Wie gewend is zijn telefoonkaarten van 1-2-Call en andere AIS diensten te kopen bij 7-Eleven heeft pech. De supermarkt reus is gestopt met het aanbieden van diensten van AIS in het hele land.

Beide partijen verbraken hun zakelijke overeenkomst na een geschil over kosten en vergoedingen. Als reactie daarop heeft de CP Group besloten om te stoppen met het aanbieden van AIS producten in de &-Eleven winkels.

AIS diensten blijven wel beschikbaar bij andere retail bedrijven zoals Tops, Big C, Tesco Lotus en Family Mart.

منبع: Khaosod English

3 reacties op “7-Eleven stopt samenwerking met AIS”

  1. مال شما می گوید

    Ik heb ook een simkaart van AIS.
    ik heb een bankrekening bij Krungsri.

    Met de Krungsri app kan ik makkelijk beltegoed op mijn phone zetten, wereldwijd.

    m.f.gr

  2. کیت 2 می گوید

    …en het personeel kon vorige week – toen ik beltegoed wilde kopen – amper uitleggen wat er aan de hand was. “Kan niet, probeer het bij een andere 7-11”. Pas bij de derde 7-11 (waar opnieuw gezegd werd dat het niet kon, maar niet waarom) kon iemand duidelijk maken dat ik bij Tesco Lotus terecht kon. Family Mart werd niet genoemd.

  3. هری می گوید

    je kan ook gewoon beter DTRAC nemen volgens mij. goedkoop en nooit geen gezanik ermee. zowel voor mobile als internet…..


پیام بگذارید

Thailandblog.nl از کوکی ها استفاده می کند

وب سایت ما به لطف کوکی ها بهترین کار را دارد. از این طریق می توانیم تنظیمات شما را به خاطر بسپاریم، به شما پیشنهاد شخصی بدهیم و شما به ما در بهبود کیفیت وب سایت کمک کنید. ادامه مطلب

بله، من یک وب سایت خوب می خواهم