Чарлі в Удоні (9): тайські податки
На щастя, життя Чарлі сповнене приємних сюрпризів (на жаль, іноді й менш приємних). Ось уже кілька років він живе зі своєю тайською дружиною Теой на курорті неподалік від Удонтані. У своїх історіях Чарлі в основному намагається привернути увагу до Удона, але він також обговорює багато інших речей у Таїланді.
На щастя, життя Чарлі сповнене приємних сюрпризів (на жаль, іноді й менш приємних). Ось уже кілька років він живе зі своєю тайською дружиною Теой на курорті неподалік від Удонтані. У своїх історіях Чарлі в основному намагається привернути увагу до Удона, але він також обговорює багато інших речей у Таїланді.
У моїй попередній публікації про складання заповіту в Таїланді я взяв аванс на публікацію про тайські податки. На жаль, мало реакцій щодо укладеного мною заповіту, який був основною темою публікації, але тим більше реакцій щодо моїх авансів щодо податкової події. Кілька коментаторів відреагували досить сміливо. Не обґрунтовуючи цю реакцію фактами, інакше як посилаючись на веб-сайт податкових органів Таїланду.
Спочатку я відповів на це, але незабаром зрозумів, що таким чином я ніколи не зможу донести правду до центру уваги. Тому я вирішив дві речі. Перш за все, повернуся до свого джерела, щоб ще раз перевірити. Тому що так, я також можу абсолютно помилятися або щось неправильно зрозуміти. І по-друге, в окремій публікації, так що ця публікація, щоб поставити речі більш жорсткими. Я роблю це не стільки тому, що серйозно сприймаю відповіді та реакції деяких людей, а головним чином для того, щоб надати іншим читачам правильну інформацію. Я сподіваюся, що вони зможуть цим скористатися.
Тож сьогодні я звернувся до Paragon Legal, пане Йонг, і попросив у нього додаткових пояснень щодо податкової системи Таїланду. Ясно запитав про постанову про 40% і чому це не вказано як таке на тайському податковому сайті.
Пан Йонг є податковим фахівцем у Таїланді, займається цим роками, тому має дуже добрий практичний досвід. За словами пана Йонга, постанова 40-50% є «правилом» у системі податку на прибуток. І, за його словами, залежно від типу доходу цей відсоток може досягати від 40 до 50%. На моє запитання, чи є відрахування ще й франшизою, він відповів ствердно.
На основі цієї інформації я переклав це в таблицю нижче.
Приклад, звичайно, лише приклад, заснований на доході в Нідерландах 2.400 євро на місяць = 80.000 1 бат (33 євро трохи більше, ніж 12 бата в цьому контексті). Тоді річний дохід становить 80.000 х 960.000 XNUMX бат = XNUMX XNUMX бат.
Валовий річний дохід | 960.000 бат |
З цього річного доходу відраховується 40%. | -/- 384.000 XNUMX бат |
Старше 64 років? – 65 років | -/- 190.000 XNUMX бат |
Платник єдиного податку | -/- 30.000 XNUMX бат |
Премія медичного страхування, попередня сума (максимальна франшиза становить 100.000 XNUMX бат) | -/- 70.000 XNUMX бат |
Витрати на медикаменти, лікаря та ін | -/- 5.000 бат |
Різне, наприклад пожертви на храми, тимчасові | -/- пм бат |
Будучи одруженим | -/- пм бат |
допомога на дітей | -/- пм бат |
Чистий ПДФО (чистий особистий дохід) | -/- пм бат |
Ставки податку на чистий дохід фізичних осіб:
Особистий дохід %
1-й сегмент 0 – 150.000 0,00 бат = XNUMX
2-й сегмент 150.000 300.000 – 5,00 XNUMX бат = XNUMX
3-й сегмент 300.000 500.000 – 10,00 XNUMX бат = XNUMX
4-й сегмент 500.000 750.000 – 15,00 XNUMX бат = XNUMX
5e кронштейн 750.000 1.000.000 -20,00 XNUMX XNUMX бат = XNUMX
На основі особистого чистого доходу 281.000 XNUMX бат, який ви платите в Таїланді
Податок на прибуток:
0 – 150.000 0,00 бат = XNUMX
281.000 150.000 -/- 131.000 5 = 6.550,00 XNUMX бат x XNUMX% = XNUMX XNUMX бат
Або приблизно 200 євро.
У Нідерландах я сплачую приблизно 11.000 XNUMX євро податку з цього самого доходу на рік. Чому майже немає різниці з Нідерландами.
Я не настільки багатий, щоб мати податкові пільги в розмірі 10.000 XNUMX євро на рік.
Я сподіваюся, що читачі зможуть навчитися з цього. Подивіться на свою власну ситуацію, тому що кожна ситуація, звичайно, різна. Я боюся, що читачі, які мають лише вигоду AOW, матимуть від цього мало користі. Але якщо окрім державної пенсії ви ще маєте пенсію, то варто поглянути на це та зробити деякі розрахунки.
Шановний Чарлі,
Великий комплімент за ваше чітке та зрозуміле пояснення, яке може стати в нагоді багатьом людям.
Тепер це буде для багатьох яблуко / яйце.
Дякуємо за вашу самовідданість і зусилля.
Генрі Ем
Яскравий і зрозумілий Чарлі. Реакція на ваші попередні пости іноді була дуже поблажливою, навіть всезнайкою, невиправданою. Я сам мав хороший досвід роботи з тайським податком за останні роки. Мені дуже сподобалось. Те, що я частково утримую своїх батьків, також призвело до відрахування. Мій досвід роботи з голландськими податковими органами до цього був зовсім іншим, навіть дратівливим. Велике спасибі!
Я хотів би подивитися, що скаже податкова і митна адміністрація в першу чергу, а потім подивитися на бухгалтерські фірми в другій інстанції. Те, що пише юрист як єдине без посилання на джерело чи посилання, мало користі, особливо якщо це спростовується кількома бухгалтерськими фірмами та самими податковими органами.
Наприклад, премія медичного страхування підлягає вирахуванню до 15.000 XNUMX бат для платника податків, якщо вона сплачена в тайський страховий офіс
Див. наприклад: https://sherrings.com/personal-tax-deductions-allowances-thailand.html
Інший приклад: відрахування з доходу та пенсії становить 50% до максимальної суми 100.000 100.000 бат, тобто не більше XNUMX XNUMX бат.
Як куму приходить в голову безпідставно відраховувати 40% від доходу чи пенсії….Я думаю, що так, але ви неправильно заповнюєте декларацію.
Наприклад, ось посилання на PWC, у якому також зазначено те, що я пишу, і це є в першому посиланні в моїй відповіді:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.pwc.com/th/en/publications/assets/thai-tax-2017-18-booklet-en.pdf&ved=2ahUKEwjNxJWn8vDlAhXtyjgGHfNWAeUQFjABegQIDhAG&usg=AOvVaw3y33-OVbjaxl2S6rWxRNRj
Або від Ernst & Young, відомої міжнародної бухгалтерської фірми, такої ж як PWC.
І тому є багато посилань, які підтверджують те, що я пишу про ці 2 пункти.
Ось посилання від Ernst & Young на додаток до моєї відповіді:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ey.com/Publication/vwLUAssets/ey-thailand-tax-facts-2018/%24FILE/ey-thailand-tax-facts-august-2018.pdf&ved=2ahUKEwjNxJWn8vDlAhXtyjgGHfNWAeUQFjAOegQICBAB&usg=AOvVaw3v7ajZ_5zcoSWA0lP4r2sG
Привіт Гер Корат,
Я повністю з вами згоден і надіслав відповідь, коли вашої ще не було. Тож збережіть ті самі посилання.
Я правий, Чарлі, що якщо ти заробляєш 960.000 6.550 бат у Таїланді, ти в кінцевому підсумку сплачуєш лише XNUMX XNUMX податків? Тож не дивно, що в Таїланді такі погані державні та соціальні послуги, а також така надзвичайно висока нерівність у багатстві та доходах. Вам не здається, що нам теж варто поїхати туди в Нідерланди?
@Тіно Куіс
Трохи складний пост від тебе, Тіно. Як расовий соціаліст, ви, природно, вважаєте, що нам взагалі не варто їхати туди в Нідерланди. Хоча я б заохотив це. Про багатьох людей просто піклуються від колиски до могили. До більшої рішучості, більше ініціативи, більше сили волі, щоб зробити щось у своєму житті. Не все те балування. Ви отримуєте тільки дуже залежних, не думаючих і непрацюючих слабких громадян.
У Нідерландах все зроблено надто легко. Зупинити це.
До речі, я згоден з вами, що різниця в доходах і багатстві в Таїланді дуже велика. Але Таїланд повинен розвиватися далі, як Нідерланди в минулому. Таїланду для цього потрібен час, як і Європі в минулому.
І тоді ці крайні відмінності з часом зникнуть.
З повагою,
Charly
Цитата:
«Про багатьох людей просто піклуються від колиски до могили».
Я був лікарем і заперечую, що їх кількість велика, щонайбільше декілька тут і там. Переважна більшість голландців навчаються або працюють досить важко.
У Таїланді хворі, інваліди та люди похилого віку часто залишаються напризволяще. Назвіть бажання його вдосконалити «расовим соціалізмом».
Що стосується тих податків у Нідерландах, любий Чарлі.
Одного разу я розмовляв з колегою-лікарем загальної практики, який скаржився, що зі 100 євро, які він отримав за обстеження, йому довелося заплатити 50 євро податків. Я запитав його, чи є у нього батьки, які отримують державну пенсію. Звичайно. Я знав, що в нього було двоє дітей, які вивчали медицину. Я вказав йому, що це коштує 50.000 XNUMX євро на рік на людину. Ось куди йдуть високі податки, любий Чарлі.
І Таїланд може розвиватися належним чином, лише якщо зникнуть ці надзвичайні відмінності в доходах і багатстві, про які ви згадуєте. З цим погоджуються всі економісти. І це не відбувається автоматично.
Зазвичай жінка в Таїланді є тягарем для іноземця, потім це трохи компенсується. Прямі податки, ви пропускаєте податківців і платите дружині нарівні з матір'ю.
Я роками тут плачу податки. Адже ви тут живете. Крім того, звільнення від податків на пенсію моєї компанії є приємним бонусом.
Наступне бажання також отримати звільнення від оподаткування державної пенсії.
Шановний Чарлі.
Я бажаю вам сили з вашим звільненням від сплати податків тут, у Таїланді.
Не забувайте, що це неможливо щодо вашого AOW. Про цю тему було сказано багато в минулому (AOW.belasting)
Існує податкова угода між Нідерландами та Таїландом, згідно з якою AOW залишається оподатковуватись у Нідерландах. Ви можете подати запит на цю податкову угоду в SVB у Рурмонді.
Я бажаю вам сил, щоб ви змогли сплатити податок на державну пенсію в Таїланді.
Йохен та інші, ви можете прочитати та роздрукувати договір тут:
https://wetten.overheid.nl/BWBV0003872/1976-06-09
@Йохен Шмітц
Дякуємо за участь у цій цікавій дискусії. Ні, я не намагаюся оподатковувати свою державну пенсію в Таїланді. Це залишиться в Нідерландах.
Я просто хочу перенести оподаткування моєї професійної пенсії в Таїланд. Це мені боляче
приблизно 10.000 XNUMX євро на рік. Я живу тут, у Таїланді, тому це теж обов’язково.
Met Vriendelijke Groet,
Charly
Дуже добре і чітко. Я запитав у місті Чіангмай, чи можу я отримати там податковий номер. Але вони кажуть мені, що я повинен зробити це в своєму рідному місті (Чіандао). Але податкової там немає. Я думаю, що тепер я маю податковий номер через свою жовту будинкову книгу.
Але в Нідерландах цього не сприймають. Хтось може порадити?
Податковий номер приймуть, а не те, що з ним робити!
Усі відрахування здаються мені зрозумілими, тільки ця «схема 40%» мені невідома, і я нічого не можу знайти про неї в Інтернеті, з тайським оподаткуванням, ані в Thailandblog!
Чи могли б ви надати більш конкретну інформацію про це?
Спасибі заздалегідь!
Шановний Чарлі,
Всі зацікавлені в тій постанові 40-50%. Постанова також має номер документа. Можливо, ви можете попросити у свого контактного представника пана Йонга цей номер і поділитися ним із читачами Thailandblog. Він також має бути доступний лише тайською мовою. Або, можливо, ви можете поділитися з нами фотографією цього рішення.
Для категорії доходу від роботи (розділ 40 1 і 2) існує 40% відрахування, але це відрахування обмежене 60.000 XNUMX бат. Але це не те, що ви маєте на увазі. Ну, мені цікаво.
Вибачте, обмеження в 100.000 XNUMX бат
«Переваги», про яку ви згадуєте, не існує. Якщо ви живете в Таїланді, у Нідерландах не дозволяється стягувати податки з вашої пенсії компанії; який зарезервований для Таїланду. Я вже висловив свою думку щодо методу розрахунку, використаного вашим радником.
Привіт Чарлі,
Звичайно, я не хочу здаватися впертим або всезнаючим, але я повідомляю про злочини в Таїланді з 2015 року. На мою скромну думку, ваші розрахунки не зовсім правильні. Виходячи з податкового 2019 року (суми, зазначені в пунктах 2018, 1,2 і 3, уже застосовуються в XNUMX році), суми є такими:
1. Ви дійсно можете відняти 40%, але максимум до 100.000 XNUMX бат.
2. Відніміть 65 190.000 бат старше XNUMX років.
3. Платник єдиного податку не 30.000 60.000 бат, а XNUMX XNUMX бат.
4. Медичне страхування в тайській компанії максимум 15.000 XNUMX бат.
5. Страхування життя в тайській компанії максимум 100.000 XNUMX бат.
Зверніть увагу, що пункти 4 і 5 разом не перевищують 100.000 XNUMX батів.
Якщо я виходжу з ваших сум, я приходжу до іншого розрахунку.
1. 100.000 XNUMX бат
2. 190.000 XNUMX бат
3. 60.000 XNUMX бат
4. 70.000 15.000 батів (я думаю, це має бути XNUMX XNUMX батів, але щоб уникнути повної плутанини, я залишаю
ваша сума).
5. 5.000 XNUMX бат
Загальна сума франшиз 425.000 960.00 батів. Якщо припустити, що дохід становить 535.000 батів, оподатковувана сума становитиме XNUMX XNUMX батів.
1-й сегмент 0 – 150.000 0 бат = XNUMX%
2-й сегмент 150.000 300.000 – 5 7.500 бат = XNUMX% = XNUMX XNUMX батів
3-й сегмент 300.000 500.000 – 10 20.000 бат = XNUMX% = XNUMX XNUMX бат
4-й сегмент 500.000 750.000 – 15 15 бат = 35.000% у вашому прикладі 5.250% від XNUMX XNUMX батів = XNUMX XNUMX батів
5-й сегмент 750.000 1.000.000 -20 XNUMX XNUMX бат = XNUMX% н/д
Загальний податок, який потрібно сплатити, становить 32.750 6.550 батів, а, на жаль, не XNUMX XNUMX батів.
Більше інформації можна знайти на цьому веб-сайті:
https://sherrings.com/personal-tax-deductions-allowances-thailand.html
На жаль, зараз я не можу відкрити веб-сайт Департаменту доходів Таїланду, але суми та відсотки, на мій погляд, правильні.
@РНО
Дякуємо за ваш конструктивний внесок.
Насправді у нас не так багато дуже великих відмінностей.
Містер Йонг не сказав мені, що 40% рішення обмежено 100.000 XNUMX бат.
Тому поки буду вважати, що обмеження немає (точно дізнаюся в січні).
Пункти 4 і 5 разом можуть призвести до вирахування не більше ніж 100.000 70.000 бат. Тож із моїми XNUMX XNUMX бат я значно нижче цього.
Єдиний податок від 30.000 60.000 до XNUMX XNUMX > ну тільки приємно.
Знову ж таки, у січні ми завершимо та надішлемо Thai IB 2019. Для мене це вперше.
Тому мені дуже цікаво, яким буде результат.
До речі, згідно з вашими розрахунками та отримання IB, яку потрібно заплатити в розмірі 32.750 1.000 бат, скажімо, 10.000 євро, це все ще приблизно на XNUMX XNUMX євро менше, ніж у Нідерландах. Є коментатори, які стверджують, що різниці майже немає. Ну, справді є.
Але RNO, велике спасибі за участь у цій дискусії. Я вважаю цей внесок дуже позитивним.
\До речі, я розмістив контактні дані пана Йонга у відповіді на публікацію Яна Беккерінга. Я б сказав, зв'яжіться з чоловіком.
Met Vriendelijke Groet,
Чарлі
Ті 40% є свого роду загальним винятком із деякими спеціальними відрахуваннями (дружина, страхування життя, медичне страхування тощо), чи правильно я це розумію?
Чарлі,
Я не розумію, як у Нідерландах ви платите приблизно 28.800 11.000 євро податку з доходу в XNUMX XNUMX євро.
Вони будуть дуже щасливі з вами в Герлені.
Я думаю, ви платите як резидент Таїланду як іноземний платник податків не більше 9%, принаймні ні.
Будь ласка, поясніть, Чарлі.
Шановний Чарлі,
Стандартного відрахування 40% від річного доходу, на мій погляд, не існує.
Однак можна отримати загальне зниження на 40% шляхом:
– річний внесок RMF максимум 15%
– річний внесок LTF максимум 15%
– річний поліс страхування життя до 100,000 XNUMX бат
При річному доході в 1 мільйон буде вираховано 2 × 150000 1 + 100000 × 600000 XNUMX бат. Тоді сума, яка підлягає оподаткуванню, становить лише XNUMX XNUMX бат.
Зверніть увагу, що ви можете зняти внески RMF без оподаткування лише у віці 55 років і старше та фіксованого через 5 років.
Внески LTF не оподатковуються лише через 7 років.
Що стосується інших витрат, ймовірно, все ще можуть бути витрати на візу (включаючи проїзд).
Шановний Чарлі,
Те, як ви говорите, зрозуміло. Я не розумію, що ви платите податок у розмірі 2400 євро з валового доходу в 916 євро. Я думаю, що ви припускаєте неправильні речі. У Нідерландах це також включає премії на медичне страхування та соціальні збори. Не в Таїланді. Тому медичне страхування доведеться оплачувати самостійно.
з повагою,
Тонна
Шановний Чарлі,
Твоя історія зрозуміла і світла, але я не розумію одного. З валовим доходом 2400 євро ви не платите податок у розмірі 916 євро в Нідерландах.
Цілком можливо, що ваша загальна сума (податки, витрати на соціальне забезпечення, медичні витрати тощо) досягне 916 євро. Вам також доведеться застрахуватися в Таїланді, і вам також доведеться це розрахувати.
З повагою,
Тонна
@Ян Беккерінг
За словами пана Йонга з Paragon Legal, це «правило», яке не зазначено як таке на веб-сайті податкових органів Таїланду, але воно діє.
Він запевнив мене, що застосовуватиметься 40% плюс застосування всіх інших відрахувань, а потім застосування тайських податкових категорій. Як зазначено в дописі тут.
У січні разом з паном Йонгом я заповню свій податок на доходи в Тайланді за 2019 рік і подам його до податкових органів Таїланду.
До речі, ось деталі пана Йонга. Якщо у вас виникли запитання щодо вашої податкової декларації в Таїланді > не соромтеся зателефонувати йому та задати свої запитання.
Paragon Legal, Mr. Tawiyong Srikham (прізвисько Mr. Yong), 1/3 Sitthisiri Road (бічна вулиця Srisuk Road), в Удонтхані. Телефон: 098 974 7677, ел [захищено електронною поштою].
Met Vriendelijke Groet,
Charly
@tooske, TnT та інші, можливо, запитувачі
У прикладі я припускаю, що чистий місячний пенсійний переказ до Таїланду становить 2.400 євро.
У Нідерландах ця пенсія брутто становить, скажімо, 3.400 євро.
Це майже 1.000 євро податку на зарплату та внеску ZVW.
З часом, якщо податкові органи Нідерландів зрозуміють, що я маю сплачувати податок у Таїланді, чиста сума, звичайно, перетвориться на валову суму, яку я отримую від свого пенсійного закладу. Але це займе деякий час, враховуючи опозицію в Герлені.
з повагою,
Charly
Чому ви припускаєте чисту суму 2400 євро в розрахунку? Я думаю, що для правильного порівняння вам слід припустити валову суму 3400 євро. Як знята з реєстрації особа з Нідерландів, я, як і Tooske, TnT та багато інших, маю податок 9%.
Нещодавно я ходив з кимось до податкової з метою отримати податковий номер. і тому платив там податки,
Там ніколи нічого не було сказано ні про постанову про 40%, ні про те, що премія медичного страхування підлягатиме вирахуванню.
тому ми заплатили занадто багато згодом.
Можливо, ваша контактна особа... пан Йонг може пояснити ЦЕ.
@peter dekker
Я б сказав, зв’яжіться з паном Йонгом. Його контактні дані вказані тут, десь інші відповіді. В іншому випадку шукайте Paragon Legal в Удон Тані.
Met Vriendelijke Groet,
Charly
Просто залежить від того, хто перед тобою... Я заповнюю свою тайську податкову форму в Амфурі в нашому селі. Вони завжди мені дуже добре допомагають. Наприклад, я пояснив їм, що я сплачую податок зі свого AOW у Нідерландах. Люди погоджуються на це, і тоді я вказую, що хочу платити податок з пенсії своєї компанії. Потім усе, включно з усіма відрахуваннями, надсилається Amphur до податкових органів у Бангкоку. Через кілька днів я отримую оцінку, сплачую її в Amphur і все, Хенк. Я також отримую RO22, за допомогою якого я знову задовольняю голландські податкові органи. Якщо я цього не зроблю, вони візьмуть податки, та й справді, це набагато більше! Я дуже вдячний за те, що Чарлі потрудився поділитися з нами своїми пригодами. Це справді корисно! Я хотів би попросити тих, хто знає, висловлювати свою критику з повагою. Тож у кожного свій досвід.
«У Нідерландах я плачу приблизно 11.000 XNUMX євро податку з того самого доходу на рік. Чому майже немає різниці з Нідерландами».
Я на половині.
Податковий 2019 рік
дохід:
12x 2.400 дорівнює 28.800
Ставка податку:
18,75% понад 20.384 = 3.822
20,20% понад 8.416 = 1.700
Разом: 5.522 XNUMX
Крім того, я припускаю, що пов’язаних із доходом премій на медичне обслуговування більше не потрібно (інакше буде додано додаткові 1.600, але тоді значно менше заявлених 11.000 XNUMX).
Шановний Чарлі. Я з подивом прочитав вашу історію. Звідки той так званий податковий експерт бере дурниці? Те, що пише Гер -Корат, є правильним. Ви можете подати свою податкову декларацію за формою PND91, яку можна знайти на сайті Thai beasting. Під А4 форми можна вписати «за вирахуванням витрат», так звані витрати на придбання. Це 40% при максимумі 100.000 тис. Це було 60.000 тисяч, але в 2017 році його збільшили, як і платника єдиного податку збільшили до 60.000 тисяч. (Шкода, що ваш податковий експерт цього не знав.) У податковій інспекції я заповнив форму разом із (услужливою) жінкою з офісу, і вона вказала мені на ці підвищення. Відрахування на медичні витрати мені були невідомі, і я не зміг їх знайти. Потім податкова форма надсилається до головного офісу Korat, де її ще раз перевіряють. Потім незабаром я отримую форми RO21 і RO22, необхідні для Нідерландів. Тут завжди відмінно допомагають податкові органи.
Мені цікаво, за якою формою ваш експерт подає декларацію. Я вважаю, що набагато краще піти в податкову, знайти англомовну людину і разом заповнити форму. Це також не коштує вам грошей.
@NickSurin
Ви дуєте досить високо з вежі. Ви тайський податковий експерт?
Наразі у мене немає причин сумніватися в судженні пана Йонга, мого податкового радника.
У січні на лайн-апі Thai IB 2019 я побачу, хто правий.
Однак у мене немає причин сумніватися в судженні пана Йонга.
Met Vriendelijke Groet,
Charly
Шановний Чарлі,
Я з інтересом прочитав вашу історію сплати податків.
Ви також вказали на різницю між тим, що, у вашому прикладі, потрібно було б сплатити як податки в Нідерландах і тим, що потрібно було б сплатити в Таїланді.
Однак я хотів би підкреслити, що якщо хтось вибирає еміграцію до Таїланду, він більше не має права на податкові кредити із заробітної плати.
Я сам хочу емігрувати до Таїланду наступного року, після виходу на пенсію, у віці 66 років.
Тоді я втрачу право на загальну податкову пільгу із заробітної плати, податкову пільгу для літньої особи та податкову пільгу для одинокої літньої особи.
Оскільки AOW залишається оподаткованим у Нідерландах, а податкові кредити із заробітної плати скасовано, тому я отримаю значно нижчу чисту виплату AOW, ніж якби я не емігрував. Йдеться про
тисяч євро менше на річній основі.
Цей факт також слід враховувати при більш точному розрахунку
Вітаю,
Пітер
У відповідь на різні подання лише наступне.
Я написав це в коментарі, але, здається, воно загубилося.
Мій чистий пенсійний дохід компанії становить приблизно 2.400 євро, а мій валовий дохід – приблизно 3.400 євро на місяць.
У моїх розрахунках податків у Таїланді я базую свій чистий дохід, тому що голландським податковим органам, безсумнівно, знадобиться багато часу, щоб дозволити податок на пенсію моєї компанії в Таїланді. Щойно податкові органи Нідерландів отримають відповідь, мій дохід у Таїланді становитиме приблизно 3.400 євро на місяць.
Я повністю ігнорую AOW тут.
Met Vriendelijke Groet,
Charly
Живе в Таїланді знята з реєстрації в Нідерландах, остаточна оцінка 2018, я ще не можу подати податкову декларацію за 2019, тому я також ще не знаю.
Ця остаточна оцінка була визначена відповідно до вашої податкової декларації за 2018 рік.
Графа податку на прибуток 1 Оподатковуваний дохід від роботи та вдома 28.467 XNUMX євро
Перший внесок 8,900% від 20.142 1792 євро XNUMX євро
Другий сегмент 13,200% від 8325 євро за 1098 євро
Ящик податку на прибуток 1 2890 євро
Колективний дохід € 28.467 XNUMX Колективний дохід
Ганс
Мати пенсію ABP і AOW.
Так оподатковується в Нідерландах.
Не вважайте мене багатим чи бідним
Ганс
Шановний Чарлі,
Дякую за це пояснення. Я сам трохи копався в цьому.
Я чітко бачу ваше пояснення, і це в середньому хороший розрахунок qwa.
Я був одним із інших коментаторів, які позитивно оцінили пояснення тайського податку.
Коли я буваю в Таїланді, я чую і бачу людей, які над цим працюють і іноді не знають, що робити.
Шановний Чарлі, є негативні та позитивні реакції на всі повідомлення, але це не «болить».
Багато людей вдячні за це пояснення, чому? Отримання інформації коштує грошей.
Met Vriendelijke Groet,
Ервін
Шановний Чарлі,
Навіщо писати про тайські податки, якщо ви (напевно) не знаєте, що відбувається. Чому б не залишити цю тему експертам, таким як Ламмерт де Хаан? Таким чином ви наводите багатьох читачів на хибний шлях.
Чому б не ознайомитися з англійською версією форми податкової декларації, тоді ви побачите, серед іншого, які там відрахування. Немає правила 40%, як уже згадував Гер-Корат. Існує відрахування «Мінше витрати (50 відсотків, але не перевищує 100,000 XNUMX бат)». Тож відрахування на «витрати на ліки, лікар ..» не існує, вони підпадають під відрахування «Менш витрати…»
Я покладаюся на свою власну податкову декларацію (заповнену експертом з податкових органів Таїланду) і наведену вище англійську версію.
З повагою, Хансо
Шановний Гансо,
Ви пишете, а я цитую:
Навіщо писати про тайські податки, якщо ви (напевно) не знаєте, що відбувається. Чому б не залишити цю тему експертам, таким як Ламмерт де Хаан? Таким чином ви наводите багатьох читачів на хибний шлях.
Я дуже ціную, що Чарлі ділиться з нами своїм досвідом роботи з тайськими податковими органами в Thailandblog. Ми всі можемо цьому навчитися. Я вважаю вашу наведену вище відповідь недоречною та не є ознакою вдячності.