Targ krewetek w Samut Sakhon (somboonsa / Shutterstock.com)

Groźba całkowitej blokady w Tajlandii nie została jeszcze wykluczona. Rzecznik CCSA, Taweesilp, ostrzegł wczoraj: „Przestrzegaj środków i naszych wytycznych, w przeciwnym razie do marca nastąpi ogólnokrajowa blokada. Jeśli nie będzie odpowiedniej współpracy ze strony ludności i sytuacja wymknie się spod kontroli, ten ostateczny środek zostanie zastosowany”.

Tajlandia jest podzielona na strefy z powiązanymi środkami, jeśli środki nie będą przestrzegane, kraj może zostać zablokowany. Surowe środki są następstwem wybuchu infekcji COVID-19 w Samut Sakhon na targu krewetek.

Teraz ogłoszono, że metoda testowania wirusa zostanie zmieniona na nakłucie palca, które w ciągu trzydziestu minut pokazuje, czy ktoś jest zarażony, a także jest tańsze. Obecna metoda z wacikiem w nosie jest droższa i zajmuje zbyt dużo czasu. Rząd chce szybkich rezultatów i przebadania wszystkich grup ryzyka, zarówno Tajlandii, jak i migrantów w prowincji. Poinformował również, że liczba łóżek w powstającym naprędce szpitalu polowym zostanie zwiększona z 30 do 100. Obecnie pod opieką znajduje się dziewiętnastu pacjentów z łagodnymi objawami, a pacjenci z poważniejszymi objawami są przewożeni do szpitala.

Szpital polowy znajduje się na Centralnym Rynku Krewetkowym w Samut Sakhon. Mieszkańcy nie są z tego zadowoleni, boją się infekcji. Ponad stu mieszkańców z trzech wsi protestowało w czwartek przeciwko szpitalowi polowemu i próbowało zatrzymać pojazdy wojskowe, które przywiozły sprzęt.

Premier Prayut zwrócił się do ludności o zaprzestanie krytykowania migrantów leczonych w szpitalu polowym. Powiedział, że migranci są ważni dla rozwoju kraju. Wczoraj rzecznik CCSA Taweesilp wezwał również pracowników z Myanmaru, aby nie obwiniali wybuchu epidemii.

Źródło: Bangkok Post

43 odpowiedzi na „Rząd Tajlandii wydaje ostrzeżenie o blokadzie”

  1. Johnny B.G mówi

    Chris zna historie na wyższym poziomie, ale historia, że ​​może dojść do blokady do marca, nie zostanie zaakceptowana przez nikogo z odrobiną wpływów.
    Był kiedyś plan, aby główni gracze na rynku wymyślili rozwiązanie problemu, ale obawiam się, że nie ma definicji, kogo chronić.
    Osób starszych z nadwagą jest niewiele i wtedy trzeba by walczyć z tym u źródła, a to są właśnie imigranci pracujący na rynku i właśnie to jest bardzo trudne do sprzedania społeczeństwu.
    Takie jest moje odczucie, ale jestem ciekaw, co myślą o tym lekarze na tym blogu.

    • chris mówi

      Istnieje wiele starszych osób z wysokim ciśnieniem krwi i cukrzycą, które nie mają nadwagi. Głównie ze względu na niezdrowy tryb życia: niewłaściwe jedzenie i picie oraz mało ruchu/sportu.
      Problemem nie są oczywiście imigranci. Problem polega na tym, że wiele z nich jest nielegalnych i najprawdopodobniej niedobrowolnych.Istnieją dziesiątki tajlandzkich przedsiębiorców, którzy chętnie to wykorzystują i źle im płacą i źle mieszkają obok tych, którzy ułatwiają przekraczanie granicy. Grzywny nigdy nie są wręczane, nie mówiąc już o tym, że ta forma handlu ludźmi jest systematycznie zwalczana. Rozpoczynają teraz polowanie na czarownice, bez wątpienia znajdując kilku skorumpowanych urzędników, a następnie przechodzą do porządku dziennego przed latem 2021 r. Lub do dnia nowego problemu.
      Rząd zaoferował teraz, że nielegalni mogą stać się legalni, jeśli pracodawcy obiecają ponieść wszystkie koszty możliwych infekcji koronowych. Krommer jest prawie niemożliwy, ponieważ jeśli jesteś legalny, ubezpieczenie społeczne musi być opłacane, a zatem z definicji jesteś ubezpieczony od kosztów leczenia, w tym Covid.

    • Martina Vasbindera mówi

      W porządku.

      Polityka świata dotycząca Covid-19 jest nie do podrobienia, ponieważ prawie żaden rząd na tym świecie nie ma najmniejszego pojęcia o logice. Jeśli liczba zgonów spadnie, nastąpi ścisła blokada, NL.
      Sprawdzone i skuteczne leki, takie jak HCQ i iwermektyna, są w wielu krajach zakazane, natomiast szczepionka, która na razie jest skuteczna w mniej niż 1%, a nie w 95%, wkrótce stanie się obowiązkowa. Skuteczność można określić dopiero po poznaniu skutków działania wielu dziesiątek tysięcy osób zaszczepionych placebo lub szczepionką. To samo przydarzyło się kilkuset osobom (szczepionka firmy Pfizer). Z grupy 40.000 tys. Nazywamy to manipulacją statystyczną. Możesz wtedy przeszukać wszystko. Ponadto szczepionka nie została dostatecznie przetestowana.
      Obecnie na rynku dostępnych jest pięć szczepionek. Pfizer i Moderna (RNA), rosyjski Sputnik i chińska szczepionka oraz Oxford.
      Rosyjska szczepionka wydaje się najmniej ryzykowna. Wykonany jest w tradycyjny sposób.
      Szczepienie całej światowej populacji na chorobę, która poważnie nie zasługuje nawet na predykat, jest absurdalne i niewątpliwie motywowane zyskiem finansowym, czymś innym lub jednym i drugim.
      Ponadto SARS-Cov2 wytwarza około 30-40 mutantów dziennie. Normalne między innymi dla koronawirusów. Jak mówiłem, okazało się, że wirus nie jest tak groźny, jak sądzono.
      Niektórzy z pewnością znają tragiczne wydarzenia, ale to nie jest punkt odniesienia. nazywamy to n=1.
      Jeśli chodzi o Tajlandię, rząd nie zawaha się wprowadzić blokady, jeśli będzie to politycznie dogodne. Jako dowód zostaną pokazane widma, które znamy już z Chin i Włoch. Większość z nich jest po prostu zainscenizowana, by zasiać strach i jak widać im się udało.
      SARS-Cov2 nie jest zabójczym wirusem, ale irytującym wirusem. Nawiasem mówiąc, podobnie jak grypa, z której na przykład grypa typu A jest znacznie bardziej niebezpieczna.
      Proszę o jakąkolwiek dyskusję na temat faktów, a nie indyjskich historii. Na to drugie nie odpowiem. Wszystko, co tu powiedziałem, możecie sprawdzić sami w Internecie, w tym na stronach WHO i RIVM. To, co donosi prasa codzienna, opiera się na propagandzie rządowej, mającej na celu wzbudzenie strachu.

      Kontakty społeczne są teraz zakazane, a światowa gospodarka jest zabijana, co spowoduje dziesiątki, jeśli nie setki milionów zgonów.
      Tylko nieliczni zarabiają na tym miliardy.

      Poza tym życzę błogosławionego i zdrowego roku 2021, w którym Covid po prostu znowu nazywa się grypą.

      • Tony mówi

        Drogi Maarten Vasbinder, doceniam twój lek. rady na tym blogu bardzo!!!!! Mam krótkie pytanie w odpowiedzi na twoją, moim zdaniem, bardzo prawdziwą historię powyżej. Prawdopodobnie znasz też historię kolegi, dr Roba Elensa z Meijel? Czy możesz to dla mnie potwierdzić? Z góry dziękuję?!! Również życzę szczęśliwego i zdrowego 2021!! m.f.gr. Tony'ego.

        • Martina Vasbindera mówi

          Rob Elens okazuje się mieć rację. HCQ plus cynk plus antybiotyk działa. Zostało to wystarczająco wykazane i było już znane z poprzedniej epidemii SARS. Niestety, lekarstwo jest nadal zakazane w wielu krajach, ponieważ szczepionka musiała zostać przeforsowana, a GILEAD musiał pozbyć się swoich zapasów Remdesiviru. Nawiasem mówiąc, Remdesivir nie działa.
          Iwermektyna również wydaje się działać bardzo dobrze, nawet w zaawansowanym stadium choroby.
          Ludzie, którzy popierają to od dawna, w tym ja, nadal nazywani są teoretykami spiskowymi.
          W Holandii Covid został wyciągnięty z rąk lekarza rodzinnego, co prawdopodobnie spowodowało setki zgonów.
          Trzeba wierzyć, że to wszystko przypadek, że miliardy wydawane są na kosztowną, potencjalnie niebezpieczną, niepotrzebną szczepionkę na chorobę wywołaną przez szybko mutującego wirusa, podczas gdy tanie, wysoce skuteczne leki powinny pozostać na półce. Ponadto stosuje się inny test, który nie jest do tego odpowiedni i wykrywa głównie fałszywe alarmy. Liczba pacjentów nie jest zatem zgodna z liczbą wyników pozytywnych, chociaż w tej chwili rzeczywiście pacjentów jest więcej, ale obserwujemy to każdej jesieni. Taki zbieg okoliczności prawie sprawi, że pomyślisz o oszustwie.

      • Tino Kuisa mówi

        Dobra, Maarten, pozwól, że powiem tylko o szczepieniach i wszystkich tych szczepionkach, które już są lub będą.

        Martwię się też trochę skutecznością i skutkami ubocznymi, ponieważ szczepionkę opracowano bardzo szybko. Zostanę zaszczepiony, ale nie zdziwię się, jeśli po pewnym czasie okaże się (dużo) mniej skuteczny niż początkowo sądzono. Nie zgadzam się z tobą, że został opracowany wyłącznie dla zysku pieniężnego (lub czegoś innego?), a nie z powodów medycznych. Nie lubię teorii spiskowych.

        Mam na myśli szczepionkę przeciw odrze, zalecaną wszystkim dzieciom w wieku 9 miesięcy i 9 lat, w szczepieniu MMR, razem ze świnką i różyczką.

        W XX wieku na odrę zmarło 1900-1.000 dzieci. Kiedy szczepionka przeciwko odrze została wprowadzona w 1.500 roku, w poprzednich latach było tylko około 1976-2 zgonów z powodu odry rocznie. A jednak był program szczepień. Czy rozumiesz dlaczego? W porównaniu z wirusem covid-5?

      • struktura mówi

        @Maarten Więc twierdzisz, że przepełnione kostnice i trumny na ulicach Włoch to rządowa propaganda.
        Według ciebie obrazy przepełnionych działów IC również zostały zainscenizowane.
        Przykro mi to mówić, ale mam mały problem z nadążaniem za twoim tokiem myślenia.

        • Martina Vasbindera mówi

          Tino,

          Absolutnie nie jestem przeciwny szczepionkom, ale jestem przeciwny, moim zdaniem, absolutnie niepotrzebnym iw tym przypadku nieprzetestowanym szczepionkom. Szczepionka przeciwko odrze również wydaje mi się zbyteczna, biorąc pod uwagę śmiertelność. Może mogłeś to robić tylko z dziewczynami. Wiesz dlaczego.
          Nasz układ odpornościowy jest niezwykle skuteczny. Wiemy o tym coraz więcej.
          Kiedy ty i ja byliśmy na studiach, prawie nic o tym nie wiedziano. Potem studiowałem w laboratorium
          To, że nie wierzycie, że niektórzy ludzie zarabiają mnóstwo pieniędzy na szczepionkach i lekach i są na to gotowi, a mimo to jest co najmniej naiwne. Człowiek jako cnota. Nie rozśmieszaj mnie. historia uczy nas bardzo różnych rzeczy. Abyś dał do myślenia tym, którzy mają odmienne zdanie, określanym mianem teoretyków spiskowych. Wszyscy czołowi naukowcy, Cochrane i inni są zwolennikami teorii spiskowych.
          Spójrz poza swoje pudełko. Jesteś na to wystarczająco mądry. Wtedy możesz spróbować oddzielić ziarno od plew

        • Martina Vasbindera mówi

          Marco,

          Moje roszczenie nie jest bezpodstawne. Widzisz przepełnione układy scalone podczas każdej większej epidemii grypy. po prostu nie pojawi się w telewizji.
          Zdjęcia trumien na ulicach Włoch pochodzą z 2013 roku, kiedy to u wybrzeży zatonął statek z imigrantami.
          https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-italy-coffins-idUSKBN21F0XL
          Rozumiem, że trudno ci to nadążyć.

          • struktura mówi

            Drogi Maarten, więc wykorzystano inne zdjęcie, ale że w kostnicach nie było już miejsca, a zmarłych trzymano w kościołach i innych budynkach, to też jest kłamstwo?
            Na co ci ludzie wtedy umarli, czy we Włoszech doszło do kolejnej katastrofy, o której nie pisano w wiadomościach?
            Wychodzę z założenia, że ​​nie wszystko, co znajdziesz w internecie, jest prawdą, inaczej sam byłbym milionerem
            Zgadzam się z tobą, że na tym świecie jest wiele zła, a bogactwo nie jest rozdzielane sprawiedliwie.
            Ale stwierdzenie, że pandemia korony jest grypą i jest wykorzystywana przez naszych przywódców rządowych do tłumienia nas, myślę, że posuwa się trochę za daleko

          • Tino Kuisa mówi

            Właśnie sprawdziłem następujący cytat, Maarten. Czy to nie jest dozwolone?

            Moje twierdzenie nie jest wzięte z powietrza. Widzisz przepełnione układy scalone podczas każdej większej epidemii grypy. tylko wtedy nie będzie tego w telewizji.

            1 Nie wiem, czy te przepełnione IC były w telewizji w 2018 roku, ale w gazetach było ich pełno

            2 Łóżek IC jest teraz o 20% więcej, a niedobór jest większy niż w 2018 r.

            3 W 2018 roku wentylowano około 350 osób, teraz jest ich dużo więcej

            4 Zwykle epidemie grypy trwają 3-4 miesiące. Skończyło się na przełomie grudnia/stycznia i marcu/kwietniu. Ta epidemia trwa już znacznie dłużej i wygląda na to, że potrwa jeszcze kilka miesięcy. Personel medyczny na całym świecie jest wyczerpany. OIOM-y są przepełnione znacznie dłużej. Zgadzać się?

            Istnieją niezaprzeczalne nagrania pojazdów wojskowych w Bergamo we Włoszech, pokazujące, jak trumny są przewożone w inne miejsce, ponieważ możliwości zakładów pogrzebowych zostały tam znacznie przekroczone.

            • To porównanie jabłek z gruszkami Tino, w 2018 roku starzy ludzie zostali zaszczepieni przeciwko grypie. Chociaż w tamtym czasie działał gorzej niż zwykle. Gdyby tak się nie stało, mogłoby być więcej zgonów niż teraz. Wiesz równie dobrze jak ja, że ​​zwykła grypa jest również śmiertelna dla osób starszych, które cierpią.

      • Tino Kuisa mówi

        Maarten,

        Właśnie sprawdziłem to twierdzenie:

        „Tymczasem kontakty społeczne są zakazane, a gospodarka światowa jest zabijana, co spowoduje śmierć dziesiątek, jeśli nie setek milionów”.

        Podczas Wielkiego Kryzysu 1929-1939 w Stanach Zjednoczonych, kiedy gospodarka skurczyła się o 30(!!) procent, śmiertelność nawet nieznacznie spadła.

        https://www.researchgate.net/publication/26871254_Life_and_death_during_the_Great_Depression#:~:text=In%20contrast%2C%20the%20recessions%20of,less%20than%202%25%20of%20deaths.

        Nawet podczas kryzysu gospodarczego w Tajlandii w latach 1996-7, kiedy gospodarka skurczyła się o 7.6%, nie było szczytu śmiertelności.

        Nie sądzę więc, że twoje twierdzenie o „dziesiątkach, jeśli nie setkach milionów zgonów” jest oparte na czymkolwiek. To założenie. Dowody temu zaprzeczają.

        • Tino Kuisa mówi

          Tylko dodatek po przeczytaniu trochę więcej. Ogólnie rzecz biorąc, śmiertelność nie wzrasta podczas recesji gospodarczej, ale są pewne wyjątki.
          Całkowita roczna śmiertelność na całym świecie wynosi od 50 do 60 milionów. Jest bardzo mało prawdopodobne, aby ekonomiczne konsekwencje środków koronowych spowodowały dziesiątki, nie mówiąc już o setkach milionów więcej zgonów. Proszę nie panikuj

          • Martina Vasbindera mówi

            Zobaczymy Tinę. Nawiasem mówiąc, trudno mi sobie wyobrazić, że ludzie na Zachodzie panikują z powodu masowych zgonów w krajach rozwijających się.
            To się nigdy nie zdarzyło. Wystarczająco źle.

        • Martina Vasbindera mówi

          Drogi Tino.

          Być może przeoczyłeś fakt, że globalny łańcuch pokarmowy jest zepsuty. Transport w dużej mierze stoi w miejscu.
          Konsekwencje tego widać już w Afryce, przynajmniej jeśli mogę wierzyć opowieściom zaprzyjaźnionego tam dyplomaty.
          Zachód jeszcze trochę wytrzyma. Masz w zasadzie rację.
          Tym też się zbytnio nie martwię. W końcu jest wystarczająco dużo miejsca, aby pomieścić miliony głodnych ludzi, zwłaszcza jeśli uruchomimy rolnictwo ekologiczne i wypędzimy rolników.
          Oto coś na ten temat z „niewiarygodnego” źródła. https://www.worldbank.org/en/topic/agriculture/brief/food-security-and-covid-19
          Rozbudowany program pomocy, z którego doświadczenie pokazuje, że większa część trafi do największych kieszeni.
          Oto coś z Oxfam. https://www.oxfam.org/en/world-brink-hunger-pandemic-coronavirus-threatens-push-millions-starvation

          Resztę możesz znaleźć sam.
          Może nie pójdzie tak szybko, ale biorąc pod uwagę plany szybkiej redukcji światowej populacji, stworzenia raju dla „bogatych”, nie zdziwiłbym się, gdyby tak się stało.
          Nawiasem mówiąc, nigdy nie powiem, że nie można czegoś powiedzieć. Jestem zaskoczony, że myślisz, że możesz to zrobić. Coś o ideologii i indoktrynacji? Myślałem, że już z tego wyrosłeś.

          Życzę pomyślnego i zdrowego 2021 roku.

          powitanie

          Twój przyjaciel Marcin

          • Martina Vasbindera mówi

            Wielki Reset i lepsze budowanie. Agenda 20-30-50 Możecie sami przeczytać i przemyśleć. Być może to filantropi chcą dla nas jak najlepiej.

          • Erik mówi

            Maarten, raj dla bogatych może istnieć tylko wtedy, gdy są biedni ludzie, którzy robią brudne pranie, wywożą śmieci i kładą cegły na domy bogatych itp. Bez biednych żadne społeczeństwo nie może prosperować.

            Wystarczy spojrzeć na tajlandzkich pracowników, którzy nie podejmują pewnych prac i korzystają z usług gości z sąsiednich krajów. A czyż Holandia nie sprowadziła także gastarbeiterów do ciężkich prac w kopalniach i piecach hutniczych?

            Jeśli istnieje jakieś „planowanie”, to jest to działanie Matki Natury, która od czasu do czasu uwalnia złośliwego wirusa z rośliny lub zwierzęcia, aby dokonać porządków wśród o wiele za szybko rozwijającej się ludzkości, która potrzebuje więcej żywności, niż może wyprodukować. Na szczęście „bogaci” umierają…

            Nie, nie wierzę w spisek stworzony przez człowieka.

          • Tino Kuisa mówi

            Jest to stwierdzone w prognostycznym thrillerze psychologicznym „Fever” Deona Meyera (2018). W nim 95% światowej populacji zostaje celowo wymazane przez samodzielnie opracowanego wirusa.

      • Szczery mówi

        Drogi Martinie,
        Czy możesz wskazać, gdzie mogę znaleźć informacje naukowe stwierdzające, że leki HCQ i Iwermektyna wyraźnie działają przeciwko Covid?

        Panie Franek

        • Martina Vasbindera mówi

          Daga Franka,

          Oto badanie dotyczące HCQ: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7534595/
          Więcej znajdziesz na Pubmed. Wcześniejsze badania są w większości negatywne z powodu złego projektu.
          Przegląd Iwermektyny można znaleźć tutaj:
          https://covid19criticalcare.com/wp-content/uploads/2020/11/FLCCC-Ivermectin-in-the-prophylaxis-and-treatment-of-COVID-19.pdf
          Kombinacja HCQ/Iwermektyna jest obiecująca
          Wiele artykułów można znaleźć w Google Scholar
          Zaprzeczanie, że te dwa leki są skuteczne, jest co najmniej bardzo głupie. Dotyczy to również większości rządów w UE.

    • Tino Kuisa mówi

      Drogi Johnny,

      Jeśli ktoś mi powie, że nowy uroczy wirus nie jest gorszy od „wiosennej grypy”, to mogę coś o tym powiedzieć.

      Tu chodzi o epidemiologię i wirusologię i mówię ci, że większość lekarzy, w tym naprawdę twój, ma stosunkowo niewielkie pojęcie o nich. Zostawiam to prawdziwym ekspertom w tej dziedzinie.

      • Martina Vasbindera mówi

        Tino,

        Prawdziwych ekspertów można znaleźć wśród immunologów. Między innymi miałem z tym do czynienia w moich badaniach nad prionami. Podczas gdy wirusolodzy, w tym Gajdusek, uważali, że cała hipoteza prionowa to absurdalny nonsens, immunolodzy uważali, że jest to całkiem możliwe. Okazało się to później. Prusiner, ku wściekłości Gajduska i innych, otrzymał Nagrodę Nobla

        Niestety, nie myślę zbyt dobrze o wirusologach, podobnie jak o epidemiologach, ponieważ ich błędne prognozy dotyczące Covida. Gdybym miał opowiedzieć, czego doświadczyłem z niektórymi z nich, włosy zjeżyły ci się na głowie.
        Wygląda na to, że znaleźli wspaniały model przychodów. Strach!

        Covid nie jest wiosenną grypą Całkowicie się z tobą zgadzam, ale porównanie go z Ebolą zostało początkowo umieszczone w tej samej klasie przez WHO, co wygląda na celową próbę oszustwa, aby wywołać ten strach

        • Johnny B.G mówi

          Podoba mi się, że lekarze wyrazili swoją opinię i to pokazuje w jakim świecie żyjemy.

        • Tino Kuisa mówi

          Drogi Martinie,

          Dobrze wiesz, że prognozy lekarzy, w tym epidemiologów i wirusologów, należy zawsze brać z dużym przymrużeniem oka. To część pracy. Czasami konieczne jest nakreślenie polityki, ale potem powiedzenie „bardzo prawdopodobne, prawdopodobnie, prawdopodobnie, być może”. A potem często się mylimy. Tak jak lekarze między sobą: jak często się myliliście? Wyznać. Zwykle zatrzymywałem prognozę dla siebie, ale regularnie się myliłem, czasami bardzo.

          Więc nie obwiniam tych epidemiologów i wirusologów. Powinni być trochę mniej pewni, mniej pewni. Rzecz w tym, że politycy i inne osoby nie związane z medycyną domagały się pewności i stanowczości. Tam zostali wrzuceni. Powinni byli być bardziej ostrożni w swoich przewidywaniach.

          I, hm, Maarten, ile razy słyszałem, jak lekarze mówili swoim pacjentom: „jeśli nie będziesz lepiej trzymać się diety, twoje zdrowie pogorszy się jeszcze bardziej”. Pacjent wraca do domu w strachu.

          W ostatnich dniach zastanawiałem się nad przydatnością i niebezpieczeństwem strachu i paniki. Powiem to ostrożnie. Panika i strach są czasami pomocne, często nie, a czasami bardzo szkodliwe. Więc musisz się tego dowiedzieć. Strach przed HIV/AIDS? Czasami bardzo przydatne w przypadku określonej polityki.

          • Martina Vasbindera mówi

            Tino

            nie przyznaję się. Oczywiście popełniałem błędy.
            Nigdy i nigdy nie groziłem pacjentom. Lekarze, którzy to robią, powinni stanąć przed komisją dyscyplinarną. Nie należy zakładać, że wszyscy lekarze są tacy sami.
            Wydaje się, że to robisz i bierzesz siebie za punkt odniesienia.
            Wirusolodzy i epidemiolodzy wysuwają daleko idące twierdzenia oparte na bardzo ograniczonej wiedzy.
            W rezultacie tym razem całe społeczeństwo zostało zakłócone. Presja ze strony polityki jest irytująca. Oczywiście, jeśli oprą się tej presji, może to kosztować ich utratę pracy. To może być problem. Zagrożone są wówczas kredyty hipoteczne, dzieci w wieku szkolnym itp. Dlatego widzimy, że emerytowani lekarze i naukowcy sprzeciwiają się tym środkom. Nie mają się już czego bać.

  2. chris mówi

    Powiedziano mi (może to plotka), że w ciągu kilku tygodni Prayut wyda tajski cover słynnej piosenki Franka Sinatry: „Fly me to the moon”.

    https://www.bangkokpost.com/thailand/general/2041383/anek-sticks-to-plan-for-thailands-moonshot

    • Martina Vasbindera mówi

      Może coś takiego?
      https://www.youtube.com/watch?v=sK0nYSz_Gus

  3. Jani Careni mówi

    Liczba R to sposób oceny koronawirusa lub zdolności rozprzestrzeniania się choroby.

    R to liczba osób, którym średnio jedna zarażona osoba przenosi wirusa.

    Odra ma liczbę R równą 15 w populacjach bez odporności.

    Oznacza to, że średnio jedna osoba przenosi odrę na XNUMX innych osób.

    Koronawirus – oficjalnie znany jako Sars-CoV-2, miałby liczbę reprodukcyjną około 3, gdyby nie podjęto żadnych działań, aby powstrzymać jego rozprzestrzenianie się, a ja nie jestem lekarzem, tylko bardzo starym naukowcem, więc nie ma powodu do paniki.

    Panika to zły doradca.W Engelenad liczba R wynosi między 1.1 a 1.2 w Tajlandii 0.5, więc nie myśl za daleko.

  4. khaki mówi

    Mimo kilkuset infekcji już teraz grozi totalna blokada i ponownie wspomina się marzec, podobnie jak kilka tygodni temu, kiedy pojawił się „słuszny” komunikat (raz na NPO1/WNL i według jednego z blogerów , również pokrótce poinformował na stronie internetowej Bangkok Post), że turystyka będzie ponownie dozwolona od 31 marca, o ile można okazać dowód szczepienia. Przypadek czy nie? Ambasada Tajlandii nie odpowiedziała jeszcze na tę prośbę. Mimo to ośmielam się mieć nadzieję, że w nadchodzącym sezonie turystycznym granice zostaną ponownie otwarte dla turystów (i innych entuzjastów Tajlandii).

    • Jana S mówi

      Zamiast infekcji wolę używać słowa, przetestowany pozytywnie.
      To i tak niewiele mi mówi. Liczba zabitych wciąż wynosi 60, a liczba mieszkańców ok
      70,000,000.

    • Ger Korat mówi

      Dopóki cała populacja Tajlandii nie zostanie zaszczepiona, zaszczepiona osoba z zagranicy może zarazić Tajów. Jak dotąd szczepienia nie mówią nic o możliwości zarażenia kogoś innego, a jedynie o tym, że sam nie zachorujesz. W takim razie nie zawracaj ambasady pytaniami na ten temat, jeśli nauka jeszcze tego nie wie. Możesz jednak zadać sobie pytanie, że tylko wtedy, gdy cała populacja Tajlandii zostanie zaszczepiona, większość ludzi nie zachoruje na koronę. W Holandii wiele osób nie chce się szczepić i nie inaczej będzie w Tajlandii. Ludzie ociągają się z zakupem szczepionki (tylko na 13 mln osób i dla zdecydowanej większości jeszcze nic nie mają. To zapomnij o 2021 i książeczka szczepień z Holandii/Belgi nic Ci nie pomoże, poza tym, że że szczepionka działa tylko w około 90%, co oznacza, że ​​w pełnym samolocie do Tajlandii z 300 osobami masz 30 osób, w przypadku których szczepionka nie działa, jedyną rzeczą, która pomaga, są wielokrotne testy PCR, aby utrzymać koronę z dala od Tajlandii.
      Zapomnijmy również o szczepionkach z Rosji (tylko 20 przebadanych przypadków) i Chin, które nie publikują wyników swoich testów i przez to są niewiarygodne i dlatego kilka krajów nie stosuje chińskiej szczepionki pomimo dostawy. Jeśli chodzi o Chiny, czytałem, że zamówili 100 milionów dawek od Pfizera (dla swojej elity?) A potem wiesz też, że chińska szczepionka koronowa jest niewiarygodna. Po raz kolejny pojawia się informacja, że ​​globalne zdolności produkcyjne są ograniczone, co oznacza dla Tajlandii, że myślę, że będą w stanie uzyskać więcej szczepionek dopiero przed 2022 rokiem. Cały rok 2021 to rok stracony dla tajskiej turystyki, można przypuszczać po tym, co pisałem wcześniej.

      • Eric mówi

        „Cały rok 2021 jest rokiem straconym dla tajskiej turystyki, można przypuszczać po tym, co pisałem wcześniej”.

        Nie chcę być zbyt sfrustrowany, ale całkowicie się z Tobą zgadzam.

        Ludzie mieszkający w NL mogą być szczęśliwi, jeśli pod koniec 2021 roku pogoda będzie taka, jaka powinna być: STARA normalność. Mamy 17.3 miliona mieszkańców, kiedy ta szczepionka oksfordzka będzie dostępna, może pójść szybciej (niezależnie od tego, co myślę o potrzebie szczepionki dla całej populacji).

        Ale nie wydaje mi się, żeby to się działo w Azji w najbliższym czasie: kupowanie szczepionek, logistyka, szczepienia… Zaszczepić większość z 70.000.000 107.000.000 2021 Tajów i (na przykład) XNUMX XNUMX XNUMX Filipińczyków szczepionką, której szuka cały świat? Pod względem mocy produkcyjnych nie jest to nawet możliwe. Nie, rok XNUMX będzie kolejnym bardzo trudnym rokiem dla turystyki. Wydawanie dużych pieniędzy na hotele ASQ, samą kwarantannę, testy i biurokrację tylko po to, by usłyszeć, jak decydenci mówią o „blokadach”… westchnienie… Spójrzmy prawdzie w oczy: ostatnią rzeczą, jaką turysta chce usłyszeć, jest słowo „blokada”. Mogę teraz jechać do Tajlandii, ale niepewność mnie powstrzymuje.

      • Harry N mówi

        Ponowne wielokrotne testy PCR nie pomogą. Może warto przeczytać wykłady prof. Pierre Capel powinien sprawdzić to w Internecie. test PCR nie rozróżnia żywego wirusa od niezakaźnego RNA. (źródło: angielska, krajowa służba zdrowia)
        Poszukaj także Petera Borgera, który wraz z dużą liczbą naukowców znalazł około 10 błędów w teście PCR. oraz napisał raport i wysłał go do europejskiego nadzoru.
        Dla odpowiadającego Haki, co następuje. Test PCR nie może niczego wykryć, więc żadnych infekcji. Następnie porozmawiaj o pozytywnym teście.
        W Tajlandii mamy obecnie około 1800 pozytywnych przypadków, co stanowi 0.0026% populacji. Nie zgłoszono ani jednej śmierci, a większość nie będzie miała żadnych dolegliwości lub miały one łagodne objawy. Co więcej, o tych bieżących przypadkach nie będzie słychać w mediach tylko dlatego, że nie są one wystarczająco spektakularne. Nikt nie upada na ulicy!!!
        To jest moja opinia.

  5. Yan mówi

    Testy i blokady, wszystko dobrze… ale gdzie jest rząd Tajlandii z organizowaniem szczepień?

    • Tony'ego Maassa mówi

      Drogi Yan, mam nadzieję, że rząd Tajlandii nie zorganizuje niczego w sprawie szczepień! Jestem bardzo szczęśliwy i zaskoczony, że tak szanowany lekarz; Pan Maarten Vasbinder może wyrazić tutaj swoją opinię bez cenzury!!!!......HCQ 200 mg - Azyrtromycyna 500 mg - Oratian cynku 40 mg i ewentualnie. uzupełniony witaminami D i C, lekarz pierwszego kontaktu dr Rob Elens w swojej praktyce w Meyel wyleczył z Covid 4 dziesięciu pacjentów w ciągu 5 do 19 dni!!! To było już w marcu/kwietniu!! Wkrótce po tym, jak chciał opublikować tę informację, natychmiast nakazano mu zatrzymać się przy szpitalu Medycznym. Inspekcja ??!!!!….Czy bali się, że bardzo tanim sposobem uwolni ludzi od zabójczego wirusa i że wtedy bardzo droga szczepionka nie ruszy?????….bardzo wątpliwe, ponieważ jeśli o mnie chodzi!!!! Życzę wszystkim szczęśliwego i szczególnie zdrowego roku 2021!!…gr. Tony'ego.

    • Eric mówi

      Dobre pytanie, na które odpowiedź nie jest jeszcze dla mnie jasna. Komunikaty, które pojawiały się w mediach, zwłaszcza pod koniec listopada, nie napawały mnie optymizmem.

      Naiwnością wydaje mi się myślenie, że rok 2021 będzie zupełnie inny niż rok 2020. Maseczki na usta, dystans społeczny, regionalne „ogniska”, blokady, masowe testy z użyciem nieodpowiednich testów PCR, sianie paniki, wytykanie palcami, ksenofobia? Faktem jest, że w 2021 roku tylko stosunkowo niewielka część populacji będzie mogła zostać zaszczepiona... więc ta niedola będzie trwać jeszcze przez kilka następnych lat.

      Strach wśród ludności jest dobry, po części dzięki tego rodzaju obrazom (Chińczycy w Wuhan spontanicznie „odpadają”). Wideo zaczyna się we właściwym momencie:

      https://www.youtube.com/watch?v=iiSMu3Z-2tI&t=3m13s&ab_channel=SteveBannon%27sWarRoom-COAR

      Jestem ostatnią osobą, która wywoła panikę w związku z tym wirusem, wirusem, który okazuje się absolutnie nie „wirusem zabójcą”, jak chce nam wierzyć WHO (z jakimi intencjami pozostawiam otwarte). Martwią mnie środki, czas trwania środków i stan świata PO tej „pandemii”. Mam szczerą nadzieję, że jestem zbyt ponury.

  6. Mike H mówi

    Wydaje mi się, że sprawy się mieszają.
    Oczywiście jasne jest, że różne rządy, w tym z pewnością tajski, wykorzystują sytuację do własnych celów.
    „Nigdy nie pozwól, aby dobry kryzys się zmarnował”. To samo w sobie nie mówi o powadze samego wirusa.

    Źli naukowcy używają statystyk w taki sam sposób, w jaki pijak używa latarni. Mianowicie wspierać, a nie oświecać. Błąd potwierdzenia również nie jest niczym nowym. To również nie mówi nic o powadze wirusa.

    Ja też byłem dawno temu wyszkolony jako naukowiec, ale nie jako lekarz, więc niewiele mam do powiedzenia na temat aspektów czysto medycznych. Widzę, że jabłka i gruszki są dodawane razem, a następnie suma jest dzielona przez banany, w wyniku czego powstają ogórki. Więc nie do naśladowania.
    Co więcej, założenie, że ludzie są manipulowani jak szaleni, a rzeczy są wystawiane, jest dość skrajne.
    Wskaźnik sukcesu każdego spisku jest odwrotnie proporcjonalny do liczby osób, które o nim wiedzą. Spisek, w który zaangażowane są setki przywódców rządowych, tysiące polityków i dziesiątki tysięcy lekarzy i naukowców, będzie miał zatem niewielkie szanse powodzenia.

  7. Al mówi

    HP/De Tijd – Wiele osób noszących maseczki ma negatywny wpływ na zdrowie:

    https://www.hpdetijd.nl/2020-06-19/veel-mensen-die-mondkapjes-dragen-ervaren-een-negatief-effect-op-de-gezondheid/

    • carlo mówi

      Myślę, że te maski na twarz są czysto symboliczne. A potem myślę o obrazie stada w kagańcu. Te maski na twarz koncentrują i pochłaniają wirusa z otoczenia w tkaninie. Gdybyś wiedział, ile zużytych maseczek przypadkowo ląduje na czyichś ustach...
      I mam też wrażenie, że jest w tym ogromna przesada; złoty motyw dla prasy, aby „informować” ludzi. Bliski znajomy (68 lat) miał koronę według zdjęć płuc, nic nie wiedząc.

  8. Hansa Pronka mówi

    Na naszym lokalnym targu noszenie maseczek wyszło z mody, ale w zeszłym tygodniu widziałem kilka osób ponownie w tych czapkach, a dziś rano ponad 95% nosiło takie czapki (swoją drogą ja też). Z jedną znaną infekcją w całej prowincji Ubon, wydaje się to trochę przesadzone, ponieważ dzieje się to w ciągu dnia (słońce!) i na świeżym powietrzu, chociaż było tłoczno i ​​oczywiście zasada półtora metra nie była przestrzegana. Sam uważam, że szansa na taki rynek jest znikoma, a to, że coś poszło nie tak na targu rybnym/krewetkowym, będzie prawdopodobnie spowodowane złymi warunkami mieszkaniowymi imigrantów. Prawdę mówiąc, tutaj, na wsi, przez ostatnie 40 lat nie widziałem, żeby ktoś wydmuchał nos. Wirusy wydają się nie mieć tu prawie żadnych szans.

  9. Józef mówi

    Haki,

    Mam nadzieję, że ta informacja wkrótce się potwierdzi, żebyśmy chociaż mieli perspektywę i mogli odliczać czas do powrotu do naszego ukochanego raju i ponownego uściskania naszych partnerów bez 15-dniowej kwarantanny i bez wszystkich kłopotów, które obecnie się z tym wiążą.
    Znów niecierpliwie czekając.
    Groet

  10. Jacqueline mówi

    Jestem zdumiony, że tak wiele osób znających się na ekonomii, wirusach i pandamiach odpowiada sobie nawzajem na tajlandzkim blogu i pisze swoje. Że ktoś zada sobie trud przeszukania całego internetu w celu znalezienia wielu innych opinii. Dlaczego większość ludzi, którzy naprawdę myślą, że wiedzą wszystko, może się mylić, a niewielka część ludzi, którzy myślą inaczej, którzy również uważają, że mają rację?
    Jestem zwykłą gospodynią domową i MOJA opinia jest taka, że ​​jeśli teraz czekasz w Holandii na operację, która według lekarzy może zostać przełożona, ale która jest bardzo ważna dla samej osoby, również zostanie przełożona, to pacjenci z koroną będą teraz wysyłani do innych szpitali, są przenoszeni, ponieważ ich własny szpital i łóżka na OIT są zajęte. Że osobiście znam kilka osób, które były zdrowe i zmarły na koronę, i że po otrzymaniu najpierw dobrej opieki na OIT, ludzie muszą wracać do zdrowia miesięcy na powrót do zdrowia i możliwość normalnego życia. Mój wniosek jest taki, że słusznie obawiam się, że zachoruję na Covid 19.
    W takim razie nie mogę sobie wyobrazić, że Rosjanie z Amerykanami, Północ z Koreańczykami z południa, Żydzi z islamistami, wszystkie inne kraje bez większego lub mniejszego konfliktu, lub z większym lub mniejszym konfliktem, zebrały się, aby obmyślić spisek mający na celu przestraszenie własnych mieszkańców. ”lub, jak niektórzy myśleć, przerzedzić populację, zaszkodzić gospodarce i wypłacić ofiarom pieniądze ze skarbu państwa. (wystarczająco lub mało, za dużo lub za mało)
    Uważam też, że wirusolog ma bardzo dobrą pensję i że wszystkie osoby zaangażowane w opracowywanie szczepionek również otrzymują przyzwoitą pensję, że laboratoria również kosztują dużo pieniędzy w budowie i utrzymaniu, a do tego dochodzi jeszcze kilka innych kosztów, więc uważam, że uważają, że to normalne, że koszty te są wliczone w cenę szczepionki i że firma osiąga również przyzwoity zysk.
    Mieszkam w Holandii , kraju , w którym rząd myślał , że będziemy się wzajemnie chronić , aby nie było obowiązkowej blokady , zachowując dystans i nie gromadząc się w dużych grupach , NIE TAK , prawie wszyscy lekceważą tutejsze zasady i dlatego horica musiała zostać najpierw zamknięta, a kiedy to nie wystarczyło, nastąpiła blokada. Na przykład w Ikea, Efteling i sklepach dla majsterkowiczów ludzie domagali się wejścia.
    Wracaj, gdy jest tłoczno, zostań w domu, gdy masz objawy, idź na kwarantannę, gdy wrócisz z zagranicy itp. PRAWIE nikt nie wraca, gdy stoisz w kolejce, po prostu się przeziębiłem, nie muszę zostawać za to do domu, moje wakacje trwały 1 tydzień, naprawdę nie siedź w domu przez 10 dni, byłem ostrożny. Tak to wygląda tutaj, z wyjątkiem Holandii.

    Jacqueline, 66 lat, cukrzyca, nigdy nie ważyłam więcej niż 55 kg. Mam m.in. sakoidozę w płucach przy codziennej podtrzymującej dawce prednizonu.Nie palę, ale od czasu do czasu lubię się napić i mam nadzieję, że jeszcze przez wiele lat będę mógł wrócić do Tajlandii i spędzić tam zimę przez 12 miesiące, tak jak ja to robiłem przez ostatnie 3 lat.


Zostaw komentarz

Tajlandiablog.nl używa plików cookie

Nasz serwis działa najlepiej dzięki plikom cookies. W ten sposób możemy zapamiętać Twoje ustawienia, przedstawić Ci osobistą ofertę i pomóc nam poprawić jakość strony internetowej. Czytaj więcej

Tak, chcę dobrą stronę internetową