno, mislim, da so se jim samo zdele lepe slike.
In seveda moraš biti v naši družbi toleranten, a to ne spremeni dejstva, da se lahko zavzameš za svoje mnenje za stvari, ki so ti blizu in v katere verjameš (če le ostane nenasilno! !!)
Hvala za vaš odgovor
Jan H
Priložnosti za oglaševanje je veliko, to je zagotovo mogoče storiti brez podob katere koli vere.
Popolnoma se strinjam z Janom (Jan H pravi 22. januarja 2013 ob 13:54 ) gre za spoštovanje in nič drugega!
Seveda, tako kot na Nizozemskem, je veliko stvari, ki jih ne moremo imenovati dobre, vendar to sploh ni bistvo tega prispevka, tako da vključevanje tega po mojem mnenju nima nobenega smisla in je cela ta razprava odveč.
Tudi jaz sem bil na Tajskem že veliko (22 let) in sploh ne vem, kaj mislite s farangom, ki ne dobi nobenega spoštovanja, ampak tudi to dobivam od Tajcev. Če ste sami spoštljivi, boste to dobili nazaj, kajne?
Postavljanje podob Bude na te bio-škatle nima nobene zveze z oglaševanjem, ampak je le okras.
Naj vse te ljudi skrbijo res pomembne stvari in ne nekaj tako malenkostnega. Začni živeti!
Tako kot je bilo zapisano tukaj v drugih komentarjih, redno videvam tajske mlade z nacističnimi majicami. Velik del Evropejcev to ne mara. Toda ali res mislite, da je Tajcem mar, kaj si mi mislimo o tem?
Precej kratkoviden odgovor.
Dejstvo je, da lahko mnogi od nas razumejo, da za budiste res ni primerno.
Za razliko od druge skupine, ki reagira bolj, kako naj rečem, drugače, budisti ne bodo.
Na razumen način skušajo dopovedati, da takšen posel med drugim tudi za Tajce ni ravno prijeten.
In reakcija, da če tega nočejo, potem kar odjebijo, se mi zdi nesmiselna.
Seveda lahko tudi samo pokažemo nekaj spoštovanja do katere koli vere, ki jo imamo, kajne? A dandanes mora biti vse možno in mogoče... Priznam, da gre včasih prepovedati ali odstraniti izraze samo zato, da bi ohranili mir, precej predaleč, vsekakor pa gre lahko tudi predaleč. Osebno menim, da gre ta izjava predaleč in je vsekakor o nečem! Zato upam, da bo zadevno podjetje odstranilo biobox.
Nizozemci niso budisti. Večina ljudi bo plakat z Budo videla le kot okras in mu ne bodo pripisovali nobene vrednosti. Drugih ver mi ni treba spoštovati, kvečjemu sprejeti.
Če verjamete v Budo, Mohameda, Boga ali koga drugega, obesite molitveno sliko na svojo steno doma in ji dajte vrednost, ki ji jo pripisujete, druge ljudi pa pustite pri miru.
Slika je slika in ima le pomen, ki ji ga ljudje pripisujejo. Ne mislite, da je lastnik škatel s tem mislil kaj žaljivega. Verjetno si mislil »lepa slika, lepa barva za tako dolgočasno stranišče«.
Če živite na Nizozemskem, je najbolje, da sprejmete nizozemske norme in vrednote, kar vključuje vedno manj vere. Verjemite, da vam je doma udobno.
Pri meni so na stranišču kipci Marije in posodice za sveto vodo, pri znancih so lutke v steklu, ki jih lahko streseš in potem bo sneg, pri drugem so uroki na steni. Vsi se imajo samo dobro.
Če živim na Tajskem, se moram držati tajskih standardov in tam imaš veliko manj svobode kot na Nizozemskem. Na Tajskem sem bil pogosto presenečen nad številnimi nacističnimi zastavami, ki visijo na vseh vrstah zabavišč. Na Facebooku sem videl fotografije Tokia, kjer se restavracije imenujejo Hitler in so okrašene z nacistično zastavo, na Tajskem povsod vidiš motoriste z nacističnimi simboli in priznanji SS. Tržnice so jih polne.
Ste kdaj v baru/restavraciji zastavili kritično vprašanje, zakaj so na steno obesili Hitlerjeve slike? Dobil odgovor, da je problem vaših Evropejcev ne nas, za nas je to okras kot vsaka druga zastava ali slika. Kaj te skrbi.
Tako je prav ... kaj te skrbi ... Imam soseda na Nizozemskem, ki mu pred zunanjim straniščem stoji vrtni kip znanega Francoza. Zagotovo bi bil Francoz užaljen.
Skratka, ne vidim nobenega ugovora proti podobi Bude ali Jezusa, Napoleona ali Churchilla ali kogarkoli drugega na steni ali drugem mestu. Tudi Tajec v svoji državi ni zelo občutljiv na stvari, ki jih ne pozna, ne razume, to ni njegova stvar.
@Ferdinand, mislim, da je to najboljši komentar. Presenečen sem bil tudi nad tistimi motoristi na Tajskem, ki se vozijo naokoli z modelom nemške jeklene čelade. Tudi Tajcev ne skrbi dejstvo, da je nemška jeklena čelada odgovorna za milijone smrti. Potem pa nenadoma ne slišite Nizozemcev. Tako kot pri hrani za pse je vsaka kritika Tajske zavrnjena kot spoštovanje tajskih navad in običajev. Na Nizozemskem smo se stoletja borili za ločitev med državo in cerkvijo (vero) in na to sem ponosen. Se zdi vsem tem ogorčenim Nizozemcem ta fotografija res tako šokantna? To je samo lep plakat Bude, ki bi ga rad imel. Tisti Tajci, če so tako dobro uveljavljeni na Nizozemskem, bi morali vedeti, da se pri nas z vero ukvarjamo zelo drugače kot na Tajskem. Sploh ni namena žalitve. Plakat je bil le okras. Resnično, razburjanje zaradi nič. Teh Tajcev prav tako ne moti dejstvo, da je imela polovica Evrope prejšnjega stoletja pod nacizmom na milijone mrtvih, kljub temu pa je nacističnih podob na Tajskem mogoče najti v izobilju. Kje so zdaj ti ogorčeni Nizozemci?
Dragi Ferdinand,
Vse, kar počnete, je, da si izmislite najrazličnejše primere, da vam ne bo treba priznati, da s tem dejanjem podjetja Boels žalite ljudi.
Tudi vi prihajate ali živite na Tajskem, zato sem tako presenečen nad nekaterimi odzivi drugih, ni brez razloga, da gre vsako leto na Tajsko dvesto tisoč Nizozemcev.
In zakaj gremo tja, vreme je lepo, hrana je okusna in ljudje so tako sladki, prijazni in ustrežljivi, in slednje ima toliko opraviti z budizmom.
In potem si lahko izmislite najrazličnejše primere, kaj na Tajskem ni dobro, kot so nacistične zastave (v budizmu in hinduizmu se simbol svastike ali svastika, kot jo imenujemo mi, že stoletja uporablja kot sveti simbol).
Ker nimate nobene zveze z vero ali načinom življenja, so te slike za vas samo slike, za budiste pa več kot le slika.
Ni vam treba spoštovati vere ali načina življenja, lahko pa pokažete malo spoštovanja do ljudi, ki sledijo veri ali načinu življenja.
Popolnoma se strinjam s Holland Belgium House. Nevihta v skodelici čaja je vedno nekaj, na kar lahko drugi padejo. če na straniščne školjke postavijo drevesa, potem so ljubitelji narave slabe volje, če pa nanje postavijo športni avto, so prizadeti avtomobilski navdušenci….odrasti
Je to življenje po Budi, izsiljevanje in izsiljevanje denarja ljudi, korupcija, posilstva, umori, o katerih beremo vsak teden, toliko smrti v prometnih nesrečah zaradi alkohola, džaba? Kaj nas skrbi, če Tajci tega ne storijo sami? Pojdi v tempelj in vse bo spet v redu, pridi! Tukaj na Nizozemskem so vsi tarča in nihče se ne pritožuje nad tem. Zdaj se prikaže Buda in piskamo. vsak naj se ukvarja s svojim, ti si zaposlen!
Spoštovanje, to je vse.
In če ne veš, o čem govoriš.
Potem ne reci ničesar, to je veliko bolje kot reči, da nisi razumel.
Izgleda tako neumno.
Lepo si to povedal, Spoštovanje!!! Če ste malo bolje razumeli, boste na nekaj primerih videli, da nas nekateri ljudje, ki so tako blizu budizmu, sploh ne morejo spoštovati (Glej objave o Phuketu). Te ljudi lepo zaščitite, jaz pri tem seveda ne sodelujem, ampak take ljudi ignoriram. Prednost je, da se mi ni treba spuščati v razpravo s takšnimi ljudmi in zato ne morem povzročati težav! Neumen sem, kar pravite (govorim o spoštovanju), zato uživam v življenju v Aziji s svojo družino in sem šele v zgodnjih 40-ih! tudi tam ne morem delat...
Sumim, da ta dva tajca še nista povsem uveljavljena. Imajo pa seveda pravico do svobode izražanja. Morda koristno, da pritegnejo še več pozornosti za svoj protest: slikanje podob Jezusa in Mohameda na dveh različnih mestih.
Nekaj časa sem na Nizozemskem, kaj delajo tisti Tajci? Izgleda lepo, res me ne moti. Da jih skrbijo druge stvari, ki se dogajajo na Tajskem. V najbolj umazanih bordelih z mladoletniki v BKK, Pattayi in Phuketu so velike Bude.
@Jack, pravilno, Tajska je znana kot raj za pedofile. Bi bil tudi Buda temu naklonjen? Naj se Tajci osredotočijo na to in kriminal, povezan z množično prostitucijo. Ampak ja, tam se dobro zasluži, zato so Tajci tiho. Očitno s tistima dvema straniščema niso mogli nič zaslužiti. Tista 2 Tajca sta imela dobrega učitelja v številnih muslimanih na Nizozemskem, ki jih prav tako nenehno nekaj jezi. Kaj ti ostane, da ostaneš v tisti brezbožni NL, bi vprašal tistega Tajca?
Oprostite, ampak za kaj gre? Zagotovo je tema še vedno o sliki Bude na stranišču? Škoda, da se prepogosto pojavljajo tovrstni nesmiselni komentarji na tem prijetnem blogu (in zdi se, da jih bo še več).
Ljudje, ki se tako odzovejo, se z veseljem pretvarjajo, da so oboževalci Tajske, a se vseeno raje odločijo in ne, po toliko letih že dolgo nisem gledal na Tajsko skozi rožnata očala. dolgo časa. Ampak da bi ga tako razdajal, je zame res predaleč.
Popolnoma se strinjam z Jackom in Cu! Kaj skrbi Tajce? Naj jih res skrbijo številne zlorabe v lastni državi, kot je bilo že tukaj povedano.
Ampak ne, kot oboževalec Tajske o Tajski ne morete reči nič narobe! Kakšne neumnosti!
To je težka tema, mislim, da se to podjetje tega ne zaveda
ko vidite to, je zelo boleče in nespoštljivo do tistih, ki verjamejo v Budo
To razumem, vendar mislim, da s slikami ni mišljena nobena škoda
stojte obrnjeni navzven, če je tako tudi na notranji strani
da, potem mislim, da bi morali o tem dobro premisliti, preden ga odstranite,
vso srečo s to potezo,
Pascal.
Razumem, da se te tajske gospe na to odzovejo, da se s tem ne počne nič drugega, ampak spet je značilno za Nizozemsko.
Če bi bilo samo ime ALLA, bi celo vlada posredovala.
Zakaj diskriminacija
Pravzaprav mislim, da nekoliko popestri mestno pokrajino, bolje kot dolgočasna zelena ali siva posoda. V Evropi na podobo in figurice gledajo veliko bolj kot na okras. Ko greste v kavarno na Nizozemskem, pogosto vidite kip ali podobo Bude, kar je bolj povezano s "sprostitvijo"; Mislim, da je veliko primerov takšne uporabe Bude.
Mimogrede, sprašujem se ... .. če gre Tajec na stranišče, najprej sname svojo ogrlico, na kateri je pogosto Budova relikvija ali podoba Bude, preden gre na stranišče ali pusti gledati in iz zraka uživati?
Spoštovani uredniki, pisal sem tudi občini in Boelsu
nemudoma prejel sporočilo tako z občine kot iz Bouldersa
to je njihov odgovor
Spoštovani gospod / gospa,
Zadnje dni smo prejeli veliko odzivov zaradi dejstva, da imamo stranišče Bio box s sliko Budhe.
To škatlo Bio smo izdelali, ne da bi pomislili, da bi škodila ali užalila katero koli vero naše skupine ljudi.
Boels nikoli ni nameraval nikogar užaliti s temi škatlami.
Kot podjetje smo se odločili, da te škatle s sliko Budhe umaknemo s trga in se vsem, ki so bili užaljeni, globoko opravičujemo.
Met vriendelijke groet,
Boels Rental BV
Preberi to sporočilo: https://www.thailandblog.nl/ingezonden/boels-biedt-excuses-aan-voor-boeddha-toiletversiering/
Kako neumna je lahko taka firma, nanjo niso dali slike preroka Mohameda ali kipa Kristusa. Brrrrrrr kup amaterjev.
Budizem ni religija, je način življenja. V dojemanju Tajca ima spoštovanje drugačen pomen. Zelo drugačen od tistega Nizozemca. Občutek časti in izguba obraza sta tudi lastnosti, ki se med Nizozemci razlikujeta. Imeti dolge prste je nekaj osebnega. Jeznemu Tajcu bi rekel, da mora sledilec Bude spodbujati lepo v sebi, izbrisati grdo.
Boels Verhuur BV, s svojo odločitvijo ste si prislužili moje spoštovanje
S spoštovanjem,
Pascal
Strinjam se s številnimi komentarji, ki trdijo, da se jim zdi nespoštljivo. Strinjam se. Prepričan pa sem, da je Boels Verhuur to storil brez prikritega namena in je želel le popestriti ulično dogajanje. Mislim, da je Boelsova reakcija na odstranitev teh stranišč s podobami Bude odlična! Pohvale Boelsu
Lahko si predstavljam, da obstajajo ljudje, Tajci ali ne-Tajci, ki jim to ni všeč
fotografijo Bude na javnem stranišču. Vendar se mi zdi smešno odgovarjati, če ti ni všeč, pojdi nazaj na Tajsko. Prav tako menim, da je nesmiselno vključevati vprašanja, kot je otroška prostitucija. Protestov proti temu je že ogromno in ni razloga, da ne bi proti čemur koli protestirali, dokler se to ne izkorenini.
Moderator: Dragi komentator, dobite vse vrste stvari. Ne gre več za temo.
O tej temi je bilo že vse povedano, zaključujemo razpravo. Hvala za vaše komentarje