Dobrodošli na Thailandblog.nl
Z 275.000 obiski na mesec je Thailandblog največja tajska skupnost na Nizozemskem in v Belgiji.
Prijavite se na naše brezplačne e-novice in bodite obveščeni!
Glasilo
Nastavitev jezika
Ocenite tajski baht
Sponzor
Zadnji komentarji
- Rudolf: Citat: Kakšni so trenutno predvideni stroški gradnje hiše na m². To je odvisno samo od tega, kakšne zahteve izpolnjujete
- Johnny B.G: V petdesetih, osemdesetih in devetdesetih letih prejšnjega stoletja je nizozemska redno pridelana hrana vsebovala tudi strup, kljub temu pa je na Nizozemskem in v TH 50 % starejših ljudi.
- Johnny B.G: Tolmač se opira na številne vire, a je seveda veliko več. V Isaanu od pred 50-60 leti r
- Rob: V povprečju ostanem na Tajskem 6 do 8 mesecev na leto in vsak dan uživam v tamkajšnji hrani. Ljudje mi ne bodo nikoli, nikoli, nikoli povedali
- Eric Kuypers: Robert, ali veš, kako velik je Isaan? Trikrat izgovorite NL, zato je smiselno, če dajete malo smeri kot profesionalec
- RonnyLatYa: Da, pravim, da je Kanchanaburi samo primer in da lahko to spremenite. To lahko storite tudi na sami spletni strani in si nato ogledate
- William-Korat: V sušnem obdobju je črta pod Bangkokom ter nižje in vzhodno od tam do tik nad narodnim parkom Khao Yai običajno
- Eric Kuypers: Če spremenite ukazno vrstico, na primer https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, boste dobili drugo mesto ali regijo. Ampak ti
- Cornelis: No, GeertP, nikakor nisem 'podpornik brstičnega ohrovta' ali odvisnik od rdeče znamke, vendar to ne pomeni, da mi ni všeč tajska kuhinja.
- Rudolf: Odvisno od tega, kaj iščete na Tajskem, ampak če sem iskren, po mojem mnenju nimate veliko izbire. Velika mesta razpadajo
- RonnyLatYa: Oglejte si tudi to. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Pomaknite se tudi malo navzdol in dali vam bodo tudi nekaj razlage
- Peter (urednik): Uživam tudi v tajski hrani in ja, cena je zelo privlačna. Vendar je dejstvo, da so tajski kmetje neverjetni
- jack: Najbolje je iti v obdobju od novembra do februarja. Nekdo z astmo nikakor ne bi smel priti sem od marca do maja
- GeertP GeertP: Dragi Ronald, popolnoma se strinjam s tvojo zgodbo, tudi jaz uživam v tajski kuhinji vsak dan in tudi po 45 letih Thaila
- Eric Kuypers: Wilma, slab zrak ni na celem Tajskem. Tajska je več kot 12x Nizozemska! To so velika mesta (promet) in nekatera
Sponzor
Spet Bangkok
Meni
evidence
Teme
- ozadje
- activiteiten
- Oglaševalec
- Dnevni red
- Davčno vprašanje
- Belgijsko vprašanje
- Znamenitosti
- Bizarno
- Budizem
- Ocene knjig
- Stolpec
- Korona kriza
- kultura
- Dnevnik
- dating
- Teden od
- Dosje
- Potapljati se
- Gospodarstvo
- Dan v življenju....
- otoki
- Hrana in pijača
- Prireditve in festivali
- Festival balonov
- Bo Sang Umbrella Festival
- Dirke bivolov
- Festival cvetja v Chiang Maiju
- Kitajsko novo leto
- Full Moon Party
- Božič
- Lotusov festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Festival Naga Fireball
- Silvestrovanje
- Phi ta khon
- Vegetarijanski festival v Phuketu
- Festival raket – Bun Bang Fai
- Songkran – tajsko novo leto
- Festival ognjemetov Pattaya
- Izseljenci in upokojenci
- AOW
- Avtomobilsko zavarovanje
- Bančništvo
- Davek na Nizozemskem
- Tajski davek
- Belgijsko veleposlaništvo
- belgijski davčni organi
- Dokaz življenja
- DigiD
- Izseliti se
- Za najem hiše
- Kupi hišo
- v spomin
- Izkaz poslovnega izida
- King je
- Življenjski stroški
- nizozemsko veleposlaništvo
- nizozemska vlada
- nizozemsko združenje
- Novice
- Umiranje
- Potni list
- Pokojnina
- Vozniško dovoljenje
- Distribucije
- Volitve
- Zavarovanje na splošno
- Visa
- Delo
- Bolnišnica
- Zdravstveno zavarovanje
- Flora in favna
- Fotografija tedna
- Pripomočki
- Denar in finance
- Zgodovina
- Zdravje
- Dobrodelne ustanove
- Hoteli
- Gledanje hiš
- Isaan
- Kan Peter
- Koh Mook
- Kralj Bhumibol
- Življenje na Tajskem
- Oddaja bralca
- Klic bralca
- Nasveti bralcem
- Vprašanje bralca
- Družba
- tržnica
- Zdravstveni turizem
- Milieu
- Nočno življenje
- Novice iz Nizozemske in Belgije
- Novice iz Tajske
- Podjetniki in podjetja
- Izobraževanje
- Raziskave
- Odkrijte Tajsko
- pregledi
- Izjemen
- Klici
- Poplave 2011
- Poplave 2012
- Poplave 2013
- Poplave 2014
- Hibernacija
- Politika
- Anketa
- Potovalne zgodbe
- Potovanja
- Odnosi
- nakupovanje
- družbeni mediji
- Spa & wellness
- Šport
- mesta
- Izjava tedna
- Plaža
- Taal
- Za prodajo
- Postopek TEV
- Tajska nasploh
- Tajska z otroki
- tajski nasveti
- Tajska masaža
- Turizem
- Izhod
- Valuta - tajski baht
- Od urednikov
- Lastnina
- Promet in transport
- Vizum za kratko bivanje
- Vizum za dolgo bivanje
- Vprašanje za vizum
- Letalske karte
- Vprašanje tedna
- Vreme in podnebje
Sponzor
Prevodi za omejitev odgovornosti
Thailandblog uporablja strojne prevode v več jezikih. Uporaba prevedenih informacij je na lastno odgovornost. Za napake v prevodih ne odgovarjamo.
Preberite naše celotno tukaj Omejitev odgovornosti.
Avtorske pravice
© Copyright Thailandblog 2024. Vse pravice pridržane. Če ni navedeno drugače, imajo vse pravice do informacij (besedilo, slika, zvok, video itd.), ki jih najdete na tem spletnem mestu, Thailandblog.nl in njegovi avtorji (blogerji).
Celoten ali delni prevzem, postavitev na druga spletna mesta, reprodukcija na kakršen koli drug način in/ali komercialna uporaba teh informacij ni dovoljena, razen če Thailandblog izda izrecno pisno dovoljenje.
Povezovanje in sklicevanje na strani na tem spletnem mestu je dovoljeno.
Domov » Vprašanje bralca » Vprašanje bralca: Zakaj zapreti vse zaradi 55 smrti?
Vprašanje bralca: Zakaj zapreti vse zaradi 55 smrti?
Spoštovani bralci,
Kaj dela Tajska? 55 smrti od 70 milijonov ljudi in zaprtje skoraj vsega. Ali ne bi bilo bolje, da bi vedno ostali zaprti, ker mislim, da z vsakim virusom umre 55 ljudi.
S spoštovanjem,
Henk
Enako vprašanje lahko postavite za katero koli drugo državo in prav tako dobite prepričljiv odgovor. Zakaj je sploh vse globalno zaklenjeno? Po vsem svetu je več kot 7.000 milijonov ljudi; nekaj več kot 4 milijone okužb in manj kot 0,3 milijona smrti.
Recimo zdaj Italijo: kako histerično se mediji niso odzvali na vsako okužbo in smrt več na dan. In zdaj poglejte Ver. Kraljevina: Število okužb in smrti preseglo Italijo, petelin pa ne peti več!!
Zakaj se navodilo/primer Kitajske/WHO v začetku marca tako suženjsko drži po vsem svetu?
Če bi vam dovolili delati na oddelku intenzivne nege v bolnišnici, mislim, da bi hitro razmišljali drugače. Načelo srajce in krila velja tudi za tako imenovano izbiro med preprečevanjem širjenja Covida in reševanjem gospodarstva ali pa, ali lahko preprosto potujem. Če bi bili stevardesa, bi na to gledali drugače. Poznam nekaj takih, ki niso željni.
Včeraj sem govoril z vpk, ki dela na intenzivni negi in tam je bilo 49 IC postelj s Corono
Trenutno je na severu Nizozemske še vedno zasedenih 18 postelj.
Zdaj prihaja drugi val.
Kar zadeva | Tajsko, ne verjamem, da ima Covid Center pravilne številke.
Da in kot sem pogosto opisal: 55 mrtvih, 10 milijonov brezposelnih in lačnih??
Brazilija 10000 mrtvih, tudi niso prave številke
Glede na število umrlih in glede na to, da to nekaj pove tudi o številu okužb, se mi zdijo dobre raziskave stikov dovolj za zajezitev morebitnega izbruha okužb. Na Nizozemskem vsak dan umre okoli 400 ljudi zaradi najrazličnejših bolezni, nesreč itd. Na Tajskem to ne bo veliko drugače, ampak približno 4-krat več. Ne poznam natančnih številk o umrljivosti na Tajskem. S 55 smrtnimi primeri zaradi covida 19 mislim, da ni bistvene presežne umrljivosti. Morda se vlada boji demonstracij ali drugih izrazov nezadovoljstva nad politiko te vlade. To lahko nadzorujejo s strogimi ukrepi, a morda je to preveč cinično.
Dragi Henk,
Prav zaradi vseh (hudih) ukrepov je število registriranih umrlih na srečo tako nizko in malo dodanih. Če Tajska tega ne bi storila, bi bile posledice po mojem mnenju neprecenljive. Tajski zdravstveni sistem tega nikoli ne bi zmogel.
Točno tako, Rene, tudi jaz tako mislim. Prav zaradi strogih ukrepov sta število umrlih in pritisk na zdravstvo ostala omejena. To velja za številne države, kot sta Južna Koreja in Tajvan.
Kitajski očitajo, da po nekaj smrtih ni sprejela zelo strogih ukrepov, da bi se virus razširil po vsem svetu.
ZDA so zelo pozno sprejele ukrepe, ki so se tudi zelo razlikovali po zveznih državah, in zdaj je tam že skoraj 80.000 smrti.
Ne morete reči: 'Do 100 ali 1000 smrti ne bomo sprejeli strogih ukrepov', ker bo takrat prepozno.
Po drugi strani pa sem podcenjeval gospodarske posledice, ki so povzročile tudi veliko gorja in smrti zaradi brezposelnosti in revščine.
Gre za diabolično dilemo, za katero ni 100% pravilne rešitve. Če se odločiš za ta ukrep, je za to bolje, za kaj drugega pa slabše. Samo stehtaj. Vesel sem, da nisem oblikovalec politike. Pravzaprav delajo vse narobe....
Tajsko zdravstveno varstvo ima en zelo pomemben dejavnik in to so tako imenovani อสม (zdravstveni prostovoljci). V vsaki vasi so ti prostovoljci, ki skrbijo za 1 gospodinjstev. Torej ima vas s 8 hišami 40 prostovoljcev. Tu so res v ospredju in skrbijo, da se ljudje v njihovi vasi držijo ukrepov (karantena, policijska ura, nošenje mask itd.). Edinstven na tem svetu.
O tem sem pisal leta 2013 (zdi se že dolgo nazaj), petervz, tukaj:
https://www.thailandblog.nl/gezondheid-2/volksgezondheid-thailand-succesverhaal/
Majhen citat:
Ti prostovoljci so hrbtenica enega najuspešnejših sistemov javnega zdravstva na svetu. Prispevali so na primer k občutnemu upadu nalezljivih bolezni, kot so HIV, malarija in denga.
WHO, 2012
Zdravstveni prostovoljci po vaseh
Naj na začetku povem nekaj o zdravstvenih prostovoljcih na vaseh, saj ti morda najbolj pomembno prispevajo k izboljšanju javnega zdravja, še posebej na podeželju, in so žal premalo poznani.
V angleščini se imenujejo 'Village Health Volunteers', v tajščini pa z okrajšavo อสม, 'oh sǒ mo'. Pred petdesetimi leti jih je ustanovil zdravnik Amorn Nondasuta (zdaj star 83 let), trenutno jih je 800.000 ali eno na dvajset gospodinjstev. Najdemo jih v vsaki vasi (žal mi ni uspelo izvedeti, ali delujejo tudi v mestih, morda je kakšen bralec, ki ve ali se lahko pozanima? Sumim, da ne).
Ti prostovoljci so poskrbeli, da je bila osnovna zdravstvena oskrba bolj pravično razdeljena. V državi, kjer moč izžareva bogastvo iz Bangkoka, je to eden redkih primerov razmeroma samozadostnega učinkovitega programa, ki temelji na skupnosti in jo vodi skupnost. Obsežne dejavnosti teh prostovoljcev jasno kažejo, da je mnogim mar in da so predani splošnemu in skupnemu interesu Tajske.
Nisem vedel, da to tukaj obstaja. Takšen sistem poznam iz Tanzanije. Torej ni tako edinstven, ampak uporaben
Politiko smo izvolili prav zato, da rešuje diabolične dileme. V večini držav se je zdaj zgodilo, da so ljudje preprosto upoštevali nasvete zdravnikov/virologov (ki, mimogrede, vsi ne mislijo enako), ne da bi zares razmislili o posledicah ukrepov.
Dobro krizno upravljanje pomeni tudi posvetovanje s strokovnjaki z drugih področij (gerontologija, izobraževanje, pravo, ekonomija, logistika, zunanja politika, človeško in skupinsko vedenje, (otroška) psihologija, informatika itd.) ter jasno komuniciranje odločitev in razmišljanj. (Samo primer. Vsak politik poziva k mednarodnemu, globalnemu pristopu k virusu. Zakaj potem čisto običajen denarni prepir z Italijo in Španijo, zakaj ne mednarodni sistem proizvodnje in distribucije potrebnega materiala (z nadzorom cen), zakaj ne scenarij zračnega prevoza pacientov v bolnišnice z zmogljivostjo tudi čez mejo, da se prepreči preobremenitev, zakaj ne bi napotili vojske za proizvodnjo in/ali distribucijo hrane, zakaj ne bi zaprli borz, zakaj ne bi mednarodno usklajevali za zdravilo in cepivo)
Jasno mi je, da je tega popolnoma primanjkovalo in to je tudi eden glavnih razlogov, zakaj ima toliko ljudi dovolj strogih ukrepov. In osnova za vse vrste teorij zarote, ker na veliko osnovnih vprašanj ni bilo odgovorov. Zdi se tudi, da je za politike škoda priznati, da marsičesa ne vemo.
Zdi se, da je pravočasno sprejemanje ukrepov zelo dobro delovalo. Poleg tega vrsta ukrepov. Npr. zgodnje omejevanje zračnega prometa in prepoved izjemno obremenjenih dogodkov sta se izkazala za učinkovita. Primer tega so številne evropske države: Nizozemska je konec marca dovolila lete v Milano, možen je bil tudi turizem v zimskošportna območja. V ZDA je bila prepoved letov uvedena že 1. februarja in zdaj vidite, da je število smrti na 1 milijon prebivalcev bistveno nižje kot v Belgiji, Veliki Britaniji, Italiji, Španiji, na Nizozemskem (top 5 v Evropi). Če upoštevate, da če iz številk vzamete New York (ki je največje žarišče v ZDA in kamor prihaja veliko tujcev), se številke ujemajo s tistimi v Nemčiji, ki je izvajala hitro in zelo restriktivno politiko.
Ne da bi 100 % verjel številkam Tajske, mislim, da je možnost okužbe z virusom tukaj majhna, še posebej zato, ker ljudje pogosto živijo zunaj. Največja nevarnost okužbe se kaže pri daljšem bivanju večjih skupin ljudi v zaprtih prostorih (2-3 ure). Pomislite na karneval, apres ski, slabo vreme,……..
Zelo dobro analizo je naredil Maurice de Hondt na svojem blogu. Članek je priporočljiv https://www.maurice.nl/2020/05/07/de-achterhaalde-mantras-van-onze-virologen-en-de-grote-gevolgen/
Dragi Rene, v tvojem odgovoru sta 2 skriti predpostavki, ki sta bili vsi vbiti v nas. Vprašanje je, ali bi prišlo do nesprejemljive umrljivosti, če ne bi bili sprejeti ukrepi. Velika razlika je med neukrepanjem in nadzorovanim delovanjem vlade. Glej Švedsko.
Ukrepi so Tajsko stali več sto milijard bahtov. To izgubo jemljemo kot normalno. Toda zakaj se ni odločilo, da se tu in tam postavi koronska klinika za deset milijard bahtov. Kitajska je na tem področju že prehitela Tajsko.
Velja pa tudi za Nizozemsko. Wobke Hoekstra še pred koncem leta napoveduje proračunski primanjkljaj v višini več kot 92 milijard evrov. Če bi zgradili kliniko na štirih koncih Nizozemske, vsaka s proračunom 3 milijone evrov, bi prihranili 80 milijard evrov.
Ali mislite, da bi zaradi gradnje teh klinik drugi ukrepi postali nepotrebni? Ne morem si predstavljati toliko, a zagotovo lahko utemeljiš, kajne?
Ne, seveda ne, a kot sem rekel, obstaja velika razlika med tem, da ne storimo nič in da delujemo nadzorovano. Zdaj se izvaja panika zaradi strahu pred italijansko situacijo. Ta argument se je spremenil v negotovo utemeljitev karantene, ko je Španija zaznala prekomerno smrtnost. Ni navedeno, da se enako dogaja v Združenem kraljestvu. Brexit?
Kje je bila Evropa, kjer se EK sploh ukvarja z dolžino in širino tlakovca, ki ga je treba položiti?
Delovali smo iz (ne)strahu in na podlagi upanja na bolje. Strah je slab svetovalec in upanje je slaba strategija. Konec februarja/začetek marca je bilo znanja na voljo več kot dovolj. Kitajska je že zgradila dodatne klinike, Tajvan ni bil zaklenjen, ampak sledljiv, Singapur je imel aplikacijo, Južna Koreja pa se je zavezala obsežnemu testiranju. Na polici Erasmusa je bilo celo napol preiskano cepivo SARS1. Leta 2013 (!!!) so že delali na tem. Samo poguglaj sam. Branje stvari. Na koncu si Rutte ni upal, kjer pa Švedska drži hrbet naravnost. Zaščita starejših z izolacijo in karanteno bolnih. Omogočanje zdravim in mladim, da nadaljujejo gospodarstvo. »Ljudje« si vsega tega niso upali propagirati, ker se ni smelo ustvarjati podobe, da bodo umirali predvsem starejši. A poglejte, kaj se zadnje tedne dogaja po bolnišnicah, domovih za ostarele, počivališčih itd. Samo leta 2020 bo naloženih do sto milijard evrov, kot da ne bi bilo nič? Škoda nas bo leta 2021 prizadela kot cunami. Ločevanje ranljivih je bilo realiziranih za več milijard evrov!
Dobro, da si omenil Singapur. Zakaj so ukrepi nujni, se zdaj lahko prepričate z drugim valom. Veseli me, da obstajajo ljudje, ki to razumejo in včasih celo čutijo v temi s tem novim virusom, ki dajejo nasvete na podlagi svojega strokovnega znanja, kot ljudje, ki trivializirajo virus in ga zavračajo kot gripo ali trivialno stvar.
EU pa na področju javnega zdravja nima kaj reči. To velja izključno za države članice. Zato lahko poziv k njej takoj blokira prosti pretok blaga in ljudi – stebra EU.
Prav toliko kot FIFA, torej olimpijski komite.
Dragi Johan, popolnoma se strinjam s tabo in sam ne bi mogel bolje povedati. Najslabše je, da se sploh ne razumemo, prav tako smo občutljivi na virus. Zdi se, da mnogi mislijo, da bi morali biti previdni, dokler se ne razvije cepivo ... Kot da je to mogoče narediti na zahtevo, če vanj vržete dovolj denarja, ne more. To cepivo morda nikoli ne bo prišlo, in ko bo, bo morda delovalo enako dobro (ali slabo) kot cepivo proti gripi.
Če bi bila Nizozemska edina država, ki bi to storila, bi Evropa razdelila naš denar med druge države.
Že zdaj lahko vidite, da bo proračunski primanjkljaj, kot je na primer v Italiji, kmalu prinesel milijardno podporo iz EU, za kar bomo morali plačati kot najboljši v razredu.
Glede Tajske, če tega ne bi vzeli resno in bi se Covid razširil izven turističnih območij, bi bilo trpljenje neprecenljivo s številnimi smrtnimi žrtvami.
Kakšen učinek bi lahko imeli vsi ti ukrepi v slumih v Bangkoku, kjer so hiše majhne in vsi živijo blizu skupaj?
Ena oseba z virusom bi morala okužiti celotno sosesko.
Nekaj je narobe s tem virusom.
O virusu je znanega precej, ne pa še vsega.
Ko pogledate številke po državah, so zelo velike in čudne razlike.
Nekateri možni vzroki so:
Razlike v načinu določanja števil.
Razlike v gostoti prebivalstva.
Nižja agresivnost virusa pri višji temperaturi.
Razlike v sprejetih ukrepih
Število okužb je skoraj povsod za red velikosti višje od števila odkritih okužb, vendar je ta red velikosti močno odvisen od števila testiranj in načina testiranja.
Itd.
Nb. Singapur pravzaprav nima drugega vala. Število okužb med lokalnim prebivalstvom ostaja zelo nizko.
Kasneje je virus udaril v četrtine pol milijona gostujočih delavcev, ki živijo v sobi z 10 do 20 ljudmi. Ker so manj stari, je število smrti ostalo zelo nizko.
covid19 najbolje uspeva med 1 in 14 stopinjami in vlažnostjo več kot 6gr na kilogram zraka.
nad 27 stopinj covid19 izgine.
Zaradi visokih temperatur na Tajskem in visoke vlažnosti je v Aziji COVID 19 skoraj nič.
Samo nekaj komentarjev:
1. od prve izmerjene kontaminacije na Tajskem 13. januarja do sredine marca niso sprejeli nobenih strogih ukrepov oziroma bi morali merjenje temperature še prihajajočih turistov do 13. marca imenovati hud ukrep;
2. zabeleženo število smrtnih žrtev, res. Izmeri se zelo malo, zato tisto, česar ne veš, ne boli. Če povprečja veljajo tudi za Tajsko, bi moralo biti okuženih približno 6 milijonov Tajcev, število umrlih pa približno 60.000. (= 1 %).
3. da zdravstveni sistem ni bil kos, je trditev, ki je ni mogoče utemeljiti. Sistem zdaj ni bil nikoli preobremenjen. Moj prijatelj v vodstvu zasebne bolnišnice v Bangkoku pravi, da je bila bolnišnica pripravljena, vendar nikoli ni videla niti enega bolnika s korona.
No, verjetno zato, ker se Tajska zaveda, da je umrlo 'samo' 55 ljudi, ker država ni bila pripravljena in ni bilo testnih kompletov ..., zaradi ohlapnega vedenja, kot je na Kitajskem ..., ker ni bilo veliko testiranja tistega dela prebivalstva, ki ima povečano tveganje…, s spreminjanjem vzroka smrti korona umrlih iz določenih razlogov in nenazadnje: ker res ni bilo več kot 55 smrti.
In, Henk, kako bi reagiral, če ne bi sprejeli nobenih karantenskih ukrepov in bi bila tvoja družina med naslednjimi žrtvami?
Dokler ni odobrenega cepiva in zanesljivega zdravljenja, podpiram karantenske ukrepe. Ta virus je drugačen od drugih in zahteva drugačen pristop; Mislim, da je prav.
Tako bodo mislili v Ameriki, Italiji, Franciji, Angliji itd. itd. »Ko bi le posredovali prej. Če bi vsaj imeli 55 smrti (ali manj) in bi lahko zdaj znova zagnali.”
Čeprav Tajska relativno malo testira. Zdaj so pri 3.264 testiranjih na milijon prebivalcev. In do nedavnega je bilo tega veliko manj. Številke je torej mogoče jemati tudi z rezervo. Testiranja v Bocvani naraščajo.
Čeprav verjamem, da imajo to pod kontrolo, ker nikjer ni slik bolnišnic, ki ne morejo prenesti pretoka bolnikov.
(vir za številke: coronavirus.thebaselab.com)
Mislim, da Tajska zdaj grize kroglo in nas sčasoma prehiti v Evropi.
So pri 3.264 testiranjih na milijon prebivalcev. To se mi ne zdi prav.
@Peter (prej Khun)
Že nekaj časa te poskušam dobiti, pa ne morem.
Ali me lahko kontaktirate? [e-pošta zaščitena].
Pozdravljeni Leo,
Vsaj 4-krat sem ti poslal e-pošto. Očitno ne pridejo. Poglejte v mapo z vsiljeno pošto. Ali pa vzemite gmail račun, deluje bolje kot hotmail.
Kakorkoli že:
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Vrstni red temelji na številu odkritih okužb po državah, na Tajskem jih je 3.009. Številke na tem spletnem mestu so zelo natančne in z viri.
To je globalistični udar ... nič več, nič manj. Oglejte si YouTube dokumentarne filme dr. Roba Elensa, dr. Wittkowskega, dr. Judy Mikovits, dr. Rashida Buttarja in slišali boste resnico o globalističnih agendah.
Verjamete v teorijo zarote? Ali je morda tudi zemlja ravna, ali ni satelitov in ali je zemljo že uničil tisti planet na drugi strani sonca? In pristanki na luni se nikoli niso zgodili?
»Resnico« o globalističnih agendah širi kopica idiotov, ki prihajajo z argumenti, ki so običajno protislovni na vseh frontah in zmanipulirani tako, da se jih oprimejo lahkoverneži.
Seveda pa je za vse kriv Bill Gates, ki bo ves svet cepil z zdravilom, ki nas bo naredilo prostovoljne sužnje.
Po svetu je nastala množična histerija, kar zagotovo pomeni, da imamo gospodarstvo, ki bo naredilo več žrtev kot sam covid. Postopoma tako že razmišljajo politiki in gospodarstveniki, levi in desni, ki se prebujajo. Med karanteno so običajno izolirani bolni ljudje in ne zdravi, lahko bi ohranili gospodarstvo, ali ni več normalno, da narava opravlja svoje delo? Na Tajskem bodo številke daleč od pravilnih, tako ohranjate prebivalstvo srečno Večina Tajcev si testa ne more privoščiti.
Mimogrede, na Tajskem je večja verjetnost, da umreš v prometu kot zaradi covida.
Žalostno je videti, da se toliko ljudi vsak dan usede k obroku, zažene gospodarstvo in odpre meje, da lahko turizem in gospodarstvo spet zaživita, zdaj bodo Kitajce sprejeli z odprtimi rokami.
Majhna težava: po nekaj dneh trošenja virusov naokoli veš samo, da je nekdo okužen, razen če vsak teden testiraš celotno populacijo. Enako velja za "zapiranje" vseh rizičnih skupin = starejši + tisti z osnovnimi zdravstvenimi težavami.
65+ na Nizozemskem z 0,3 milijona leta 1900 na 3,2 milijona leta 2018 = 18 %. To je prebivalstvo Utrechta in Gelderlanda skupaj.
Za Tajsko glej https://www.un.org/en/development/desa/population/events/pdf/expert/29/session3/EGM_25Feb2019_S3_VipanPrachuabmoh.pdf
In pustiti, da "mladi" spet nenadzorovano vodijo gospodarstvo, pomeni, da se bo veliko okužilo = velika nevarnost za "zaklenjene", kjer se tudi ne ve, koliko teh mladih bo POTEM umrlo.
In tista draga oskrba starejših: znatno se zredči, posledično nižje premije zdravstvenega zavarovanja, poskrbi za hitro reševanje državne pokojnine in pokojninske vrzeli, zagotovi pretok v domovih za starejše (kjer lahko 2. ali 3. korona val ponudi še več rešitev, že veliko "postelj" praznih), sprosti geriatrične medicinske sestre, ki bodo skrbele za mlade, pospeši zbiranje dediščine, sprosti veliko domov in prihrani veliko obiskov teh vsevednih starih ljudi za zaposlene, zaposlene , zaposleni mladi ljudje. Ne moremo biti bolj cinični ... (velik del velja tudi za Tajsko)
Očitno se ne zavedate, tako kot tajska vlada, da kitajski turisti malo prispevajo h gospodarstvu, potovanja rezervirajo in plačajo na Kitajskem, potujejo kitajska avtobusna podjetja, bivajo v hotelih v kitajski lasti, kjer bivajo na osnova vsega v.
Tajska vlada se ni nič naučila iz ruskega debakla, polovica stanovanj v Pattayi je praznih in/ali naprodaj. Toda po mnenju vlade gre vse dobro 🙂 Tajska kmečka banka (tajske vlade) je skoraj v stečaju. Thai Airways je jama brez dna, zahvaljujoč vladi. Iz vseh obljubljenih naložb ni nič zaradi pomanjkanja denarja. Zato samo rečemo, da je na Tajskem samo 55 smrti, oprostite, vendar je čas, ko sem še verjel v pravljice, minil odšel.
Dragi Herman,
Večina ostalih tujih turistov na Tajsko ne leti s Thai Airways, ampak z drugimi letalskimi prevozniki (Eva Air, KLM itd.). Ta denar torej večinoma ne konča na Tajskem, pri nizozemskem organizatorju potovanj pa so na voljo tudi paketi počitnic Tajska.
Kitajci svoj denar večinoma porabijo za zabavo (Grand Palace: 500 bahtov na osebo) in drobnarije. Tudi če bi ti Kitajci na Tajskem porabili samo 1000 bahtov, bi bilo to 10 milijonov krat 1000 bahtov. To je veliko več kot vseh drugih turistov skupaj, da ne omenjam, da je večina hotelov v tuji lasti.
Thai Airways je v težavah zaradi slabega vodenja in ni vsega povzročila vlada.
Koliko bolje vemo! Ampak vsi ti vsevedoki niso odgovorni! Torej zelo udoben položaj za sodelovanje v tej razpravi, ki ne vodi v nič.
Poglejmo, kako se bomo skozi naš politični sistem rešili iz te katastrofe.
Ker gre za globalno katastrofo, tega ni mogoče zanikati.
Februarja sem bil še na Tajskem. Potem so vsi mislili, da bodo umrli, turizem je bil takrat že na poti. Napovedal sem že, da se na Tajskem ne bo zgodilo nič (ne epidemije) zaradi klime, nobenih dogodkov v zaprtih prostorih in med drugim brez rokovanja ali poljubljanja ob pozdravih. Tako so zdaj po nepotrebnem izgubili veliko milijard in uničeno gospodarstvo. Lepo in pametno od prestrašenih politikov/generalov.
Emily,
Tudi če ne bi imeli prepovedi za turiste iz Evrope itd., turisti ne bi prišli (zaradi lockdowna v lastni državi). Enako velja za izvoz: ta je že zaostajal in ga korona ukrepi na področju prometa niso izboljšali.
Kap brigada morda ne sprejema vedno odločitev v interesu države in ljudi, lahko pa tudi proti koroni naredi malo.
Pri vsem zgoraj navedenem manjka en dejavnik: koliko smrti bi bilo, če NE bi bili sprejeti vsi ti varnostni ukrepi.
Če bi se ta virus lahko neovirano širil več let... in bi števec na koncu štel na 100.000 ali več, ker TAKOJ bodo vsi ukrepi prepozni.
S časopisom leta 2030 v roki vsi vedo, kaj bi morali storiti bolje ZDAJ, toda ... z današnjim časopisom v roki ...
Leta 2009 je takratna vlada NLe kupila 34 milijonov ampul proti mehiški gripi, a .. "to se ni zgodilo". Saj že razumete: kmalu zatem je ves Klompenland vedel veliko bolje: kako so lahko ti idioti iz Haaga kupili toliko odvečne krame.
Začetek leta 2020: NL (in številne druge države) so se velikodušno odzvale kitajskemu pozivu k dobavi pomoči v upanju, da bo Covid-19 ostal omejen na Kitajsko, tako kot SARS ... Škoda ... Kitajci doma v zaprtju, njihove maske itd stroji tiho, evropska proizvodnja je zaradi varčevanja tako rekoč nična, zaloge na Kitajskem pa so kot »vojaki v izgubljeni bitki«. In NL spet v načinu Mascot rolling papers: bolje veš, zmoreš bolje, delaj bolje.
Da bo jasno, nazadnje smo se morali boriti proti biološki biološki divjini v letih 1918-1922. Po vsem svetu približno 50-100 milijonov smrti od 2 milijard prebivalstva. Za tisto, kar stoji na strani NL, približno 48.000 mrtvih v 6,75 milijona prebivalcev, toda Nizozemske Indije 1-1.5 milijona v 41,7 milijona prebivalcev, ob popisu leta 1930. Z drugimi besedami, za NL-zdaj, pri 17 milijonov: 125.000 mrtvih. Bi radi bili predsednik vlade NL, da bi to počeli v predstavniškem domu oz. potem razloži o Nieuwsuur itd.? Ditto Prayut s popolnoma napačnimi 0.1-1 milijoni smrti na 65 milijonih Tajcev?
Tajska in preostala JV Azija (Singapur s 5,85 milijona prebivalcev, samo 18 smrti) ima veliko srečo: BODISI šibka veja virusa ALI .. kombinacija visoke vlažnosti in temperature in zato malo posledic. Kdo ve, bodo pokazale prihajajoče posledice v Afriki in Latinski Ameriki.
Seštevek tega, kar bi se zgodilo, če ne bi bili sprejeti nobeni ukrepi, je zelo preprost.
Študija Angleža Neila Fergusona in drugih z dne 16. marca je dolga 18 strani in vredna branja za tiste, ki jih res zanima. Na njej temelji angleška politika, ki se je začela prepozno.
Napovedali so 0,5 milijona smrti v Veliki Britaniji in 2,2 milijona smrti v ZDA brez ukrepov. To, prevedeno na svetovno prebivalstvo, pomeni velikostni red 70 milijonov smrti.
Zelo na kratko gre takole. Število okužb okoli 3, dokler bo ostalo precej nad 1, bo število okuženih kar hitro raslo. Rast se bo ustavila, ko okoli 70 % ljudi ne bo več okuženih, torej okoli 5 milijard. Stopnja umrljivosti je zdaj ocenjena na 1.4 %, torej 70 milijonov in nepredstavljiv kaos po vsem svetu, tako čustveni kot ekonomski.
In ali jih je 30 ali 100 milijonov, ni tako pomembno za zaključek, ki se glasi:
Ukrepi so neizogibni.
Na kakšen način, v kakšnem obsegu, trajanje, lahko razmišljajo strokovnjaki in vlade. Če berete časopise, kot sta Volkskrant in NRC, lahko dobite vtis o zapletenosti odločitev, ki jih je treba sprejeti.
Nekatera mnenja, ki sem jih prebral, se mi zdijo nekoliko kratkovidna.
Tvoja zgodba nima smisla. Ta človek je velikokrat zgrešil cilj (Paul Weston - Legacy of Doom Neila Fergusona).Tudi z vašim sklicevanjem na to poročilo vam lahko povem, da ga je človek sam hitro zastarel. Po 1 ali 2 tednih bi bilo samo 20000 6000 smrti in malo kasneje je to številko prilagodil na približno XNUMX XNUMX. Škoda je bila takrat že narejena, ker je vlada uvedla blokado prvega poročila.
Sklep: Nihče ne ve, kaj bi se ali ne bi zgodilo, če ne bi ukrepali. Vse, kar sumimo, da se lahko zgodi, je sreča.
Prav imate, koliko ljudi vsako leto umre v prometu samo na Tajskem, zaradi malarije/denga, kačjih ugrizov itd. itd. ni pomembno, samo ena beseda zveni CORONA.
In to ni samo na Tajskem, zato se mi ne zdi presenetljivo, da veliko ljudi zdaj misli, da gre za več kot tako imenovano KORONO.
Zagotovo se bo zgodilo, da tajsko gospodarstvo v prihodnjem obdobju ne bo ostalo nedotaknjeno.
Še vedno slišim ljudi, ki pravijo, da je turistična industrija le majhen del virov dohodka Tajske.
No, počasi jokajo za evri, rublji, dolarji itd. itd. tistih strašnih farangov, ki jih mnogi Tajci pravzaprav raje nimajo.
O ja, od tistih drugih trdnjav tajskega gospodarstva, avtomobilske industrije, na primer, zdaj, ko jih ni veliko, ni veliko o tem, kdo bo kupil nov avto.
Pa tudi Tajska je imela malo nafte, na srečo, no, liter ni več vreden nič.
Mislim, da se Tajska vrača 18 let nazaj in ne bo samo Tajska.
Dragi Henk, število smrti je pravzaprav tako pomembno. Pomembno je, da kontaminacija ostane omejena. Rad bi ti dal tudi en nasvet, pazi, da ga ne boš razumel. Če pa ste ga dobili, prosim poročajte, kako je bilo, ko ste ga imeli.
Kot je bilo pogosto rečeno: velika večina jo dobi in ne opazi ničesar ali zelo malo in jih to sploh ne moti. Točka. In o tej točki govori tudi ta tema, in sicer za tistih nekaj ljudi, ki so bolni in peščica okužb na dan na Tajskem, z 10 milijoni brezposelnih uniči celotno gospodarstvo. In to niso brezposelni, ki jih razvajamo na Nizozemskem, ampak ljudje brez denarja in dohodkov. Preberite v novicah, da je v Italiji (na revnem jugu) že 700.000 ljudi lačnih zaradi Covid bede. V NRC sem prebral tudi, da se bo 130.000 dodatnih ljudi soočilo z lakoto zaradi Covida. Želel bi tudi poročilo o milijonih ljudi, ki ne dobijo dovolj hrane in zato vsak dan nimajo energije, so šibki in prezgodaj umrejo (pogosto so to otroci). In za vašo informacijo (iz ZN): pred dobo Covida je 24.000 ljudi umrlo zaradi lakote na dan in to bi lahko rešili z dodatnim prispevkom v višini 11 milijard na leto. Primerjajte to z milijardami, ki jih zdaj ni več.
Veliko ljudi se obnaša, kot da je celotna korona zgodba nekakšna mednarodna VAJA “Varstvo prebivalstva”. "Odstranite kavarne iz zgodbe o tveganju, sicer bomo bankrotirali." “Ali se ne da odpreti 10 dni prej, ko zunaj sedi 150 ljudi na razdalji točno 2 cm (?)? Naši nogometaši izgubljajo mednarodno veljavo in stanejo v povprečju 0,5 milijona € plače na leto, zato nas prosim nadomestite - iz davčne ložnice! Tako kot gledališča in številne druge oblike sprostitve. Ditto Breda: 545 gostinskih obratov v mestu s 185.000 prebivalci. Enako v okoliških vaseh.
Kako ste mislili, da bi se morala ta "korona" sredstva vrniti? Z denarnih dreves na Wobkejevem vrtu ali padanje s stropa v "Stolpu Rutte"? Ne, preprosto: preko davkov, od vas in predvsem MENE.
Z drugimi besedami: prepričajte me, da mora VAŠ finančni problem rešiti MOJ (dodatni) davčni denar!
Mislim, da so zelo naivni tisti, ki verjamejo, da je le 50 umrlih zaradi covida, jaz temu ne verjamem in tudi zato vlada ostro ukrepa.
Tu je kar mrgolelo kitajskih turistov. Še vedno je razlika med registriranimi covidnimi žrtvami in dejanskim številom umrlih. V Belgiji že štejejo nekoga, za katerega sumijo, da je žrtev covida. V drugi državi so lahko dovoljeni le tisti, ki so opravili test, po možnosti pa se testiranju ali registraciji dta izogibajo, kolikor je mogoče, da bi naredili dober vtis.
Podnebje ni nič drugačno v filipinski Indoneziji Maleziji in številke so precej višje.
Zahvaljujoč dobremu pristopu ... žal, vendar ne vidim, da bi večina Tajcev držala distanco, supermarketi hodijo/stojijo drug poleg drugega in vsak dan zberejo na stotine ljudi za razdeljevanje hrane in vsi stojijo proti vsakemu drugo.
Z vsem razumevanjem za bolnišnice, nihče si ne želi neobvladljivih razmer, a dejstvo ostaja, da bo kljub zamudi narava letos pustila nekaj več starejših in slabotnih ljudi, navsezadnje prebivalstvo prehitro pozdravi (skoraj vsako sekundo dodatno osebo). .
Za to vse nehati in po mojem pretiravati... Tudi jaz bolj podpiram švedski model, le tako naprej, ne delajte druge katastrofe, vsi malo bolj previdni, razkužite roke, držite distanco in nosite ustno masko. kamor je treba in prihajamo že dolgo.konec.
Mislim, da je Belgija in delna hči z resnico kot NL.
Ne, »v Belgiji že štejejo nekoga, za katerega sumijo, da je žrtev covida«, vendar je res verjetnost, ki meji na gotovost.
Belgija z 11,2 milijona prebivalcev: 8656 smrti, od tega 4114 potrjenih v bolnišnicah in 4450 v domovih za ostarele ter 92 drugje. Posebej omenjeno v vsaki informativni oddaji Glej https://www.demorgen.be/voor-u-uitgelegd/coronavirus-in-cijfers-en-kaarten-het-aantal-besmettingen-doden-en-genezen-patienten~b5875c3f/
Če pogledamo NL s 17,2 milijona prebivalcev: 5440 uradno. Če pogledamo spodnji seznam: imamo tudi presežek umrljivosti v teh 6 tednih = 5900 ljudi, starih 80+, in 2450 ljudi, starih 65-80 let. Cinično: predstavljajte si, kaj to pomeni v smislu zdravstvenih premij, AOW + izplačila pokojnin ...
80 let ali več 2019: 84.988
2020 teden 12* 2.083
2020 teden 13* 2.551
2020 teden 14* 3.080
2020 teden 15* 3.058
2020 teden 16* 2.638
2020 teden 17* 2.284
= 15.694 v 6 tednih ali 85.000/52 * 6 = teoretično 9807 / 6 tednov = 5887 več kot 3 leta prej.
65 do 80 let 2019: 45.916
2020 teden 12* 1.077
2020 teden 13* 1.397
2020 teden 14* 1.501
2020 teden 15* 1.430
2020 teden 16* 1.217
2020 teden 17* 1.136
= 7758 v 6 tednih ali 46000/52 * 6 = teoretično 5308 / 6 tednov = 2450 več kot 3 leta prej.
Poglej https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/70895ned
»skoraj gotovo verjetnost« je še vedno sum in slednje je tudi izraz, ki ga vedno uporablja virolog Steven Van Gucht iz Nacionalnega kriznega centra.
Singapur s svojimi 5,85 milijona prebivalci poroča o 18 (OSEMNAJST) smrtih zaradi korone. V tej nedemokratični mestni državi lahko domnevamo eno točko: zdravstvena oskrba je odlična.
Razložil sem situacijo v Singapurju, okuženi so gostujoči delavci in so mlajši od 60 let. To je razlaga. Tudi Singapur nima nobene čudežne bolnišnice.
Mislim, da so zelo naivni tisti, ki verjamejo, da je le 50 umrlih zaradi covida, jaz temu ne verjamem in tudi zato vlada ostro ukrepa.
Tu je kar mrgolelo kitajskih turistov. Še vedno je razlika med registriranimi covidnimi žrtvami in dejanskim številom umrlih. V Belgiji že štejejo nekoga, za katerega sumijo, da je žrtev covida. V drugi državi so lahko dovoljeni samo tisti, ki so opravili test, testiranju ali registraciji pa se je mogoče čim bolj izogniti, da bi naredili dober vtis.
Podnebje ni nič drugačno na Filipinih, v Indoneziji, Maleziji in tudi številke so tam precej višje.
»Zahvaljujoč dobremu pristopu ...« oprostite, vendar ne vidim, da bi večina Tajcev držala distanco, supermarketi hodijo/stojijo drug poleg drugega in vsak dan zberejo 100 ljudi za razdeljevanje hrane in vsi stojijo proti vsakemu drugo.
Z vsem razumevanjem za bolnišnice, nihče si ne želi neobvladljivih razmer, vendar je in ostaja dejstvo, da bo kljub zamudi narava letos pustila nekaj več starejših in slabotnih ljudi, navsezadnje prebivalstvo prehitro pozdravi (skoraj vsako sekundo dodatna oseba).
Nehati vse zaradi tega in pretiravati po mojem...Tudi jaz bolj podpiram švedski model, le tako naprej, ne delajte druge katastrofe, vsi malo bolj previdni, razkužite si roke, držite razdaljo in nosite obrazno masko. kamor je treba in prihajamo že dolgo.konec.
Na splošno se strinjam s tvojim argumentom. Zdaj se dogaja, da so bili po vsem svetu sprejeti ukrepi, ki temeljijo na nezanesljivih številkah in predpostavkah. Tudi številke smrti niso točne. Lani sem povsem nepričakovano izgubil svojo edino sestro. V državi, kot je Nizozemska, bi pričakovali, da je mogoče ugotoviti vzrok smrti, a nič. Kljub večkratnemu vztrajanju svojcev šest mesecev pozneje ni bilo nobene verjetne razlage. In zdaj naj bi bile vse smrti posledica prej neznane bolezni? Tako da osebno ne verjamem. In zdaj slišite, da veliko ljudi omalovažuje gripo. gripa? Iz lastnih izkušenj lahko rečem, da gre za skoraj vsakoletni boj proti virusu gripe. In nekega dne bo virus dobil bitko ali pa bom odšel zaradi česa drugega. Naj bo, to je del življenja. Prav tako ni vzročne povezave med ukrepi in zmanjšanjem posledic virusa. Tega preprosto ni mogoče dokazati. In dejansko mislim, da če upoštevaš normalno previdnost, ki so me učili od doma, kihanje v robček, umivanje rok, ostal doma, če si bolan, je to dovolj. Tako kot pri podnebju človeštvo misli, da lahko vpliva na naravni proces, a nanj nikoli ne bo moglo vplivati. Virusi bodo še naprej prihajali in odhajali in Zemlja se bo še naprej razvijala. Je še mlad planet, pravzaprav v puberteti. Še vedno mora dobiti svojo končno obliko, kar vključuje podnebne spremembe in naravne nesreče. Morda čez nekaj stoletij, ko bo izumov več in bo človek sam sebe bolje poznal. In predvsem bo poznal svoje mesto v stvarstvu. In kljub vsemu temu redkokdo umre prezgodaj ali prepozno. In ni naključje, da se jih rodi preveč. Zemlja spremlja ta proces. Poglejte, kaj se zgodi po vojni. Potem se bo rodilo več moških (na primer baby boom). Mislim, da je najslabše to, da morajo navadni delovni ljudje (ne kapitalistični vlagatelji, ampak ljudje, ki pogosto poskušajo prodati lastne sveže izdelke), ki so od vsakdanjega dela odvisni od svojega vsakdanjega kruha, zdaj mirno sedeti po vsem svetu. Poleg tega je na Tajskem veliko teh ljudi odvisnih od turizma, katerega vrata naj se (žal) ne bodo več odprla na široko. Upati je, da bodo politiki nekega dne spet stopili na tla in naredili, kar morajo. Zagotavljanje človeku dostojnega obstoja z delom. In da bi morali mediji prenehati s tem nesorazmernim senzacionalističnim poročanjem samo o eni temi. In kar je najpomembnejše, da prebrodimo tak pomp, je zaupanje, da se življenje ne konča s fizično smrtjo. Ni brez razloga, da ljudje pravijo, da je odnehal duh. In tako tudi je.
Predvčerajšnjim je v Lopburiju umrl bratranec moje žene. Imela je zelo hude težave s pljuči in dihali. Ni bila pregledana za covid-19 kot večina tajskih pacientov in je verjetno ena od mnogih, ki dnevno umirajo zaradi tega in ki niso vključeni v številke umrljivosti zaradi covida. Kdo je še danes tako idiotski/naiven, da jemlje nekaj resnega od tajske vlade.
Torej, če ne testirate, nimate uradnih smrti. Mislim, da manjkata več kot 2 ničli od dejanskega števila covid smrti na Tajskem.
Popolnoma se strinjam, Hank
To so blagi simptomi hidrofobije. Otrok lahko izračuna (ne glede na to, ali je bila matematika izbirni predmet), da bo vseh 70 milijonov Tajcev umrlo v 100 letih.
to je 700.000 na leto ... Več kot 1900 na dan. Ne glede na vzrok.
Morda preberete, kaj pravi virolog Peter Piot:
Včeraj sem prebral znanstveno študijo, ki je pokazala, da imate 30-odstotno možnost smrti, če končate v britanski bolnišnici s COVID-19. To je približno enaka splošna stopnja smrtnosti kot za ebolo leta 2014 v Zahodni Afriki.
Zahodna Afrika je tudi na ekvatorju in tam je zelo vroče!
https://www.sciencemag.org/news/2020/05/finally-virus-got-me-scientist-who-fought-ebola-and-hiv-reflects-facing-death-covid-19#
Medicinski terorizem je način voditeljev, da pokažejo svojo moč.
Pred približno petimi leti je bila s prašičjo gripo tudi pandemija …
Več ljudi umre zaradi strahu kot zaradi bolezni same. Ampak ja, vsi ti ukrepi prinašajo denar in se da pokazati, kdo je "gazda".
Vendar pa je v tem življenju samo ena gotovost: vsi morajo umreti in možnost smrti se s starostjo povečuje. Številni dejavniki tveganja lahko pospešijo datum (kajenje, odvisnosti, holesterol ...)
A NIHČE NE MORE PREVARITI SMRTI...
Nobenega dvoma ni, da nekateri dejavniki spodbujajo epidemije, kot sta podnebje in prenaseljenost.
Preveč nas je in potem bo narava vse popravila, a vsak pozablja na svojo zgodovino: milijoni so umrli zaradi črnih koz, španske gripe, kuge, kolere….
Zdaj v Afriki zaradi malarije umre skoraj pol milijona OTROK!! Nikomur ni mar za to…
Ja, farmacevtska industrija nas ima vse v svoji moči .. Strah (beri strah pred okužbo) neusmiljeno ubija ... Borza je tista, ki določa, kako se ljudje odzivajo ... Bo Evropa še naprej obstajala? Bomo videli….
Čudovito je brati, koliko virologov je, ki vedo bolje. Gospodarske izgube Tajci seveda sprejemajo z velikim veseljem in se zadovoljijo z virusom, ki ni nič kot razlog. Zaprite vso državo za tistih nekaj mrtvih. V redu, na Švedskem jih je zdaj več kot 3.000, brez prevelikih omejitev, vendar se temu ne posvečamo zaradi udobja. Ljubiteljskim virologom je za to vseeno. Kdaj bo prišel trenutek, ko bodo vsi amaterji takšne odločitve prepustili tistim, ki jih res razumejo, v tem primeru pravim virologom. Svet ni v paniki, ker je to virus, ki ni nič. Brez drastičnih ukrepov bo smrtnost velika. Dobro je, da so na Tajskem sprejeli drastične ukrepe, tako da je število smrtnih žrtev ostalo omejeno.
Henk Hollander, zakaj kažete s prstom na tiste, ki menijo, da so sprejeti ukrepi nepotrebni. Ali ste sami tako odličen virolog, da lahko dokažete, da bo neukrepanje povzročilo visoko smrtnost. Zame je to navadna gripa, ki so jo ukrepi močno razpihnili in bo povzročila veliko revščine in nelagodja. Ali pa zdaj, ko so ukrepi sprejeti, ni več smrti? Ja, prav tako. Vsi vedo, da mora umreti.
Naj navedem primer.
Recimo, da pride do velike gospodarske krize, ki se preko Kitajske razširi po vsem svetu. Da bi preprečili še hujše in zlom celotnega sistema, večina držav prepoveduje izplačilo plač in drugih prejemkov (kot so pokojnine); drugače bo propadlo še več podjetij in ustanov. Podjetja, kjer zaposleni želijo delati brez plačila, ostajajo odprta. Ostali zapirajo vrata. Prebivalce pozivajo k množični selitvi na podeželje in k družini in prijateljem, ki lahko v največji možni meri poskrbijo za lastno preskrbo s hrano. Obstaja grožnja pomanjkanja hrane (da alkohola niti ne omenjamo), pa tudi dostopnosti, saj se številne tržnice in supermarketi zapirajo. Zdravniki kričijo krvavi umor, ker je del prebivalstva (najprej šibki) v nevarnosti, da umre zaradi podhranjenosti. Ekonomistom, edinim svetovalcem vlade, je vseeno. Menijo, da če gre gospodarstvo k vragu, ne bo več nikogar za jesti. Brez dohodka je hud ukrep, a se mu ne da ubežati. In lahko traja nekaj časa, saj lahko prvi zlahka sledi druga gospodarska kriza, če obstajajo ljudje, ki še vedno dobijo denar.
Bi vzeli to?