(Tonv / Shutterstock.com)

Birleşik Arap Emirlikleri'ndeki Dubai'den Emirates havayolu, tatilde olan ve korona virüsüne yakalanan yolcular için korona tedavilerini 150.000 avroya kadar geri ödüyor. Ayrıca, "karantina masrafları" günlük maksimum 100 Euro'ya kadar geri ödenir.

Deze verzekering voor COVID-19 gerelateerde medische kosten en quarantainekosten wordt door Emirates gratis aan al haar klanten aangeboden, ongeacht de reisklasse of bestemming. De dekking gaat per direct in en is geldig tot 31 oktober 2020. De verzekering is geldig voor 31 dagen vanaf het moment dat ze het vliegtuig instappen.

Dit betekent dat Emirates-klanten kunnen blijven profiteren van de extra zekerheid van deze dekking, zelfs als ze verder reizen naar een andere stad na aankomst op hun bestemming.

Passagiers van Emirates hoeven zich niet te registreren of formulieren in te vullen voordat ze op reis gaan en ze zijn niet verplicht om deze door Emirates verstrekte dekking te gebruiken. Elke getroffen klant die tijdens hun reis de diagnose COVID-19 heeft gekregen, hoeft alleen maar contact op te nemen met een speciale hotline voor hulp en dekking.

Kaynak: www.emirates.com/

8 reacties op “Emirates vergoedt medische kosten van corona en quarantaine”

  1. Brigitta yukarı diyor

    Fijn dat de Emirates dit aanbiedt jammer alleen dat ze nog steeds achterblijven met vouchers en compensatie voor reeds geannuleerde vluchten wegens Corona. Ze hebben schijnbaar liever nieuwe klanten waar ze nog aan verdienen als dat ze moeite doen voor de afhandeling van de klanten die nog steeds op compensatie wachten. 4 maanden na geannuleerde vluchten namelijk nog steeds helemaal niets van deze “gerenommeerde maatschappij” ondanks diverse mails.

    • theowert yukarı diyor

      Had je rechtstreeks geboekt bij hun of via een boekingsbureau. Ik wacht ook al 4 maanden op een vergoeding die ik bij hun had via Budgetair geboekt. Terwijl een ticket rechtstreeks wel in een 2 maanden is omgezet in een tegoed voucher.

    • Ger Korat yukarı diyor

      Vouchers is ouderwets, men schrijft duidelijk op de website dat geannuleerde boekingen kunnen worden gebruikt voor nieuwe boekingen en dat je ze ook voor vluchten naar elders kunt gebruiken. Contact opnemen als er weer een vlucht gaat of als je een vlucht neemt schrijft men en dan wordt de geannuleerde vlucht omgezet naar de nieuwe, geldige periode is 2 jaar en dat zonder bijbetaling als het de originele bestemming betreft.
      En het terugbetalen zal wel even duren in deze coronatijden, welke maatschappij zit er niet in de problemen.

      Dat ze al een verzekering aanbieden zegt dat ze hun best doen en klantvriendelijk zijn, een aantal maanden geleden waren zij de eersten welke voor vertrek van hun vluchten al een coronatest bij passagiers afnamen op sommige vluchten.

    • Cornelis yukarı diyor

      De wijze waarop een luchtvaartmaatschappij met problemen omgaat en klanten behandelt is een prima indicatie van de werkelijke kwaliteit. In dat opzicht springt – voor mij – EVA Air er in positieve zin uit.

      • irade yukarı diyor

        Klopt ,mijn reisorganisatie Gate – 1 liet mij letterlijk stikken (Geen informatie omtrent nieuwe vertrekdata enz) ,maar Eva Air hielp mij binnen 7 minuten aan een nieuwe bevestiging en e-ticket .

    • Viyana yukarı diyor

      Rechtstrees bij Emirates geboekt vlucht van 14 april werd op 20 maart geanuleerd wegens Corona, geld terug na 3 maanden in Juni LET OP je krijgt alleen de belasting op het ticket terug onze vlucht van mijn vrouw en ik koste 1474 euro kregen 158 euro terug, je hebt geen recht op terugbetaling als je naar Europa wil vanaf niet Europese stad Bangkok en niet Europese vliegmaatschappij.

  2. Henk kant yukarı diyor

    Klopt binnen 5 dagen mn geld terug gekregen op mn bankrekening!!

  3. Eric yukarı diyor

    Ook voor mij Eva Air, prima geregeld, en alle negatieve reacties over Gate1 zijn natuurlijk niet goed te noemen.
    Echter ook wij hadden een ticket via Gate1 met Eva Air, vouchers binnen 2 werkdagen na canceling van Eva Air ontvangen. Alleen wilde ik de vouchers niet accepteren, na een mail dat wij restitutie wilden van het hele bedrag stond binnen 3 werkdagen het hele bedrag weer op mijn rekening.


Yorum bırak

Thailandblog.nl tanımlama bilgilerini kullanır

Web sitemiz çerezler sayesinde en iyi şekilde çalışmaktadır. Bu şekilde ayarlarınızı hatırlayabilir, size kişisel bir teklif sunabiliriz ve siz de web sitesinin kalitesini iyileştirmemize yardımcı olursunuz. Devamını oku

Evet, iyi bir web sitesi istiyorum