Tayland'ın tanınmış telekom şirketi TrueMove H'nin bu reklamı, sosyal medyada birkaç gün içinde bir milyondan fazla görüntülendi. Reklam üç dakika sürüyor ve İkinci Dünya Savaşı sırasında ortak bir tema ile geçiyor: şefkat gerçek iletişimdir.

We zien een vrouw die iemand opzoekt en vragen stelt over haar overleden vader. Waarom deze video zo populair is, kom je te weten in de laatste seconden.

TrueMove H heeft vaker van dergelijke tranentrekkende commercials. Een paar jaar geleden vertoonde zij ook een opvallende commercial met de slogan ‘Giving is the best communication’, deze reclamespot werd ook miljoenen keren werd bekeken.

Video: Compassion is true communication

Videoyu buradan izleyin:

[youtube]https://youtu.be/N4Yrgkt2JPI[/youtube]

2 reacties op “Weer een tranentrekkende commercial: ‘Compassie is ware communicatie’”

  1. Simon yukarı diyor

    Weer een “schot in de roos” De commercial van TrueMove H: ‘Compassie is ware communicatie’
    In korte tijd wordt er in de film een compleet verhaal verteld, die tot de verbeelding van miljoenen mensen spreekt
    Over de hele wereld worden deze filmpjes keer op keer bekeken. Mensen worden geraakt en de aandacht van de kijkers worden in de eerste seconde al vast gehouden.
    En dat is waar het nou net om gaat bij het maken van een reclame filmpje.

    • Fransız Nico yukarı diyor

      Aan de andere kant laat het zien hoe de commercie gebruik maakt van emotie. Of we daar blij mee moeten zijn betwijfel ik.


Yorum bırak

Thailandblog.nl tanımlama bilgilerini kullanır

Web sitemiz çerezler sayesinde en iyi şekilde çalışmaktadır. Bu şekilde ayarlarınızı hatırlayabilir, size kişisel bir teklif sunabiliriz ve siz de web sitesinin kalitesini iyileştirmemize yardımcı olursunuz. Devamını oku

Evet, iyi bir web sitesi istiyorum