טיילאַנד קשיא: KLM איז זייער שווער צו דערגרייכן

דורך דערלאנגט אָנזאָג
אַרייַנגעשיקט אין לייענער קשיא
טאַגס:
קסנומקס סעפטעמבער קסנומקס

טייערע לייענער,

איך בוקט אַ בילעט צו באַנגקאָק מיט KLM און אַקסאַדענאַלי דערמאנט מיין רופן צייכן אַנשטאָט פון מיין נאָמען ווי עס איז אין מיין פּאַס. לויט די וועבזייטל פון KLM, דאָס קען זיין אַדזשאַסטיד אויב איר קאָנטאַקט זיי. און דאָ קניפּט זיך די שוך. זיי זענען לעגאַמרע ינאַקסעסאַבאַל צו מו. געפרואווט דורך טעלעפאָן, אָבער איר באַקומען אַ האַנטגעלענק און נאָך ווארטן אַ בשעת איר זענען ארלנגעווארפן אויס פון דער ריי. איך געפרואווט עס דורך ווהאַצאַפּפּ, אָבער איר באַקומען אַ נאָרמאַל טעקסט, דער זעלביקער אַפּלייז צו שליח.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

גרוס,

Ed

רעדאקציע: צי איר האָבן אַ קשיא פֿאַר די לייענער פון טיילאַנדבלאָג? ניצן עס קאָנטאַקט.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. דערק זאגט זיך

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. אָפן זאגט זיך

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. עװערט־יאן זאגט זיך

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt זאגט זיך

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • יאן ש זאגט זיך

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. וים בומאן זאגט זיך

    טייערע עד,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen זאגט זיך

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. John Koh Chang זאגט זיך

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES זאגט זיך

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. משרת פון לאַפּס זאגט זיך

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


לאָזן אַ באַמערקונג

Thailandblog.nl ניצט קיכלעך

אונדזער וועבזייטל אַרבעט בעסטער דאַנק צו קיכלעך. דעם וועג מיר קענען געדענקען דיין סעטטינגס, מאַכן איר אַ פערזענלעכע פאָרשלאָג און איר העלפֿן אונדז פֿאַרבעסערן די קוואַליטעט פון די וועבזייטל. לייענען מער

יאָ, איך ווילן אַ גוט וועבזייטל