Mieli skaitytojai,

Naar aanleiding van een klacht over het online afsprakensysteem, heb ik de vraag voorgelegd aan de consulaire afdeling. Het antwoord luidt als volgt:

“het afsprakensysteem; 1 afspraak volstaat voor het regelen van meerdere zaken. Het afsprakensysteem staat niet toe dat er op een en dezelfde naam meerdere afspraken worden gemaakt. Er is een beveiliging in het systeem ingebouwd om het verkopen van afspraken door kantoortjes (in sommige landen actief) te voorkomen. Zo zit er een IP-adres blokkade op (max 5 keer een IP-hit binnen 10 dagen) en een blokkade voor het gebruiken van dezelfde naam voordat de afspraak is geweest.

De afspraken link zal bij de pagina’s DigiD en paspoorten en identiteitskaarten worden toegevoegd door BZ.”

Met 1 afspraak is het dus geen probleem meerdere zaken te regelen.

Pateikė Petras

6 reacties op “Lezersinzending: 1 afspraak voor regelen meerdere zaken op NL ambassade is mogelijk”

  1. Carlos sako

    Kreeg vandaag een schriftelijke bevestiging omdat een klacht had ingediend,
    Kan bevestigen wat peter schrijft, goed nieuws voor velen van ons denk ik,
    Je ziet als maar flink aan de bel trekt helpt het wel

  2. aad sako

    Sveiki Petrai
    Dat is dus een keer goed nieuws Kan men uitleggen hoe dat in zijn werk gaat? Staat het afspraken programma toe om meerdere zaken te benoemen/regelen zoals bijv het geval van degene die dit heeft aangekaart zoals een handtekeningen legalisatie én een stempel voor een ADV?

  3. Petervz sako

    aad,
    ik heb begrepen dat je per afsprask masr 1 (hoofd) doel kan selecteren, maar dat je dan tijdens die afspraak meerdere zaken kan afhandelen.

  4. Carlos sako

    Ik citeer uit het bericht dat ik van de consulaire afd ontving:”
    U kunt na het maken van een afspraak samen met u partner
    Cosulaire handelingen ter afhandeling aanbieden u hoeft niet
    Voor iedere handeling een aparte afspraak te maken”
    Einde bericht hiermede is aan veel onzekerheid een goed einde gekomen.

  5. AAD sako

    Ačiū Petrai,
    We hebben dus nu multi functionele medewerkers. De ervaring zal het leren. Misschien kunnen de burgers die dit in de praktijk meemaken hun ervaringen doorgeven zeg naar als kwaliteitstest.

  6. Fatihas Senelis sako

    Geweldig nieuws dit. Ga ik met mijn vrouw zeker gebruik van maken. En ik moet er bij zeggen dat de Turkse Consolaat ook ( ik ben turks toevallig ) hier een voorbeeld aan kan nemen. Want in 2016 werken ze nog steeds zo ouderwets en elk kleine iets een afdeling…aparte nummer…rijeen tot aan de buitendeur cq op straat. DAGELIJKS = DRAMA !!! Dus Thailandblog als vrienden die dit hebben geregeld ( Peter dacht ik ), onwijs bedankt. Ik geloof dat iedereen ”iets’ kan en SAMEN kunnen we ALLES!
    Net terug van Thailand en wil er snel weer naar toe…Ik ben gelijk ziek van het koude weer brrrrrrrr


Palikite komentarą

Thailandblog.nl naudoja slapukus

Mūsų svetainė geriausiai veikia slapukų dėka. Taip galime prisiminti Jūsų nustatymus, pateikti Jums asmeninį pasiūlymą, o Jūs padedate mums pagerinti svetainės kokybę. Skaityti daugiau

Taip, aš noriu geros svetainės