Charly in Udon (9): Թայերեն հարկեր
Բարեբախտաբար, Չարլիի կյանքը լի է հաճելի անակնկալներով (ցավոք, երբեմն նաև ոչ այնքան հաճելի): Արդեն մի քանի տարի նա իր թայլանդացի կնոջ՝ Թեոյի հետ ապրում է Ուդոնթանիից ոչ հեռու գտնվող հանգստավայրում։ Իր պատմվածքներում Չարլին հիմնականում փորձում է բարձրացնել Ուդոնի մասին իրազեկվածությունը, բայց նա նաև շատ այլ բաներ է քննարկում Թաիլանդում։
Բարեբախտաբար, Չարլիի կյանքը լի է հաճելի անակնկալներով (ցավոք, երբեմն նաև ոչ այնքան հաճելի): Արդեն մի քանի տարի նա իր թայլանդացի կնոջ՝ Թեոյի հետ ապրում է Ուդոնթանիից ոչ հեռու գտնվող հանգստավայրում։ Իր պատմվածքներում Չարլին հիմնականում փորձում է բարձրացնել Ուդոնի մասին իրազեկվածությունը, բայց նա նաև շատ այլ բաներ է քննարկում Թաիլանդում։
Իմ նախորդ գրառման մեջ՝ Թաիլանդում կտակ կազմելու մասին, ես կանխավճար եմ վերցրել Թայլանդի հարկերի մասին գրառման համար: Ցավոք, քիչ արձագանքներ իմ եզրակացության կամքի մասին, որը հրապարակման հիմնական թեման էր, բայց առավել եւս արձագանքներ հարկային իրադարձության վերաբերյալ իմ կանխավճարների վերաբերյալ: Բավականին համարձակ արձագանքներ եղան մի քանի մեկնաբանների կողմից։ Չհիմնավորելով այդ արձագանքները փաստերով, այլ կերպ, քան հղում անելով Թաիլանդի հարկային մարմինների կայքին։
Սկզբում ես իսկապես արձագանքեցի դրան, բայց շուտով հասկացա, որ երբեք չեմ կարող այս կերպ ճշմարտությունը լուսարձակի տակ առնել: Դրա համար ես երկու բան որոշեցի. Առաջին հերթին, վերադառնալով իմ աղբյուրին, կրկնակի ստուգելու համար: Որովհետև, այո, ես նույնպես կարող եմ ամբողջովին սխալվել կամ սխալ եմ հասկացել: Եվ երկրորդ տեղում առանձին տեղադրում, այնպես որ այս տեղադրումը, ավելի ամուր դնելու համար: Ես դա անում եմ ոչ այնքան այն պատճառով, որ լուրջ եմ վերաբերվում որոշ մարդկանց պատասխաններին և արձագանքներին, այլ հիմնականում մյուս ընթերցողներին ճիշտ տեղեկատվություն տրամադրելու համար։ Հուսով եմ, որ նրանք կարող են օգտվել դրանից:
Այսպիսով, այսօր ես գնացի Paragon Legal, պարոն Յոնգ, և խնդրեցի նրան լրացուցիչ բացատրություն տալ Թաիլանդի հարկային համակարգի վերաբերյալ: Պարզապես հարցրեցին 40% որոշման մասին և ինչու դա որպես այդպիսին նշված չէ Թայլանդի հարկային կայքում:
Պարոն Յոնգը հարկային պրակտիկա է Թաիլանդում, տարիներ շարունակ դա անում է, ուստի ունի շատ լավ գործնական փորձ: Ըստ պարոն Յոնի, 40-50 տոկոսի որոշումը եկամտահարկի համակարգում «կանոն» է. Եվ, նրա խոսքով, կախված եկամտի տեսակից, այդ տոկոսը կարող է նույնիսկ 40-ից հասնել 50 տոկոսի։ Իմ հարցին, թե դրա վրա էլ պահումները նու՞յնպես հանվում են, նա դրական պատասխանեց.
Այս տեղեկատվության հիման վրա ես դա թարգմանել եմ ստորև բերված աղյուսակում:
Օրինակը, իհարկե, ընդամենը օրինակ է, որը հիմնված է հոլանդական ամսական 2.400 եվրո եկամուտի վրա = 80.000 բաթ (1 եվրոն այս համատեքստում 33 բաթից մի փոքր ավելի է): Տարեկան եկամուտն այնուհետև կազմում է 12 x 80.000 baht = 960.000 baht:
Համախառն տարեկան եկամուտ | 960.000 բատ |
Այս տարեկան եկամուտից հանվում է 40% | -/- 384.000 բաթ |
64 տարեկանից մեծ? - 65 տարեկան | -/- 190.000 բաթ |
Միայնակ հարկ վճարող | -/- 30.000 բաթ |
Առողջության ապահովագրության հավելավճար, ժամանակավոր գումար (առավելագույն նվազեցումը 100.000 բաթ է) | -/- 70.000 բաթ |
Դեղորայքի, բժշկի և այլնի ծախսերը ժամանակավոր | -/- 5.000 բատ |
Տարբեր, ինչպիսիք են նվիրատվությունները տաճարներին, ժամանակավոր | -/- pm baht |
Ամուսնացած լինելը | -/- pm baht |
երեխայի նպաստ | -/- pm baht |
Զուտ PIT (Անձնական զուտ եկամուտ) | -/- pm baht |
Զուտ անձնական եկամտի հարկային դրույքաչափերը.
Անձնական եկամուտ %
1-ին փակագիծ 0 – 150.000 baht = 0,00
2-րդ փակագիծ 150.000 – 300.000 baht = 5,00
3-րդ փակագիծ 300.000 – 500.000 baht = 10,00
4-րդ փակագիծ 500.000 – 750.000 baht = 15,00
5e փակագիծ 750.000 -1.000.000 baht = 20,00
Ելնելով 281.000 բատ անձնական զուտ եկամուտից, որը դուք վճարում եք Թաիլանդում
Եկամտահարկ:
0 – 150.000 բատ = 0,00
281.000 -/- 150.000 = 131.000 baht x 5% = 6.550,00 baht
Կամ մոտավորապես 200 եվրո:
Նիդեռլանդներում ես տարեկան վճարում եմ մոտավորապես 11.000 եվրո հարկ այս նույն եկամտի համար: Ինչու համարյա ոչ մի տարբերություն Նիդեռլանդների հետ։
Ես այնքան հարուստ չեմ, որ կարողանամ տարեկան 10.000 եվրո հարկային արտոնություն տալ:
Հուսով եմ, որ ընթերցողները կարող են դասեր քաղել դրանից: Նայեք ձեր իրավիճակին, քանի որ յուրաքանչյուր իրավիճակ, իհարկե, տարբեր է: Միայն AOW-ի առավելություն ունեցող ընթերցողները, վախենում եմ, քիչ օգուտ կունենան դրա համար: Բայց եթե պետական թոշակից բացի թոշակ էլ ունեք, արժե սրան նայել և մի քանի հաշվարկ անել։
Հարգելի Չարլի,
Մեծ հաճոյախոսություն ձեր հստակ և հստակ ներկայացված բացատրությանը, որից շատերը կարող են օգուտ քաղել:
Այժմ դա կլինի շատ խնձորի / ձվի համար:
Շնորհակալություն ձեր նվիրվածության և ջանքերի համար:
Հենրի Էմ
Պայծառ և պարզ Չարլի: Նախորդ գրառումներիդ արձագանքները երբեմն շատ նվաստացուցիչ էին, նույնիսկ ամեն ինչի մասին, չարդարացված: Ես ինքս վերջին տարիներին լավ փորձ եմ ունեցել Թայլանդի հարկի հետ կապված: Ինձ շատ դուր եկավ։ Այն, որ ես մասամբ սատարում եմ իմ ծնողներիս, նույնպես հանգեցրեց նվազեցման: Մինչ այդ Հոլանդիայի հարկային մարմինների հետ ունեցած իմ փորձառությունները շատ տարբեր էին, նույնիսկ նյարդայնացնող: Շատ շնորհակալություն!
Կուզենայի տեսնել, թե առաջին ատյանում ինչ է ասում հարկային և մաքսային վարչությունը, իսկ հետո երկրորդ ատյանի հաշվապահական հաշվառման կազմակերպություններին: Այն, ինչ իրավաբանը գրում է որպես միակը, առանց աղբյուրը կամ հղումը նշելու, քիչ օգտակար է, հատկապես, եթե հերքվում է մի քանի հաշվապահական ընկերությունների և հենց հարկայինի կողմից:
Օրինակ, առողջության ապահովագրության վճարը հարկ վճարողի համար նվազեցվում է մինչև 15.000 բաթ, եթե վճարվում է Թաիլանդի ապահովագրական գրասենյակ:
Տես օրինակ. https://sherrings.com/personal-tax-deductions-allowances-thailand.html
Մեկ այլ օրինակ. եկամտի և կենսաթոշակի համար նվազեցվող գումարը կազմում է 50% մինչև առավելագույնը 100.000 բատ և հետևաբար ոչ ավելի, քան 100.000:
Ինչպես է լավագույն տղամարդը գալիս եկամտից կամ թոշակի 40%-ը պահելու գաղափարը և դա առանց հիմնավորման… Կարծում եմ՝ անում է, բայց դու սխալ ես լրացնում քո հայտարարագիրը։
Օրինակ, ահա PWC-ի հղումը, որում գրվածս նույնպես նշված է և իմ պատասխանի 1-ին հղումում է.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.pwc.com/th/en/publications/assets/thai-tax-2017-18-booklet-en.pdf&ved=2ahUKEwjNxJWn8vDlAhXtyjgGHfNWAeUQFjABegQIDhAG&usg=AOvVaw3y33-OVbjaxl2S6rWxRNRj
Կամ մեկը Ernst & Young-ից՝ PWC-ի նման հայտնի միջազգային հաշվապահական ընկերությունից:
Եվ այսպես, կան բազմաթիվ հղումներ, որոնք հիմնավորում են այն, ինչ գրում եմ այս 2 կետերի մասին։
Ահա Ernst & Young-ի հղումը՝ ի լրումն իմ պատասխանի.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ey.com/Publication/vwLUAssets/ey-thailand-tax-facts-2018/%24FILE/ey-thailand-tax-facts-august-2018.pdf&ved=2ahUKEwjNxJWn8vDlAhXtyjgGHfNWAeUQFjAOegQICBAB&usg=AOvVaw3v7ajZ_5zcoSWA0lP4r2sG
Բարև Գեր Կորատ,
Ես լիովին համաձայն եմ ձեզ հետ և ներկայացրել եմ պատասխան, երբ ձեր պատասխանը դեռ չկա: Այսպիսով, պահպանեք նույն հղումները:
Ճի՞շտ եմ ես, Չարլի, որ եթե Թաիլանդում 960.000 բաթ եք վաստակում, վերջում վճարում եք ընդամենը 6.550 հարկ: Զարմանալի չէ, որ Թաիլանդն ունի այդքան վատ հանրային և սոցիալական ծառայություններ, ինչպես նաև հարստության և եկամուտների չափազանց բարձր անհավասարություն: Չե՞ք կարծում, որ մենք նույնպես պետք է գնանք այնտեղ՝ Նիդեռլանդներում։
@Tino Kuis
Մի քիչ դժվար գրառում քո կողմից, Թինո: Որպես ռասայական սոցիալիստ, դուք բնականաբար կարծում եք, որ մենք ընդհանրապես չպետք է գնանք այնտեղ Նիդեռլանդներում: Այնուամենայնիվ, ես կխրախուսեի դա: Չափազանց շատ մարդկանց ուղղակի խնամում են՝ օրորոցից մինչև գերեզման։ Դեպի ավելի վճռականություն, ավելի շատ նախաձեռնություններ, ավելի կամքի ուժ՝ ձեր կյանքում ինչ-որ բան ստեղծելու համար: Ոչ այն ամենը, ինչ փայփայում է: Դուք ստանում եք միայն շատ կախված, չմտածող և չաշխատող, թույլ քաղաքացիներ:
Նիդեռլանդներում ամեն ինչ շատ հեշտ է: Դադարեցրեք դա։
Ի դեպ, ես համաձայն եմ ձեզ հետ, որ Թաիլանդում եկամուտների և ունեցվածքի տարբերությունները շատ մեծ են: Սակայն Թաիլանդը պետք է ավելի զարգանա, ճիշտ այնպես, ինչպես նախկինում պետք է աներ Նիդեռլանդները: Դրա համար Թաիլանդին ժամանակ է պետք, ինչպես նախկինում Եվրոպան:
Եվ հետո այդ ծայրահեղ տարբերությունները ի վերջո կվերանան:
Հարգանքներով,
Charly
Մեջբերում.
«Չափազանց շատ մարդկանց ուղղակի խնամում են՝ օրորոցից մինչև գերեզման».
Ես բժիշկ եմ եղել ու վիճարկում եմ, որ թվերը մեծ են, ամենաշատը մի քանի տեղ-տեղ։ Հոլանդացիների ճնշող մեծամասնությունը սովորում է կամ աշխատում է բավականին քրտնաջան:
Թաիլանդում հիվանդներին, հաշմանդամներին և տարեցներին հաճախ թողնում են իրենց հոգսերի վրա: Այն բարելավելու ցանկությունն անվանեք «ռասայական սոցիալիզմ»։
Ինչ վերաբերում է Հոլանդիայի այդ հարկերին, Չարլի ջան։
Մի անգամ ես խոսեցի մի ընկերոջ հետ, ով բողոքեց, որ հետազոտության համար ստացած 100 եվրոյից ինքը պետք է վճարի 50 եվրո հարկ: Հարցրի՝ պետական թոշակ ստացող ծնողներ ունե՞ք։ Իհարկե. Ես գիտեի, որ նա երկու երեխա ուներ, որոնք երկուսն էլ բժշկություն էին սովորում: Ես մատնանշեցի նրան, որ սա արժե տարեկան 50.000 եվրո մեկ անձի համար: Ահա թե որտեղ են բարձր հարկերը, Չարլի ջան։
Եվ Թաիլանդը կարող է ճիշտ զարգանալ միայն այն դեպքում, եթե ձեր նշած եկամտի և հարստության ծայրահեղ տարբերությունները վերանան: Դրանում համաձայն են բոլոր տնտեսագետները։ Եվ դա ինքնաբերաբար չի լինում։
Սովորաբար կինը Թաիլանդում բավականին ծանրաբեռնվածություն է ներկայացնում օտար տղամարդու համար, հետո դա մի քիչ փոխհատուցում է։ Ուղիղ հարկեր, դուք բաց եք թողնում հարկայինին և վճարում եք մորը հավասար կնոջը։
Ես տարիներ շարունակ այստեղ եմ հարկեր վճարում։ Ի վերջո, դուք ապրում եք այստեղ: Բացի այդ, իմ ընկերության կենսաթոշակի հարկային ազատումը հաճելի բոնուս է:
Հաջորդ ցանկությունը նույնպես պետական թոշակիս համար հարկային արտոնություն ստանալն է։
Հարգելի Չարլի.
Մաղթում եմ ձեզ ուժ ձեր ազատմամբ, որ ցանկանում եք հարկերը վճարել այստեղ՝ Թաիլանդում:
Մի մոռացեք, որ դա հնարավոր չէ ձեր AOW-ի հետ կապված: Այս թեմայի մասին նախկինում շատ է խոսվել: (AOW.belasting)
Նիդեռլանդների և Թաիլանդի միջև կա հարկային պայմանագիր, ըստ որի AOW-ը շարունակում է հարկվել Նիդեռլանդներում: Դուք կարող եք պահանջել այս հարկային պայմանագիրը Ռոերմոնդի SVB-ից:
Մաղթում եմ ձեզ ուժ, որ ձեզ հաջողվի Թաիլանդում վճարել ձեր պետական կենսաթոշակի հարկը։
Յոխեն և ուրիշներ, կարող եք կարդալ և տպել պայմանագիրը այստեղ.
https://wetten.overheid.nl/BWBV0003872/1976-06-09
@Յոխեն Շմից
Շնորհակալություն այս հետաքրքիր քննարկմանը նպաստելու համար: Ոչ, ես Թաիլանդում պետական կենսաթոշակս հարկելու ոչ մի փորձ չեմ անում։ Դա կմնա Նիդեռլանդներում։
Ես պարզապես ուզում եմ իմ աշխատանքային կենսաթոշակի հարկումը տեղափոխել Թաիլանդ: Դա ինձ ցավ է պատճառում
մոտավորապես 10.000 եվրո տարեկան կտրվածքով: Ես ապրում եմ այստեղ՝ Թաիլանդում, ուստի դա նույնպես պարտադիր է:
Հանդիպել vriendelijke groet,
Charly
Շատ լավ և պարզ: Ես Չիանգմայ քաղաքում հարցրի, թե արդյոք կարող եմ այնտեղ հարկային համար ստանալ: Բայց նրանք ինձ ասում են, որ ես պետք է դա անեմ իմ հայրենի քաղաքում (Չիանգդաո): Բայց այնտեղ հարկային գրասենյակ չկա։ Կարծում եմ, որ ես հիմա հարկային համար ունեմ իմ դեղին տան գրքի միջոցով:
Բայց Հոլանդիայում դա չեն ընդունում։ Որևէ մեկը խորհուրդ ունի՞:
Հարկային համարը կընդունվի, ոչ թե այն, ինչ դուք ուզում եք անել դրա հետ:
Ինձ համար պարզ են թվում բոլոր նվազեցումները, միայն այդ «40% սխեման» ինձ անհայտ է, և ես դրա մասին ոչինչ չեմ կարող գտնել ինտերնետում, թայերեն հարկերով, ոչ էլ Թայլանդ բլոգում:
Կարո՞ղ եք ավելի կոնկրետ տեղեկություններ տալ այդ մասին:
Կանխավ շնորհակալություն!
Հարգելի Չարլի,
Բոլորին է հետաքրքրում այդ 40-50 տոկոսի որոշումը։ Որոշումն ունի նաև փաստաթղթի համար։ Միգուցե դուք կարող եք խնդրել ձեր կոնտակտային պարոն Յոնգին այս համարը և կիսվել այն Թայլանդի բլոգի ընթերցողների հետ: Այն նաև պետք է հասանելի լինի միայն թայերեն լեզվով: Կամ գուցե դուք կարող եք կիսվել մեզ հետ այս որոշման լուսանկարով:
Աշխատանքից ստացված եկամուտների կատեգորիայի համար (բաժին 40 1 և 2) կա 40% նվազեցում, սակայն այդ նվազեցումը սահմանվում է 60.000 բահով: Բայց դա այն չէ, ինչ դուք նկատի ունեք: Դե, ինձ հետաքրքիր է:
Ներողություն, սահմանափակված է 100.000 բահով
Ձեր նշած «առավելությունը» գոյություն չունի։ Եթե դուք ապրում եք Թաիլանդում, NL-ին չի թույլատրվում հարկեր գանձել ձեր ընկերության կենսաթոշակի վրա. որը վերապահված է Թաիլանդին։ Ես արդեն հայտնել եմ իմ կարծիքը ձեր խորհրդատուի կողմից օգտագործված հաշվարկի մեթոդի վերաբերյալ։
Բարև Չարլի,
Ես, անշուշտ, չեմ ուզում համառ թվալ կամ ամեն ինչ գիտեմ, բայց ես հանցագործությունների մասին հաղորդում եմ Թաիլանդում 2015 թվականից: Իմ համեստ կարծիքով ձեր հաշվարկը լիովին ճիշտ չէ։ Ելնելով 2019 թվականի հարկային տարվանից (2018-ին, 1,2-րդ և 3-րդ կետերում նշված գումարներն արդեն կիրառվում են XNUMX-ին) գումարները հետևյալն են.
1. Դուք իսկապես կարող եք հանել 40%, բայց առավելագույնը 100.000 Thb:
2. Նվազեցրեք 65 THB 190.000 տարուց ավելի հին:
3. Միայնակ հարկ վճարողը ոչ թե 30.000 Thb, այլ 60.000 Thb:
4. Առողջության ապահովագրություն թայլանդական ընկերությունում առավելագույնը 15.000 Thb:
5. Կյանքի ապահովագրություն թայլանդական ընկերության հետ առավելագույնը 100.000 Thb:
Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ 4-րդ և 5-րդ կետերը միասին չեն գերազանցում 100.000 Thb-ը:
Եթե ես սկսեմ ձեր գումարներից, ապա կհասնեմ այլ հաշվարկի։
1. Thb 100.000
2. Thb 190.000
3. Thb 60.000
4. Thb 70.000 (կարծում եմ, որ պետք է լինի 15.000 Thb, բայց ամբողջական շփոթությունից խուսափելու համար ես պահում եմ
ձեր գումարը):
5. Thb 5.000
Ընդհանուր նվազեցվող ապրանքը 425.000 Thb: Ենթադրելով 960.00 Thb եկամուտը, ապա հարկման գումարը կազմում է 535.000 Thb:
1-ին փակագիծ 0 – 150.000 baht = 0%
2-րդ փակագիծ 150.000 – 300.000 baht = 5% = Thb 7.500
3-րդ փակագիծ 300.000 – 500.000 baht = 10% = THB 20.000
4-րդ փակագիծ 500.000 – 750.000 baht = 15% ձեր օրինակում 15% Thb 35.000 = Thb 5.250
5-րդ փակագիծ 750.000 -1.000.000 baht = 20% n/a
Ընդհանուր հարկը, որը պետք է վճարվի 32.750 Thb, և, ցավոք, ոչ 6.550 Thb:
Լրացուցիչ տեղեկություններ կարելի է գտնել այս կայքում.
https://sherrings.com/personal-tax-deductions-allowances-thailand.html
Ցավոք, ես ներկայումս չեմ կարողանում բացել եկամուտների դեպարտամենտի Թաիլանդի կայքը, բայց գումարներն ու տոկոսները ճիշտ են, իմ կարծիքով:
@RNO
Շնորհակալություն ձեր կառուցողական ներդրման համար։
Մենք իրականում այդքան մեծ տարբերություններ չունենք:
Պարոն Յոնգը ինձ չասաց, որ 40%-ի որոշումը սահմանվում է 100.000 բաթով:
Այնպես որ, առայժմ կենթադրեմ, որ գլխարկ չկա (հաստատ կիմանամ հունվարին)։
4-րդ և 5-րդ կետերը միասին չեն կարող բերել 100.000 բաթից ավելի նվազեցում: Այսպիսով, իմ 70.000 բաթով ես շատ ցածր եմ դրանից:
Մեկ հարկային խաղացող 30.000-ից մինչև 60.000 > լավ, միայն լավ:
Կրկին, հունվարին մենք կլրացնենք և կուղարկենք Թայերեն IB 2019 թ. Ինձ համար դա առաջին անգամն է:
Այնպես որ, ինձ շատ հետաքրքիր է, թե ինչ արդյունք կունենա:
Ի դեպ, հետևելով ձեր հաշվարկին և հասնելով IB-ին, որը պետք է վճարվի 32.750 բաթ, ասենք 1.000 եվրո, դեռևս մոտ 10.000 եվրոյով պակաս է, քան Նիդեռլանդներում: Մեկնաբաններ կան, որոնք նշում են, որ դժվար թե տարբերություն լինի։ Դե, իսկապես կա:
Բայց RNO, շատ շնորհակալ եմ այս քննարկմանը նպաստելու համար: Ես այդ ներդրումը շատ դրական եմ տեսնում։
Ի դեպ, ես պարոն Յոնգի կոնտակտային տվյալները ներկայացրել եմ ի պատասխան Յան Բեկերինգի գրառման: Ես կասեի, որ դիմեք այդ մարդուն:
Հանդիպել vriendelijke groet,
Charlie
Այդ 40%-ը մի տեսակ ընդհանուր ազատում է, ինչ-որ կոնկրետ պահումներով (կին, կյանքի ապահովագրություն, առողջության ապահովագրություն և այլն), ես դա ճի՞շտ եմ հասկանում։
Չարլի,
Ես չեմ հասկանում, թե ինչպես եք Նիդեռլանդներում վճարում մոտավորապես 28.800 եվրո հարկ 11.000 եվրո եկամտի համար:
Նրանք ձեզ հետ շատ ուրախ կլինեն Հերլենում:
Կարծում եմ՝ որպես Թաիլանդի բնակիչ՝ որպես օտարերկրյա հարկատու վճարում ես ոչ ավելի, քան 9%, համենայն դեպս՝ ոչ։
Խնդրում եմ բացատրիր, Չարլի։
Հարգելի Չարլի,
Տարեկան եկամտից ստանդարտ 40% նվազեցում, իմ կարծիքով, գոյություն չունի։
Այնուամենայնիվ, 40% ընդհանուր նվազեցում հնարավոր է ստանալ հետևյալով.
- տարեկան RMF ներդրում առավելագույնը 15%
– տարեկան LTF ներդրում՝ առավելագույնը 15%
– տարեկան մինչև 100,000 բաթ կյանքի ապահովագրության քաղաքականություն
Տարեկան 1 միլիոն եկամտի դեպքում կհանվի 2 × 150000 1 + 100000 × 600000 XNUMX բաթ: Այնուհետև հարկման ենթակա գումարը կազմում է ընդամենը XNUMX բաթ:
Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ RMF-ի մուծումները կարող եք առանց հարկերի հանել միայն 55 տարեկանից և ավելի բարձր տարիքից և ամրագրվել 5 տարի հետո:
LTF-ի մուծումները միայն 7 տարի հետո չեն հարկվում:
Տարբեր ծախսերի համար, հավանաբար, դեռ կարող են լինել վիզայի ծախսեր (ներառյալ ճանապարհորդությունը):
Հարգելի Չարլի,
Ինչպես ասում ես, պարզ է. Այն, ինչ ես չեմ հասկանում, այն է, որ դուք վճարում եք 2400 եվրո հարկ 916 եվրո համախառն եկամտի վրա: Կարծում եմ, որ դուք սխալ բաներ եք ենթադրում: Նիդեռլանդներում սա ներառում է նաև առողջության ապահովագրության վճարները և սոցիալական տուրքերը: Ոչ Թաիլանդում: Այսպիսով, դուք ստիպված կլինեք ինքներդ վճարել ձեր առողջության ապահովագրության համար:
հանդիպեց ընկերուհուն
Տոննա
Հարգելի Չարլի,
Ձեր պատմությունը պարզ է և պայծառ, բայց մի բան ես չեմ հասկանում. 2400 եվրո համախառն եկամտի դեպքում Նիդեռլանդներում դուք չեք վճարում 916 եվրո հարկ:
Հնարավոր է, որ ձեր ընդհանուր գումարը (հարկ, սոցիալական ապահովության ծախսեր, բժշկական ծախսեր և այլն) հասնի 916 եվրոյի։ Դուք նույնպես պետք է ապահովագրվեք Թաիլանդում, և դուք նույնպես պետք է հաշվարկեք դա:
Հարգանքներով,
Տոննա
@Jan Bekkering
Ըստ Paragon Legal-ի պարոն Յոնգի, սա «կանոն» է, որը որպես այդպիսին նշված չէ Թաիլանդի հարկային մարմինների կայքում, սակայն կիրառվում է։
Նա վստահեցրեց ինձ, որ 40%-ը կկիրառվի, գումարած՝ կիրառելով մնացած բոլոր նվազեցումները և հետո կիրառել Թայլանդի հարկային փակագծերը: Ինչպես նշված է այստեղ գրառման մեջ.
Հունվարին, պարոն Յոնգի հետ, ես կլրացնեմ իմ թաիլանդական եկամտահարկը 2019-ը և կներկայացնեմ Թաիլանդի հարկային մարմիններին։
Ի դեպ, ահա պարոն Յոնգի մանրամասները. Եթե հարցեր ունեք Թաիլանդում ձեր հարկային հայտարարագրի վերաբերյալ > ազատ զգալ զանգահարեք նրան և ուղղեք ձեր հարցերը:
Պարագոն Լեգալ, պարոն Տավիոնգ Շրիխամ (մականունը՝ պարոն Յոնգ), Սիթհիսիրի ճանապարհ 1/3 (Շրիսուկ ճանապարհի կողմնակի փողոց), Ուդոն Թանիում։ Հեռ.՝ 098 974 7677, էլ [էլեկտրոնային փոստով պաշտպանված].
Հանդիպել vriendelijke groet,
Charly
@tooske, TnT և հնարավոր այլ հարցնողներ
Օրինակում ես ենթադրում եմ զուտ ամսական կենսաթոշակային փոխանցում դեպի Թաիլանդ 2.400 եվրոյի չափով:
Հոլանդիայում այդ համախառն կենսաթոշակը, ասենք, 3.400 եվրո է։
Սա կազմում է գրեթե 1.000 եվրո աշխատավարձի հարկ և ZVW ներդրում:
Ժամանակի ընթացքում, եթե Նիդեռլանդների հարկային մարմինները հասկանան, որ ես պետք է հարկ վճարեմ Թաիլանդում, ապա զուտ գումարը, իհարկե, կդառնա այն համախառն գումարը, որը ես ստանում եմ իմ կենսաթոշակային մատակարարից: Բայց դա որոշ ժամանակ կպահանջի՝ հաշվի առնելով Հերլենում ընդդիմության ընդդիմությունը:
հանդիպեց ընկերուհուն
Charly
Ինչո՞ւ եք հաշվարկում ենթադրում 2400 եվրո մաքուր գումար: Կարծում եմ, որ ճիշտ համեմատություն անելու համար պետք է ենթադրել համախառն 3400 եվրո: Որպես Հոլանդիայից դուրս գրված անձ, ես, ինչպես Tooske, TnT, և շատ ուրիշներ, ունեմ 9% հարկ:
Վերջերս ինչ-որ մեկի հետ գնացի հարկային մարմին՝ հարկային համար ստանալու նպատակով։ և, հետևաբար, այնտեղ վճարել են հարկեր,
Այնտեղ երբեք ոչինչ չի ասվել 40% որոշման մասին, ոչ էլ այն մասին, որ առողջության ապահովագրության վճարը հանվելու է:
այնպես որ հետո չափից շատ վճարեցինք:
Միգուցե ձեր կոնտակտային անձը... պարոն Յոնգը կարող է բացատրել ՍԱ:
@peter dekker
Ես կասեի, կապվեք պարոն Յոնգի հետ: Նրա կոնտակտային տվյալները նշված են այստեղ՝ ինչ-որ տեղ այլ պատասխաններով: Հակառակ դեպքում փնտրեք Paragon Legal-ը Ուդոն Թանիում:
Հանդիպել vriendelijke groet,
Charly
Պարզապես կախված է նրանից, թե ով ունես քո առջև... Ես լրացնում եմ իմ թաիլանդական հարկի ձևը մեր գյուղի Ամֆուրում: Նրանք ինձ միշտ շատ լավ են օգնում։ Օրինակ, ես նրանց բացատրեցի, որ Հոլանդիայում հարկ եմ վճարում իմ AOW-ի համար: Մարդիկ ընդունում են դա, հետո ես նշում եմ, որ ուզում եմ հարկ վճարել իմ ընկերության կենսաթոշակի վրա։ Հետո ամբողջը, ներառյալ բոլոր պահումները, Ամֆուրով ուղարկվում է Բանգկոկի հարկային մարմին, մի քանի օր անց ես ստանում եմ գնահատականը, վճարում եմ Ամֆուրում և վերջ, Հենկ: Ստանում եմ նաև RO22-ը, որով ևս մեկ անգամ գոհացնում եմ Հոլանդիայի հարկային մարմիններին։ Եթե ես դա չանեմ, նրանք հարկեր կգանձեն, և իսկապես, դա շատ ավելին է: Այն, ինչ ես իսկապես գնահատում եմ այն է, որ Չարլին դժվարացել է կիսվել մեզ հետ իր արկածներով: Սա իսկապես օգտակար է: Խնդրում եմ տեղյակներին հարգալից կերպով ներկայացնել իրենց քննադատությունները։ Այսպիսով, յուրաքանչյուրն ունի իր սեփական փորձը:
«Նիդեռլանդներում ես տարեկան վճարում եմ մոտավորապես 11.000 եվրո հարկ նույն եկամտի համար: Ինչո՞ւ համարյա ոչ մի տարբերություն Նիդեռլանդների հետ»։
Ես կեսին եմ:
Հարկային տարի 2019թ
Եկամուտ:
12x2.400-ը 28.800 է
Հարկի դրույքաչափը:
18,75% 20.384-ի նկատմամբ = 3.822
20,20% 8.416-ի նկատմամբ = 1.700
Ընդհանուր՝ 5.522
Բացի այդ, ես ենթադրում եմ, որ այլևս չեն վճարվում եկամտի հետ կապված առողջապահական հավելավճարներ (հակառակ դեպքում կավելացվի լրացուցիչ 1.600, բայց այնուհետև նշված 11.000-ից շատ ցածր):
Հարգելի Չարլի. Ես զարմացած կարդացի քո պատմությունը։ Որտեղի՞ց այդ, այսպես կոչված, հարկային փորձագետին անհեթեթությունները։ Գեր-Կորատի գրածը ճիշտ է։ Դուք կարող եք ձեր հարկային հայտարարագիրը ներկայացնել PND91 ձևաթղթով, որը կարելի է գտնել Թայերեն գազանների կայքում: Ձևաթղթի A4-ում կարող եք մուտքագրել «ավելի քիչ ծախսեր», այսպես կոչված, ձեռքբերման ծախսեր: Սա 40% է, առավելագույնը 100.000: Սա 60.000 2017 էր, բայց 60.000-ին ավելացվեց, ինչպես նաև մեկ հարկատուը հասցվեց 21 22-ի։ (Ամոթ է, որ ձեր հարկային փորձագետը դա չգիտեր:) Հարկայինում ես գրասենյակի (օգտակար) տիկնոջ հետ լրացրի ձևաթուղթը և նա ինձ մատնանշեց այս թանկացումները: Բուժման ծախսերի պահումները ինձ անհայտ էին, և ես չեմ կարողացել դրանք գտնել։ Հարկային ձևն այնուհետև ուղարկվում է Կորատի գլխավոր գրասենյակ, որտեղ այն կրկին ստուգվում է: Դրանից անմիջապես հետո ես ստանում եմ ROXNUMX և ROXNUMX ձևերը, որոնք պահանջվում են Նիդեռլանդների համար: Այստեղ միշտ հիանալի օգնություն է հարկային մարմիններից:
Ես կցանկանայի իմանալ, թե որ ձևն է օգտագործում ձեր փորձագետը ձեր հայտարարագիրը ներկայացնելու համար: Կարծում եմ՝ շատ ավելի լավ է գնալ հարկային, գտնել անգլիախոս մարդ և միասին լրացնել ձևաթուղթը։ Ձեզ նույնպես գումար չի պահանջում:
@NickSurin
Աշտարակից բավականին բարձր ես փչում։ Դուք Թայլանդի հարկային փորձագետ եք:
Առայժմ ոչ մի պատճառ չունեմ կասկածելու իմ հարկային խորհրդատու պարոն Յոնգի դատողությանը։
Հունվարին, Թայերեն IB 2019-ի շարքում, ես կտեսնեմ, թե ով է ճիշտ:
Այնուամենայնիվ, ես պատճառ չունեմ կասկածելու պարոն Յոնգի դատողությանը։
Հանդիպել vriendelijke groet,
Charly
Հարգելի Չարլի,
Ես հետաքրքրությամբ կարդացի ձեր հարկերի վճարման պատմությունը:
Դուք նաև նշել եք տարբերությունը ձեր օրինակում Նիդեռլանդներում հարկեր վճարելու և Թաիլանդում հարկերի միջև:
Այնուամենայնիվ, ես կցանկանայի ընդգծել, որ եթե մեկն ընտրում է Թաիլանդ արտագաղթը, ապա այլևս իրավունք չունի աշխատավարձի հարկի վարկեր ստանալու համար:
Ես ինքս ցանկանում եմ գաղթել Թաիլանդ հաջորդ տարի՝ իմ թոշակի անցնելուց հետո՝ 66 տարեկանում։
Այնուհետև ես կկորցնեմ ընդհանուր աշխատավարձի հարկի, տարեցների և միայնակ տարեցների հարկային վարկի իմ իրավունքը:
Քանի որ AOW-ը շարունակում է հարկվել Նիդեռլանդներում, և աշխատավարձի հարկի վարկերը հանվել են, ես, հետևաբար, կստանամ զգալիորեն ավելի ցածր զուտ AOW նպաստ, քան եթե ես չարտգաղթեի: Խոսքը վերաբերում է
հազարավոր եվրոյով պակաս տարեկան կտրվածքով:
Այս հանգամանքը նույնպես պետք է հաշվի առնել ավելի ճշգրիտ հաշվարկ կատարելիս
Ողջույններ,
Սպառվել
Ի պատասխան տարբեր պնդումների՝ միայն հետևյալը.
Ես սա տեղադրեցի մեկնաբանությունում, բայց կարծես կորել է:
Իմ NET ընկերության կենսաթոշակային եկամուտը մոտավորապես 2.400 եվրո է, իսկ իմ համախառն եկամուտը կազմում է մոտավորապես 3.400 եվրո ամսական:
Ես Թաիլանդում իմ հարկային հաշվարկները կհիմնեմ իմ զուտ եկամտի վրա, քանի որ Նիդեռլանդների հարկային մարմինները, անկասկած, երկար ժամանակ կպահանջեն, որպեսզի թույլ տան, որ իմ ընկերության կենսաթոշակից հարկ գանձվի Թաիլանդում: Հենց որ Նիդեռլանդների հարկային մարմինները վերջանան, իմ եկամուտը Թաիլանդում կկազմի ամսական մոտավորապես 3.400 եվրո:
Այստեղ ես լիովին անտեսում եմ AOW-ը:
Հանդիպել vriendelijke groet,
Charly
Ապրում է Թաիլանդում գրանցումից հանված Նիդեռլանդներից, վերջնական գնահատում 2018թ., ես դեռ չեմ կարող հարկային հայտարարագիր ներկայացնել 2019թ.-ի համար, ուստի ես նույնպես դեռ չգիտեմ:
Այս վերջնական գնահատումը որոշվել է ձեր 2018 թվականի հարկային հայտարարագրի համաձայն:
Եկամտահարկի արկղ 1 Աշխատանքից և տնից հարկվող եկամուտ 28.467 եվրո
Առաջին ապառիկ 8,900% 20.142 € 1792 եվրո
Երկրորդ բրա 13,200% 8325 եվրոյից 1098 եվրոյով
Եկամտահարկի արկղ 1 € 2890
Կոլեկտիվ եկամուտ 28.467 եվրո Կոլեկտիվ եկամուտ
Hans
Ունեցեք ABP կենսաթոշակ և AOW:
Այսպիսով, հարկվում է Նիդեռլանդներում:
Ինձ հարուստ կամ աղքատ մի համարեք
Hans
Հարգելի Չարլի,
Շնորհակալություն այս բացատրության համար։ Ես ինքս մի փոքր խորացել եմ այս մասին:
Ես պարզ տեսնում եմ ձեր բացատրությունը և միջին հաշվով լավ qwa հաշվարկ է:
Ես մեկն էի, մյուս մեկնաբանները դրական էին Թաիլանդի հարկային բացատրության վերաբերյալ:
Երբ ես Թաիլանդում եմ, լսում և տեսնում եմ մարդկանց, ովքեր աշխատում են դրա վրա և երբեմն չգիտեն, թե ինչ անել:
Հարգելի Չարլի, բոլոր գրառումներին կան բացասական և դրական արձագանքներ, բայց դա «տուժում» չէ:
Շատերը երախտապարտ են այս բացատրության համար, ինչո՞ւ։ Տեղեկատվություն ստանալու համար գումար է ծախսվում:
Հանդիպել vriendelijke groet,
Erwin
Հարգելի Չարլի,
Ինչու՞ գրել Թայլանդի հարկերի մասին, եթե (անշուշտ) չգիտես, թե ինչ է կատարվում: Ինչու՞ այս թեման չթողնել փորձագետներին, ինչպիսին է Լամերտ դե Հաանը: Դուք այս կերպ շատ ընթերցողների սխալ ուղու վրա եք դնում:
Ինչու՞ չդիմել հարկային հայտարարագրի ձևի անգլերեն տարբերակին, այնուհետև կարող եք տեսնել, ի թիվս այլ բաների, թե ինչ նվազեցումներ կան: Չկա 40% վճիռ, ինչպես արդեն նշել է Գեր-Կորատը։ Գոյություն ունի նվազեցում «Ավելի քիչ ծախսեր (50 տոկոս, բայց ոչ ավելի, քան 100,000 baht)»: Այսպիսով, նաև «դեղորայքի ծախսեր, բժիշկ…» նվազեցումը գոյություն չունի, դրանք ընկնում են «Ավելի քիչ ծախսեր…» նվազեցման տակ:
Ես հիմնվում եմ իմ սեփական հարկային հայտարարագրի վրա (լրացված է Թաիլանդի հարկային մարմինների փորձագետի կողմից) և վերը նշված անգլերեն տարբերակի վրա:
Հարգանքներով՝ Հանսո
Հարգելի Հանսո,
Դուք գրում եք, իսկ ես մեջբերում եմ.
Ինչու՞ գրել Թայլանդի հարկերի մասին, եթե (անշուշտ) չգիտես, թե ինչ է կատարվում: Ինչու՞ այս թեման չթողնել փորձագետներին, ինչպիսին է Լամերտ դե Հաանը: Դուք այս կերպ շատ ընթերցողների սխալ ուղու վրա եք դնում:
Ես շատ եմ գնահատում, որ Չարլին իր փորձառությունները կիսում է Թաիլանդի հարկային մարմինների հետ մեզ հետ Thailandblog-ում: Դրանից մենք բոլորս կարող ենք դասեր քաղել: Ես գտնում եմ, որ ձեր վերոնշյալ պատասխանը տեղին չէ և որևէ գնահատանքի վկայություն չէ: