Ласкаво просимо до Thailandblog.nl
З 275.000 XNUMX відвідувань на місяць Thailandblog є найбільшою спільнотою Таїланду в Нідерландах і Бельгії.
Підпишіться на нашу безкоштовну електронну розсилку та будьте в курсі!
Бюлетень
Налаштування мови
Оцініть тайський бат
Спонсор
Останні коментарі
- Матіас: Ну, Рене, я погоджуюся з тобою на 100% щодо цього. Куди б ви не пішли, чи в усіх ЗМІ в Інтернеті, нам це втикають у горло
- Джек С: LGJOAJDLFJLAKFLAKAJALJ шлюби…. чувак, чувак... я стаю старомодним... мені вже набридли ці ідіотські абревіатури д
- решето: Привіт, ви можете отримати різні моделі або типи будинків, багато варіантів, але ви також можете замовити архітектора
- Хлопець: завантажте віджет «прогноз погоди» 2024. Там ви щодня знайдете актуальну корисну інформацію, зокрема про якість повітря
- Хлопець: Очевидно, що будівництво будинку тут коштує набагато менше, ніж у Нідерландах чи Бельгії. Скільки буде коштувати будинок, залежить від його розміру
- Альфони: Це правда, що ви повинні спробувати встановити зоровий контакт, але проблема в Таїланді полягає в тому, що багато автомобілів засліплені, тому ви не можете
- Ерік: завантажте програму Airvisual (IQAir), щоб побачити, де якість повітря найкраща.
- Co: Ви можете зробити це так дорого, як хочете. Але для прикладу: за суму, яку ви орендували за 8 років, ви мали б...
- Рууд: Проблема тайців у тому, що вони не хочуть дізнаватися нічого нового, особливо від іноземців, тому продовжують вирощувати рис по 50-60 років.
- Рене: Можливо, це вам допоможе. Світове забруднення повітря: індекс якості повітря в реальному часі https://waqi.info/#/c/18.57/104.875/
- Leon: Шановний Роберте! Ціна за м2 становить від 10 до 13 тисяч. Зверніть увагу, що розрахунки ведуться від зовнішнього краю даху. Мій будинок приблизно 145 м2
- Рене: Я абсолютно широкодумний і бажаю всім приємного життя з або без партнера однієї статі чи ні, з або без
- Роб В.: Я б майже подумав, що майже всі західні автори, які пишуть романи з Таїландом як місцем дії, мають однаковий сюжет
- Рудольф: Цитата: Які зараз кошторисні витрати на будівництво будинку на м². Це залежить лише від того, яким вимогам ви відповідаєте
- Джонні БГ: У 50-80-х/90-х роках регулярно вирощена голландська їжа також містила отруту, але в Нідерландах і в Нідерландах 20% літніх людей теж є.
Спонсор
Знову Бангкок
Меню
облік
Теми
- фон
- Заходи
- Рекламний
- щоденник
- Податкове питання
- Бельгійське питання
- Пам'ятки
- Смутний
- Буддизм
- Рецензії на книги
- Колонка
- Коронакриз
- культура
- Щоденник
- датування
- Тиждень
- Файлу
- Занурюватися
- Економіка
- Один день із життя....
- острови
- Продукти харчування та напої
- Події та фестивалі
- Фестиваль повітряних куль
- Фестиваль парасольок Бо Санг
- Перегони буйволів
- Фестиваль квітів у Чіангмаї
- Китайський Новий рік
- Повна місячна вечірка
- Різдво
- Фестиваль лотоса – Руб Буа
- Лой Кратхонг
- Фестиваль вогняної кулі Naga
- Святкування Нового року
- Phi Ta Khon
- Phuket Vegetarian Festival
- Ракетний фестиваль – Bun Bang Fai
- Сонгкран - тайський Новий рік
- Фестиваль феєрверків в Паттайї
- Емігранти та пенсіонери
- ЗАРАЗ
- автострахування
- Банківська справа
- Податок в Нідерландах
- Податок у Таїланді
- Посольство Бельгії
- Податкові органи Бельгії
- Доказ життя
- DigiD
- Емігрувати
- Зняти будинок
- Купити будинок
- В пам'ять
- Довідка про доходи
- День короля
- Вартість життя
- посольство Нідерландів
- Нідерландський уряд
- Голландська асоціація
- Новини
- Проходить
- Паспорт
- Пенсія
- Водійські права
- Розподіл
- Вибори
- Страхування в цілому
- Visa
- Робота
- Лікарня
- Медична страховка
- Флора і фауна
- Фото тижня
- Гаджети
- Гроші та фінанси
- Історія
- Здоров'я
- Благодійність
- Готелі
- Дивлячись на будинки
- Ісаан
- Хан Петро
- Ко Мук
- Цар Пуміпон
- Живу в Таїланді
- Подання читача
- Дзвінок читача
- Читацькі поради
- Питання читача
- суспільство
- ринок
- Медичний туризм
- Оточення
- Нічне життя
- Новини з Нідерландів та Бельгії
- Новини з Таїланду
- Підприємці та компанії
- Освіта
- Дослідження
- Відкрийте для себе Таїланд
- Відгуки
- Чудовий
- Закликати до дії
- Повені 2011
- Повені 2012
- Повені 2013
- Повені 2014
- сплячий режим
- Політика
- Голосування
- Історії подорожей
- Подорожі
- Відносини
- Покупки
- соціальні медіа
- Оздоровчий спа-центр
- Спорт
- Штеден
- Заява тижня
- Пляж
- Таал
- На продаж
- Процедура TEV
- Таїланд взагалі
- Таїланд з дітьми
- тайські поради
- Тайський масаж
- Туризм
- Виходити
- Грошова одиниця – тайський бат
- Від редакції
- Нерухомість
- Рух і транспорт
- Віза для короткого перебування
- Довгострокова віза
- Візове питання
- Авіаквитки
- Питання тижня
- Погода і клімат
Спонсор
Відмова від перекладів
Thailandblog використовує машинний переклад кількома мовами. Ви використовуєте перекладену інформацію на свій страх і ризик. Ми не несемо відповідальності за помилки в перекладах.
Читайте наш повний текст тут відмова.
Роялті
© Copyright Thailandblog 2024. Усі права захищено. Якщо не зазначено інше, усі права на інформацію (текст, зображення, звук, відео тощо), яку ви знайдете на цьому сайті, належать Thailandblog.nl та його авторам (блогерам).
Повне або часткове захоплення, розміщення на інших сайтах, відтворення будь-яким іншим способом та/або комерційне використання цієї інформації не дозволяється, окрім випадків, коли було надано письмовий дозвіл Thailandblog.
Посилання та посилання на сторінки цього веб-сайту дозволені.
Головна » Економіка » Економіка Таїланду падає
Більшість ознак вказує на те, що економіка Таїланду не дуже добре. Невизначена політична ситуація минулого року не йде на користь.
Я натрапив на кілька графіків про тайську економіку. Перший показує зростання валового національного продукту (ВНП) порівняно з іншими країнами Південно-Східної Азії. Таїланд роками сильно відставав.
Інший графік показує, як впали як споживання, так і експорт.
Я не впевнений щодо зростання туризму. Я не дуже вірю в ювілярські цифри. Протягом кількох років у Чіангмаї спостерігався спад. Люди дуже скаржаться. Я думаю, що таку ж картину можна спостерігати і в інших туристичних районах.
Причиною такого затримки зростання часто пояснюють невизначену політичну ситуацію, яка перешкоджає інвестиціям. Особисто я вважаю, що велика нерівність, одна з найбільших у світі, у доходах і власності є дуже важливим фактором.
Такі популістські заходи, як кілька сотень батів на місяць для бідних верств населення, не дуже допоможуть.
Що про це думають читачі? У чому причина обмеженого росту і що з цим робити?
Я не економіст, але це не має значення, тому що вони не можуть бачити майбутнє і робити прогнози, засновані на науці з минулого.
Крім того, є багато доступних графіків і є щось на зразок сьогоднішньої омани.
Якщо я погляну на фондовий ринок Таїланду, то рівень значно перевищує середній шестирічний показник, що означає, що політичні події не впливають на інвесторів.
Насправді, після коливань і подальшого падіння, щоб побачити, в якому напрямку буде переворот, фондовий ринок з вересня 2017 року коштує більше, ніж раніше https://www.set.or.th/en/market/setindexchart.html
Крім того, тайські конгломерати також кишать грошима, і вони вкладаються у все, і мені здається дивним, що комерційна компанія йде на непотрібні ризики, будуючи мегаторгові центри, якщо вони знають, що це нічого не дасть.
Нарешті, я можу дивитися на людей навколо мене, і я не можу сказати, що вони погіршилися, і якщо людям важко, це старі люди, і в багатьох випадках система, яка платить дітям 1000-2000 бат, працює. /пм до батьків.
Тому я сприймаю похитування економіки на споживчому ринку як звичайне уповільнення, тому що ви не можете завжди бігти. Бігуни мертві бігуни, тож немає нічого поганого в тому, щоб повільніше.
1.
Економіка Таїланду написано «вгору».
Хісо експортує стільки, скільки може, але імпорт значно відстає, що призводить до виснаження тайської скарбнички.
Почитайте, національний продукт не може зупинити цю низхідну спіраль.
Туризм дуже поганий, і китайський приплив приносить китайського підприємця в Таїланді.
Можливо, китайсько-тайський підприємець може виграти від цього, але все.
Група, яку ми всі знаємо, зайнята забезпеченням його пенсії та пенсії багатьох нащадків, але світ дійсно збирається покласти цьому край.
Це моя думка, і я думаю, що напрямок до кінця року здивує багатьох із вас.
ЛУІЗА
Повідомлення від сім'ї, друзів і знайомих з TH вказують на погіршення обставин набагато довше. Заробітна плата стагнує, ціни на продукти харчування та предмети побуту зростають, кредити виплачувати стає все важче тощо. Люди скаржаться, що фарангів стає все менше: не лише туристів, а й орендарів, довгожителів. , як потенційних партнерів.
Найдивнішим було таке повідомлення: знайома моєї дружини проживала з сином і дівчиною в їхньому будинку, купленому в 2010 році в 100% іпотеку. Через кілька років через втрату роботи його покинула дівчина. Він переїхав до друга, оскільки не міг/не хотів сплачувати щомісячні внески самостійно. Мати залишилася в будинку, чекаючи виселення банком. Однак у 2019 році, через шість років, як син перестав платити, вона все ще там живе.
Причина: TH банки стикаються з такою величезною кількістю випадків прострочених платежів/дефолтів і неповернень заставного майна, що банк віддав би перевагу, щоб це майно продовжувало займатися/утримуватися/використовуватися певною мірою, а не залишити їх доля покинула і стала жертвою погоди, вітру, сонця та шкідників. Кількість осель, зарослих колишніми садовими насадженнями, незліченна. Що справді показує стан економіки TH.
Мама вважає, що все добре: живе без квартплати та іпотеки, лише оплачує електроенергію, воду та інтернет, тримає в чистоті сад і будинок. Час від часу приходить працівник банку, щоб запитати, чи готовий її син платити, і якщо вона вкаже, що це не так, він робить запис на аркуші паперу та продовжує свій шлях. До наступного, мабуть.
Коли тайський бат повернеться до розумного рівня на рівні мінімум 40 батів за євро, більше туристів приїде знову. Поточний обмінний курс бата зробив продукцію надто дорогою для експорту. Висновок: терміново девальвуйте бат, щоб стимулювати економіку
У світі вільних курсів валют курс НЕ визначає державний службовець, банківський службовець і навіть прем'єр-міністр, який може викликати девальвацію, крутячи кнопки. Щонайбільше, нижня чи верхня частина може бути дещо визначена програмою купівлі чи продажу Центрального банку... доки не закінчаться гроші, як Бундесбанк виявив приблизно у 1985 році, щоб утримувати курс долара США на рівні 3DM. 3.5 МІЛЬЯРДІВ DM випарувалися за кілька годин. Драгі = ЄЦБ знадобилося 750 МІЛЬЙРДІВ євро, щоб захистити євро (тимчасово).
@Пітер Ван Лінт
Висновок: терміново девальвуйте бат, щоб стимулювати економіку
Хіба це не просто антисоціально чи відверто егоїстично?
60 мільйонів тайців та іноземців, які працюють у Таїланді та отримують свою зарплату в баті, мають жити ще дорожче, щоб туристи могли дешево поїхати у відпустку?
Чи є уявлення про те, який вплив має сильний бат на сусідні країни? Ви можете розраховувати на те, що частина того, що заробляють трудові мігранти, йде безпосередньо в сім’ю, і так, тоді може здатися, що у них там дуже хороший ВВП.
Краще 20 мільйонів китайців на рік за поточними темпами, ніж 30 мільйонів жителів Заходу за нижчими темпами.
Просто навчіться жити з новою реальністю, що Захід — це стара, але багата скам’янілість, яка повільно розподілятиме багатство, і тоді вам справді доведеться платити більше за речі з Таїланду, зокрема.
Шановний Тіно,
Я прочитав ваш звіт, і вся ця статистика приємна, але я думаю, що вона далека від істини.
Безробіття вказано 1%, а всі знають, що це має бути 10%.
Я спілкувався з багатьма тайцями і запитував їх, чому вони не реєструються як безробітні.
Відповідь нічого не приносить, і ви все одно не отримуєте жодних переваг. То навіщо мені реєструватися?
Якби держава почала виплачувати людям, які не мають роботи, зареєструвалося б щонайменше 10 мільйонів.
І тайський бат також є великою проблемою. Щойно прочитав, що експорт має величезні проблеми через сильний бат.
Туристи також обиратимуть інші (також приємні) країни, такі як В’єтнам, Камбоджа тощо.
Я теж не маю монополії на правду, але я багато читаю і не думаю, що політика це змінить (або захоче).
Це моя думка, і вона може бути неправильною.
привітання
Йохен
ванна коштує приблизно 35.5 у порівнянні з євро та доларом, тому люди менше імпортують із Таїланду, це занадто дорого, вони їдуть до сусідніх країн, а потім це також дорого для туристів, які витрачають менше.
Також помічаю, що з кожним роком стає все гірше і туристів стає менше.
у Бангкоку соєвий ковбой також став надто дорогим, вам більше не потрібно його купувати, набагато дешевше в Європі.
Але тайська лазня ще ніколи не була такою сильною
Просто продовжує рости.
Євро трохи зростає по відношенню до долара, але продовжує падати по відношенню до тайського бата.
Хто знає може сказати
Якщо ви подивитеся на розвиток цін у порівнянні із зростанням заробітної плати в Таїланді, внутрішній ринок Таїланду не може зробити великих стрибків.
Для сільської більшості зарплати зросли в кращому випадку мінімально, і їх неможливо порівняти з дедалі дорожчим життям.
Крім того, вам не потрібно бути економістом, щоб зробити висновок, що дуже сильний бат ніколи не може бути хорошим для експорту та туризму.
Політична ситуація, яка в принципі забезпечує щонайбільше штучний мир, разом із дуже високим батом для експорту, ніколи не може бути запрошенням для інвесторів.
Якщо ми подивимося на THB, то останніми роками він зміцнився проти всіх основних основних валют, таких як долар, євро та CNY. Тайська валюта також зросла щодо В'єтнаму, Камбоджі та Філіппін. Зростання валюти базується на довірі, чи не так? Я не можу примирити це з тим, що я спостерігав у своєму оточенні (Араньяпратхет) за останні 5 років. Останніми роками звичайним чоловікам і жінкам стає все гірше.
Нідерландське «вирівнювання — це вечірка» не приносить процвітання чи економічного процвітання Нідерландам. Економіка Таїланду, як уже згадувалося кілька разів, страждає від дорогої валюти. Експорт стає надто дорогим, заводи зникають і/або немає нових інвестицій. Крім того, іноземні туристи вибирають інший дешевший напрямок в Азії.
Я вважаю, що велика частина поганих показників спричинена падінням туризму.
Дохід від туризму розглядається як дохід від експорту, і якщо приїжджає менше туристів, менше споживається.
Цей спад туризму буде не тільки через ціну бата.
Повідомлення про те, що море є відкритою каналізаційною трубою, а забруднення Таїланду шалене, колись також дійдуть до людей, які хочуть поїхати у відпустку.
У Європі це, напевно, вже було.
Як організатор подорожі, ви не можете постійно говорити про перламутрові пляжі та кришталево чисту воду, тоді як реальність виглядає зовсім інакше.
Тоді ваші клієнти йдуть геть.
Дорога Тіна,
Я не думаю, що ви економіст, тому вам потрібно бути обережним зі всілякими висновками в економічній сфері. Ви згадуєте політичну ситуацію, але це не має до неї відношення.
Якщо в Таїланді все так погано, чому бат досі зростає по відношенню до євро?
Важливим фактором є старіння населення Таїланду.
політична ситуація має багато спільного з цим, але підвищення чисельності є одним із них...
Що ж, вже деякий час відомо, що економіка Таїланду не йде добре. Протягом кількох місяців ми читали в газетах, що прогнозів стає все менше і менше. Скажімо, близько 3%, тобто набагато гірше, ніж у сусідів по області. Для Нідерландів зростання становить близько 2%.
Але, звісно, цифри зростання не говорять про все, але якщо ми бачимо людей, яким доводиться жити майже ні на що, виживати день у день, велика нерівність у доходах (вимірюється нерівною країною у світі) тощо , то, безумовно, є привід для занепокоєння.
- https://www.thailand-business-news.com/economics/73170-world-bank-downgrades-thai-growth-to-3-5.html
http://www.nationmultimedia.com/detail/Economy/30361836
http://www.nationmultimedia.com/detail/business/30363467
http://www.nationmultimedia.com/detail/business/30357827
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/12/19/cpb-groei-nederlandse-economie-over-het-hoogtepunt-heen-a3126387
@Роб В.
Показники зростання справді мало що значать, якщо подивитися на них у менш розвиненій країні. У Камбоджі мінімальна заробітна плата становить близько 5300 бат, а в Таїланді – 9000 бат.
Якщо камбоджієць отримує додаткові 10%, то для тайця це 3,4% у грошовому еквіваленті, тому зростання у % мало що означає в цьому випадку.
І яка велика причина для занепокоєння? Що вони голодують, а є країни, де справи набагато гірші? Уся ця багата країна на Північному морі має продовольчі банки, це справжнє занепокоєння.
Існує також значна кількість валютних резервів і неминуче старіння населення, тому як захід гроші вкладаються в хорошу логістику.
Стакан завжди наполовину повний, але інші вважають за краще бачити його наполовину порожнім.
Я нічого про це не думаю, тому що я іноземець і для своєї безпеки я дотримуюся трьох правил: я не говорю про королівську сім'ю, релігію чи політику. Економіка — це політично забарвлена тема, тому я не маю жодної думки щодо неї. Стіни мають вуха в Таїланді.
Боже Данциг, це 3 теми, про які я регулярно розмовляю зі своєю тайською родиною та друзями.
Я також. Але навіть зараз у Нідерландах я все ще стишаю голос і оглядаюся навколо, щоб побачити, чи люди слухають. Мої друзі в Таїланді сказали: «Спочатку зачини двері».
Царство Страху.
Одного разу таксиста засудили за те, що пасажир, професор, записав їхню розмову на свій смартфон. Розмова, в якій водій засуджував надзвичайну нерівність у власності та згадував кілька дуже відомих імен.
У червні 1996 року 100 бельгійських франків (майже 2,5 євро) коштували 67 батів. У січні 1997 року вже 135 бат…
Що стосується зниження кількості туристів, я думаю, що підвищення курсу бата по відношенню до євро, долара та інших валют, безумовно, відіграє в цьому роль. Це впливає не тільки на економіку, але й на той факт, що нерезидентам Таїланду заборонено володіти нерухомістю в Таїланді. Крім того, для фермерів
фінансова віддача від врожаю рису жахливо низька. Покупці платять за це мало. Було б краще, якби рисові фермери об’єдналися в кооперативи, щоб підвищити ціни на рис.
Багато хто вказує на сильний бат як на причину зниження експорту. Це непогано, тому що експорт здійснюється не в батах, а в доларах США або євро. Лише тоді, коли додана вартість експорту в основному припадає на Таїланд (наприклад, сільськогосподарська продукція), експортер або отримає менший прибуток, або буде змушений підвищити ціну в доларах США. Це стосується менше 20% загального експорту.
Експорт відчуває проблеми через торговельну війну між США та Китаєм, але Таїланд не може багато з цим зробити.
Сильний бат також має переваги для експорту, оскільки закупівля сировини, напівфабрикатів, машин, нафти та газу обходиться дешевше.
Таїланд має одні з найвищих резервів доларів США, і Центральний банк може лише ще більше зміцнити бат. До країни надходить занадто багато іноземної валюти (експорт, туризм, фондові ринки), тому бат такий сильний.
Поганий розподіл доходів і власності є найбільшою проблемою Таїланду. Коли 50% населення змушене жити на мінімальну зарплату або менше, це призводить до бідного внутрішнього ринку.
До речі, порівнювати з країнами-покупцями не так вже й цікаво. Будівництво 1-2 великих курортів-казино в Камбоджі відразу призводить до зростання ВВП на кілька відсотків. Економіки сусідніх країн надто відрізняються для порівняння. .
Нелегко публікувати повідомлення на iPhone без друкарських помилок.
Просто на моєму ноутбуці...
Я згоден з вами, що дещо повільніше зростання і сильна ванна є досить великою, але, звичайно, не найбільшою проблемою для Таїланду, Petervz.
Велика різниця у власності та доходах і відсутність соціальної пастки є найбільшими економічними проблемами Таїланду. Охорона навколишнього середовища також дуже важлива. Побачимо, що з цим зробить нова влада.
Важливо те, кому буде вигідне зростання. Вгору більше, ніж вниз.
Так, Тіно, я дуже мало користуюся цим ноутбуком.
Таїланд надто залежить від експорту та туризму та нехтує потенціалом сильного внутрішнього ринку. Занадто велика група має надто малий наявний дохід, щоб фактично брати участь в економіці Таїланду.
Доходи (в іноземній валюті) від туризму та експорту в основному надходять багатим у Таїланді. Візьмемо, наприклад, китайського туриста, який платить о 7-11 через Ali-Pay. Це дає багато для CPAll, але тут також дохід у китайських юанях.
Ще однією причиною сильного бату є QE (кількісне пом’якшення) Європейського центрального банку. Це QE призводить до високої ліквідності в Європі, і ці гроші мають кудись йти. Значна частина потрапляє на фінансові ринки так званих ринків, що розвиваються, включаючи Таїланд.
Кращий захист навколишнього середовища та безпека дорожнього руху є справді важливими моментами, на які приділяється увага. Таїланд фактично став жертвою власного успіху в туризмі. За останні роки кількість туристів зросла занадто швидко.
Як це часто трапляється, цифри не збігаються з тим, що я спостерігаю. Тут з великим задоволенням будують (і продають) будинки. У годину пік переважають студенти. За 2 роки відкрилося 2 мега торгові центри. Нещодавно також помітив голландський знайомий, який був у нас, найкрасивіші та найтовстіші машини можна побачити на дорогах Таїланду. Пікапи дуже популярні, ними часто їздять, скажімо, пересічні тайці. Банки охоче надають кредити, це також має бути причина, але в Європі та Америці також є багато людей, які не можуть платити свої борги деякий час. Приблизно в 2008 році цілі банки збанкрутілих іпотечних кредитів були навіть продані приватним особам, підприємствам і урядам, більш відомі як похідні інструменти. І хто тоді міг би оплатити рахунок за масове надмірне кредитування в Америці? Ну, особливо європейський громадянин у вигляді додаткових податків, щоб утримувати банки на плаву, додаткових відсотків банкам, які просто отримали гроші за безцінь і так далі. Інфраструктура Таїланду постійно вдосконалюється. Останнім часом тут були статті про будівництво сполучень, залізниці та доріг. Ні, просто дайте мені тайську економіку, або краще сказати, суспільство. Вся ця критика влади. У Бангкоку я почуваюся навіть комфортніше, гуляючи найжвавішими вулицями, і зовсім не боюся громадського транспорту. Який контраст з тим, коли я подорожую будь-яким видом громадського транспорту в Нідерландах. Завжди трапляються інциденти з «мандрівниками», і я зовсім не почуваюся в безпеці. Таїланд, дуже міцна валюта, багато задоволених і працюючих людей у моєму регіоні, які можуть дозволити собі все більше і більше. Багато можливостей для все більш освіченої молоді. Чи не в цьому вся справа? Ідеалу ніколи і ніде не буде. Я, звичайно, вітав би, якби євро трохи більше подорожчав порівняно з тайською лазнею, але чи допоможе це економіці Таїланду? Дуже сумніваюся. Попередні вітання тайцям і довгий палець Європі. Ви повинні знати, скільки зусиль вам доведеться докласти, щоб відвезти свою дружину у відпустку до Нідерландів, щоб зустріти її прийомних (онуків) дітей. Це я називаю відставанням.
Як тільки тбат стане вигіднішим порівняно з євро, знову приїде більше туристів з Європи...це стало на 3% дорожче порівняно з 4-30 роками тому, частково через тбат порівняно з євро та ціною збільшення, яке відбулося, реалізовано на всьому...
Економіка Таїланду падає. Офіційні цифри, офіційна економіка не йде добре, але чи це стосується і неофіційної економіки?
Чи маємо ми зараз про це сумувати? Я вважаю, що ми маємо радіти цьому. Економічне зростання (і мислення в термінах більше, більше, більше) і капіталістичне мислення привели землю до краю прірви: посилення нерівності у багатстві та владі (ВВП більше не є мірою процвітання у світі, оскільки доходи від зростання непропорційно розподілені), війни за сировину, потоки біженців через зміну клімату та серйозні наслідки для навколишнього середовища. Скасування поліетиленових пакетів – це, звичайно, добре, але щоб справді допомогти цій землі, ми повинні менше купувати, менше літати, їсти менше або взагалі не їсти м’яса та вирощувати власну їжу.
Якби я був в опозиції, я б нагадав уряду про частини конституції (20-річного плану) про застосування філософії економії достатності з кожним заходом чи законом. І будь-який захід, який цьому суперечить, буде поданий до Конституційного суду для скасування.
Не більше туризму, а менше. Не більше експорту, а менше. Не більше торгових центрів, а менше. Не більше машин, а менше. На 0 зростання і по можливості в мінус зростання, офіційно так. І ніхто не їсть ні шматочка рису менше. Навпаки, є більше і краще.
Я згоден із суттю вашого аргументу, Кріс. Економічне зростання ніколи не повинно бути єдиним або найважливішим критерієм для більшого процвітання чи добробуту. Яке зростання? Сонячні елементи чи викопне паливо? Більше догляду за людьми похилого віку чи більше автомобілів? Зростання для яких частин спільноти? Тільки багаті та корпорації? Треба інакше визначати зростання.
Економічне зростання має означати не тільки все більше і більше, але й, перш за все, все краще і краще.
Я вважаю, що прикро, що філософію економіки достатнього рівня, «економіки достатнього», в основному проповідують багаті, які самі нічого з цим не роблять, проти бідних, які тому не можуть відправити своїх дітей до університету . Я ще не зустрічав фермера, який би це підтримував.
А щодо вирощування власної їжі... як ви це бачите?
«А щодо вирощування власної їжі… як ви це бачите?»
Ми завжди говоримо про бідних фермерів, які не можуть просунутися вперед, але чи все так важко?
Характерною рисою фермера є те, що він має у своєму розпорядженні землю і цілком може вирощувати багато видів овочів, також є багато курей і качок, які бродять, і досить легко розводити сома.
Це справді не ракетобудування.
Для жителів міста без саду можна розглядати наділи або городи, на які жителі міста можуть підписатися, щоб отримувати частину виробленого щотижня.
Тоді гроші більше не ллються в кишені проміжних постачальників і продавців, а менш щасливі зможуть працювати в саду, а власники підписки – дешево харчуватися.
Час від часу ми також отримуємо всілякі пакунки від родичів з різних регіонів, які містять такі речі, як сушена риба, квасоля, перець, лимонна трава, рис і все, що можна надіслати, не зіпсувавши.
Я сам вирощую горапу, крапау, квасолю та листові овочі, такі як водяний шпинат, у великих горщиках, тож якщо я можу це зробити, то, безперечно, є люди, які також можуть це зробити.
Це більше питання бажання, ніж можливості. Якщо ви можете заощадити 15 батів на пачці хорапа, для мене це небагато, але для тих, так званих бідних, це 5% від їхньої денної зарплати.
Присадибні сади для міських жителів звучать красиво, але де мільйони людей у Бангкоку мають побудувати свій присадибний сад?
Шматок землі для саду в Бангкоку, ймовірно, коштував би більше грошей, ніж ви заощадили б на цьому саду за своє життя.
Тоді ви також маєте транспортні витрати до та з вашого саду.
А ще треба щодня (після роботи?) туди ходити, щоб нічого не поїло твого врожаю.
Я припускаю, що у вас є будинок із великою ділянкою землі, але більшість фермерських земель позичається державі.
Якби уряд вимагав гроші з цих позик, Бангкок став би багатшим на мільйони жебраків.
Те, що ви говорите про так званих бідних, свідчить про те, що ви мало розумієте, в якій жахливій бідності живуть багато тайців.
Тут уже деякий час триває сезон дощів, але рисові поля все ще стоять під паром, оскільки дощів майже не було.
Водосховище, яке має забезпечувати регіон водою, також пересохло.
Що тут їстимуть тайці, якщо цього року не буде врожаю?
Більша частина врожаю рису зазвичай призначена для особистого користування, а без врожаю немає грошей, щоб купити їжу.
Google greenroom від ikea. Присадибна ділянка на балконі.
Змушений вас розчарувати, але я хотів би мати будинок із клаптиком землі. Що мене вражає, так це те, що люди в сільській місцевості часто навіть не використовують 40 м2 землі біля свого будинку, щоб вирощувати овочі для власних потреб. З 40 м2 вам справді не потрібно так багато води, і робота непогана, але купувати на ринку крутіше, ніж їсти з власного городу.
Система садівництва може працювати навіть у місті, і це називається міським садівництвом. У всьому світі існує багато ініціатив, де використовується дах, але це розглядається як веселе хобі для багатих, тому що це, звичайно, нісенітниця.
Якщо у вас немає грошей, щоб заробити, можливо, вам доведеться проявити трохи більше креативності, щоб вибратися із сумного світу.
Менше автомобілів, торгових центрів, туризму, експорту... Навіть нульове зростання.
Але я дивлюся з іншого боку; Таким чином, у вас буде нульове зростання робочих місць. Менше робочих місць, мені це здається політичним самогубством.
Як ви це бачите?
Добре, можливо, ви маєте рацію, але мене цікавить фондовий ринок
є відображенням економіки країни
що тайський бхат такий високий і сильний
Єдина правда в тому, що в Таїланді все росте і розвивається. Країна стрімко прогресує, а Захід безнадійно відстає. Європа перетворилася на сварливих стариків, які думають лише про свою жирну пенсію. Всупереч тому, що було задумано, здається, що Європи стає все менше, а не набагато більше. Кожен орієнтується на свій вузькопрофільний регіон. Європа має всі інструменти, щоб бути супер-провідним континентом, але необізнані популісти, які шукають уваги без жодного бачення, повністю її руйнують. І це лише початок. Через деякий час співпраця АСЕАН розпочнеться, і не помиляйтесь у цьому... вони працюватимуть разом, а не один проти одного.
Кожен, хто думає, що в Таїланді та/або в усій Південно-Східній Азії в найближчі десятиліття стане гірше, повернеться з голої подорожі. Золоті шістдесяті почалися в Таїланді.
Я бачу, що протягом останніх 20 років з кожним роком все покращується.
Шановний Фред!
Ви багато в чому маєте рацію, але не праві в двох суттєвих моментах:
1. В ЄС лажать не регіональні лідери, а манія величі так звані лідери ЄС самі пустують, не враховуючи законні бажання простих громадян. Європа занадто різноманітна, щоб стати політичною єдністю та силою.
2. Південно-Східна Азія, безумовно, має майбутнє, але в цій частині світу все ще занадто багато корупції, щоб створити реальну загрозу з боку АСЕАН. Тому потрібен деякий час, перш ніж він стане успішним.
Сьогодні Bangkok Post каже, що «послаблення економіки вказує на проблеми для найбільших активів Азії», а «фундаментальні показники слабкі, з поганими економічними перспективами, торговельними конфліктами та внутрішньою політикою». (…) економіка слабка з повільним споживанням, інвестиціями, експортом і туризмом».
Раніше цього місяця Moody's також вказало на проблеми з головним болем, такі як старіння населення. Я б також додав великий розподіл доходів (найбільша нерівність у світі на даний момент).
Звичайно, країна має великий потенціал, але той факт, що, як дехто тут наполягає, Таїланд росте як божевільний, справи тут йдуть чудово, це поведінка страуса, видавання бажаного за дійсне. Стакан наполовину порожній? Ні, наполовину повний. Але є серйозні виклики. Теорія «економіки достатності» туди не дійде. Освіта, нерівність у доходах, менша залежність від зовнішніх фінансових потоків, це повториться? Це серйозні проблеми, які не можна просто залишати в спокої. Тоді Сомчай зможе прожити ще багато років, дедалі менше хвилюючись за себе та своїх дітей.
- https://www.bangkokpost.com/business/1703680/weakening-thai-economy-suggests-trouble-for-asias-top-assets#cxrecs_s
- https://www.bangkokpost.com/business/1588786/report-thailand-most-unequal-country-in-2018
Просто констатую факти, як це відбувається насправді:
Компанія, яка експортує майже 100% і продає в євро, отримувала 5 бат/євро рівно 44.41 років тому, а сьогодні 34.92 бат/євро. Це офіційні курси, на практиці ви отримуєте приблизно на 2-3% менше, оскільки банки також отримують свою частку. Результат – приблизно на 21% менше доходу.
Звичайні постачальники металу, такі як станки з ЧПК, лазерні, зварювальні та інші, застосували середнє підвищення ціни приблизно на 25% за останні 5 років, виходячи з даних компанії, а не з чуток.
Навіть маючи «великий» прибуток кілька років тому, люди зараз виробляють за собівартістю або ще гірше.
Підвищити ціну на продукт приблизно на 25%, щоб знову стати прибутковим, нереально, тому що просто не залишилося клієнтів, які могли б отримати кращу ціну в усьому світі.
Середні ціни на всілякі запчастини нині дешевші для покупки майже в кожній європейській країні. Отже, дуже простий наслідок: припинити виробництво в Таїланді та переїхати до?
Шановний Арманд!
Ваша історія стосується тих експортних товарів, де немає імпорту сировини та напівфабрикатів.
Однак це не стосується більшості експортних товарів. 80% тайського експорту складається зі складання кінцевих продуктів або їх частин. Візьмемо електроніку, де тайська додаткова вартість — це лише вартість робочої сили. Решта — це імпорт у доларах або євро, складання, а потім знову експорт у доларах або євро.
Крім того, енергія дешевша при сильних доларах, як і придбання нових машин.
Вплив сильного ฿ є відносно низьким у картині торгівлі в Тайланді, оскільки ฿ не торгується.