Καλώς ήρθατε στο Thailandblog.nl
Με 275.000 επισκέψεις το μήνα, το Thailandblog είναι η μεγαλύτερη κοινότητα της Ταϊλάνδης στην Ολλανδία και το Βέλγιο.
Εγγραφείτε στο δωρεάν ενημερωτικό δελτίο μας μέσω e-mail και μείνετε ενημερωμένοι!
ενημερωτικό δελτίο
Ρυθμίσεις γλώσσας
Βαθμολογήστε τα Μπατ Ταϊλάνδης
Χορηγός
Τελευταία σχόλια
- Rob V.: Θα πίστευα σχεδόν ότι όλοι σχεδόν οι δυτικοί συγγραφείς που γράφουν ένα μυθιστόρημα με σκηνικό την Ταϊλάνδη έχουν όλοι την ίδια πλοκή
- Rudolf: Απόσπασμα: Ποιο είναι το τρέχον εκτιμώμενο κόστος κατασκευής ενός σπιτιού ανά m². Αυτό εξαρτάται μόνο από το είδος των απαιτήσεων που πληροίτε
- Johnny B.G: Στις δεκαετίες 50-80/90, τα ολλανδικά τρόφιμα που καλλιεργούνταν τακτικά περιείχαν επίσης δηλητήριο και παρόλα αυτά υπάρχουν 20% ηλικιωμένοι στην Ολλανδία και αυτό συμβαίνει και στην TH.
- Johnny B.G: Ο διερμηνέας βασίζεται σε πολλές πηγές, αλλά φυσικά υπάρχουν πολλά περισσότερα. Στο Isaan από πριν από 50-60 χρόνια r
- ληστεύω: Κατά μέσο όρο μένω στην Ταϊλάνδη 6 με 8 μήνες το χρόνο και απολαμβάνω το φαγητό εκεί κάθε μέρα. Ποτέ μα ποτέ δεν θα μου πουν
- Έρικ Κάιπερς: Ρόμπερτ, ξέρεις πόσο μεγάλος είναι ο Ισαάν; Πείτε NL τρεις φορές, οπότε είναι λογικό αν δίνετε λίγη κατεύθυνση όπως ο επαγγελματίας
- RonnyLatYa: Ναι, λέω ότι το Kanchanaburi είναι απλώς ένα παράδειγμα και ότι μπορείτε να το αλλάξετε αυτό. Μπορείτε επίσης να το κάνετε αυτό στην ίδια την ιστοσελίδα και στη συνέχεια να δείτε
- Γουίλιαμ-Κοράτ: Κατά την ξηρή περίοδο η γραμμή είναι στο κάτω μέρος της Μπανγκόκ και χαμηλότερα και ανατολικά από αυτήν ακριβώς πάνω από το Εθνικό Πάρκο Khao Yai συνήθως εμείς
- Έρικ Κάιπερς: Εάν αλλάξετε τη γραμμή εντολών, όπως https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, θα λάβετε διαφορετική πόλη ή περιοχή. Αλλά εσύ
- Cornelis: Λοιπόν, GeertP, δεν είμαι απολύτως «υποστηρικτής των λαχανικών Βρυξελλών» ή ο εθισμένος του κόκκινου brand, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μου αρέσει η ταϊλανδέζικη κουζίνα.
- Rudolf: Εξαρτάται από το τι ψάχνετε στην Ταϊλάνδη, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν έχετε πολλές επιλογές κατά τη γνώμη μου. Οι μεγάλες πόλεις καταρρέουν
- RonnyLatYa: Ρίξτε μια ματιά και σε αυτό. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Επίσης μετακινηθείτε λίγο προς τα κάτω και θα σας δώσουν επίσης κάποια εξήγηση
- Peter (εκδότης): Απολαμβάνω επίσης το ταϊλανδέζικο φαγητό και ναι, η τιμή είναι πολύ ελκυστική. Αλλά είναι απλώς γεγονός ότι οι Ταϊλανδοί αγρότες είναι απίστευτοι
- γρύλος: Καλύτερα να πάτε την περίοδο Νοέμβριο έως Φεβρουάριο. Κάποιος με άσθμα δεν πρέπει οπωσδήποτε να έρθει εδώ από τον Μάρτιο έως τον Μάιο
- GeertP: Αγαπητέ Ronald, συμφωνώ απόλυτα με την ιστορία σου, απολαμβάνω επίσης την ταϊλανδέζικη κουζίνα κάθε μέρα και ακόμη και μετά από 45 χρόνια Ταϊλάνδης
Χορηγός
Μπανγκόκ πάλι
Μενού
αρχεία
μαθήματα
- φόντο
- Δραστηριότητες
- αγγελίας
- ημερήσια διάταξη
- Ερώτηση φορολογίας
- Ερώτηση για το Βέλγιο
- Αξιοθέατα
- Παράξενο
- βουδισμός
- Κριτικές βιβλίων
- Στήλη
- Κρίση κορωνοϊού
- κουλτούρα
- Ημερολόγιο
- Ραντεβού
- Η εβδομάδα του
- Αρχείο
- Να βουτήξω
- Οικονομία
- Μια μέρα στην ζωή του…..
- νησιά
- Τρόφιμα και ποτά
- Εκδηλώσεις και φεστιβάλ
- Φεστιβάλ μπαλονιών
- Bo Sang Umbrella Festival
- Μπουβαλοδρομίες
- Φεστιβάλ λουλουδιών Τσιάνγκ Μάι
- Κινέζικη πρωτοχρονιά
- Κόμμα Πλήρης Σελήνης
- Χριστούγεννα
- Φεστιβάλ Lotus – Rub Bua
- Loy Krathong
- Naga Fireball Festival
- Πρωτοχρονιάτικη γιορτή
- Phi ta khon
- Φεστιβάλ χορτοφαγίας στο Πουκέτ
- Rocket Festival – Bun Bang Fai
- Songkran – Ταϊλανδική Πρωτοχρονιά
- Φεστιβάλ πυροτεχνημάτων Pattaya
- Ομογενείς και συνταξιούχοι
- ΩΩ
- Ασφάλεια αυτοκινήτου
- ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
- Φόρος στην Ολλανδία
- Φόρος Ταϊλάνδης
- Βελγική Πρεσβεία
- Βελγικές φορολογικές αρχές
- Απόδειξη ζωής
- DigiD
- Αποδημώ
- Να νοικιάσω σπίτι
- Αγόρασε ένα σπίτι
- Εις μνήμην
- Δήλωση εισοδήματος
- Βασιλική μέρα
- Κόστος ζωής
- Ολλανδική πρεσβεία
- Ολλανδική κυβέρνηση
- Ολλανδική Ένωση
- Ειδήσεις
- Περνώντας από τη ζωή
- Διαβατήριο
- Σύνταξη
- Αδεια οδήγησης
- Διανομές
- Αρχαιρεσίες
- Ασφάλιση γενικά
- Visa
- Εργασία
- Νοσοκομείο
- Ασφάλεια υγείας
- χλωρίδα και πανίδα
- Η φωτογραφία της εβδομάδας
- Gadgets
- Χρήματα και οικονομικά
- Ιστορία
- Υγεία
- Φιλανθρωπικά ιδρύματα
- Ξενοδοχεία
- Κοιτάζοντας τα σπίτια
- Ισαάν
- Χαν Πήτερ
- Koh Mook
- Βασιλιάς Μπουμιμπόλ
- Ζώντας στην Ταϊλάνδη
- Υποβολή αναγνώστη
- Κλήση αναγνώστη
- Συμβουλές αναγνωστών
- Ερώτηση αναγνώστη
- Κοινωνία
- αγορά
- Ιατρικός τουρισμός
- Milieu
- Νυχτερινή ζωή
- Νέα από την Ολλανδία και το Βέλγιο
- Νέα από την Ταϊλάνδη
- Επιχειρηματίες και εταιρείες
- Όντεργουαϊς
- Έρευνα
- Ανακαλύψτε την Ταϊλάνδη
- Opinie
- Αξιοσημείωτος
- Για να καλέσετε σε δράση
- Πλημμύρες 2011
- Πλημμύρες 2012
- Πλημμύρες 2013
- Πλημμύρες 2014
- Διαχειμάζω
- Πολιτική
- Ψηφοφορία
- Ταξιδιωτικές ιστορίες
- Reizen
- Σχέσεις
- ψώνια
- Social Media Διαχείριση
- Σπα & ευεξία
- Άθλημα
- Πόλεις
- Δήλωση της εβδομάδας
- Παραλίες
- Taal
- Προς πώληση
- Διαδικασία TEV
- Ταϊλάνδη γενικά
- Ταϊλάνδη με παιδιά
- ταϊλανδικές συμβουλές
- ταϊλανδέζικο μασάζ
- Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Βγαίνω
- Νόμισμα – Μπατ Ταϊλάνδης
- Από τους συντάκτες
- Ιδιοκτησία
- Κυκλοφορία και συγκοινωνίες
- Visa Σύντομη Διαμονή
- Βίζα μακράς παραμονής
- Ερώτηση για βίζα
- Αεροπορικά εισιτήρια
- Ερώτηση της εβδομάδας
- Καιρός και κλίμα
Χορηγός
Μεταφράσεις αποποίησης ευθύνης
Το Thailandblog χρησιμοποιεί μηχανικές μεταφράσεις σε πολλές γλώσσες. Η χρήση μεταφρασμένων πληροφοριών γίνεται με δική σας ευθύνη. Δεν φέρουμε ευθύνη για λάθη στις μεταφράσεις.
Διαβάστε την πλήρη μας εδώ άρνηση.
Πνευματικά δικαιώματα
© Πνευματικά δικαιώματα Thailandblog 2024. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά, όλα τα δικαιώματα για πληροφορίες (κείμενο, εικόνα, ήχος, βίντεο κ.λπ.) που βρίσκετε σε αυτόν τον ιστότοπο ανήκουν στο Thailandblog.nl και στους συντάκτες του (bloggers).
Δεν επιτρέπεται η ολική ή μερική εξαγορά, η τοποθέτηση σε άλλους ιστότοπους, η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο ή/και η εμπορική χρήση αυτών των πληροφοριών, εκτός εάν έχει χορηγηθεί ρητή γραπτή άδεια από το Thailandblog.
Η σύνδεση και η παραπομπή στις σελίδες αυτού του ιστότοπου επιτρέπεται.
Αρχική » Αξιοσημείωτος » Ταϊλανδός θυμωμένος για τα αγάλματα του Βούδα στην ολλανδική τουαλέτα
Ταϊλανδός θυμωμένος για τα αγάλματα του Βούδα στην ολλανδική τουαλέτα
Στο Μπανγκόκ Δημοσίευση είναι το μήνυμα ότι δύο Ταϊλανδοί που ζουν στην Ολλανδία ξεκίνησαν εκστρατεία στο Facebook κατά της εικόνας του Βούδα σε δημόσια τουαλέτα στο Μπρουνσούμ.
Οι χρήστες του Facebook με το όνομα «Anuchit Pomthong» και «Nok Ja» δημοσίευσαν τη φωτογραφία στη σελίδα τους, λέγοντας ότι διαμαρτύρονται για την κραυγαλέα χρήση της εικόνας του Βούδα.
Καλούν τους συμπατριώτες στην Ολλανδία να διαμαρτυρηθούν και για αυτή την έκφραση, η οποία θεωρείται προσβλητική για όλους τους Βουδιστές.
«Μπορείτε να μας βοηθήσετε κοινοποιώντας και διαδίδοντας αυτήν την ανάρτηση, με φωτογραφίες του Βούδα σε δημόσιες τουαλέτες στην Ολλανδία. Ζητήσαμε από τις αρχές εδώ να τους αφαιρέσουν, αλλά δεν έχουν καμία πρόθεση να το κάνουν», είπαν οι ακτιβιστές.
Τώρα ζήτησαν επίσης από την πρεσβεία της Ταϊλάνδης στην Ολλανδία να το συζητήσουν με τις τοπικές αρχές ώστε να αφαιρεθούν οι φωτογραφίες.
εταιρεία ενοικίασης BOELS
Η κινητή τουαλέτα ανήκει στην εταιρεία ενοικίασης BOELS. Αυτά τα λεγόμενα Bio Boxes μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως προσωρινές εγκαταστάσεις τουαλέτας. Τα στοιχεία της εταιρείας είναι τυπωμένα πάνω από το κεφάλι της εικόνας του Βούδα.
Ως καλλιτεχνική έκφραση μπορώ να το εκτιμήσω, είναι όμορφες φωτογραφίες (όχι τρελοί «ακέφαλοι» Βούδες ή κάτι σαν αυτό που βλέπετε σε πολλά κέντρα κήπου). Αλλά μπορώ επίσης να καταλάβω ότι οι άνθρωποι βρίσκουν τη θέση του αποτυπώματος ακατάλληλη. Αναρωτιέμαι αν οι άνθρωποι θα αρνούνταν επίσης εάν απεικονιζόταν μια θρησκευτική προσωπικότητα (Ιησούς, Μωάμεθ,….);
Παρεμπιπτόντως, νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο να διαμαρτυρηθείς (και) στην εταιρεία που έχει τις τουαλέτες.
Μια άγευστη επιλογή από την BOELS. Αλλά κυρίως πολύ ηλίθιο. Σκεφτείτε πριν βάψετε κάτι τέτοιο σε μια τουαλέτα.
Από αυτή την άποψη, προκαλεί συσχετισμούς με μαθητές της Ταϊλάνδης με ναζιστικές στολές, ούτε και ιδιαίτερα έξυπνους.
Άρα πάντα κάτι υπάρχει.
Πολύ σωστά Πέτρο.
Θα τολμούσε ο Boels να τοποθετήσει μια εικόνα του Μωάμεθ;
Θα αντιδρούσαν τόσο χλιαρά οι τοπικές αρχές;
Νομίζω ότι θα ξεσπούσε μια εξέγερση μεταξύ των κοντόδαχτυλων σε χρόνο μηδέν.
Στην Ολλανδία, η εικόνα του Βούδα χρησιμοποιείται κυρίως ως διακόσμηση ή κάτι στο σπίτι, στον κήπο ή σε αυτήν την περίπτωση την εικόνα του δρόμου.
Θα πρέπει απλώς να το συνηθίσουν και αν δεν τους αρέσει, απλώς να επιστρέψουν στην Ταϊλάνδη.
Γίνεται ήδη πάρα πολύς θόρυβος, ο Μωάμεθ σε ένα κινούμενο σχέδιο, ο Βούδας σε μια τουαλέτα, ο μωρός Ιησούς στο yab yum, και μπορούμε να συνεχίσουμε και να συνεχίσουμε!
Είναι όλα για το τίποτα!
Και ο ιδιοκτήτης του Boels μάλλον δεν είναι συχνός επισκέπτης της Ταϊλάνδης.
@Holland Belgium House, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν καταλαβαίνω επίσης ότι πολλοί Ολλανδοί ανησυχούν ξαφνικά για τον Βούδα. Πρέπει να είναι εκείνοι οι εκπατρισμένοι που ξαφνικά είναι πιο Καθολικοί από τον Πάπα, ξαφνικά αποκτούν έμπνευση θρησκευτικής ευαισθητοποίησης. Όταν οι άνθρωποι ζούσαν ακόμα στην Ολλανδία, οι άνθρωποι ήταν ανεκτικοί, γελούσαν με τα κινούμενα σχέδια του Μωάμεθ, έβλεπαν τα «Πάθη του Χριστού», αλλά τώρα που ξαφνικά πρόκειται για τον Βούδα και 2 απογοητευμένους Ταϊλανδούς, ξαφνικά αγανακτούν. Ας αναστατωθούν αυτοί οι Ταϊλανδοί για τις δικές τους καταχρήσεις στην Ταϊλάνδη, για παράδειγμα αυτές οι παράνομες μεταφορές σκύλων κάθε μήνα, αφήστε αυτούς τους 2 Ταϊλανδούς στην Ολλανδία να ξεκινήσουν μια δράση σχετικά με αυτό. Νομίζω ότι και στον Βούδα θα άρεσαν αυτές οι αφίσες. Ως συνήθως, άλλη μια ωραία περίπτωση πόσοι φανατικοί followers ενθουσιάζονται με κάτι που ο εν λόγω άνθρωπος αν ζούσε θα είχε εκφράσει πολύ διαφορετικά τον εαυτό του. Είναι αυτός ο ανεκτικός βουδισμός για τον οποίο καυχώνται πολλοί Ταϊλανδοί και πολλοί ομογενείς;
@Cú Chulainn
Απλώς έχω την ιδέα ότι εκείνοι που είναι τόσο απασχολημένοι και ενθουσιασμένοι εδώ είναι οι κάτοικοι της NL που ζουν στη NL με τον Ταϊλανδό σύντροφό τους και εκείνοι που ζουν στην Ταϊλάνδη με τον Ταϊλανδό σύντροφό τους πολύ λιγότερο…
Αυτό είναι σωστό Krung Thep, η γυναίκα μου είναι Ταϊλανδέζα και δεν τον νοιάζει καθόλου!
Υπάρχει και κάτι άλλο, ένας Βούδας έχει αξία μόνο αν ευλογηθεί στο ναό σύμφωνα με τους Ταϊλανδούς.
Υποθέτω ότι αυτό δεν συνέβη με την τουαλέτα του Boels, επομένως είναι απλώς μια εικόνα, όπως μια φωτογραφία μιας αγελάδας, ενός προβάτου, ενός χωραφιού με τουλίπα, ενός αυτοκινήτου ή οτιδήποτε άλλο!
@KrungThep, εεε… το άρθρο της εφημερίδας μιλάει για δύο Ταϊλανδούς που ζουν στην Ολλανδία. Έτσι με τον σύντροφό τους NL είναι περίπου 4 άτομα. Δεδομένου όμως του αριθμού των αγανακτισμένων αντιδράσεων, φαίνεται να είναι περισσότερες από 4. Τι ανοησία, αλήθεια. Και πάλι, αφήστε τους Ταϊλανδούς στη NL να διαμαρτυρηθούν για την πορνεία των νέων και τις μεταφορές σκύλων στη χώρα τους. Λαμβάνοντας υπόψη ένα προηγούμενο άρθρο, περισσότεροι Ταϊλανδοί μπλόγκερ πίστευαν ότι πρέπει να σέβεστε τις διατροφικές συνήθειες της χώρας, πολλοί θεώρησαν ότι η κατανάλωση σκύλων στην Ταϊλάνδη θα έπρεπε να γίνει αποδεκτή από εμάς. Προφανώς οι άνθρωποι είναι τώρα πιο αγανακτισμένοι για μια αφίσα του Βούδα από τις πολλές χιλιάδες σκυλιά που πηγαίνουν από την Ταϊλάνδη στο Βιετνάμ κάθε μήνα και πεθαίνουν εκεί κάτω από τις πιο φρικτές συνθήκες. Λοιπόν, σεβαστείτε τα έθιμά μας στα NL που έχουμε χωρίσει εκκλησία και κράτος. Πραγματικά πολύ υποκριτικό ότι ό,τι αφορά την Ταϊλάνδη πρέπει ξαφνικά να καλυφθεί με τον μανδύα της αγάπης.
Πρόκειται για κάτι που είναι ασέβεια και όχι μόνο προς τους Ταϊλανδούς αλλά και προς κάθε Βουδιστή στον κόσμο, δείτε ότι αγοράζετε ένα άγαλμα του Βούδα από το Blokker ή το Xenox για δική σας χρήση για να διακοσμήσετε το σπίτι ή τον κήπο σας, ποτέ κανείς δεν θα το ακούσω για.
Αλλά είναι πολύ ταπεινωτικό να απεικονίζεις έναν Βούδα σε μια δημόσια τουαλέτα, αυτό δείχνει τόσο λίγο σεβασμό και ο σεβασμός είναι αυτό που εμείς στην Ολλανδία αναζητούμε τόσο πυρετωδώς τα τελευταία χρόνια.
Ναι, κλωτσάς τους ανθρώπους στην καρδιά με αυτό, και μετά έρχεται κατευθείαν με αν δεν σου αρέσει, τότε επιστρέφεις στην Ταϊλάνδη (η γυναίκα μου είναι επίσης Ταϊλανδέζα, οπότε πρέπει να πάει πίσω γιατί δεν της αρέσει αυτό;).
Το λέτε αυτό σε εργατικούς ανθρώπους που γενικά δεν ακούτε ποτέ να παραπονιούνται για οτιδήποτε δείχνουν σεβασμό για τα πάντα και τους πάντες.
Σήμερα τα πάντα θα πρέπει να είναι δυνατά στην Ολλανδία, που είναι, κατά τη γνώμη μου, ο λόγος που η Ολλανδία είναι αυτό που είναι τώρα, μια χώρα όπου οι κανόνες και οι αξίες είναι ακόμη πολύ μακριά.
Και αν ο ιδιοκτήτης του Boels ήταν συχνός επισκέπτης της Ταϊλάνδης (που δεν νομίζω ότι είναι) διαφορετικά θα έπρεπε να γνωρίζει την κουλτούρα της χώρας και να ξέρει ότι στην Ταϊλάνδη δεν πρέπει να αγγίζεις δύο πράγματα και αυτό είναι ο Βασιλιάς και ο Βούδας .
Εταιρικά Boels, ίσως είναι καλύτερα να εμβαθύνετε πρώτα σε μια θρησκεία ή μια πεποίθηση στο μέλλον προτού κάνετε ξανά αυτού του είδους τις ενέργειες, το να κολλήσετε έναν Βούδα σε μια δημόσια τουαλέτα είναι η μεγαλύτερη προσβολή που μπορείτε να κάνετε σε έναν Βουδιστή αλλά μπορείτε να φανταστείτε.
Αγαπητέ John H,
Σε ολόκληρη την απάντησή μου σε αυτό το άρθρο, ΤΙΠΟΤΑ δεν λέγεται για τη γυναίκα σας!
Δεύτερον, ζω στην Ταϊλάνδη εδώ και πολλά χρόνια (15 τώρα), με μεγάλη χαρά και σεβασμό στους Ταϊλανδούς, την κουλτούρα τους και τα έθιμά τους!
Ωστόσο, αυτές οι τουαλέτες βρίσκονται στην Ολλανδία, μια χώρα όπου χρησιμοποιούμε αποκλειστικά μια εικόνα του Βούδα, για διακόσμηση, στολισμό ή κάτι παρόμοιο ενός σπιτιού, ενός κήπου ή ενός δρόμου!
Ωστόσο, αν η γυναίκα σας δεν μπορεί να ζήσει με μια εικόνα του Βούδα στο δρόμο και θυμώσει τόσο πολύ γι' αυτό, ίσως είναι καλύτερα να μετακομίσετε στην Ταϊλάνδη μαζί της, γιατί κάτι τέτοιο ΔΕΝ θα συμβεί ΠΟΤΕ.
Το μόνο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσετε είναι ότι δεν θα έχετε κανέναν σεβασμό από πολλούς Ταϊλανδούς και ότι ο μέσος Ταϊλανδός δεν σέβεται ούτε το falang!
Και αυτό χειροτερεύει!
Τι πιστεύετε, για παράδειγμα: ένα falang δεν μπορεί να αγοράσει γη, ούτε με μετρητά;
Για παράδειγμα, σκέφτεστε τα τέλη εισόδου που μερικές φορές είναι έως και 10 φορές μεγαλύτερη από την τιμή ενός εισιτηρίου εισόδου στην Ταϊλάνδη για αλλοδαπούς;
Για παράδειγμα, τι γνώμη έχετε για τις απάτες με την ενοικίαση τζετ σκι, εξ ορισμού ΠΑΝΤΑ με ξένους;
Αυτό είναι σεβασμός; Μπορώ να προσθέσω μερικά ακόμα, αλλά μετά η ιστορία μακραίνει τόσο πολύ.
Όχι Jan H, όσον αφορά τον σεβασμό, νομίζω ότι ο Ταϊλανδός της Ολλανδίας μας μπορεί να μάθει πολλά!
Ελπίζω ο συντονιστής να μην το παραμελήσει αυτό, γιατί επισημαίνω μερικά σημεία που δυστυχώς δεν είναι πολύ θετικά για την Ταϊλάνδη.
Είναι μια όμορφη χώρα για να ζεις, αλλά όσον αφορά τον σεβασμό……….είναι πολύ καλύτερα στο .NL.
Αγαπητέ Belgium Holland House,
Ξέρω πώς είναι τα πράγματα στην Ταϊλάνδη, έρχομαι εδώ για περισσότερα από 25 χρόνια.
Αλλά όλα βγαίνουν εκτός πλαισίου τώρα, (η γυναίκα μου παρεμπιπτόντως δεν γνωρίζει τίποτα για μια εικόνα ενός Βούδα σε μια τουαλέτα) Το έδωσα ως παράδειγμα στην πρότασή σας ότι όλοι όσοι ασκούν κριτική στην Ολλανδία και δεν ήταν γεννήθηκε εδώ αλλά για να επιστρέψει στη χώρα του.
Μερικές φορές διαφωνούμε με ορισμένα πράγματα στην Ταϊλάνδη, επομένως θα πρέπει να επιστρέψουμε στην Ολλανδία εάν το εκφράσουμε αυτό.
Φυσικά τα πράγματα δεν είναι καλά στην Ταϊλάνδη (π.χ. αντιμετωπίζοντας σκληρά αυτό το τζετ σκι) και φυσικά δεν πρόκειται για κινούμενα σχέδια αλλά για σεβασμό ο ένας για τον άλλον.
Μπορούμε να βρούμε μια δικαιολογία για τα πάντα, μπορούμε να εμπλέκουμε τα πάντα, αλλά το ερώτημα είναι αν αυτό είναι απαραίτητο τώρα (αν και πιστεύω ότι η εταιρεία Boele δεν το έκανε συνειδητά και οι ίδιες οι αφίσες είναι πολύ ωραίες μόνο όχι σε αυτό το μέρος) .
Ως μικρή χώρα, θα πρέπει να είμαστε πάντα στην πρώτη γραμμή αυτού του είδους των ενεργειών, και δεν ξέρω τι εννοείτε με τον όρο φαράνγκ που δεν τυγχάνει σεβασμού, αλλά το καταλαβαίνω από τους Ταϊλανδούς.
MVG,
Γιαν Χ
Νομίζω ότι έχεις απόλυτο δίκιο φίλε. Η Ολλανδία είναι η Ολλανδία και οι Ταϊλανδοί ή οποιοσδήποτε άλλος δεν έχουν το πάνω χέρι εκεί. Πρέπει επίσης να μείνουμε σιωπηλοί εκεί και να μην έχουμε κανένα δικαίωμα να είμαστε farang, και αυτά τα 2 πράγματα που δεν μπορούν να αγγιχτούν ισχύουν μόνο εκεί, μπορούν ακόμα να κρατούν τους ανθρώπους λίγο ανόητους και υπό έλεγχο, έλα.
@αγαπητέ Γιάννη, πρόκειται για μια ΑΦΙΣΑ Σιγά σιγά νιώθω όλη τη φασαρία για μερικά κινούμενα σχέδια του Μωάμεθ.
@Jan, ποτέ δεν μπορείς να διαφημιστείς έτσι. Πάντα πατάς στα δάχτυλα κάποιου. Νόμιζα ότι ο Βουδισμός αντιπροσωπεύει την ανεκτικότητα;
Cu Chulainn:
Φυσικά και μπορείς να διαφημιστείς, αλλά δεν χρειάζεται, η εταιρεία Boele δεν το έκανε συνειδητά, νομίζω ότι απλά θεώρησαν ότι ήταν όμορφες εικόνες.
Και φυσικά πρέπει να είσαι ανεκτικός στην κοινωνία μας, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι μπορείς να υποστηρίξεις τη γνώμη σου για τα πράγματα που είναι κοντά σου και στα οποία πιστεύεις (αρκεί να παραμένει μη βίαιο! !!)
Ευχαριστούμε για την απάντησή σας
Γιαν Χ
Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για διαφήμιση, αυτό σίγουρα μπορεί να γίνει χωρίς εικόνες οποιασδήποτε θρησκείας.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Jan (ο Jan H λέει στις 22 Ιανουαρίου 2013 στις 13:54 ) είναι θέμα σεβασμού και τίποτα άλλο!
Φυσικά, όπως και στην Ολλανδία, υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν μπορούν να ονομαστούν καλά, αλλά δεν είναι καθόλου αυτό το νόημα αυτού του κομματιού, οπότε το να συμπεριλάβω αυτό κατά τη γνώμη μου δεν έχει κανένα νόημα και καθιστά περιττή όλη αυτή τη συζήτηση.
Και εγώ είμαι στην Ταϊλάνδη για πολλά (22 χρόνια) και δεν ξέρω καθόλου τι εννοείτε με ένα farang που δεν τυγχάνει σεβασμού, αλλά αυτό το λαμβάνω και από τον λαό της Ταϊλάνδης. Αν σέβεσαι τον εαυτό σου, θα το πάρεις πίσω, σωστά;
Η τοποθέτηση εικόνων του Βούδα σε αυτά τα βιο-κουτιά δεν έχει καμία σχέση με τη διαφήμιση, αλλά είναι απλώς διακόσμηση.
Αφήστε όλους αυτούς τους ανθρώπους να ανησυχούν για πραγματικά σημαντικά πράγματα και όχι για κάτι τόσο ασήμαντο. Πάρε μια ζωή!
Ακριβώς όπως έχει γραφτεί εδώ σε άλλα σχόλια, βλέπω τακτικά νεαρούς Ταϊλανδούς με ναζιστικά πουκάμισα. Σε μεγάλο ποσοστό των Ευρωπαίων δεν αρέσει αυτό. Αλλά πιστεύετε πραγματικά ότι οι Ταϊλανδοί ενδιαφέρονται για το τι πιστεύουμε για αυτό;
Μια μάλλον κοντόφθαλμη απάντηση.
Το γεγονός είναι ότι πολλοί από εμάς μπορούμε να καταλάβουμε ότι δεν είναι πραγματικά κατάλληλο για τους Βουδιστές.
Σε αντίθεση με μια άλλη ομάδα που αντιδρά μάλλον, πώς να πω διαφορετικά, οι Βουδιστές δεν θα το κάνουν.
Προσπαθούν να μεταφέρουν με λογικό τρόπο ότι αυτό το είδος επιχείρησης δεν είναι πραγματικά ωραίο για τους Ταϊλανδούς, μεταξύ άλλων.
Και η αντίδραση ότι αν δεν το θέλουν αυτό, τότε απλά πηδούν δεν έχει νόημα, νομίζω.
Φυσικά μπορούμε επίσης να δείξουμε λίγο σεβασμό για οποιαδήποτε θρησκεία, σωστά; Αλλά στις μέρες μας όλα πρέπει να είναι δυνατά και δυνατά…. Παραδέχομαι ότι μερικές φορές πηγαίνει πολύ μακριά για να απαγορεύσει ή να αφαιρέσει εκφράσεις μόνο και μόνο για να διατηρήσει την ειρήνη, αλλά σίγουρα μπορεί να πάει πολύ μακριά. Προσωπικά, νομίζω ότι αυτή η δήλωση πάει πολύ μακριά και σίγουρα αφορά κάτι! Ως εκ τούτου, ελπίζω ότι η εν λόγω εταιρεία αφαιρέσει το βιολογικό κουτί.
Οι Ολλανδοί δεν είναι Βουδιστές. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα δουν μια αφίσα του Βούδα μόνο ως διακόσμηση και δεν θα αποδίδουν καμία αξία σε αυτήν. Δεν χρειάζεται να σέβομαι τις άλλες θρησκείες, το πολύ να αποδεχτώ.
Εάν πιστεύετε στον Βούδα, τον Μωάμεθ, τον Θεό ή οποιονδήποτε άλλον, κρεμάστε μια εικόνα προσευχής στον τοίχο σας στο σπίτι και δώστε της την αξία που της αποδίδετε και αφήστε τους άλλους ανθρώπους ήσυχους.
Μια εικόνα είναι μια εικόνα και έχει μόνο τη σημασία που της αποδίδουν οι άνθρωποι. Μη νομίζετε ότι ο ιδιοκτήτης των κουτιών εννοούσε κάτι προσβλητικό με αυτό. Μάλλον σκέφτηκε "ωραία εικόνα, ωραίο χρώμα για μια τόσο βαρετή τουαλέτα".
Εάν ζείτε στην Ολλανδία, είναι καλύτερο να αποδεχτείτε τους ολλανδικούς κανόνες και αξίες και αυτό περιλαμβάνει όλο και λιγότερη πίστη. Πιστέψτε ότι νιώθετε άνετα στο σπίτι.
Στο σπίτι μου υπάρχουν αγάλματα της Παναγίας και μπολ με αγιασμό στην τουαλέτα, σε γνωστούς υπάρχουν κούκλες σε γυαλί που μπορείς να τις κουνήσεις και μετά θα χιονίσει, στο άλλο υπάρχουν ξόρκια στον τοίχο. Όλοι απλώς περνούν καλά.
Εάν ζω στην Ταϊλάνδη, πρέπει να τηρήσω τα ταϊλανδικά πρότυπα και εκεί έχετε πολύ λιγότερη ελευθερία από ό,τι στην Ολλανδία. Στην Ταϊλάνδη έχω μείνει συχνά έκπληκτος με τις πολλές ναζιστικές σημαίες που κρέμονται σε κάθε είδους χώρους διασκέδασης. Είδα φωτογραφίες στο Facebook του Τόκιο όπου τα εστιατόρια λέγονται Χίτλερ και είναι στολισμένα με ναζιστική σημαία, στην Ταϊλάνδη βλέπεις παντού μοτοσυκλετιστές με ναζιστικά εμβλήματα και βραβεία SS. Οι αγορές είναι γεμάτες από αυτά.
Έχετε κάνει ποτέ μια κρίσιμη ερώτηση σε ένα μπαρ/εστιατόριο γιατί οι φωτογραφίες του Χίτλερ ήταν κρεμασμένες στον τοίχο. Λάβαμε την απάντηση ότι είναι πρόβλημα των Ευρωπαίων σας και όχι εμείς, για εμάς είναι μια διακόσμηση όπως κάθε άλλη σημαία ή εικόνα. Τι σε ανησυχεί.
Λοιπόν δικαίως... τι σε ανησυχεί... Έχω έναν γείτονα στην Ολλανδία με ένα άγαλμα στον κήπο ενός γνωστού Γάλλου που στέκεται μπροστά στην εξωτερική του τουαλέτα. Σίγουρα ένας Γάλλος θα προσβλήθηκε.
Συνολικά, μην δείτε καμία αντίρρηση για μια εικόνα ενός Βούδα ή του Ιησού, του Ναπολέοντα ή του Τσόρτσιλ ή οποιουδήποτε άλλου κάπου σε έναν τοίχο ή σε άλλο μέρος. Ένας Ταϊλανδός επίσης δεν είναι πολύ ευαίσθητος στη χώρα του σε πράγματα που δεν ξέρει, δεν καταλαβαίνει, δεν είναι η δουλειά του.
@Ferdinand, νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο σχόλιο. Έχω μείνει επίσης έκπληκτος για εκείνους τους μοτοσικλετιστές στην Ταϊλάνδη που κυκλοφορούν με το μοντέλο του γερμανικού κράνους από χάλυβα. Οι Ταϊλανδοί επίσης δεν ανησυχούν για το γεγονός ότι το γερμανικό κράνος από χάλυβα ήταν υπεύθυνο για εκατομμύρια θανάτους. Αλλά ξαφνικά δεν ακούς τους Ολλανδούς. Όπως και με το να τρώει σκύλο, κάθε κριτική στην Ταϊλάνδη απορρίπτεται ως σεβασμός στα έθιμα και τα έθιμα της Ταϊλάνδης. Στην Ολλανδία έχουμε αγωνιστεί επί αιώνες για τον διαχωρισμό μεταξύ κράτους και εκκλησίας (θρησκεία), και είμαι περήφανος γι' αυτό. Όλοι αυτοί οι αγανακτισμένοι Ολλανδοί βρίσκουν αυτή τη φωτογραφία τόσο συγκλονιστική; Είναι απλώς μια όμορφη αφίσα ενός Βούδα που θα ήθελα να έχω. Αυτοί οι Ταϊλανδοί, αν είναι τόσο καλά εδραιωμένοι στην Ολλανδία, θα πρέπει να ξέρουν ότι αντιμετωπίζουμε τη θρησκεία πολύ διαφορετικά από ό,τι στην Ταϊλάνδη. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση προσβολής. Η αφίσα ήταν απλώς διακόσμηση. Πραγματικά, φασαρία για το τίποτα. Αυτοί οι Ταϊλανδοί επίσης δεν ενοχλούνται από το γεγονός ότι η μισή Ευρώπη τον περασμένο αιώνα είχε εκατομμύρια θανάτους υπό τον ναζισμό, αλλά παρόλα αυτά ναζιστικές εικόνες μπορούν να βρεθούν σε αφθονία στην Ταϊλάνδη. Πού είναι τώρα αυτοί οι αγανακτισμένοι Ολλανδοί;
Αγαπητέ Φερδινάνδο,
Το μόνο που κάνετε είναι να βρείτε κάθε είδους παραδείγματα για να μην χρειαστεί να παραδεχτείτε ότι προσβάλλετε ανθρώπους με αυτή την ενέργεια της εταιρείας Boels.
Έρχεσαι ή ζεις και εσύ στην Ταϊλάνδη, γι' αυτό και εκπλήσσομαι για κάποιες αντιδράσεις άλλων, δεν είναι για τίποτα που πηγαίνουμε στην Ταϊλάνδη με διακόσιες χιλιάδες Ολλανδούς κάθε χρόνο.
Και γιατί πάμε εκεί, ο καιρός είναι καλός, το φαγητό είναι νόστιμο και οι άνθρωποι είναι τόσο γλυκοί και ευγενικοί και εξυπηρετικοί, και το τελευταίο έχει τόση σχέση με τον Βουδισμό.
Και τότε μπορείτε να βρείτε κάθε είδους παραδείγματα για το τι ή τι δεν είναι καλό στην Ταϊλάνδη, όπως οι ναζιστικές επιθέσεις (στον Βουδισμό και τον Ινδουισμό, το σύμβολο της σβάστικας ή η σβάστικα όπως την ονομάζουμε χρησιμοποιείται ως ιερό σύμβολο για αιώνες) .
Επειδή δεν έχετε καμία σχέση με τη θρησκεία ή τον τρόπο ζωής, αυτές οι εικόνες είναι απλώς εικόνες για εσάς, αλλά για τους βουδιστές είναι κάτι περισσότερο από μια απλή εικόνα.
Δεν χρειάζεται να σέβεστε μια θρησκεία ή έναν τρόπο ζωής, αλλά μπορείτε να δείξετε λίγο σεβασμό για τους ανθρώπους που ακολουθούν μια θρησκεία ή έναν τρόπο ζωής.
Συμφωνώ απόλυτα με το Holland Belgium House. Μια καταιγίδα σε ένα φλιτζάνι τσαγιού υπάρχει πάντα κάτι που οι άλλοι μπορούν να πέσουν πάνω. αν βάλουν δέντρα στους πάγκους της τουαλέτας, τότε οι λάτρεις της φύσης είναι σε κακή διάθεση και αν βάλουν ένα σπορ αυτοκίνητο, οι λάτρεις του αυτοκινήτου πληγώνονται….μεγαλώστε
Είναι αυτή η ζωή σύμφωνα με τον Βούδα, ο εκβιασμός και ο εκβιασμός των χρημάτων των ανθρώπων, η διαφθορά, οι βιασμοί, οι δολοφονίες που διαβάζουμε κάθε εβδομάδα, οι τόσοι πολλοί θάνατοι σε τροχαία ατυχήματα λόγω ποτού, η τζάμπα; Τι μας ανησυχεί αν οι Ταϊλανδοί δεν το κάνουν μόνοι τους; Πήγαινε στο ναό και όλα θα πάνε πάλι καλά, έλα! Εδώ στην Ολλανδία όλοι στοχοποιούνται και κανείς δεν διαμαρτύρεται γι' αυτό. Τώρα εμφανίζεται ο Βούδας και φωνάζουμε. αφήστε τον καθένα να ασχολείται με τα δικά του, είστε απασχολημένος!
Σεβασμός αυτό είναι όλο.
Και αν δεν ξέρετε για τι πράγμα μιλάτε.
Τότε μην πεις τίποτα, αυτό είναι πολύ καλύτερο από το να λες ότι δεν κατάλαβες.
Φαίνεται τόσο ηλίθιο.
Πολύ καλά τα λες, Respect!!! Αν το καταλάβατε λίγο καλύτερα, θα δείτε σε μερικά παραδείγματα ότι κάποιοι άνθρωποι που είναι τόσο κοντά στον Βουδισμό δεν μπορούν να μας σεβαστούν καθόλου ( Δείτε δημοσιεύσεις για το Πουκέτ ). Προστατέψτε αυτούς τους ανθρώπους όμορφα, σίγουρα δεν συμμετέχω σε αυτό, αλλά αγνοώ τέτοιους ανθρώπους. Το πλεονέκτημα είναι ότι δεν χρειάζεται να μπω σε συζήτηση με τέτοιου είδους άτομα και επομένως δεν μπορώ να δημιουργήσω κανένα πρόβλημα! Είμαι ηλίθιος αυτό που λες (μιλώντας για σεβασμό), γι' αυτό μου αρέσει να ζω στην Ασία με την οικογένειά μου και είμαι μόλις στα 40 μου! Ούτε εγώ μπορώ να δουλέψω εκεί...
Υποψιάζομαι ότι αυτοί οι δύο Ταϊλανδοί δεν έχουν ακόμη καθιερωθεί πλήρως. Αλλά φυσικά έχουν δικαίωμα στην ελευθερία της έκφρασης. Ίσως είναι χρήσιμο για να τραβήξουμε ακόμη μεγαλύτερη προσοχή για τη διαμαρτυρία τους: ζωγραφίζοντας τις εικόνες του Ιησού και του Μωάμεθ σε δύο διαφορετικά μέρη.
Είμαι στην Ολλανδία για λίγο, σε τι παρεμβαίνουν αυτοί οι Ταϊλανδοί; Φαίνεται ωραίο, πραγματικά δεν με ενοχλεί. Αφήστε τους να ανησυχούν για άλλα πράγματα που συμβαίνουν στην Ταϊλάνδη. Υπάρχουν μεγάλοι Βούδες στους πιο βρώμικους οίκους ανοχής με ανηλίκους στο BKK, στην Πατάγια και στο Πουκέτ.
@Jack, σωστά, η Ταϊλάνδη είναι γνωστή ως ο παράδεισος των παιδεραστών. Θα ήταν και ο Βούδας υπέρ αυτού; Αφήστε τον Ταϊλανδό να επικεντρωθεί σε αυτό και στο έγκλημα που σχετίζεται με τη μαζική πορνεία. Αλλά ναι, εκεί κερδίζονται καλά χρήματα, οπότε οι Ταϊλανδοί σιωπούν. Προφανώς δεν μπορούσαν να κερδίσουν τίποτα από αυτές τις δύο τουαλέτες. Αυτοί οι 2 Ταϊλανδοί είχαν έναν καλό δάσκαλο στους πολλούς μουσουλμάνους στην Ολλανδία, οι οποίοι επίσης ενοχλούνται συνεχώς από κάτι. Τι μένει για να μείνεις σε εκείνο το άθεο NL, θα ρωτούσα αυτόν τον Ταϊλανδό;
Συγγνώμη αλλά για τι πρόκειται; Σίγουρα το θέμα είναι ακόμα για μια εικόνα του Βούδα σε μια τουαλέτα; Είναι κρίμα που πολύ συχνά αυτού του είδους τα άσκοπα σχόλια εμφανίζονται σε αυτό το ωραίο ιστολόγιο (και φαίνεται να έρχονται κι άλλα).
Οι άνθρωποι που δίνουν αυτό το είδος αντίδρασης είναι πολύ χαρούμενοι που προσποιούνται ότι είναι θαυμαστές της Ταϊλάνδης, αλλά προτιμούν να το κάνουν ούτως ή άλλως, και όχι, μετά από τόσα χρόνια, δεν έχω κοιτάξει την Ταϊλάνδη με ροζ γυαλιά. πολύς καιρός. Αλλά το να το χαρίσω με αυτόν τον τρόπο είναι πραγματικά πολύ μακριά για μένα.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Jack και τον Cu! Τι ανησυχούν οι Ταϊλανδοί; Ας ανησυχούν πράγματι για τις πολλές καταχρήσεις στη χώρα τους, όπως έχει ήδη ειπωθεί εδώ.
Αλλά όχι, ως οπαδός της Ταϊλάνδης δεν μπορείς να πεις τίποτα λάθος για την Ταϊλάνδη! Τι ασυναρτησίες !
Αυτό είναι ένα δύσκολο θέμα, νομίζω ότι αυτή η εταιρεία δεν το γνωρίζει
είναι πολύ πληγωτικό και ασεβές για όσους πιστεύουν στον Βούδα όταν το βλέπεις αυτό
Το καταλαβαίνω, αλλά νομίζω ότι δεν εννοείται κακό με αυτό, τις εικόνες
σταθείτε στραμμένα προς τα έξω, αν αυτό συμβαίνει και στο εσωτερικό
ναι, τότε νομίζω ότι πρέπει να το σκεφτείς καλά πριν το αφαιρέσεις,
καλή τύχη με αυτή την κίνηση,
Pascal.
Καταλαβαίνω ότι αυτές οι κυρίες της Ταϊλάνδης ανταποκρίνονται σε αυτό, ότι δεν γίνεται τίποτα άλλο με αυτό, αλλά και πάλι είναι χαρακτηριστικό της Ολλανδίας.
Αν υπήρχε μόνο το όνομα του ALLA, θα είχε παρέμβει ακόμη και η κυβέρνηση.
Γιατί διακρίσεις
Στην πραγματικότητα νομίζω ότι φωτίζει λίγο το αστικό τοπίο, καλύτερα από ένα βαρετό πράσινο ή γκρι δοχείο. Στην Ευρώπη, η εικόνα και τα ειδώλια θεωρούνται πολύ περισσότερο ως διακόσμηση. Όταν μπαίνεις σε μια καφετέρια στην Ολλανδία, βλέπεις συχνά ένα άγαλμα ή μια εικόνα του Βούδα, που στη συνέχεια συνδέεται περισσότερο ως «καταπραϋντικό». Νομίζω ότι υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα τέτοιας χρήσης του Βούδα.
Παρεμπιπτόντως, αναρωτιέμαι... .. αν ένας Ταϊλανδός πάει στην τουαλέτα, θα έβγαζε πρώτα το κολιέ του με συχνά ένα λείψανο του Βούδα ή εικόνα του Βούδα πριν πάει στην τουαλέτα ή τους αφήσει παρακολουθήστε και από τον αέρα για να απολαύσετε;
Αγαπητοί συντάκτες, έγραψα και στον δήμο και στον Boels
έλαβε αμέσως ένα μήνυμα πίσω τόσο από τον δήμο όσο και από τον Boulders
αυτή είναι η απάντησή τους
Αγαπητέ κύριε, κυρία,
Τις τελευταίες μέρες έχουμε δεχθεί πολλές αντιδράσεις λόγω του γεγονότος ότι έχουμε μια τουαλέτα Bio box με μια εικόνα του Budha πάνω της.
Κατασκευάσαμε αυτό το κουτί Bio χωρίς να πιστεύουμε ότι θα βλάψει ή θα προσβάλει οποιαδήποτε θρησκεία την ομάδα των ανθρώπων μας.
Ο Boels ποτέ δεν είχε σκοπό να προσβάλει κάποιον με αυτά τα κουτιά.
Ως εταιρεία αποφασίσαμε να αποσύρουμε αυτά τα κουτιά με την εικόνα του Budha από την αγορά και θα θέλαμε να ζητήσουμε βαθιά συγγνώμη από όλους όσους προσβλήθηκαν.
Met Groet vriendelijke,
Boels Rental BV
Διαβάστε αυτό το μήνυμα: https://www.thailandblog.nl/ingezonden/boels-biedt-excuses-aan-voor-boeddha-toiletversiering/
Πόσο ανόητη μπορεί να είναι μια τέτοια παρέα, δεν έφαγαν εικόνα του προφήτη Μωάμεθ ή εικόνα Χριστού. Μπρρρρρρρρ μάτσο ερασιτεχνών.
Ο Βουδισμός δεν είναι θρησκεία, είναι τρόπος ζωής. Στην αντίληψη ενός Ταϊλανδού, ο σεβασμός έχει διαφορετική σημασία. Πολύ διαφορετικό από αυτό ενός Ολλανδού. Η τιμή και η απώλεια προσώπου είναι επίσης τέτοια χαρακτηριστικά που είναι διαφορετικά μεταξύ των Ολλανδών. Το να έχεις μακριά δάχτυλα των ποδιών είναι προσωπική υπόθεση. Στον θυμωμένο Ταϊλανδό θα έλεγα «ο οπαδός του Βούδα πρέπει να διεγείρει το όμορφο μέσα του, να σβήσει το άσχημο».
Boels Verhuur BV, κερδίσατε τον σεβασμό μου με την απόφαση που πήρατε
Με εκτιμιση,
Pascal
Συμφωνώ με πολλά σχόλια, που λένε ότι το βρίσκουν ασέβεια. Συμφωνώ. Αλλά είμαι πεπεισμένος ότι ο Boels Verhuur το έκανε αυτό χωρίς κανένα απώτερο κίνητρο και ήθελε μόνο να φωτίσει το τοπίο. Νομίζω ότι η αντίδραση του Boels να αφαιρέσει αυτές τις τουαλέτες με την εικόνα του Βούδα είναι εξαιρετική! Συγχαρητήρια στον Boels
Μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχουν άνθρωποι, Ταϊλανδοί ή μη, που δεν τους αρέσει
μια εικόνα του Βούδα σε μια δημόσια τουαλέτα. Ωστόσο, νομίζω ότι είναι γελοίο να απαντάς, αν δεν σου αρέσει, πήγαινε πίσω στην Ταϊλάνδη. Πιστεύω επίσης ότι είναι ανοησία να συμπεριλαμβάνονται πράγματα όπως η παιδική πορνεία. Υπάρχουν ήδη πολλές διαμαρτυρίες για αυτό, και δεν υπάρχει λόγος, εφόσον δεν έχει εξαλειφθεί, να διαμαρτυρηθούν για οτιδήποτε άλλο.
Συντονιστής: Αγαπητέ σχολιαστή, καταλαβαίνεις όλα τα είδη. Δεν είναι πια για το θέμα.
Όλα έχουν ειπωθεί για αυτό το θέμα, κλείνουμε τη συζήτηση. Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας