Tayland sorusu: KLM'ye ulaşmak çok zor

Gönderilen Mesaja Göre
Yayınlanan Okuyucu sorusu
Etiketler:
28 Eylül 2021

Sevgili okuyucular,

KLM'den Bangkok'a bilet rezervasyonu yaptırdım ve yanlışlıkla pasaportumda görünen adım yerine çağrı işaretimden bahsettim. KLM'nin web sitesine göre, onlarla iletişime geçtiğinizde bu ayarlanabilir. İşte ayakkabının sıkıştığı yer burası. Mu için kesinlikle erişilemezler. Telefonla denediniz ama bileklik alıyorsunuz ve bir süre bekledikten sonra kuyruktan atılıyorsunuz. WhatsApp üzerinden denedim ama sonra standart bir mesaj alıyorsunuz, aynısı messenger için de geçerli.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Saygılarımızla,

Ed

Editörler: Thailandblog okuyucularına bir sorunuz var mı? kullan temas.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. kısa kılıç yukarı diyor

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. dürüst yukarı diyor

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Ocak yukarı diyor

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt yukarı diyor

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Ocak S yukarı diyor

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. William Bouman yukarı diyor

    Sevgili Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen yukarı diyor

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. John Koh Chang yukarı diyor

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES yukarı diyor

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. kucak hizmetkarı yukarı diyor

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Yorum bırak

Thailandblog.nl tanımlama bilgilerini kullanır

Web sitemiz çerezler sayesinde en iyi şekilde çalışmaktadır. Bu şekilde ayarlarınızı hatırlayabilir, size kişisel bir teklif sunabiliriz ve siz de web sitesinin kalitesini iyileştirmemize yardımcı olursunuz. Devamını oku

Evet, iyi bir web sitesi istiyorum