Pyetja e Tajlandës: KLM është shumë e vështirë për t'u arritur

Me mesazh të dërguar
Geplaatst në Pyetja e lexuesit
Tags:
28 shtator 2021

Të nderuar lexues,

Rezervova një biletë për në Bangkok me KLM dhe rastësisht përmenda shenjën time të thirrjes në vend të emrit tim siç duket në pasaportën time. Sipas faqes së internetit të KLM, kjo mund të rregullohet nëse i kontaktoni. Dhe ja ku bie këpucët. Ata janë absolutisht të paarritshëm për mu. Provuar me telefon, por merr një rrip dore dhe pasi prisni pak hidheni nga radha. E provova përmes WhatsApp, por më pas ju merrni një tekst standard, e njëjta gjë vlen edhe për messenger.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

regards,

Ed

Redaktorët: A keni një pyetje për lexuesit e Thailandblog? Perdore kontakt.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. kamë thotë lart

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. I sinqertë thotë lart

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Jan thotë lart

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt thotë lart

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Jan S thotë lart

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. Wim Bouman thotë lart

    I dashur Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen thotë lart

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. john koh chang thotë lart

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES thotë lart

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. shërbëtor i xhirove thotë lart

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Lini një koment

Thailandblog.nl përdor cookie

Faqja jonë e internetit funksionon më së miri falë cookies. Në këtë mënyrë ne mund të kujtojmë cilësimet tuaja, t'ju bëjmë një ofertë personale dhe ju na ndihmoni të përmirësojmë cilësinë e faqes në internet. Lexo më shumë

Po, dua një faqe interneti të mirë