Dobrodošli na Thailandblog.nl
Z 275.000 obiski na mesec je Thailandblog največja tajska skupnost na Nizozemskem in v Belgiji.
Prijavite se na naše brezplačne e-novice in bodite obveščeni!
Glasilo
Nastavitev jezika
Ocenite tajski baht
Sponzor
Zadnji komentarji
- Rudolf: Citat: Kakšni so trenutno predvideni stroški gradnje hiše na m². To je odvisno samo od tega, kakšne zahteve izpolnjujete
- Johnny B.G: V petdesetih, osemdesetih in devetdesetih letih prejšnjega stoletja je nizozemska redno pridelana hrana vsebovala tudi strup, kljub temu pa je na Nizozemskem in v TH 50 % starejših ljudi.
- Johnny B.G: Tolmač se opira na številne vire, a je seveda veliko več. V Isaanu od pred 50-60 leti r
- Rob: V povprečju ostanem na Tajskem 6 do 8 mesecev na leto in vsak dan uživam v tamkajšnji hrani. Ljudje mi ne bodo nikoli, nikoli, nikoli povedali
- Eric Kuypers: Robert, ali veš, kako velik je Isaan? Trikrat izgovorite NL, zato je smiselno, če dajete malo smeri kot profesionalec
- RonnyLatYa: Da, pravim, da je Kanchanaburi samo primer in da lahko to spremenite. To lahko storite tudi na sami spletni strani in si nato ogledate
- William-Korat: V sušnem obdobju je črta pod Bangkokom ter nižje in vzhodno od tam do tik nad narodnim parkom Khao Yai običajno
- Eric Kuypers: Če spremenite ukazno vrstico, na primer https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, boste dobili drugo mesto ali regijo. Ampak ti
- Cornelis: No, GeertP, nikakor nisem 'podpornik brstičnega ohrovta' ali odvisnik od rdeče znamke, vendar to ne pomeni, da mi ni všeč tajska kuhinja.
- Rudolf: Odvisno od tega, kaj iščete na Tajskem, ampak če sem iskren, po mojem mnenju nimate veliko izbire. Velika mesta razpadajo
- RonnyLatYa: Oglejte si tudi to. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Pomaknite se tudi malo navzdol in dali vam bodo tudi nekaj razlage
- Peter (urednik): Uživam tudi v tajski hrani in ja, cena je zelo privlačna. Vendar je dejstvo, da so tajski kmetje neverjetni
- jack: Najbolje je iti v obdobju od novembra do februarja. Nekdo z astmo nikakor ne bi smel priti sem od marca do maja
- GeertP GeertP: Dragi Ronald, popolnoma se strinjam s tvojo zgodbo, tudi jaz uživam v tajski kuhinji vsak dan in tudi po 45 letih Thaila
- Eric Kuypers: Wilma, slab zrak ni na celem Tajskem. Tajska je več kot 12x Nizozemska! To so velika mesta (promet) in nekatera
Sponzor
Spet Bangkok
Meni
evidence
Teme
- ozadje
- activiteiten
- Oglaševalec
- Dnevni red
- Davčno vprašanje
- Belgijsko vprašanje
- Znamenitosti
- Bizarno
- Budizem
- Ocene knjig
- Stolpec
- Korona kriza
- kultura
- Dnevnik
- dating
- Teden od
- Dosje
- Potapljati se
- Gospodarstvo
- Dan v življenju....
- otoki
- Hrana in pijača
- Prireditve in festivali
- Festival balonov
- Bo Sang Umbrella Festival
- Dirke bivolov
- Festival cvetja v Chiang Maiju
- Kitajsko novo leto
- Full Moon Party
- Božič
- Lotusov festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Festival Naga Fireball
- Silvestrovanje
- Phi ta khon
- Vegetarijanski festival v Phuketu
- Festival raket – Bun Bang Fai
- Songkran – tajsko novo leto
- Festival ognjemetov Pattaya
- Izseljenci in upokojenci
- AOW
- Avtomobilsko zavarovanje
- Bančništvo
- Davek na Nizozemskem
- Tajski davek
- Belgijsko veleposlaništvo
- belgijski davčni organi
- Dokaz življenja
- DigiD
- Izseliti se
- Za najem hiše
- Kupi hišo
- v spomin
- Izkaz poslovnega izida
- King je
- Življenjski stroški
- nizozemsko veleposlaništvo
- nizozemska vlada
- nizozemsko združenje
- Novice
- Umiranje
- Potni list
- Pokojnina
- Vozniško dovoljenje
- Distribucije
- Volitve
- Zavarovanje na splošno
- Visa
- Delo
- Bolnišnica
- Zdravstveno zavarovanje
- Flora in favna
- Fotografija tedna
- Pripomočki
- Denar in finance
- Zgodovina
- Zdravje
- Dobrodelne ustanove
- Hoteli
- Gledanje hiš
- Isaan
- Kan Peter
- Koh Mook
- Kralj Bhumibol
- Življenje na Tajskem
- Oddaja bralca
- Klic bralca
- Nasveti bralcem
- Vprašanje bralca
- Družba
- tržnica
- Zdravstveni turizem
- Milieu
- Nočno življenje
- Novice iz Nizozemske in Belgije
- Novice iz Tajske
- Podjetniki in podjetja
- Izobraževanje
- Raziskave
- Odkrijte Tajsko
- pregledi
- Izjemen
- Klici
- Poplave 2011
- Poplave 2012
- Poplave 2013
- Poplave 2014
- Hibernacija
- Politika
- Anketa
- Potovalne zgodbe
- Potovanja
- Odnosi
- nakupovanje
- družbeni mediji
- Spa & wellness
- Šport
- mesta
- Izjava tedna
- Plaža
- Taal
- Za prodajo
- Postopek TEV
- Tajska nasploh
- Tajska z otroki
- tajski nasveti
- Tajska masaža
- Turizem
- Izhod
- Valuta - tajski baht
- Od urednikov
- Lastnina
- Promet in transport
- Vizum za kratko bivanje
- Vizum za dolgo bivanje
- Vprašanje za vizum
- Letalske karte
- Vprašanje tedna
- Vreme in podnebje
Sponzor
Prevodi za omejitev odgovornosti
Thailandblog uporablja strojne prevode v več jezikih. Uporaba prevedenih informacij je na lastno odgovornost. Za napake v prevodih ne odgovarjamo.
Preberite naše celotno tukaj Omejitev odgovornosti.
Avtorske pravice
© Copyright Thailandblog 2024. Vse pravice pridržane. Če ni navedeno drugače, imajo vse pravice do informacij (besedilo, slika, zvok, video itd.), ki jih najdete na tem spletnem mestu, Thailandblog.nl in njegovi avtorji (blogerji).
Celoten ali delni prevzem, postavitev na druga spletna mesta, reprodukcija na kakršen koli drug način in/ali komercialna uporaba teh informacij ni dovoljena, razen če Thailandblog izda izrecno pisno dovoljenje.
Povezovanje in sklicevanje na strani na tem spletnem mestu je dovoljeno.
Domov » Vprašanje bralca » Zakaj ni obveznega prispevka v državne bolnišnice za tujce?
Spoštovani bralci,
Zakaj Tajska ne zahteva, da vsi, ki pridejo ali živijo v državi, plačajo prispevek državnim bolnišnicam? Od recimo 2.000 bahtov in potem je vsakdo upravičen do bolnišnične oskrbe? Kartica, ki je zdaj brezplačna za Tajce. Plačati morajo torej vsi tujci. Prednost za Tajsko je, da vsak mesec prejmejo veliko denarja, ki naj bi ga porabili za državne bolnišnice.
Tisti, ki tega ne bodo želeli uporabljati, bodo še vedno morali plačati prispevek. In potem se zavarujte za zasebno bolnišnico.
S spoštovanjem,
Aad
dragi Adam,
Pred nekaj leti je obstajalo (neobvezno) zavarovanje. Stane 2.000 bahtov na leto. To je trajalo le eno leto. 2.000 bahtov ni veliko, kot diabetik porabim več.
Lep pozdrav Hanso
Če bi bilo tako preprosto, ne bi bil problem. Stroški zdravstvene oskrbe so dragi, zlasti za starejše. Tega ni mogoče pokriti z 2.000 bahti na mesec.
Res je tako preprosto ...
Število izseljencev x 2,000 je več kot trenutni neplačani bolniški računi
'...Zakaj Tajska ne obvezuje vseh, ki pridejo ali živijo v državi ...'
Tudi turisti? Tudi turisti, ki imajo zdravstveno in potovalno politiko?
Sem za to, da Tajska zahteva, da ima turist nekaj kritja iz svoje matične države in da je mogoče na Tajskem kupiti začasno kritje za nesreče, nekaj takega, kot ponuja Assudis za 450 evrov. To je tako drago za nekaj tednov, da ljudje raje kupijo potovalno polico ...
Dragi Aad, kdo točno bi moral imeti koristi od tvojega predloga?
Resno bolni ljudje bodo bolnišnice stali denarja - še posebej, če pridejo iz sosednje države na poceni zdravljenje na Tajskem -, zdravi ljudje pa bodo zaslužili bolnišnice.
Kaj mislite, na katero stran se bo tehtnica nagnila?
Poleg tega veliko tujcev že ima zavarovanje, zato morajo plačati dvakrat.
In ravno to je reakcija, ki je ne razumem.
Moja tehtnica gre proti skupnim stroškom zdravstvene oskrbe na Tajskem.
Tako kot na Nizozemskem zdravi ljudje plačujejo za, kot temu rečete, hudo bolne.
Je kaj narobe s tem? Nekega dne boš na vrsti ti, mimogrede upam, da ne.
In seveda ljudem, ki lahko dokažejo, da imajo na nek način že urejeno zdravstveno zavarovanje, ne bi bilo treba dvakrat plačevati.
Morda 2.000 bahtov ni dovolj za plačilo dodatnih stroškov državnih bolnišnic.
Ne prejemajo le denarja, ampak tudi nove bolnike.
Še posebej, če je znesek dovolj privlačen, da vam omogoča zdravljenje na Tajskem za 2.000 bahtov namesto v vaši državi.
Potem bo v tajskih bolnišnicah samo še slabše.
Če tajska vlada meni, da bi moral tujec prispevati k tajskemu zdravstvu, lahko zlahka zviša ceno vizumov in ta denar porabi za zdravstveno varstvo.
Potem vam ne bo treba skrbeti, da bodo tujci prihajali polniti bolnišnice.
So že dovolj polni.
Pišete:
Če tajska vlada meni, da bi moral tujec prispevati k tajskemu zdravstvu, lahko zlahka zviša ceno vizumov in ta denar porabi za zdravstveno varstvo.
Kot nizozemski državljan ste kot turist 30 dni oproščeni vizuma, kar pomeni, da ne plačate nobenih stroškov vizuma. Poleg tega obstaja veliko drugih držav, ki imajo takšno izjemo od vizumov.
Ali je nenavadno, da tajska vlada za turiste zahteva celovito potovalno zavarovanje?
Jaz pa ne mislim tako.
Ali pa govorite o zvišanju cen vizumov za podaljšanje bivanja za tujce za dolgotrajno bivanje?
Napišete tudi:
Potem vam ne bo treba skrbeti, da bodo tujci prihajali polniti bolnišnice.
So že dovolj polni.
Očitno domnevate, da nekateri turisti pridejo na Tajsko zaradi bolezni ali nesreče. Na Tajsko? Da, zaradi hude bolezni ali nesreče, da lahko med dopustom ostanem v državni bolnišnici.
Če imajo ti turisti celovito potovalno zavarovanje, to vsaj ne bo finančni strošek tajske vlade. Mislite, da je na Tajskem toliko turistov, da so državne bolnišnice prepolne?
In v primeru dolgotrajnega podaljšanja bivanja tujcev bi moral po mojem mnenju zahtevani dohodek v višini 800.000 THB zadostovati za pokritje začetnih stroškov. Temu je bilo tudi namenjeno. Ostaja le to, da če ti tujci s podaljšanim bivanjem predstavljajo le majhen del tajskega prebivalstva, vsaj državnih bolnišnic ne bodo prenatrpani.
Moja izkušnja je, da je v bolnišnici, kjer dela in obiskuje moja žena, zelo malo tujcev.
Meni se to ne zdi argument s tvoje strani.
Glej tudi mojo objavo o tem članku od 16. 05. 2019 15:08
Zamisel prihaja od zdravnika tukaj v državni bolnišnici
Tukaj varujemo 10-letnega otroka, ki nima več staršev
Ta fant ima zdaj raka, zato smo vsak teden 4 dni tukaj v bolnišnici
Kemoterapija dela tukaj v državni bolnišnici 2 dni
In dela v bolnišnici v Bangkoku 3 dni na teden
Bolnišnica v Bangkoku enaka obravnava, le cena in soba sta drugačni
In rekel mi je, da če obstaja možnost za tujce
Tisti, ki plačujejo 2000 na mesec, želijo zasebno sobo za dodatnih 2000 banja na noč
Potem pride dodaten denar v državne bolnišnice
Mislim, da zmaga zmaga
Hvaležnost za skrb za tega otroka. A prisiliti turiste, ki jih je levji delež že sklenjenih (potovalno) zavarovanje, da ob vstopu na Tajsko plačajo 2000 bahtov (slabih 60 evrov), se mi ne zdi win-win situacija. 3- do 4-članske družine bodo za počitnice doplačale okoli 180 do 240 evrov in to zagotovo ne bo pospešilo turizma na Tajsko. Po drugi strani pa bodo bolniki iz držav, kjer je oskrba nižja kot v tajski državni bolnišnici, verjetno nestrpno potovali na Tajsko, da bi prejeli brezplačno oskrbo za 2000 bahtov. Prisiliti turiste, da plačujejo za pomanjkanje tajskega zdravstvenega varstva, ne glede na to, kako socialna je ideja, ni rešitev. Srečno tvojemu 'binkiju', upajmo, da ozdravi od bolezni!
Ne razumem tvoje zgodbe.
Ali lahko dobite dostop do popolne oskrbe in zdravljenja v državni bolnišnici za naročnino 2.000 bahtov na mesec?
Še nikoli nisem slišal za to ...
Če grem v državno bolnišnico, bom vzel sobo za 2.000 bahtov, ne glede na to, ali imam zavarovanje ali ne.
Ne bom ležal na hodniku.
Kakšen je prispevek zasebne sobe k zgodbi, mi uide.
In zasebna soba prinaša tudi dodatne stroške za bolnišnico, ne le prihodke.
»Ali lahko dobite dostop do popolne oskrbe in zdravljenja v državni bolnišnici za naročnino 2.000 bahtov na mesec?
Še nikoli prej nisem slišal za to ..."
Tako je, ampak to je bila le ideja tistega zdravnika.
Še več, naivno domnevam, da ima zdravnik v mislih tujce, ki tu stalno prebivajo, in ne turiste, ki imajo, če so razumni, že urejeno turistično zavarovanje.
Morda ga lahko Aad bolje poimenuje.
Na Tajskem imam ženo in otroke, vsi so tajskega državljanstva. Moja žena ima tajsko zdravstveno zavarovanje, jaz pa nimam zdravstvenega zavarovanja za svoje otroke. Ali mi lahko kdo svetuje in ima kdo izkušnje z zdravstvenim zavarovanjem otrok na Tajskem?
CeesW
Vaša žena nedvomno ve, da lahko prijavi svoje otroke na tabien službo za 30. kartico v regionalni ali mestni državni bolnišnici in/ali kliniki za vogalom, ki lahko otroke pošlje v bolnišnico. Za tako izkaznico lahko zaprosi tudi sama
Torej, če prav razumem, bi moral vsak dopustnik plačati 58 € na osebo, da bi lahko »brezplačno« uporabljal državno bolnišnico. Če ste štiričlanska družina, je to že več kot 200 evrov. Kakšna grozna ideja. Z ženo potujeva po jugovzhodni Aziji za 40 dni, zadnjih pet dni na Tajskem, natančneje v Bangkoku. Ali lahko odštejem več kot 100 €? Jaz pa ne mislim tako. Zdaj sem zavarovan za to!
… če to storijo tudi druge države in boste kot turist obiskali 3 države, boste osvojili 3 nagrade!
Gospod BP, kot turist bi običajno imeli potovalno zavarovanje in potem ste izključeni, mislim
Enako velja za prosilce za vizum, ki imajo sklenjeno ustrezno zavarovanje
Gre za tiste, ki nočejo ali ne morejo
dragi Adam,
Ne zdi se mi tvoja ideja čudna.
Jaz imam nekoliko drugačno mnenje, vendar se strinjam s tvojo idejo.
Rad pa bi se omejil na dolgoročna bivanja, v tem primeru Nizozemcev, ki tukaj ostanejo za stalno kot poveličani turist in jaz sem eden izmed njih.
Turiste bi izpustil, ker se mi zdi preprosto.
Če turistom preprosto ni dovoljeno vstopiti na Tajsko brez veljavnega potovalnega zavarovanja ob prihodu na Tajsko, bi morali skleniti znano potovalno zavarovanje. Če ljudje česa takega še ne vedo, jim ne morem pomagati.
Ne vem, kako to preveriti.
Če ste kot nizozemski državljan preprosto živeli na Nizozemskem z eno samo ugodnostjo AOW, brez popusta, v višini 1215.81 €/mesec. potem je osebni prispevek Zvw 5.7% (do najvišjega dohodka 54.614 €) in to daje 69.30 € / mesec.
Poleg tega je še obvezno zdravstveno zavarovanje v višini recimo 120€/mesec.
Najvišja franšiza je približno 32 € / mesec.
Nato dosežete največ 219.30 €/mesec. in po stopnji 36 THB, kar je približno 7900 THB / mesec.
Na Nizozemskem ste nato zavarovani za vse do svoje smrti, tudi če ste že imeli zdravstveno anamnezo.
Recimo, da vi kot isti Nizozemec stalno živite na Tajskem.
Ste samski in ne morete skleniti zdravstvenega zavarovanja na Tajskem zaradi starosti ali sicer z omejitvami zaradi zdravstvene anamneze.
Vaša enotna ugodnost AOW brez popusta bo PO davku na izplačane plače na Nizozemskem (in z oprostitvijo osebnih prispevkov ZVW) po enaki stopnji 36 THB / 39.830 evrov / mesec. so.
In zdaj bom ugibal:
Recimo, da so zdravstveni stroški v državnih bolnišnicah na Tajskem 50 % nižji kot na Nizozemskem.
Potem bi morala premija (v primerjavi z Nizozemsko) THB preprosto znašati približno 3950 THB / mesec?
Niste več soočeni s starostjo in/ali zdravstveno anamnezo, kot se zdaj soočate z zavarovalnicami na Tajskem.
Zdaj se bodo našli ljudje, ki bodo rekli, da kot tujec plačajo več kot Tajec.
Potem bi bil moj odgovor:
Res je, vendar ne pozabite, da je na Tajskem še vedno VELIKO ceneje in da lahko prejmete tajsko zdravstveno oskrbo v državnih bolnišnicah, ki je znana kot odlična.
In ali je res tako narobe, če prispevate malo več za zdravstveno oskrbo na Tajskem (upajmo, da koristi vsakemu Tajcu), medtem ko na drugi strani plačate veliko manj davka na svoj nizozemski dohodek na Tajskem? Gre res samo za denar?
Poleg tega ste zavarovani brez omejitev glede starosti in/ali zdravstvene anamneze, za razliko od običajnih zavarovalnic.
Smešno visoke premije plenilskih zavarovalnic, žaljive zahteve in cene zasebnih bolnišnic niso v interesu Tajcev, temveč le ljudi, ki delajo za iste zavarovalnice/zasebne bolnišnice.
Kje se lahko zavarujete na Tajskem pri zavarovalnici za 4000 THB / mesec. brez starostnih omejitev / anamneze?
Tako sem našel znesek 2000 THB/mesec. prenizka in če stroški v državnih bolnišnicah ne bi bili 50 % nižji, ampak 35 %, bi bila to samo premija 5150 THB/mesec. so.
Jaz bi podpisal
In res je, kar pravi Aad. Če želite več luksuza, ga plačate.
Moral sem in hotel za svoj luksuznejši avto.
To je zadnjič, da želim odgovoriti na to
Naslednje: vi “dopustniki” se nimate kaj bati vseh vrst dejanj Tajcev glede vseh vrst zavarovanj, ki bi jih še lahko uvedli ali ne?
Ne razumem vsega tega razburjanja, kakšni fantje ste? ne bo konec sveta...
Kako dolgo že prihajaš na Tajsko in ne veš, kaj se dogaja?
Beda njihovega pomanjkanja (ki jo poznajo številni Tajci) so v mnogih primerih brezplačne storitve v bolnišnicah in bolnišnicah Burmancev in ljudi iz Kambodže.. kar je splošno znano med prebivalstvom in naleti na odpor, ki razumljivo ne odobrava to.
Moj prijatelj, ki je poročen z dekletom iz Kambodže ... vsako leto obišče bolnišnico v Bkk s celotno družino ... Tam se skrivajo pravi vzroki za pomanjkanje njihovih državnih bolnišnic,
Tukajšnja vlada igra za St Niklaasa ... in tam so storjene največje napake in rojevajo se številna pomanjkanja ... celoten tajski sistem je poln puščanja informacij in počutiti se krivega kot izseljenec ali tujec iz zahodnega sveta je več kot od mostu do mostu, daleč, vendar skušajo lastne neuspehe prenesti na druge.
Raje trdim, da če nas hočejo imeti za odgovorne za svojo nesposobnost, naj se najprej dobro pogledajo v lastno ogledalo in podrobneje analizirajo svoja pravila, preden vržejo svoj vir dohodka na smeti ... gre zdaj bo že eno leto. Že leta je slabše in pomislim, kako se je to lahko zgodilo?
ti?
Recimo samo to, da sem že leta poročena s Tajko, ki že leta živi na zahodu in ki ne priznava več lastne države z nepremišljenimi, neumnimi pravili, ki jim bodo dolgoročno škodila.
Moj končni zaključek kot globalnega Belgijca je "kruh pečejo po vsem svetu". sosednje države se že smejijo. in končno prekinitev je hiter orgazem, ki ga pozneje ne morete obnoviti.
Pa še nekaj... kar sem ravnokar zgoraj prebral... če nimaš denarja pa kar doma ostani, tako preprosto je, ampak računov ne smeš delati drugim.
Potovalno zavarovanje poleg vozovnice stane nekaj centov več, v čem je torej problem!?
Lep pozdrav. Adijo…..
Moja žena, ki dela v operacijski sobi v državni bolnišnici, mi je povedala naslednje:
Nekatere operacije zahtevajo dodatno plačilo. Mnogi, ki so prestali (manjše) operacije, odidejo brez doplačila. Večina jih je Tajcev.
Samo za to bolnišnico so neplačani računi v letu 2018 znašali 100.000.000 THB (sto milijonov) za celotno bolnišnico in ne le za operacijske sobe.
Vsekakor potekajo ukrepi za zmanjšanje tega, vendar očitno ni enostavno.
Gre za državno bolnišnico in ne za zasebni primer, ki ob prihodu najprej zahteva (preveč) denarja.
Če ste kot tujec dobro zavarovani, vam običajno ne bo treba skrbeti in vsaj kot turist dodatni stroški za potovalno zavarovanje ne bodo pomembni. To je le del počitnic.
Od službe za informatiko mesečno prejemam podatke o bolnišničnih operacijskih dvoranah, kot jih evidentira osebje, in jih analiziram. To delam kot »hobi«, ker očitno informacijska služba tega ne zmore. Za to nisem plačan. Vključeni niso nobeni finančni podatki.
Če samo pogledam rezultat tega, bi me na Nizozemskem takoj odpustili.
Kakšna neverjetna zmešnjava administracije. 90-urni delovni dnevi niso izjema in še veliko več je.
Marc ima glede tega prav. Če gre kaj narobe, seveda niste krivi vi? ampak od prekletega tujca. Oh, to vemo o Tajski, kajne?
Kar se mene tiče, to ne spremeni dejstva, da bi morali kot tujci kljub zmešnjavi, ki jo delajo tajski uradniki, ravnati prav in ne gledati na to, kaj drugi delajo oziroma bi morali narediti. Nima smisla in povzroči glavobol.
Malo sem jezen, ti praviš tole:
„Beda njihovega pomanjkanja (ki jo poznajo številni Tajci) so v mnogih primerih brezplačne storitve v bolnišnicah in bolnišnicah Burmancev in ljudi iz Kambodže ..., ki jih prebivalstvo na splošno pozna in naleti na odpor, ki razumljivo tega ne odobravam.'.
To ni res. Vsi ljudje iz sosednjih držav, kot so Mjanmar, Kambodža in Laos, z delovnim dovoljenjem so zavarovani, pri čemer delodajalec, zaposleni in vlada skupaj plačujejo premije.
In obstajajo tudi ilegalni migrantski delavci. Njim, tako kot drugim tujcem brez zavarovanja in denarja, v akutnih primerih vedno pomagajo ali bi jih raje pustili izkrvaveti? Poznam nekaj Nizozemcev, ki so bili zdravljeni brezplačno.
Lepo napisano Marc, tudi v svoji bližnji okolici vidim bolnišnice polne Burmancev z dojenčki, ki visijo v nekakšnih vrečah na sprednjem delu teles svojih mam.
Moja tajska žena je bila prejšnji teden v državni bolnišnici Lamphun, pred mojim obiskom pri ORL zdravniku se zdi, da pol Burme hodi tukaj okoli.
In kot ponavadi sem bil edini farang z bledim nosom.
Jan Beute.
A ne govorimo o birmancih, Jan Beute, ampak o pomanjkanju. Ali lahko ob pogledu na te Burmance ugotovite, da nimajo zavarovanja?
Kakšna razprava! Kako se lahko vprašate, ali bi morala vlada THB vsem, ki vstopijo v THB, zaračunati 2K ThB vstopnine in jim nato dati "pravico do zdravstvenega varstva"? Ponovno preberite njegovo izjavo o problemu. Sama ideja? Predpostavimo, da moj sosed (58 let, diabetik, zlomljena kolena, hudo debel in srčni bolnik) pride v TH z ženo (54 let, pljučna in revmatična bolnica). Na kontroli potnih listov plačajo 4K THB, potem pa so zdravstveno zavarovani? Navsezadnje to navaja dragi @Aad. Nesmisel.
Edina rešitev tega problema je oskrba le ob predložitvi zavarovalne police (ali plačilu v gotovini). Brezčuten? Ne, enako se dogaja v Avstraliji, ZDA in Kanadi! In ko enkrat to veš, ukrepaš v skladu s tem. Vendar?
TH bi bilo dobro, če bi strogo spremljal, da:
1- ob vlogi za vizum se poleg dokazila o zadostnih dohodkih predloži tudi dokazilo o zdravstvenem zavarovanju po celem svetu.
2- turisti (brez vizuma do 30 dni) na kontroli potnega lista pokažejo tudi svojo "kartico zdravstvenega zavarovanja".
3- Če ne, naj turisti kupijo zavarovanje TH na kraju samem proti plačilu visoke premije (na enak način, kot se prodajajo tudi vizumi ob prihodu. Daljša kot je vrsta, bolj moteča je situacija, bolje ljudje razmišljajo o naslednji obisk TH!)
V članku je bil podan predlog, da bi od tujcev zahtevali prispevek v višini 2.000 bahtov:
»Zakaj Tajska ne zahteva, da vsi, ki pridejo ali živijo v državi, prispevajo za državne bolnišnice? Od recimo 2.000 bahtov in potem je vsakdo upravičen do bolnišnične oskrbe?«
Očitno bi to morali kompenzirati s pravico do zdravstvene oskrbe oziroma poceni zdravstvenega zavarovanja za tujce.
Osebno se mi zdi, da je to prava ideja tega predloga in ne toliko bogastvo tajskih bolnišnic.
V zgodbi ni jasno, ali je to zdravstveno zavarovanje na obisk ali na časovno obdobje.
Pri tem tvegate, da je premija tako privlačna, da zvabite zelo bolne ljudi iz okoliških držav, da gredo v bolnišnico na Tajsko.
Ali bodo zaradi tega tajske bolnišnice boljše?
Če se od tujcev zahteva, da prispevajo za državne bolnišnice, to storite z dajatvijo na vizume, podaljšanjem bivanja in čim drugim, ne da bi vam dali pravico do bolnišnične oskrbe.
Štejte, da je to davek na zdravstveno varstvo na Tajskem.
Zakaj Tajska ne uvede enakih zahtev/pravil kot schengenske države za vse tujce, ki zaprosijo za vizum za schengensko območje? To je obvezno dokazljivo potovalno/zdravstveno zavarovanje s klavzulo o repatriaciji (sklenjeno kjer koli že). ni končano, potem se obrnite. Težava je rešena. Ima samo posledice za brezplačne mesečne vizume in ti popotniki s kratkoročnim bivanjem tega finančno ne bodo opazili veliko. Goljufije izključene.