Prenesite denar z Wise, kaj delam narobe?

Po oddanem sporočilu
Objavljeno v Vprašanje bralca
Tags:
25 december 2021

Spoštovani bralci,

Vsak mesec nakažem denar z Wise, toda tokrat je šlo narobe. Kar naprej sem prejemal sporočilo: vnesite kreditno ali debetno kartico. Tega pa nimam. Medtem ko je bil drugič denar takoj na računu tukaj na Tajskem. Vprašanje je torej, kaj delam narobe?

S spoštovanjem,

Wayan

Uredniki: Imate vprašanje za bralce Thailandblog? Uporabi obrnite.

5 reacties op “Geld overmaken met Wise, wat doe ik verkeerd?”

  1. Erik pravi gor

    Wayan, laatst las ik ergens een vraag hierover.

    Staat er mogelijk een vinkje verkeerd?

  2. Pljučni dodatek pravi gor

    Waarom geen contact opnemen met Wise zelf? Er is op de website een HELPCENTER waar je terecht kan met uw vraag. Je krijgt, buiten het weekend, zelfs heel snel antwoord.
    Hoe kan iemand u nu antwoorden op wat je fout doet als niemand ziet wat je precies doet????

  3. Želi pravi gor

    Ik maak over van ING via Wise naar BKK bank. Neem aan dat jij ook vanaf een Nederlandse bank overmaakt. Paar dagen terug nog gedaan, wordt niet naar credit of debet gevraagd.

  4. Eddie Vannuffelen pravi gor

    An account outside wise aanklikken misschien. Werk je via een tablet, smartphone of pc.?

  5. Kris pravi gor

    Dragi,

    Probeer eens naar vorige transacties te kijken. Druk erop en herhaal.
    Uspeh


Pustite komentar

Thailandblog.nl uporablja piškotke

Naša spletna stran najbolje deluje zahvaljujoč piškotkom. Tako si lahko zapomnimo vaše nastavitve, vam izdelamo osebno ponudbo in nam pomagate izboljšati kakovost spletne strani. Preberi več

Da, želim dobro spletno stran