Καλώς ήρθατε στο Thailandblog.nl
Με 275.000 επισκέψεις το μήνα, το Thailandblog είναι η μεγαλύτερη κοινότητα της Ταϊλάνδης στην Ολλανδία και το Βέλγιο.
Εγγραφείτε στο δωρεάν ενημερωτικό δελτίο μας μέσω e-mail και μείνετε ενημερωμένοι!
ενημερωτικό δελτίο
Ρυθμίσεις γλώσσας
Βαθμολογήστε τα Μπατ Ταϊλάνδης
Χορηγός
Τελευταία σχόλια
- Rudolf: Quote Khoen: Δεν μπορείτε πλέον να χρησιμοποιείτε πιστώσεις φόρου μισθοδοσίας, αλλά δεν πληρώνετε πλέον εισφορές κοινωνικής ασφάλισης, ούτε εισφορές
- Henk: Γουόλτερ, ο γιος σου θα πρέπει απλώς να μιλήσει με τους ιδιοκτήτες του καταδυτικού γυμναστηρίου και να ρωτήσει αν υπάρχει διαθέσιμη δουλειά
- Henk: Κάνετε λάθος δύο φορές: ένα κίτρινο βιβλίο σπιτιού δεν είναι έγγραφο ιδιοκτησίας αλλά μόνο απόδειξη ότι είστε εγγεγραμμένος σε μια συγκεκριμένη διεύθυνση.
- Έρικ Κάιπερς: Γιώργο, αυτή η μείωση σχεδόν 100 ευρώ το μήνα, τι σημαίνει αυτό σε αντάλλαγμα; Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν υπάρχει τίποτα σε αντάλλαγμα
- Geert: Χρησιμοποιώ πάντα το Google Translate. Εξακολουθεί να είναι το πιο ακριβές. Λάβετε υπόψη ότι πρώτα το Google Translate
- πνευμονικός πρόσθετος: Αγαπητέ Peter, είμαι ραδιοερασιτέχνης και έχω άδεια στην Ταϊλάνδη. Το διακριτικό που μου έχει ανατεθεί είναι HS0ZJF. Είμαι πολύ δραστήρια
- Έρικ Κάιπερς: Khoen, είναι έτσι, η τελευταία σου πρόταση; Ωστόσο, διαβάστε εδώ: https://www.siam-legal.com/realestate/Usufructs.php Βλέπω usufr
- Ger Korat: Μπορείς να γεμίσεις όλο σου το σπίτι με τα υπάρχοντα του συντρόφου σου, αρκεί να μην είσαι παντρεμένος και να έχουν και οι δύο το σπίτι τους.
- Ger Korat: Το τελευταίο πράγμα που γράφει ο Koen δεν είναι σωστό: αν είστε παντρεμένοι και δεν ζείτε μαζί, θα εξακολουθείτε να λαμβάνετε το 50% του κατώτατου μισθού ως Α.
- Γεώργιος: Το ABP θα είναι το μόνο συνταξιοδοτικό ταμείο που θα μειώσει τη σύνταξη. Στην περίπτωσή μου με ένα μικρό ποσό κάτω από 100 ευρώ το μήνα. Πάρτε γ
- Khoen: Η νομοθεσία της Ταϊλάνδης προβλέπει ότι οι αλλοδαποί δεν επιτρέπεται να εργάζονται. Όχι βέβαια αν πρόκειται για «απαγορευμένο» επάγγελμα όπως π.χ
- Arno: Στην πραγματικότητα περίεργο, ένας Ολλανδός μπορεί να πληρώσει για το σπίτι, αλλά δεν θα μπορούσε να έχει ένα σπίτι στο όνομά του, επομένως έχει ένα κίτρινο σπίτι bo
- Arno: Δεν έχω ιδέα πώς είναι η Scholl από άποψη ποιότητας, έχω ήδη αγοράσει σανδάλια Bata μερικές φορές στην Ταϊλάνδη, Bata, μια πολύ γνωστή μάρκα
- Khoen: Το πρόβλημα είναι ότι ο Χανς δεν είναι σύντροφος κατά την έννοια της ταϊλανδικής νομοθεσίας, απλώς φίλος. Δεν κληρονομεί. Λοιπόν, η οικογένεια. Χωρίς λ
- Khoen: Γαλλικά, ο γάμος μπροστά στον Βούδα έχει μόνο τελετουργικό νόημα και δεν υπάρχει νόμος στην Ταϊλάνδη και σίγουρα όχι στην Ολλανδία
Χορηγός
Μπανγκόκ πάλι
Μενού
αρχεία
μαθήματα
- φόντο
- Δραστηριότητες
- αγγελίας
- ημερήσια διάταξη
- Ερώτηση φορολογίας
- Ερώτηση για το Βέλγιο
- Αξιοθέατα
- Παράξενο
- βουδισμός
- Κριτικές βιβλίων
- Στήλη
- Κρίση κορωνοϊού
- κουλτούρα
- Ημερολόγιο
- Ραντεβού
- Η εβδομάδα του
- Αρχείο
- Να βουτήξω
- Οικονομία
- Μια μέρα στην ζωή του…..
- νησιά
- Τρόφιμα και ποτά
- Εκδηλώσεις και φεστιβάλ
- Φεστιβάλ μπαλονιών
- Bo Sang Umbrella Festival
- Μπουβαλοδρομίες
- Φεστιβάλ λουλουδιών Τσιάνγκ Μάι
- Κινέζικη πρωτοχρονιά
- Κόμμα Πλήρης Σελήνης
- Χριστούγεννα
- Φεστιβάλ Lotus – Rub Bua
- Loy Krathong
- Naga Fireball Festival
- Πρωτοχρονιάτικη γιορτή
- Phi ta khon
- Φεστιβάλ χορτοφαγίας στο Πουκέτ
- Rocket Festival – Bun Bang Fai
- Songkran – Ταϊλανδική Πρωτοχρονιά
- Φεστιβάλ πυροτεχνημάτων Pattaya
- Ομογενείς και συνταξιούχοι
- ΩΩ
- Ασφάλεια αυτοκινήτου
- ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
- Φόρος στην Ολλανδία
- Φόρος Ταϊλάνδης
- Βελγική Πρεσβεία
- Βελγικές φορολογικές αρχές
- Απόδειξη ζωής
- DigiD
- Αποδημώ
- Να νοικιάσω σπίτι
- Αγόρασε ένα σπίτι
- Εις μνήμην
- Δήλωση εισοδήματος
- Βασιλική μέρα
- Κόστος ζωής
- Ολλανδική πρεσβεία
- Ολλανδική κυβέρνηση
- Ολλανδική Ένωση
- Ειδήσεις
- Περνώντας από τη ζωή
- Διαβατήριο
- Σύνταξη
- Αδεια οδήγησης
- Διανομές
- Αρχαιρεσίες
- Ασφάλιση γενικά
- Visa
- Εργασία
- Νοσοκομείο
- Ασφάλεια υγείας
- χλωρίδα και πανίδα
- Η φωτογραφία της εβδομάδας
- Gadgets
- Χρήματα και οικονομικά
- Ιστορία
- Υγεία
- Φιλανθρωπικά ιδρύματα
- Ξενοδοχεία
- Κοιτάζοντας τα σπίτια
- Ισαάν
- Χαν Πήτερ
- Koh Mook
- Βασιλιάς Μπουμιμπόλ
- Ζώντας στην Ταϊλάνδη
- Υποβολή αναγνώστη
- Κλήση αναγνώστη
- Συμβουλές αναγνωστών
- Ερώτηση αναγνώστη
- Κοινωνία
- αγορά
- Ιατρικός τουρισμός
- Milieu
- Νυχτερινή ζωή
- Νέα από την Ολλανδία και το Βέλγιο
- Νέα από την Ταϊλάνδη
- Επιχειρηματίες και εταιρείες
- Όντεργουαϊς
- Έρευνα
- Ανακαλύψτε την Ταϊλάνδη
- Opinie
- Αξιοσημείωτος
- Για να καλέσετε σε δράση
- Πλημμύρες 2011
- Πλημμύρες 2012
- Πλημμύρες 2013
- Πλημμύρες 2014
- Διαχειμάζω
- Πολιτική
- Ψηφοφορία
- Ταξιδιωτικές ιστορίες
- Reizen
- Σχέσεις
- ψώνια
- Social Media Διαχείριση
- Σπα & ευεξία
- Άθλημα
- Πόλεις
- Δήλωση της εβδομάδας
- Παραλίες
- Taal
- Προς πώληση
- Διαδικασία TEV
- Ταϊλάνδη γενικά
- Ταϊλάνδη με παιδιά
- ταϊλανδικές συμβουλές
- ταϊλανδέζικο μασάζ
- Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Βγαίνω
- Νόμισμα – Μπατ Ταϊλάνδης
- Από τους συντάκτες
- Ιδιοκτησία
- Κυκλοφορία και συγκοινωνίες
- Visa Σύντομη Διαμονή
- Βίζα μακράς παραμονής
- Ερώτηση για βίζα
- Αεροπορικά εισιτήρια
- Ερώτηση της εβδομάδας
- Καιρός και κλίμα
Χορηγός
Μεταφράσεις αποποίησης ευθύνης
Το Thailandblog χρησιμοποιεί μηχανικές μεταφράσεις σε πολλές γλώσσες. Η χρήση μεταφρασμένων πληροφοριών γίνεται με δική σας ευθύνη. Δεν φέρουμε ευθύνη για λάθη στις μεταφράσεις.
Διαβάστε την πλήρη μας εδώ άρνηση.
Πνευματικά δικαιώματα
© Πνευματικά δικαιώματα Thailandblog 2024. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά, όλα τα δικαιώματα για πληροφορίες (κείμενο, εικόνα, ήχος, βίντεο κ.λπ.) που βρίσκετε σε αυτόν τον ιστότοπο ανήκουν στο Thailandblog.nl και στους συντάκτες του (bloggers).
Δεν επιτρέπεται η ολική ή μερική εξαγορά, η τοποθέτηση σε άλλους ιστότοπους, η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο ή/και η εμπορική χρήση αυτών των πληροφοριών, εκτός εάν έχει χορηγηθεί ρητή γραπτή άδεια από το Thailandblog.
Η σύνδεση και η παραπομπή στις σελίδες αυτού του ιστότοπου επιτρέπεται.
Αρχική » Ομογενείς και συνταξιούχοι » Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση: Νέο έντυπο «Αίτηση απαλλαγής από φόρο μισθών και εθνικές ασφαλιστικές εισφορές»
Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση: Νέο έντυπο «Αίτηση απαλλαγής από φόρο μισθών και εθνικές ασφαλιστικές εισφορές»
Καταχωρήθηκε στο Φόρος στην Ολλανδία, Φόρος Ταϊλάνδης, Ομογενείς και συνταξιούχοι
Ετικέτες: Απαλλαγή φόρου, Φόρος μισθοδοσίας
Εάν, ως κάτοικος Ταϊλάνδης, επιθυμείτε απαλλαγή από τον ολλανδικό φόρο μισθών, πρέπει τώρα να υποβάλετε αίτηση για αυτό με ένα τροποποιημένο έντυπο. Τώρα πρέπει να επισυνάψετε και τη «Δήλωση φορολογικής υποχρέωσης στη χώρα διαμονής», διαφορετικά το αίτημά σας δεν θα διεκπεραιωθεί.
Με το έντυπο «Αίτηση Απαλλαγής από τον φόρο μισθωτών υπηρεσιών» ζητάτε από τη φορολογική και τελωνειακή διοίκηση άδεια ώστε να μην αφαιρούνται πλέον οι φόροι μισθοδοσίας/εθνικές ασφαλιστικές εισφορές (εφεξής: φόρος μισθοδοσίας) από το εισόδημα από τις Κάτω Χώρες.
Προϋπόθεση για την απαλλαγή από τον φόρο μισθοδοσίας στην Ολλανδία είναι να είστε φορολογικός κάτοικος Ταϊλάνδης. Είστε φορολογικός κάτοικος Ταϊλάνδης, εάν είστε υπόχρεοι για φόρο επί του εισοδήματός σας στη συγκεκριμένη χώρα. Μπορείτε να το αποδείξετε αυτό με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Συμπληρώστε τη δήλωση από τις φορολογικές αρχές της Ταϊλάνδης και στείλτε τη μαζί με το «Έντυπο αίτησης
για απαλλαγή από τον φόρο μισθωτών υπηρεσιών». - Επισυνάψτε ένα αντίγραφο του πιο πρόσφατου εντύπου αξιολόγησης με τη συνοδευτική δήλωση από την Ταϊλάνδη.
Μπορείτε να κατεβάσετε τα έντυπα εδώ:
«Αίτηση απαλλαγής από φόρο μισθωτών υπηρεσιών»
«Δήλωση φορολογικής υποχρέωσης στη χώρα κατοικίας»
Χάρη στον Hans Bosch
Ευχαριστούμε για τους συνδέσμους για τη λήψη των εντύπων.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς μπορώ να πάρω δήλωση από τις φορολογικές αρχές της Ταϊλάνδης εδώ.
Μένω στο Τσιανγκντάο, δεν υπάρχει εφορία εκεί. Και αν ρωτήσω στο Τσιανγκμάι, δεν το καταλαβαίνω. Γιατί δεν μένω στην πόλη Τσιανγκμάι.
BVD Cees
Μπορείτε να λάβετε αυτή τη δήλωση στη μεγάλη εφορία για τη βόρεια Ταϊλάνδη στο Chiangmai.
Η διεύθυνση βρίσκεται στον δρόμο chotana, amphur muang
Τηλέφωνο 053-112409.
Αλλά πρώτα πρέπει να έχετε πληρώσει φόρο στην τοπική εφορία στην Ταϊλάνδη.
Με δήλωσή τους και τα απαραίτητα αντίγραφα πας στον δρόμο της Χοτάνας αφού κλείσεις ραντεβού.
Θα λάβετε επίσης δήλωση κατοίκου εκεί εάν το επιθυμείτε.
Jan Beute.
Jan Beute, τι γίνεται αν δεν χρωστάς φόρο εισοδήματος στην Ταϊλάνδη για τη σύνταξη της εταιρείας που φορολογείται εδώ;
Τότε δεν χρειάζεται να πληρώσετε τίποτα.
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εδώ που εκτός από το AOW τους έχουν και εταιρική σύνταξη κάτω από 1.000 ευρώ το μήνα. Με την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία, η φορολογική υποχρέωση στην Ταϊλάνδη είναι ΜΗΔΕΝ. Και τότε δεν θα είχες πού να πας;
Η εταιρική σύνταξη δεν φορολογείται στην Ταϊλάνδη, κάτι που διεκδικούν και οι ολλανδικές φορολογικές αρχές.
Αυτή η συμφωνία για την αποφυγή της διπλής φορολογίας ισχύει εάν ζείτε και εργάζεστε στην Ταϊλάνδη και έχετε άδεια εργασίας, τότε πληρώνετε φόρο στην Ταϊλάνδη. Εδώ μένει και δεν εργάζεται ένας συνταξιούχος, ο οποίος είναι τουρίστας με ετήσια παράταση στην αρχική του βίζα για να μείνει εδώ για ένα χρόνο.
Γνωστοί μου έλαβαν απόδειξη πριν από 2 χρόνια χωρίς άλλη καθυστέρηση. Αλλά μου είπαν (οι άνθρωποι ήταν φιλικοί όμως. ) Αυτό οφείλεται στο ότι δεν μένω στην πόλη αλλά στο Τσιανγκντάο. έπρεπε να ρωτήσει. Αλλά δεν υπάρχει εφορία εκεί.. Ενώ έχουμε ξενώνα και πληρώνουμε φόρους στο Τσιανγκμάι. Η εφορία βρίσκεται στον δρόμο απέναντι από το κατάστημα μπύρας Chang. Οδηγείτε στο δρόμο εκεί και βλέπετε ένα όμορφο καφέ κτίριο στα αριστερά, και λέει επίσης Chiangmai fiscal…. πιστεύω
Για να είμαι ξεκάθαρος και έχει γραφτεί στο παρελθόν. Το AOW και η κρατική σύνταξη (ABP) φορολογούνται πάντα στην Ολλανδία
Δεν θα απαλλαγείτε από φόρο μισθωτών υπηρεσιών για αυτό
Τι γίνεται αν κάποιος υποβάλλει μόνο αίτημα απαλλαγής από τις εθνικές ασφαλιστικές εισφορές;
Θα λάβετε αυτόματα αυτήν την απαλλαγή εάν όντως μεταναστεύσετε από την Ολλανδία και το αναφέρετε επίσης στη φορολογική και τελωνειακή διοίκηση.
NicoB
Ποιος μπορεί να μου πει πώς και πού μπορώ να ολοκληρώσω μια τέτοια δήλωση στην Ταϊλάνδη.
Τι χρειάζομαι για αυτό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
WM
Πήγα στην εφορία στο κοράτ
Αλλά μην πάρετε μια εξήγηση εκεί
Είμαι επίσης περίεργος για το πώς πρέπει να το κάνω
Αναρωτιέμαι αν οι ολλανδικές φορολογικές αρχές μπορούν να απαιτήσουν όλες αυτές τις πληροφορίες βάσει της φορολογικής συνθήκης μεταξύ της Ολλανδίας και της Ταϊλάνδης. Παρακολουθώ επίσης τη νομολογία σχετικά με αυτό.
Σύντομα μπορεί να διεκδικήσουν ακόμη τη διαφορά μεταξύ της ταϊλανδικής φορολογίας και της ολλανδικής φορολογίας, επειδή η Ταϊλάνδη υπολογίζει ελάχιστα.
Το είπατε, ίσως, καλά, το γεγονός ότι οι συντελεστές στην Ταϊλάνδη είναι χαμηλότεροι δεν μπορεί να είναι λόγος για να μεταβείτε σε ένα διαφορετικό σύστημα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, αποφεύγοντας τη διπλή φορολογία, όπου στη συνέχεια έχετε ένα ποσό φόρου που υπολογίζεται από NL , μειωμένο κατά τον φόρο υπολογίζεται από την Ταϊλάνδη και επιτρέπεται να πληρώσει τη διαφορά στην NL.
Ποτέ μην λες ποτέ, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό είναι στο μέλλον.
NicoB
Για να είμαι ειλικρινής, αυτό μου φαίνεται καλύτερο από το να υποβάλλω κάθε φορά τον ΑΦΜ. Αυτό δεν είναι τόσο εύκολο εδώ στην Πατάγια όσο πριν. Θα επισκεφτώ λοιπόν σύντομα το γραφείο εσόδων με αυτά τα χαρτιά. Αναρωτιέμαι αν θέλουν να το σφραγίσουν αυτό!
Διάβασα αυτή τη συνεισφορά του Χανς Μπος με αυξανόμενη έκπληξη. Για μια στιγμή σκέφτηκα: «Ο Χανς Μπος δεν έχει επεξεργαστεί ακόμα το ποτό(α) της παραμονής της Πρωτοχρονιάς. Αλλά τίποτα δεν αποδείχθηκε λιγότερο αληθινό. Η συνεισφορά του αντικατοπτρίζει με ακρίβεια τη νέα κατάσταση!
Για μένα, αυτό είναι μια ακόμη απόδειξη ότι η φορολογική-νομική γνώση, και ιδιαίτερα η γνώση της Συνθήκης, λείπει παντελώς από το Υπουργείο Εξωτερικών των Φορολογικών Αρχών. Δεν είναι η φορολογική και τελωνειακή διοίκηση που καθορίζει τη φορολογική κατοικία κάποιου, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, η φορολογική συνθήκη Κάτω Χωρών-Ταϊλάνδης. Αυτή η Σύμβαση ισχύει επίσης για τον φόρο μισθοδοσίας (άρθρο 2).
Η παλιά φόρμα, η οποία μπορεί να ληφθεί ακόμη και σήμερα, περιείχε την ακόλουθη εξήγηση:
«Μπορείτε να αποφασίσετε μόνοι σας με ποια αποδεικτικά στοιχεία αποδεικνύετε ότι είστε κάτοικος άλλου κράτους για τους σκοπούς της εφαρμογής της συνθήκης. Για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε δήλωση από τις φορολογικές αρχές της χώρας διαμονής σας ή να χρησιμοποιήσετε ένα αντίγραφο της φορολογικής σας δήλωσης, στην οποία αναφέρεται το παγκόσμιο εισόδημά σας».
Η παλιά φόρμα μπορεί ακόμα να ληφθεί και να συμπληρωθεί με αυτόν τον σύνδεσμο:
http://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/ver_vrijstel_inh_lb_pr_volksverz_lh0201z2fol.pdf
Μια δήλωση από τις φορολογικές αρχές της Ταϊλάνδης δεν συνταγογραφείται, αλλά αναφέρεται μόνο ως παράδειγμα, ακριβώς όπως μια φορολογική δήλωση.
Στο τέλος της φόρμας θα βρείτε το ακόλουθο κείμενο:
«Σημείωση: ελέγξτε τα δεδομένα σας
Ελέγξτε εάν έχετε εισαγάγει ή/και επισυνάψετε όλα τα στοιχεία σας σωστά και πλήρως.
Μπορούμε να επεξεργαστούμε την αίτησή σας μόνο εάν έχουμε όλες τις πληροφορίες.
Επίσης, διασφαλίζετε ότι μπορούμε να επεξεργαστούμε το αίτημά σας πιο γρήγορα.
1 Ο αριθμός BSN/sofi σας
2 Αντίγραφο έγκυρου διαβατηρίου, εάν δεν έχετε αριθμό BSN/sofi
3 Ο αριθμός φόρου μισθοδοσίας του παρακρατούμενου πράκτορα(ων)
4 Απόδειξη διαγραφής από την Ολλανδία
5 Έγγραφα που δείχνουν ότι είστε φορολογικός κάτοικος στη χώρα διαμονής σας
6 Αντίγραφο του ασφαλιστηρίου, εάν ζητήσετε εξαίρεση για πληρωμή προσόδου ή πολιτική C
7 Η εξουσιοδότηση, εάν χρησιμοποιείτε αντιπρόσωπο.»
Ποια έγγραφα πρέπει να εξετάσετε στο σημείο 5; Η απάντηση σε αυτό βρίσκεται στη Συνθήκη.
άρθρο 4 της Συνθήκης
«Σύμφωνα με την Ενότητα 4, θεωρείται ότι είστε κάτοικος για φορολογικούς σκοπούς (και επίσης με αυτήν τη σειρά):
α) του Κράτους στο οποίο έχετε μόνιμη κατοικία στη διάθεσή σας· εάν έχετε στη διάθεσή σας μόνιμη κατοικία και στα δύο Κράτη, θα θεωρείται ότι είστε κάτοικος του Κράτους με το οποίο είναι στενότερες οι προσωπικές και οικονομικές σας σχέσεις (κέντρο ζωτικών συμφερόντων).
σι. εάν το κράτος στο οποίο έχετε το κέντρο των ζωτικών σας συμφερόντων δεν μπορεί να προσδιοριστεί ή εάν δεν έχετε στη διάθεσή σας μόνιμη κατοικία σε κανένα από τα δύο Κράτη, θα θεωρείται ότι είστε κάτοικος του κράτους στο οποίο έχετε τη συνήθη διαμονή σας ;
ντο. εάν έχετε συνήθη διαμονή και στα δύο Κράτη ή σε κανένα από αυτά, θα θεωρείται ότι είστε κάτοικος του Κράτους του οποίου είστε υπήκοος·
ρε. εάν είστε υπήκοος και των δύο Κρατών ή κανενός, οι αρμόδιες αρχές των Κρατών θα διευθετήσουν το θέμα με αμοιβαία συμφωνία.»
Σε αυτήν τη λίστα δεν θα βρείτε "εγγραφή στις φορολογικές αρχές της Ταϊλάνδης" και επομένως δεν μπορεί να γίνει απαίτηση.
Ωστόσο: από εδώ και πέρα η Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση διανύει εντελώς διαφορετική πορεία. Στις επεξηγηματικές σημειώσεις του νέου εντύπου μπορείτε να διαβάσετε, μεταξύ άλλων
«Σημείωση!
Δεν έχετε «Δήλωση φορολογικής υποχρέωσης στη χώρα διαμονής»; Τότε μπορεί
δεν θα επεξεργαστούμε την αίτησή σας."
Και με αυτό το Υπουργείο Εξωτερικών της Εφορίας ξεφεύγει τελείως!
Τι κάνεις τώρα?
1. Υποβάλετε την αίτησή σας χρησιμοποιώντας την παλιά φόρμα.
2. Συμπεριλάβετε επαρκή αποδεικτικά στοιχεία όπως:
α. συμβόλαιο ενοικίασης και (συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων) πληρωμές ενοικίου, που δείχνουν ότι έχετε μόνιμη κατοικία στην Ταϊλάνδη·
σι. αντίγραφα λογαριασμών τηλεφώνου, σύνδεση στο Διαδίκτυο κ.λπ., κ.λπ. (οι οικονομικές σας σχέσεις είναι επίσης πιο κοντά στην Ταϊλάνδη).
ντο. εάν είστε παντρεμένοι, επίσης το πιστοποιητικό γάμου (η προσωπική σας σχέση είναι επίσης πιο κοντά στην Ταϊλάνδη).
ρε. το αποδεικτικό εγγραφής σας στο δήμο, αντίγραφο της βίζας σας και σφραγίδες στο διαβατήριό σας, που να δείχνουν ότι διαμένετε κανονικά στην Ταϊλάνδη.
Αναφορικά με τις διατάξεις του άρθρου 4 της φορολογικής συνθήκης Κάτω Χωρών-Ταϊλάνδης, δηλώνετε στη συνέχεια ότι αρκεί η αποστολή αυτών των εγγράφων.
Θα ακολουθήσει απόρριψη κατά της οποίας δεν μπορεί να υποβληθεί ένσταση. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να περιμένετε μέχρι την πρώτη παρακράτηση του φόρου μισθωτών υπηρεσιών για το στοιχείο εισοδήματος, η φορολόγηση του οποίου προορίζεται για την Ταϊλάνδη σύμφωνα με τη Συνθήκη (συχνά ως σύνταξη εταιρείας). Αν η ένστασή σας απορριφθεί, ανοίγει ο δρόμος στο Διοικητικό Δικαστήριο.
Είμαι πεπεισμένος ότι η νέα πορεία της εφορίας θα οδηγήσει τότε σε ναυάγιο!
Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι το όφελος σας μεταφέρεται απευθείας σε τραπεζικό λογαριασμό της Ταϊλάνδης από τον πάροχο (συνταξιοδοτικών), σε σχέση με τη βάση εμβασμάτων (άρθρο 27 της Συνθήκης).
Ευχαριστούμε τον Hans Bos για την ανάρτηση αυτής της νέας και καταδικασμένης σε αποτυχία πολιτικής των φορολογικών αρχών:
Lammert de Haan, φορολογικός δικηγόρος (ειδικευμένος στο διεθνές φορολογικό δίκαιο και την κοινωνική ασφάλιση)
Το βασικό ερώτημα είναι εάν το να μην είσαι υποκείμενος στον φόρο στις Κάτω Χώρες σημαίνει ότι οι φορολογικές αρχές πρέπει να διεκπεραιώσουν την αίτηση απαλλαγής.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η αντιμετώπιση της αίτησης εξαίρεσης δεν αναφέρεται στη συνθήκη.
Λέει μόνο ότι δεν χρειάζεται να πληρώσετε ορισμένες πληρωμές στις ολλανδικές φορολογικές αρχές εάν ζείτε στην Ταϊλάνδη.
Το αίτημα μη χορήγησης απαλλαγής θα ήταν παράνομο εάν δεν υπήρχε δυνατότητα ανάκτησης του αχρεωστήτως καταβληθέντος φόρου.
Δηλαδή μέσω δήλωσης και πιθανής μεταγενέστερης ειδοποίησης ένστασης.
Σε αυτή την περίπτωση, είναι απλά άβολο, και αν είστε σφιχτό, πολύ, πολύ άβολο.
Αλλά η συνθήκη λέει μόνο κάτι για τη φορολογική υποχρέωση, αλλά δεν λέει τίποτα για το πόσο δύσκολο επιτρέπεται στις φορολογικές αρχές να σας το κάνουν.
Ενδέχεται να υπάρχουν άλλοι τρόποι για να γίνει αυτό, όπως ένας διαμεσολαβητής ή καταγγελία για κατάχρηση εξουσίας, αλλά αυτό κατά τα άλλα δεν σχετίζεται με τη συνθήκη.
«Το αίτημα για μη χορήγηση απαλλαγής θα ήταν παράνομο εάν δεν υπήρχε η δυνατότητα ανάκτησης του αχρεωστήτως καταβληθέντος φόρου.
Δηλαδή μέσω δήλωσης και πιθανής μεταγενέστερης ένστασης».
Όχι πολύ σωστό, Ρουντ. Η έκφραση «δήλωση» που χρησιμοποιείτε μπορεί να αναφέρεται μόνο σε «δήλωση φόρου εισοδήματος». Ωστόσο, η φορολογική συνθήκη μεταξύ των Κάτω Χωρών και της Ταϊλάνδης ισχύει επίσης για τον ολλανδικό φόρο μισθών, όπως ανέφερα προηγουμένως. Βλέπε άρθρο 2 της Συνθήκης:
«Άρθρο 2. Φόροι στους οποίους εφαρμόζεται η Σύμβαση
3. Οι υφιστάμενοι φόροι στους οποίους εφαρμόζεται η παρούσα συμφωνία είναι ειδικότερα:
α) για την Ολλανδία:
(1) φόρος εισοδήματος,
(2) ο φόρος μισθωτών υπηρεσιών,
(3 επ.) ……………………………….
(εφεξής «Ολλανδικός φόρος»)»
Όσον αφορά τις συντάξεις και τις προσόδους, η Σύμβαση ορίζει:
«Άρθρο 18. Συντάξεις και προσόδους
1. Με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 19 του παρόντος άρθρου και της παραγράφου XNUMX του άρθρου XNUMX, συντάξεις και άλλες παρόμοιες αποδοχές για προηγούμενη απασχόληση καταβάλλονται σε κάτοικο ενός κράτους, καθώς και πληρωμές σε τέτοιους κατοίκους προσόδους που φορολογούνται μόνο σε αυτό το κράτος».
Στη συνέχεια, η 2η παράγραφος του άρθρου 18 και το άρθρο 19 αφορούν τις συντάξεις και τις προσόδους που χρεώνονται από τα κέρδη μιας ολλανδικής εταιρείας ή από μια «κρατική σύνταξη» (και τα δύο φορολογούνται στις Κάτω Χώρες).
Με άλλα λόγια: οι Κάτω Χώρες δεν επιτρέπεται να παρακρατούν φόρο μισθών στις ιδιωτικές συντάξεις. Και αν το κάνει (δηλαδή δεν χορηγεί εξαίρεση) τότε ενεργεί παράνομα και υπάρχει «παράνομη κυβερνητική πράξη». Ο διοικητικός δικαστής συνήθως δεν αρέσει πολύ σε αυτό! Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τη δήλωση φόρου εισοδήματος, αλλά επέρχεται άμεσα με την παρακράτηση φόρου μισθού.
Τότε ΜΗΝ εμπλέκετε τον Εθνικό Συνήγορο του Πολίτη. Δεν πρέπει να περιμένετε καμία συνεργασία από αυτόν. Θα πρέπει πρώτα να ολοκληρώσετε τις προβλεπόμενες νόμιμες διαδικασίες για ένσταση και ενδεχόμενη προσφυγή και μπορείτε να το κάνετε μετά την πρώτη αδικαιολόγητη έκπτωση. Τηρήστε τις προβλεπόμενες από το νόμο προθεσμίες, διαφορετικά θα χάσετε τα δικαιώματά σας.
Τώρα δεν είμαι φοροτεχνικός και προσπαθώ να ενημερώνομαι για τον κόσμο διαβάζοντας.
Αλλά η διαφορά μεταξύ φόρου εισοδήματος και φόρου μισθού μου διαφεύγει.
Όταν ζούσα και εργαζόμουν ακόμη στην Ολλανδία, όλα διορθώθηκαν μέσω της δήλωσης φόρου εισοδήματος, η οποία πήγε στραβά με τον φόρο μισθών.
Είναι διαφορετικό όταν ζεις στην Ταϊλάνδη;
Μετά την αποδημία μου, η εφορία τακτοποίησε τακτοποιημένα ό,τι μου χρωστούσε ακόμη, γιατί είχα δουλέψει μόνο ένα μέρος του έτους στο έτος αναχώρησης.
Αργότερα με χάλασαν ακόμη και τακτοποίηση του επιδόματος περίθαλψης.
Παρεμπιπτόντως, μου φαίνεται ότι το 99% των (φορολογημένων) Ολλανδών στην Ταϊλάνδη δεν θα έχει καμία σχέση με τον ολλανδικό φόρο μισθών.
Δηλώνω επίσης ότι είναι δυνατή η εγγραφή όλων στις φορολογικές αρχές της Ταϊλάνδης.
Ίσως χρειαστεί απλώς να κάνετε κάτι για αυτό.
Τελικά, πώς θα μπορούσε ένας υπάλληλος να αρνηθεί να σας εγγράψει εάν το απαιτεί η νομοθεσία της Ταϊλάνδης;
Υπάρχει ένας ιστότοπος ή ένας αριθμός τηλεφώνου (όχι, δεν ξέρω αυτόν τον αριθμό) με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε.
Νόμιζα ότι αυτό είναι στην πραγματικότητα για τη διαφθορά, αλλά αναμφίβολα μπορούν να βοηθήσουν και σε αυτό.
Κατά τη γνώμη μου, επομένως, γενικά γίνεται περισσότερο λόγος για το ότι δεν θέλω να γράψω παρά για το ότι δεν μπορώ να γράψω.
Μπορείτε λοιπόν να παραπονεθείτε ότι οι φορολογικές αρχές κάνουν τη ζωή σας δύσκολη, αλλά αυτό το πρόβλημα λύνεται εύκολα…Χωρίς παράπονα και χωρίς μηνύσεις.
Ρουντ, λίγα μόνο σχόλια.
«Αλλά η διαφορά μεταξύ φόρου εισοδήματος και φόρου μισθού μου διαφεύγει».
Ο φόρος εισοδήματος είναι ένας «φόρος περιόδου» του οποίου ο οφειλόμενος φόρος μπορεί να προσδιοριστεί μόνο μετά το τέλος της περιόδου (1 έτος). Ο φόρος μισθών, από την άλλη πλευρά, είναι ένας «παρακρατούμενος φόρος». Παρακρατείται στην πηγή (πληρωμή μισθού ή φορολογητέο όφελος) μόλις συμβεί το φορολογητέο γεγονός. Είναι επομένως παρακράτηση φόρου επί του φόρου εισοδήματος που θα επιβληθεί αργότερα και συμψηφίζεται με αυτόν (όπως και ο φόρος μερισμάτων).
Και γιατί πρέπει να περιμένετε μέχρι να υποβάλετε δήλωση φόρου εισοδήματος για να λάβετε πίσω τον φόρο μισθού που παρακρατήθηκε λανθασμένα; Αυτή η λογική μου διαφεύγει.
«Παρεμπιπτόντως, μου φαίνεται ότι το 99% των (φορολογούμενων) Ολλανδών στην Ταϊλάνδη δεν θα έχει καμία σχέση με τον ολλανδικό φόρο μισθοδοσίας».
Ειλικρινά πιστεύω ότι είναι το αντίστροφο. Νομίζω ότι πολλοί Ολλανδοί που ζουν στην Ταϊλάνδη απολαμβάνουν επίσης ένα επίδομα AOW και αν όλα πάνε καλά, το SVB θα αφαιρέσει τον φόρο μισθών από αυτό. «Μπορεί» ακόμη και να πληρώσετε πολύ περισσότερο φόρο μισθού για το επίδομα AOW σας από τον φόρο μισθού και τις εθνικές ασφαλιστικές εισφορές μαζί, εάν ζούσατε στην Ολλανδία.
«Τελικά, πώς θα μπορούσε ένας δημόσιος υπάλληλος να αρνηθεί να σας εγγράψει εάν αυτό απαιτείται από τη νομοθεσία της Ταϊλάνδης;»
Κι όμως αυτό συμβαίνει συχνά. Και εδώ παίζει ρόλο η μη εξοικείωση με αυτό το θέμα εκ μέρους των Ταϊλανδών φορολογικών υπαλλήλων. Και το να αφήνω κάποιον από τη βορειοανατολική Ταϊλάνδη να ταξιδέψει «μόνο» στην Μπανγκόκ για να λύσει τα πράγματα είναι πραγματικά πολύ μακριά για μένα, ειδικά επειδή η νέα απαίτηση των ολλανδικών φορολογικών αρχών είναι απολύτως παράνομη.
Αλλά έχω μια ακόμη συμβουλή: βάλτε λίγο μπατ κάτω από το τραπέζι στην περιφερειακή εφορία σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να λάβετε μια εγγραφή νωρίτερα.
Το καρφί στο κεφάλι. Οι εφορίες δεν επιτρέπεται να το ρωτήσουν αυτό και η εμπειρία κάποιων φοροτεχνικών, συμπεριλαμβανομένης και της δικής μου, είναι ότι αν «σπρώξετε», θα έρθει και η απαλλαγή.
Πρόσφατα σε αυτό το blog:
https://www.thailandblog.nl/lezers-inzending/problemen-heerlen-belastingvrijstelling/
Εφόσον η συνθήκη δεν τροποποιηθεί (όπως έχουν κάνει η Νορβηγία και η Ταϊλάνδη), δεν απαιτείται εγγραφή. Παρακαλώ σημειώστε το email από τις εφορίες (μια ακαδημαϊκή 'επαγγελματική τεχνική', καλοκαίρι 2014) που περιλαμβάνεται στις ερωτήσεις 6 έως 9 του φορολογικού φακέλου.
Βάση εμβασμάτων ή όχι;
Οι απόψεις διίστανται για τη βάση εμβασμάτων. δείτε, μεταξύ άλλων, το σχόλιο του Jongbloed.
Παρατηρώ όμως από την πράξη ότι η βάση εμβασμάτων δεν επιβάλλεται σε συντάξεις που πλησιάζουν το επίδομα AOW ως προς το μέγεθος. Αυτό αντιστοιχεί στο προαναφερθέν email: «οι συντάξεις μεταφέρονται ούτως ή άλλως γιατί οι άνθρωποι πρέπει να ζουν με αυτές».
Τα άτομα στα οποία έχει επιβληθεί βάση εμβάσματος και τα οποία μπόρεσα να βοηθήσω έχουν όλοι συντάξεις (προσόδου κ.λπ.) που είναι σημαντικά υψηλότερες από το επίπεδο της κρατικής σύνταξης. Ωστόσο, κανένας από αυτούς τους ανθρώπους δεν είναι διατεθειμένος να διεκδικήσει το θέμα, έχω παρατηρήσει.
Μπορεί κάποιος να μου πει πού βρίσκεται η εφορία Hua Hin;
Γεια σας από το petkasemroad ακριβώς πάνω από τη σιδηροδρομική γραμμή στο soi 88. Ευθεία μπροστά , λίγο μετά τη μεγάλη αγορά τροφίμων στα αριστερά στην πολυκατοικία.
Πήγα στην εφορία στο Bang Saphan, με την ανακοίνωση ότι θα λάβω εταιρική σύνταξη το 2017, στην οποία η Ταϊλάνδη επιτρέπεται να φορολογήσει σύμφωνα με τη φορολογική σύμβαση.
Αφού συζήτησα το κίτρινο βιβλιάριο, έλαβα αμέσως ΑΦΜ.
Το μεταφράστηκε στα αγγλικά και το έστειλα στον φοροτεχνικό μου στην Ολλανδία, μαζί με ένα αντίγραφο του πρωτότυπου ΑΦΜ.
Σύμφωνα με τον σύμβουλο, αυτό αρκεί για τις ολλανδικές φορολογικές αρχές να υποβάλουν αίτηση για απαλλαγή από τον φόρο μισθών και τώρα το έχει κάνει.
Η εγγραφή στις φορολογικές αρχές της Ταϊλάνδης είναι πράγματι το πιο σύντομο χτύπημα, Μπεν. Αυτό σου αρκεί.
Ωστόσο, συναντώ τακτικά με τους Ταϊλανδούς πελάτες μου ότι αυτό απορρίπτεται. Στη συνέχεια ολοκληρώνω τη διαδικασία για αυτούς που περιέγραψα στην προηγούμενη απάντησή μου. Μέχρι στιγμής αυτό ήταν πάντα αποδεκτό, αλλά το πώς θα εξελιχθεί αυτό στο μέλλον είναι επίσης το ερώτημα για μένα.
Εάν αυτό οδηγήσει στη συνέχεια σε απόρριψη του αιτήματος απαλλαγής, θα ακολουθήσει αμετάκλητη ένσταση και, εάν χρειαστεί, διαδικασία προσφυγής αμέσως μετά την πρώτη παράνομη παρακράτηση φόρου μισθού και εθνικών ασφαλιστικών εισφορών.
Όσον αφορά τα στοιχεία μου από την εφορία στην Ταϊλάνδη, πρέπει να εγγραφείτε εάν πληροίτε τους σχετικούς κανόνες.
Το γεγονός ότι τα γραφεία μερικές φορές δεν αισθάνονται ότι είναι κάτι άλλο.
Η εγγραφή μου πέρασε από ένα κεντρικό γραφείο μια επαρχία μακριά.
Αν προσπαθήσετε λίγο, είναι αναμφίβολα δυνατό να εγγραφούν όλοι.
Εάν το γραφείο είναι δύσκολο, πηγαίνετε σε ένα κεντρικό γραφείο.
Και αν η έδρα σας δυσκολεύει, επικοινωνείτε με την εφορία της Μπανγκόκ και λέτε ότι το γραφείο αρνείται να σας εγγράψει, παρόλο που είστε υποχρεωμένοι να το κάνετε.
Στη συνέχεια, αφήστε τους να το διευθετήσουν ή στείλτε μια δήλωση ότι οι φορολογικές αρχές της Ταϊλάνδης αρνούνται να σας εγγράψουν.
Μετά το στέλνεις στη Heerlen.
Και μετά καταλαβαίνουν πώς να το προχωρήσουν.
Αγαπητέ Lambert,
Υπέβαλα αίτημα για ένα-τρεις μήνες για απαλλαγή από τον φόρο μισθοδοσίας (ήταν για εξαγορά 1400 ευρώ) υπέβαλα όλα τα χαρτιά με τον ΑΦΜ μου Ταϊλάνδης και απορρίφθηκε, θέλουν την τελευταία δήλωση από την εφορία της Ταϊλάνδης. Το έχω δημοσιεύσει εδώ στο παρελθόν, αλλά δεν πήρα καλή απάντηση!
Μερικές φορές πρέπει να είστε φοροτεχνικός ή νομικά εκπαιδευμένος για να μπείτε σε δικαστικό αγώνα με τις φορολογικές αρχές;
Αυτό δεν είναι απαραίτητα απαραίτητο, Ένταρ. Άλλωστε, οι περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι στο Foreign Office δεν είναι.
Αλλά με λίγη γνώση έχετε ήδη ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ξεκίνημα!
"έχουν" πρέπει φυσικά να είναι "αυτοί".
Συγγνώμη για την ταλαιπωρία με τα νομικά εννοώ φυσικά
Δεν χρειάζεται να εκπροσωπηθείς από δικηγόρο, αν αυτό εννοείς. Όμως η γνώση των γεγονότων και οπωσδήποτε των προθεσμιών έχει μεγάλη σημασία.
Κι ας γίνονται αλλαγές στον νόμο κάθε φορά
Ακολουθούν όλοι την εφημερίδα της κυβέρνησης κάθε λεπτό;
Νομίζω ότι η Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση θα πρέπει καταρχήν να προσφέρει το έντυπο «Δήλωση Φορολογικής Υποχρέωσης Κατοικίας» στα Ταϊλανδικά, γιατί στο Th κανένα έντυπο δεν υπογράφεται σε άλλη γλώσσα από υπάλληλο της Ταϊλάνδης. Εάν ένας δημόσιος υπάλληλος στη NL υπογράψει ένα έγγραφο σε άλλη γλώσσα, ενεργεί επίσης εκτός του βιβλίου του.
Και θα πρέπει επίσης να προστεθεί ένας ορισμός της έκφρασης «μόνιμος κάτοικος», επειδή δεν γνωρίζουμε τι σημαίνει τυπικά και δεν υπάρχει στα ολλανδικά, επομένως δεν έχει νομική βάση.
Και η προϋπόθεση της φορολογικής υποχρέωσης σε οποιαδήποτε χώρα είναι να μένει κανείς «στην πραγματικότητα» εκεί. Αυτό είναι απόδειξη και είναι διεθνές. Αν λοιπόν κάποιος δείξει ότι «ζει» στην Ταϊλάνδη, αυτό αρκεί και πληροί την απαίτηση της «Φορολογικής υποχρέωσης». Ο ΔΑΣΜΟΣ δεν είναι το ίδιο με την ΠΛΗΡΩΜΗ φόρου, διότι αυτό είναι θέμα μεταξύ ενός κατοίκου αυτού του κράτους και του φορολογούμενου. Αυτό δεν είναι υπόθεση των φορολογικών αρχών στις Κάτω Χώρες.
Και ένας συγγραφέας λέει σωστά ότι η NL δεν μπορεί απλώς να θέσει πρόσθετους όρους σε απόκλιση από τη φορολογική συνθήκη μεταξύ NL και TH!
Ακριβώς όπως την προηγούμενη φορά (όταν έπρεπε να έρθουμε όλοι στην Μπανγκόκ), μπορείτε να παραπονεθείτε στον Διαμεσολαβητή για αυτό επειδή η φορολογική και τελωνειακή διοίκηση υποτίθεται ότι συμμορφώνεται με τη συνθήκη.
Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την απόρριψη αυτού του εντύπου επειδή δεν συμμορφώνεται με τη Συνθήκη;
Ακολουθήστε τις συμβουλές που δίνονται εδώ. Εάν το αίτημα για απαλλαγή απορριφθεί και οι φορολογικές αρχές επιμείνουν, ο συνταξιοδοτικός φορέας ή/και η SVB θα προβούν σε κρατήσεις και μπορείτε να υποβάλετε ένσταση. Τότε η Υπηρεσία πρέπει να ξεγυμνώσει τα οπίσθιά της γιατί το επόμενο βήμα θα οδηγήσει την υπόθεση πέρα από τα τείχη της εφορίας, δηλαδή ενώπιον του δικαστηρίου.
Το SVB μπορεί να αφαιρέσει από το AOW, το οποίο φορολογείται πάντα στην Ολλανδία σύμφωνα με τη συνθήκη με την Ταϊλάνδη, επομένως μετά την αφαίρεση από το SVB δεν έχετε καμία νομική βάση για να αντιταχθείτε.
NicoB
Ως εκ τούτου, οι φορολογικές αρχές συνεχίζουν να συμπεριφέρονται παράνομα. Βάσει των διατάξεων της Συνθήκης, δεν τους επιτρέπεται να επιβάλλουν αυτήν την απαίτηση. Ο Συνήγορος του Πολίτη λοιπόν θα πρέπει να παρέμβει εκ νέου για να καλέσει την εφορία σε τάξη.
Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με το σχόλιο του Lammert de Haan, εκτός από το σχόλιό του για το Art. 27 της Συνθήκης, διότι δεν υποστηρίζω αυτήν την άποψη.
Τι να κάνουμε λοιπόν; Απλώς συμπληρώστε τη φόρμα και επισυνάψτε πιστοποιητικό διαμονής. Κάτοικος Ταϊλάνδης είναι νόμιμα (!!) φορολογικός κάτοικος αυτής της χώρας. Επομένως, μην στείλετε δήλωση από τις φορολογικές αρχές της Ταϊλάνδης. Εάν η "Heerlen" παρεμβαίνει, καλέστε τον Διαμεσολαβητή.
Θέλω να είμαι ενήμερος. Αλλά από όσο διάβασα συμφωνώ απόλυτα με τον Erik και τον Lammert.
Γίνεται επίσης αναφορά σε προηγούμενη συνεισφορά στην οποία χορηγήθηκε εξαίρεση μετά την υποβολή της στον Διαμεσολαβητή. Αυτό δεν είναι θέμα νομολογίας;; Και δεν γίνεται να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να κάνουμε υπόθεση εδώ μαζί; Νομίζω ναι, αλλά δεν μπορώ να δω ακόμα το δρόμο.
Πρόσφατα έλαβα απαλλαγή, αλλά με την απαίτηση να καταβληθεί η σύνταξη απευθείας στην Ταϊλάνδη. Αυτό είναι σύμφωνα με τη συνθήκη και ως εκ τούτου το κανόνισα. Κανένα πρόβλημα.
Μου αρέσει να ακούω.
Ο Khun, ο διαμεσολαβητής, έγραψε ήδη ο Lammert, παρεμβαίνει μόνο, ή όχι, μέχρι να εξαντληθούν όλα τα άλλα μέσα.
Το να διαμαρτύρεσαι εκεί είναι άσκοπο. ο διαμεσολαβητής θα το διαβιβάσει στο τμήμα παραπόνων της εφορίας και θα το στείλουν στον προϊστάμενο του τμήματος και ίσως δει το φως… Ή ο κρεοπώλης θα ελέγξει το κρέας του…
Η συμβουλή από τον Joost και τον Lammert και εμένα είναι αδιαμφισβήτητη: συνεχίστε να πιέζετε ενάντια σε αυτόν τον γραφειοκρατικό μύλο. Και αλλιώς μην κάνεις τίποτα και αντιρρήσεις μετά την αφαίρεση και μετά θα το ακούσεις. Εάν απορρίψουν την ένσταση, το επόμενο βήμα είναι να προσφύγετε στο δικαστήριο και μετά μπορείτε να αυξήσετε αμέσως τη βάση εμβασμάτων στο δικαστήριο.
Αυτό το κεφάλαιο θα κλείσει αλλά το θέμα δεν θα κλείσει. αυτό το ιστολόγιο θα ασχοληθεί με αυτό πολύ περισσότερο. Οι επίσημοι μύλοι όχι μόνο αλέθουν αργά αλλά είναι και βαρήκοοι…..
Χαχα. Με τον όρο «βαρήκοοι δημόσιοι υπάλληλοι» εννοείτε πιθανώς ότι είναι «τυφλοί στην ακοή» και «βλέπουν κωφοί».
Έχω υποβάλει διάφορες ενστάσεις στο Κεντρικό Συμβούλιο Εφετών με αξίωση αποζημίωσης
σε περίπτωση που…..
Δεν το έχω ακούσει για περίπου 3 χρόνια - ίσως δεν θα είμαι ζωντανός τότε ποιος ξέρει
Ο Διαμεσολαβητής δεν μπορεί πάντα να παρεμβαίνει εάν δεν έχετε ήδη εξετάσει όλες τις άλλες διαθέσιμες επιλογές. Σε οδυνηρές περιπτώσεις, ο Διαμεσολαβητής λαμβάνει μερικές φορές άμεση δράση, αλλά ενδέχεται να μην είναι σε θέση να τα επιβάλει.
NicoB
Παρεμπιπτόντως, με ενόχλησε διπλά η αναφορά της Εφορίας και Τελωνείων σχετικά με το νέο έντυπο 'Αίτηση απαλλαγής από φόρο μισθωτών υπηρεσιών'. Το επεξηγηματικό σημείωμα αναφέρει:
«Σημείωση!
Δεν έχετε «Δήλωση φορολογικής υποχρέωσης στη χώρα διαμονής»; Τότε δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε την αίτησή σας."
Η εξήγηση συνεχίζεται ως εξής:
«Έχετε αυτή τη δήλωση; Σε αυτήν την περίπτωση, αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι σας θεωρούμε φορολογικό κάτοικο της χώρας διαμονής σας. Έχετε επίσης μόνιμους, προσωπικούς δεσμούς με την Ολλανδία, όπως ακίνητα ή συνεργάτη που παραμένει πίσω στην Ολλανδία, με ή χωρίς ανήλικα παιδιά; Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να υπάρχει διπλή φορολογική κατοικία και πρέπει να ερευνήσουμε περαιτέρω τη φορολογική σας κατοικία.»
Και με αυτό το Υπουργείο Εξωτερικών της Φορολογικής και Τελωνειακής Διοίκησης χάνει τελείως για δεύτερη φορά το σήμα! Τέχνη. Το άρθρο 4 της Συνθήκης δεν επιτρέπει κανένα περιθώριο για αυτόν τον ισχυρισμό, όπως ανέφερα προηγουμένως. Είστε φορολογικός κάτοικος Ολλανδίας ή Ταϊλάνδης, αλλά όχι και των δύο χωρών. Εάν, όπως δείχνει το παράδειγμα της φορολογικής και τελωνειακής διοίκησης, αλλά έστω και επεκταθεί λίγο από εμένα, έχετε μια μόνιμη κατοικία στη διάθεσή σας και στην Ταϊλάνδη και στην Ολλανδία, ενώ είστε εγγεγραμμένοι και στις δύο χώρες, αλλά ο σύντροφός σας και τα παιδιά σας εξακολουθείτε να ζείτε στην Ολλανδία, τότε πολύ σύντομα θα συμβεί ότι τα προσωπικά σας ζωτικά συμφέροντα βρίσκονται πιο κοντά στην Ολλανδία και η φορολογική σας κατοικία βρίσκεται επίσης στην Ολλανδία και όχι στην Ταϊλάνδη. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Ταϊλάνδη δεν επιτρέπεται να επιβάλλει φόρο εισοδήματος από εσάς ως «αλλοδαπή». Αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό θέμα, το οποίο διέπεται και πάλι από τις διατάξεις της Συνθήκης, σε συνδυασμό με το φορολογικό δίκαιο της Ταϊλάνδης. Να θυμάστε ότι κάθε φορολογητέο εισόδημα στην Ταϊλάνδη δεν οδηγεί στην υποχρέωση υποβολής φορολογικής δήλωσης, ενώ η επιβολή προσδιορισμού είναι ακόμα λίγα τετράγωνα μακριά.
Άρα όχι μόνο για τη μη διεκπεραίωση της αίτησης, αλλά και για φορολογική διπλή κατοικία, η Εφορία και Τελωνειακή Διοίκηση ξεπερνά κατά πολύ το βιβλίο της, ακόμα και μια ολόκληρη βιβλιοθήκη γεμάτη βιβλία!
Οι φορολογικές-νομικές γνώσεις και η γνώση των Συνθηκών είναι κάτι που δεν μπορώ να το «πιάσω» πολύ συχνά με τους υπαλλήλους του Υπουργείου Εξωτερικών της Φορολογικής και Τελωνειακής Διοίκησης, γιατί συνήθως αυτό λείπει.
Γεια σου Jan Beute,
Δεδομένου ότι θα είναι η πρώτη φορά για εμάς και ζούμε λίγο πολύ στον δρόμο Χοτάνα, αυτή είναι σημαντική πληροφορία για εμάς. Μπορώ να υποθέσω ότι εννοείτε το Κυβερνητικό κτίριο στο τέλος του δρόμου 3029;
Και πού βρίσκεται η μεγάλη εφορία για το Τσιάνγκ Μάι;
Θα θέλατε να μας δώσετε περισσότερες λεπτομέρειες για την έκθεση και άλλα πράγματα; Σε αυτή την περίπτωση, θα ήθελα να σας προσκαλέσω κοντά μας και θα σας δώσω τον αριθμό τηλεφώνου μας;
Aad
Απλώς στείλτε ένα email για ένα ραντεβού.
[προστασία μέσω email]
Jan Beute.
Συντονιστής: Οι ερωτήσεις του αναγνώστη πρέπει να περάσουν από τους συντάκτες.
Προς τους ειδικούς: Η έκπτωση εισοδήματος 40% (έως 60.000 Bt κατ' ανώτατο όριο) ισχύει και για Εισόδημα από προηγούμενα εισοδήματα όπως οι συντάξεις της Εταιρείας μας;
Και αν ναι, μπορεί αυτή η έκπτωση να εφαρμοστεί πλήρως εάν επιλεγεί ατομική δήλωση Φορολογούμενου και Συζύγου σύμφωνα με το άρθρο 57 (Φόρος Προσωπικού Εισοδήματος Παντρεμένων Ζευγαριών);
Ευχαριστώ για την προσπάθεια.
Aad, ερώτηση 1 ναι. Δείτε τις συνεισφορές εδώ από τον κ. Van Duijvenbode. Έλαβε αυτή την έκπτωση, 40% επί του εισοδήματος από συντάξεις με μέγιστο ποσό 60 k baht.
Η ερώτηση 2 δεν μου είναι ξεκάθαρη.
Η έκπτωση ισχύει μεμονωμένα αν διάβασα σωστά τον νόμο. Κατά την άποψή μου, αυτό θα σήμαινε ότι και οι δύο συνεργάτες μπορούν να έχουν αυτό το 40% με μέγιστο 60 k, αλλά λέω τη γνώμη μου για ένα καλύτερο. Δεν έχω προσωπική εμπειρία γιατί ο «ειδικός» αξιωματικός αρνήθηκε ακόμη και την εγγραφή μου….
Το 40% υπολογίζεται επί του φορολογητέου εισοδήματος ως είδος «κόστους κτήσης». Τώρα είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι σημαίνει η φορολογική νομοθεσία της Ταϊλάνδης με τον όρο «φορολογητέο εισόδημα». Θα προστεθούν τα εισοδήματα των εταίρων σε ένα φορολογητέο εισόδημα, όπως συνέβαινε πολύ καιρό πριν στην Ολλανδία, αλλά αυτό που τώρα αναφέρεται εδώ ως «συνολικό εισόδημα» ή η φορολογική νομοθεσία της Ταϊλάνδης χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με τώρα στην Ολλανδία? Έτσι σύζυγος χώρισαν.
Στην πρώτη περίπτωση η κράτηση είναι το πολύ 60.000 (δηλαδή για 2 άτομα). Αλλά στη δεύτερη περίπτωση, μπορείτε να φτάσετε το μέγιστο 2 φορές τα 60.000, αλλά τότε και ο σύζυγος και η σύζυγος πρέπει να έχουν φορολογητέο εισόδημα 150.000 μπατ.
Συχνά συμβουλεύομαι το site της PWC, αλλά δεν δίνει οριστική απάντηση.
http://www.pwc.com/th/en/publications/assets/Thai-Tax-2016-Booklet-en.pdf
Ακριβώς ως προσθήκη.
Ίσως θα μπορούσες να το ελέγξεις ξανά, Έρικ. Είμαι πραγματικά περίεργος (αν και δεν έχω παντρεμένους πελάτες στην Ταϊλάνδη, αλλά ό,τι δεν είναι μπορεί να έρθει).
Χθες το βράδυ τελείωσε ο χρόνος, αλλά στο μεταξύ βρήκα το παρακάτω αρχείο στον υπολογιστή μου. Αυτό δείχνει ότι από την άποψη αυτή η κατάσταση δεν διαφέρει από την ολλανδική (ξεχωριστές ή κοινές δηλώσεις, όπου ο καθένας δηλώνει το δικό του εισόδημα και εφαρμόζει κρατήσεις).
Για την αγγλική έκδοση του The Revenue Department, δείτε:
http://www.rd.go.th/publish/48247.0.html
Αυτή η αντίδραση προορίζεται και για τον Αδ.
Γεια σου Erik,
Με ενδιαφέρουν πολύ τα δεδομένα του κ. van Duijvenbode. Πρέπει να το έχω παραβλέψει, αλλά πώς μπορώ να το βρω;
Αυτά από αυτά τα 60 χιλιάδες είναι καλά νέα!
Ερώτηση 2.
Υπάρχει ένα φύλλο πληροφοριών από τη φορολογική και τελωνειακή διοίκηση της Ταϊλάνδης και ονομάζεται «Φόρος Προσωπικού Εισοδήματος για Παντρεμένους», όπως επισυνάπτεται.
Η ουσία είναι ότι τα παντρεμένα ζευγάρια έχουν 5 επιλογές για την υποβολή φορολογικής δήλωσης. Ωστόσο, είναι ενδιαφέρον ότι από τις 5 επιλογές, υπάρχει μία που επιτρέπει (σύμφωνα με το τμήμα Β/β, ενότητα 40 (8)) να διαιρείται το κοινό εισόδημα όπως επιθυμείτε μέσω ενός κλειδιού που εφαρμόζετε μόνοι σας.
Ένα υπολογιστικό φύλλο μπορεί επομένως να προσφέρει μια λύση εδώ, επειδή μπορείτε να δείτε κάτω από τη γραμμή ποιο θα είναι το αποτέλεσμα μέσω ενός προσαρμοσμένου κλειδιού διανομής. Έχω φτιάξει ένα τέτοιο υπολογιστικό φύλλο και μπορώ να σας το στείλω με email
Επομένως, ένα σημαντικό ερώτημα είναι εάν τα 60 χιλιάδες ισχύουν για κάθε εταίρο στην κοινή φορολογική δήλωση;
Νομίζω ότι ναι, αλλά αυτό πρέπει να ανακαλυφθεί ή να αποδειχθεί από την εμπειρία.
Στην περίπτωσή μου αυτό έχει ως αποτέλεσμα αρνητικό αριθμό, οπότε προκύπτει το ακόλουθο πρόβλημα που έχετε ήδη υποδείξει, δηλαδή τι συμβαίνει εάν δεν καταβληθεί φόρος και πώς αντιδρά η NL BD σε αυτό;
Υποψιάζομαι ότι είναι πιο συνετό να πληρώνεις φόρο και επομένως ίσως να πάρεις λίγο περισσότερη συνεργασία, με αποτέλεσμα να βγάζει ΑΦΜ. Τα ποσά πάντως είναι πολύ χαμηλά.
Πιστεύω επίσης, όπως και άλλοι συγγραφείς, ότι η Σύμβαση απαιτεί μόνο απόδειξη ότι κάποιος είναι Φορολογούμενος στην Ταϊλάνδη και ότι το έντυπο δεν αντιστοιχεί στη Σύμβαση. Άλλωστε, απλώς ρωτά αν κάποιος αποδεικνύει ότι είναι Κάτοικος του Άλλου Κράτους.
Ότι το NL BD στη συνέχεια θέτει επίσης τον όρο ότι διαφορετικά η εξαίρεση δεν θα διεκπεραιωθεί, για να το θέσω απλά, παράνομα, επειδή η αίτηση εξαίρεσης θα έπρεπε απλώς να διεκπεραιωθεί.
Παρεμπιπτόντως, αυτή η φόρμα χρησιμοποιείται μόνο για την Ταϊλάνδη ή και για όλες τις άλλες χώρες; Εάν εφαρμόζεται μόνο για το Th, αυτό επίσης δεν είναι δυνατό γιατί πρέπει να εφαρμοστεί νομική ισότητα. Duas ή για όλες τις χώρες ή καθόλου.
Μερικές φορές αναρωτιέστε τι είδους άνθρωποι εργάζονται πραγματικά εκεί; Σε κάθε περίπτωση, πάντα καταφέρνουν να κάνουν τον εαυτό τους όλο και πιο μισητό. Και οι άνθρωποι φαίνεται να πιστεύουν ότι οι πολίτες απλώς δέχονται τα πάντα. Οπότε όχι!
Μπορώ να κάνω μια πρόταση εδώ; Εισαγάγετε έναν ενιαίο φόρο που παρακρατείται από τον παρακρατούμενο φορέα χωρίς εκπτώσεις από το εισόδημα που φορολογείται στις Κάτω Χώρες. Είναι πολύ κοινωνικό και δεν χρειαζόμαστε πλέον καθόλου το BD, κάτι που εξοικονομεί ακόμη περισσότερο εάν πραγματοποιηθούν τώρα δαπάνες για να βγουν στην επιφάνεια αυτού του είδους τα φιστίκια! Τι θα κόστιζε, για παράδειγμα, να αναπτυχθεί μόνο αυτή η φόρμα;
Αλλά το πιο απλό πράγμα είναι φυσικά εάν έχετε ΑΦΜ γιατί το NL BD απλά δεν μπορεί να το αγνοήσει και αν ένα αντίγραφο αυτού, για παράδειγμα από τη δήλωση ή άλλο έγγραφο από το Th, πάει στο NL BD, θα έκανα χωρίς το διάσημη μορφή γιατί ενημερωμένος είναι ενημερωμένος. Εάν έχουν οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μπορούν να επικοινωνήσουν με το Thai BD!
Με εκτίμηση,
Αγαπητέ ΑΑδ
Μπορείτε να βρείτε αυτήν την ιστορία του van Duijvenbode στη διεύθυνση: Η πρώτη μου φορολογική δήλωση της Ταϊλάνδης μετά την 65η μου με ημερομηνία 11-03.2015, υπάρχουν επίσης τα παραρτήματα με, μεταξύ άλλων, αυτά τα έξοδα απόκτησης.
Groet
ΧάριΝ
Erik Συγγνώμη αλλά δεν βρήκα την επιλογή να στείλω συνημμένο; Διαφορετικά, θα σας το στείλω με email, εάν είναι εντάξει με εσάς.
Aad, ο σύντροφός μου δεν έχει εισόδημα και τα άτομα NL που βοήθησα έχουν επίσης έναν σύντροφο που δεν κερδίζει. Δεν έχω απάντηση στην ερώτησή σου.
Μόλις διάβασα τη συνεισφορά του Lammert και έχει τοποθετήσει ένα νομικό κείμενο εδώ. Νομίζω ότι αυτή η ερώτηση έχει απαντηθεί. Και αλλιώς κάνεις ένα αντίγραφο της φορολογικής δήλωσης, συμπληρώνεις όπως κρίνεις και τα υπόλοιπα γίνονται στην εφορία.
Διάβασα σε αυτό το blog ότι ένας Ολλανδός φέρνει ένα κουτί κέικ και ότι αυτό προωθεί τη συζήτηση…..
Συγγνώμη Χάρι, αλλά πρέπει να είναι έλλειψη γνώσεων και πώς μπορώ να το βρω αυτό. Σε αυτόν τον ιστότοπο;
Γεια σου Aad, μπορείς να το διαπιστώσεις πληκτρολογώντας στη λευκή γραμμή (σχεδόν στο επάνω αριστερό μέρος του ιστότοπου): η πρώτη μου φορολογική δήλωση Ταϊλάνδης μετά τα 65 μου και μετά πατώντας "αναζήτηση"
Θα ακούσω αν λειτούργησε και νομίζω ότι θα έπρεπε να λειτουργήσει γιατί το έκανα μόνος μου σήμερα το απόγευμα.
Εκτύπωσα εκείνο το άρθρο τότε, γι' αυτό γνωρίζω και την ημερομηνία 11-03-2015.
Με εκτίμηση Χάρι
Πού γράφεται η εφορία που βρίσκεται στο Hua Hin;
δείτε την απάντηση σε αυτό το θέμα από τον Amel με ημερομηνία 3 Ιανουαρίου
Γιάννη, να επαναλάβω την ερώτησή σου εδώ. Η άμεση απάντηση στην ερώτησή σας κάνει τα πράγματα λίγο χαοτικά και γιατί;
Λαμβάνω ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ένα νέο σχόλιο και μερικές φορές πρέπει να κάνω κύλιση πολύ για να βρω το μήνυμα.
Η ερώτησή σου:
Αγαπητέ Lammert,
Πριν από περίπου τρεις μήνες υπέβαλα αίτημα για απαλλαγή από το φόρο μισθών (αφορούσε την παράδοση ενός
1400 ευρώ) υπέβαλαν όλα τα χαρτιά με τον ταϊλανδικό μου φόρο και απορρίφθηκε, θέλουν το τελευταίο
δήλωση από τις φορολογικές αρχές της Ταϊλάνδης. Το έχω δημοσιεύσει εδώ στο παρελθόν, αλλά δεν έλαβα καλή απάντηση!»
Εάν αυτό αφορά παράδοση προσόδου, τότε η άρνηση είναι σωστή. Στην περίπτωση αυτή, δεν εμπίπτει στον ορισμό της προσόδου, όπως αναφέρεται στη φορολογική συνθήκη Κάτω Χωρών-Ταϊλάνδης (άρθρο 18, παράγραφος 3). Και μετά ισχύει το ολλανδικό δίκαιο (με φορολόγηση από την Ολλανδία).
Αλλά μάλλον υποψιάζομαι, δεδομένου του μεγέθους του ποσού της μετατροπής, ότι αφορά μια λεγόμενη «μικρή σύνταξη». Και τότε δεν δικαιολογείται η απαίτηση των Δ.Ο.Υ. Τότε, υποβάλατε την αίτησή σας χρησιμοποιώντας την παλιά φόρμα. Στις επεξηγηματικές σημειώσεις αυτού του εντύπου αναφέρθηκε ως ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ η υποβολή μιας (πρόσφατης) αξιολόγησης.
Δεν μπορείτε να αντιταχθείτε σε αυτήν την απόρριψη, αλλά μπορείτε να αντιταχθείτε στην παρακράτηση του φόρου μισθού εάν η πληρωμή έχει ήδη πραγματοποιηθεί. Τέτοια ένσταση πρέπει να υποβληθεί στη Φορολογική και Τελωνειακή Διοίκηση εντός 6 εβδομάδων από την ημερομηνία της παρακράτησης. Εάν αυτή η προθεσμία έχει πλέον λήξει, έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε φορολογική δήλωση μετά το τέλος του έτους και ελπίζω να έχετε υποβάλει και την παράδοση στην Ταϊλάνδη εντός του έτους που την απολαμβάνετε. Γιατί διαφορετικά θα μπορούσατε εύκολα να αντιμετωπίσετε τις διατάξεις του άρθρου 27 της Συνθήκης (τη λεγόμενη βάση εμβασμάτων).
Παρεμπιπτόντως, βλέπω ότι αναφέρεις μια 'δήλωση' στην ερώτησή σου. Το ίδιο όμως ισχύει και για την «επίθεση». Και οι δύο αναφέρθηκαν ως παραδείγματα.
Γεια σου Χάρι,
Ευχαριστώ αλλά δυστυχώς δεν το βρήκα εκεί αλλά αλλού μέσω αυτού του συνδέσμου:
http://verwervingskosten.linktrailer.nl/
Ωστόσο, ούτε εκεί βρήκα το παράρτημα για τα έξοδα απόκτησης. Εάν έχετε ένα αντίγραφο, θα θέλατε να μου το στείλετε μέσω email; [προστασία μέσω email]
Παρεμπιπτόντως, αυτή η δήλωση «Duijvenbode» είναι πολύ ενδιαφέρουσα γιατί περιέχει την αφαίρεση 190.000 Bt για μένα λόγω της ηλικίας μου άνω των 65 ετών! Παρεμπιπτόντως, ο Van Duijvebode είναι πολύ συμπαθητικός που το ανέφερε τόσο εκτενώς και τεκμηριωμένα! Και επιπλέον, για τους περισσότερους από αυτούς δεν θα υπάρχει καθόλου PIT (Φόρος Ιδιωτικού Εισοδήματος) λόγω των εκπτώσεων που εμφανίζονται στη δήλωση του Duijvenbode! Αυτό έχει επισημανθεί στο παρελθόν και πώς το αντιμετωπίζει το BD/NL; Μετά πέφτουν από το chinsinne!
Επιστροφή στον πυρήνα της αναταραχής. Η όλη συζήτηση αφορά στην πραγματικότητα μια αίτηση για παρακρατήσεις Εξαιρέσεις σε BD/NL. Εάν κάποιος έχει ήδη ένα, τότε είναι προσωρινά εκτός κινδύνου για όσο διάστημα συνεχίζει να λειτουργεί. Διαφορετικά θα είναι φυσικά για όσους θα πρέπει σύντομα να υποβάλουν την Αίτηση Απαλλαγών. Στη συνέχεια έρχονται σε επαφή με τον Ταϊλανδό BD, για ΑΦΜ, ο οποίος είναι πραγματικά φιλικός και εξυπηρετικός, αλλά δεν είναι καλά ενημερωμένος σε όλες τις περιπτώσεις.
Δεν μου είναι επίσης απολύτως σαφές τι είδους δεδομένα αποδέχεται στην πραγματικότητα η Ταϊλανδική BD ως απόδειξη φορολογίας εισοδήματος στο Th. Μια δήλωση από τραπεζικό λογαριασμό της Ταϊλάνδης που δείχνει ότι έχουν μεταφερθεί κεφάλαια από την Ολλανδία σε αυτόν τον λογαριασμό γίνεται προφανώς αποδεκτή ως επαρκής απόδειξη. (εξαγωγή κεφαλαίων από την Ολλανδία) Κατά τη γνώμη μου, αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερο να ανοίξετε έναν ξεχωριστό λογαριασμό στον οποίο κατατίθενται τυχόν συνταξιοδοτικές παροχές (εταιρείας). Ωστόσο, αυτό δεν χρειάζεται να είναι το μόνο πράγμα και ίσως είναι αποδεκτές και οι ετήσιες καταστάσεις, γεγονός που αποτρέπει τη συμπερίληψη των τραπεζών στη διαδικασία, γεγονός που μπορεί να συνεπάγεται επακόλουθα προβλήματα και έξοδα.
Παρεμπιπτόντως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι η Φορολογική Συνθήκη προσδιορίζει ακριβώς τι θεωρείται Φορολογούμενο Πρόσωπο, δηλαδή το γεγονός ότι κάποιος ΖΕΙ στο Άλλο Κράτος. Εάν αυτό μπορεί να αποδειχτεί (και κάποιος το έχει ήδη παρατηρήσει και το έχει προχωρήσει πριν από λίγες μέρες και έτσι έχει λάβει τις Εξαιρέσεις του), το BD/NL δεν έχει στην πραγματικότητα τίποτα περισσότερο να πει. Αυτή η νέα μορφή δεν έχει καμία αξία, κατά τη γνώμη μου, διότι επιβάλλει πρόσθετους όρους που δεν εμπίπτουν στη Συνθήκη.
Αλλά για όσους ενδιαφέρονται, μπορεί να είναι ευκολότερο να προσπαθήσουν απλώς να αποκτήσουν το ΑΦΜ. Επομένως, μου φαίνεται κεντρικής σημασίας για την ομάδα που ενδιαφέρεται να υποδείξουν όλοι όσοι το έχουν κάνει ήδη αυτό στο Th να υποδείξουν πού πήγε καλά και πώς και πού, ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν άλλοι που ζουν σε αυτήν την περιοχή.
Για όσους ενδιαφέρονται, είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζουν γιατί ένα άτομο λαμβάνει μόνο 5 χρόνια Απαλλαγή και τα επόμενα 10 χρόνια;
Με εκτίμηση,
Υ.Γ. Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί δεν επιτρέπεται πλέον να γίνονται αντίγραφα του κειμένου στο blog αυτές τις μέρες;