Vítejte na Thailandblog.nl
S 275.000 XNUMX návštěvami za měsíc je Thailandblog největší thajskou komunitou v Nizozemsku a Belgii.
Přihlaste se k odběru našeho bezplatného e-mailového zpravodaje a zůstaňte informováni!
Newsletter
Nastavení jazyka
Ohodnoťte thajský baht
Sponzorovat
Nejnovější komentáře
- Rob V.: Skoro bych si myslel, že téměř všichni západní autoři, kteří píší román s Thajskem jako prostředím, mají všichni stejný děj
- Rudolf: Citace: Jaké jsou současné odhadované náklady na stavbu domu na m². Záleží jen na tom, jaké požadavky splňujete
- Johnny B.G: V 50.-80./90. letech 20. století obsahovaly pravidelně pěstované holandské potraviny také jed, a přesto je v Nizozemsku XNUMX % starších lidí a v TH je tomu tak také.
- Johnny B.G: Tlumočník vychází z řady zdrojů, ale je toho samozřejmě mnohem víc. V Isaanu před 50-60 lety r
- oloupit: Průměrně zůstávám v Thajsku 6 až 8 měsíců v roce a každý den si tam užívám jídlo. Lidé mi to nikdy, nikdy, nikdy neřeknou
- Eric Kuypers: Roberte, víš, jak velký je Isaan? Řekněte třikrát NL, takže to dává smysl, když dáte trochu směru jako profík
- RonnyLatYa: Ano, říkám, že Kanchanaburi je jen příklad a že to můžete změnit. Můžete to také udělat na samotné webové stránce a pak uvidíte
- william-korat: V období sucha je linie na dně Bangkoku a níže a na východ od něj až těsně nad národní park Khao Yai obvykle my
- Eric Kuypers: Pokud změníte příkazový řádek, například https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, získáte jiné město nebo region. Ale ty
- Cornelis: No, GeertP, absolutně nejsem 'zastánce růžičkové kapusty' nebo závislý na červené značce, ale to neznamená, že nemám rád thajskou kuchyni.
- Rudolf: Záleží na tom, co v Thajsku hledáte, ale abych byl upřímný, podle mého názoru moc na výběr nemáte. Velká města se rozpadají
- RonnyLatYa: Podívejte se také na toto. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Posuňte se také trochu dolů a také vám poskytnou nějaké vysvětlení
- Petr (redaktor): Také si užívám thajské jídlo a ano, cena je velmi atraktivní. Ale je prostě fakt, že thajští farmáři jsou neuvěřitelní
- zvedák: Nejlepší je vyrazit v období listopad až únor. Od března do května by sem rozhodně neměl chodit někdo s astmatem
- GeertP: Milý Ronalde, naprosto souhlasím s tvým příběhem, thajskou kuchyni si také užívám každý den a i po 45 letech thajské
Sponzorovat
opět Bangkok
Menu
záznamy
Témata
- Pozadí
- Activiteiten
- Inzerátorem
- program
- Daňová otázka
- Belgická otázka
- Památky
- Bizarní
- Buddhismus
- Recenze knih
- Sloupec
- Koronacrisis
- kultura
- Deník
- Chodit s někým
- Týden
- Soubor
- K potápění
- Hospodářství
- Den v životě…..
- ostrovy
- Jídlo a pití
- Akce a festivaly
- Balónový festival
- Festival deštníků Bo Sang
- Buffalo závody
- Květinový festival v Chiang Mai
- čínský Nový rok
- Full Moon Party
- Vánoce
- Lotosový festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Festival ohnivé koule v Naga
- Silvestrovská oslava
- Phi ta khon
- Vegetariánský festival Phuket
- Raketový festival – Bun Bang Fai
- Songkran – thajský Nový rok
- Festival ohňostrojů Pattaya
- Expati a důchodci
- AOW
- Pojištění vozidel
- Bankovnictví
- Daň v Nizozemsku
- Thajská daň
- Belgické velvyslanectví
- belgické daňové úřady
- Důkaz života
- DigiD
- Emigrovat
- Pronajmout dům
- Koupit dům
- Posmrtně
- Výkaz zisku a ztráty
- Kinga
- Životní náklady
- holandská ambasáda
- nizozemská vláda
- Nizozemská asociace
- Zprávy
- Zemřít
- Cestovní pas
- Důchod
- Řidičský průkaz
- Distribuce
- Volby
- Pojištění obecně
- Visa
- Funkční
- Hopital
- Zdravotní pojištění
- Flóra a fauna
- Foto týdne
- Gadgets
- Peníze a finance
- Historie
- Zdraví
- Charity
- hotely
- Při pohledu na domy
- Isaan
- Chán Petr
- Koh Mook
- Král Bhumibol
- Žijící v Thajsku
- Příspěvek čtenáře
- Volání čtenáře
- Čtenářské tipy
- Otázka čtenáře
- Společnost
- tržiště
- Zdravotní turistika
- Milieu
- Noční život
- Novinky z Nizozemska a Belgie
- Novinky z Thajska
- Podnikatelé a firmy
- Vzdělávání
- Výzkum
- Objevte Thajsko
- Opinie
- Pozoruhodný
- Hovory
- Povodně 2011
- Povodně 2012
- Povodně 2013
- Povodně 2014
- Přezimovat
- Politika
- Hlasování
- Cestopisné příběhy
- Cestovat
- Vztahy
- nakupování
- sociální síte
- Lázně a wellness
- Sport
- města
- Výpis týdne
- Pláž
- Taal
- Na prodej
- Postup TEV
- Thajsko obecně
- Thajsko s dětmi
- thajské tipy
- Thajská masáž
- Cestovní ruch
- Jít ven
- Měna – thajský baht
- Od redakce
- Vlastnictví
- Provoz a doprava
- Vízový krátkodobý pobyt
- Dlouhodobé vízum
- Otázka víza
- Letenky
- Otázka týdne
- Počasí a klima
Sponzorovat
Překlady vyloučení odpovědnosti
Thailandblog používá strojové překlady ve více jazycích. Použití přeložených informací je na vaše vlastní riziko. Neneseme odpovědnost za chyby v překladech.
Přečtěte si náš celý zde zřeknutí se.
Autorská práva
© Copyright Thailandblog 2024. Všechna práva vyhrazena. Pokud není uvedeno jinak, všechna práva k informacím (text, obrázek, zvuk, video atd.), které najdete na těchto stránkách, náleží Thailandblog.nl a jeho autorům (blogerům).
Úplné nebo částečné převzetí, umístění na jiné stránky, reprodukce jakýmkoli jiným způsobem a/nebo komerční použití těchto informací není povoleno, pokud nebylo uděleno výslovné písemné povolení od Thailandblog.
Odkazování a odkazování na stránky na tomto webu je povoleno.
Domů » Pozoruhodný » Thajci naštvaní na sochy Buddhy na holandském záchodě
Thajci naštvaní na sochy Buddhy na holandském záchodě
V Bangkok Post je zpráva, že dva Thajci žijící v Nizozemsku zahájili na Facebooku kampaň proti obrazu Buddhy na veřejných záchodcích v Brunssumu.
Uživatelé Facebooku s názvem „Anuchit Pomthong“ a „Nok Ja“ zveřejnili fotografii na své stránce a uvedli, že protestují proti nestydatému použití obrazu Buddhy.
Vyzývají krajany v Nizozemsku, aby také protestovali proti tomuto výrazu, který je považován za urážlivý pro všechny buddhisty.
„Můžete nám pomoci sdílením a šířením tohoto příspěvku s obrázky Buddhy na veřejných toaletách v Nizozemsku. Požádali jsme zdejší úřady, aby je odstranily, ale nemají v úmyslu tak učinit,“ uvedli aktivisté.
Nyní také požádali thajskou ambasádu v Nizozemsku, aby to projednala s místními úřady, aby mohly být fotografie odstraněny.
Půjčovna BOELS
Mobilní WC je ve vlastnictví půjčovny BOELS. Tyto tzv. Bio boxy lze využít jako dočasné toalety. Podrobnosti o společnosti jsou vytištěny nad hlavou sochy Buddhy.
Jako umělecké vyjádření to mohu ocenit, jsou to krásné fotky (žádní blázniví „bezhlaví“ Buddhové nebo něco podobného, co vidíte v mnoha zahradnictvích). Dokážu ale také pochopit, že lidé považují umístění otisku za nevhodné. Zajímalo by mě, jestli by lidé také odmítli, kdyby byla zobrazena náboženská postava (Ježíš, Mohamed, ….)?
Mimochodem, myslím, že by bylo užitečné (také) protestovat u firmy, která toalety vlastní.
Nevkusná volba od BOELS. Ale především velmi hloupé. Nejprve se zamyslete, než něco takového natřete na záchod.
V tomto ohledu vyvolává asociace s thajskými školáky v nacistických uniformách, které také nejsou nijak zvlášť chytré.
Takže vždycky něco je.
Přesně tak, Petere.
Odvážil by se Boels umístit obraz Mohameda?
Reagovaly by místní úřady tak vlažně?
Myslím, že mezi krátkoprstou skupinou by během chvilky vypukla vzpoura.
V Nizozemsku se obraz Buddhy používá hlavně jako dekorace nebo něco v domě, zahradě, nebo v tomto případě obraz ulice.
Prostě si na to budou muset zvyknout, a když se jim to nebude líbit, stačí se vrátit do Thajska.
Už se dělá příliš mnoho hluku, mohamed v karikatuře, buddha na záchodě, baby jesus in yab yum, a můžeme pokračovat dál a dál!
Všechno je o ničem!
A majitel Boels pravděpodobně není častým návštěvníkem Thajska.
@Holland Belgium House, naprosto s vámi souhlasím. Také nechápu, proč se mnoho Holanďanů najednou zajímá o Buddhu. Musí existovat ti cizinci, kteří se náhle stanou katoličtějšími než papež a náhle získají inspiraci pro náboženské uvědomění. Když lidé ještě žili v Nizozemsku, byli lidé tolerantní, smáli se karikaturám Mohameda a sledovali „Umučení Krista“, ale teď, když je to najednou o Buddhovi a 2 frustrovaných Thajcích, jsou lidé najednou rozhořčeni. Ať si ti Thajci dělají starosti o vlastní týrání v Thajsku, třeba ty nelegální převozy psů každý měsíc, ať o tom ti 2 Thajci začnou kampaň v Holandsku. Myslím, že Buddhovi by se ty plakáty také líbily. Jak už to tak bývá, pěkný případ toho, kolik fanatických sledujících se nadchne pro něco, o čem by se dotyčný, kdyby ještě žil, vyjádřil úplně jinak. Je tohle ten tolerantní buddhismus, kterým se chlubí mnoho Thajců a mnoho expatů?
@Cú Chulainn
Mám jen představu, že ti, kteří jsou zde tak zaneprázdnění a nadšení, jsou lidé z NL, kteří žijí v NL se svým thajským partnerem, a ti, kteří žijí v Thajsku se svým thajským partnerem mnohem méně…
Přesně tak, Krung Thep, moje žena je Thajka a vůbec ji to nezajímá!
Je tu ještě něco jiného, Buddha má hodnotu jen tehdy, když je požehnán v chrámu podle Thajců.
Předpokládám, že se to nestalo s Boelsovým záchodem, takže je to jen obrázek, stejně jako fotografie krávy, ovce, tulipánového pole, auta nebo čehokoli jiného!
@KrungThep, uhh... novinový článek hovoří o dvou Thajcích žijících v Nizozemsku. Takže s jejich NL partnerem jsou to cca 4 osoby. Ale vzhledem k počtu rozhořčených reakcí se zdá, že jsou to více než 4. Jaký nesmysl, opravdu. Zase ať ti Thajci v NL protestují proti prostituci mládeže a těm transportům psů ve vlastní zemi. Vzhledem k předchozímu článku se více thajských bloggerů domnívalo, že byste měli respektovat stravovací návyky země, mnozí si mysleli, že konzumace psů v Thajsku by měla být námi akceptována. Lidé jsou nyní zjevně více rozhořčeni plakátem Buddhy než mnoha tisíci psů, kteří jdou každý měsíc z Thajska do Vietnamu a umírají tam za těch nejděsivějších podmínek. Respektujte tedy naše NL zvyky, že jsme oddělili církev a stát. Opravdu velmi pokrytecké, aby se vše, co se týká Thajska, najednou zahalilo do hávu lásky.
Je to o něčem, co je neuctivé a nejen vůči Thajcům, ale vůči každému buddhistovi na světě, podívejte se, že si koupíte sochu Buddhy od Blokker nebo Xenox pro vlastní potřebu, abyste ozdobili svůj domov nebo zahradu, nikdy vám to nikdo nebude slyšet o.
Ale je velmi ponižující zobrazovat Buddhu na veřejném záchodě, ukazuje to tak malý respekt a respekt je to, co v Nizozemsku v posledních letech tak horečně hledáme.
Ano, kopnete tím lidi do srdce a pak přijdete rovnou s tím, když se vám to nebude líbit, pak se vrátíte do Thajska (moje žena je také Thajka, takže by se měla vrátit, protože se jí to nelíbí?).
Toto říkáte tvrdě pracujícím lidem, které obvykle nikdy neslyšíte stěžovat si na nic a kteří projevují úctu ke všemu a všem, mohou prosím, aby pro jednou bylo slyšet jejich hlas, protože jejich Buddha je zobrazen na žlabu s močením.
V Nizozemsku by dnes mělo být možné všechno, což je podle mého názoru důvod, proč je Nizozemsko tím, čím nyní je, zemí, kde jsou normy a hodnoty ještě daleko.
A pokud byl majitel Boels častým návštěvníkem Thajska (což si myslím, že není), jinak by měl znát kulturu země a měl by vědět, že v Thajsku musíte dát ruce pryč od dvou věcí a to je král a Buddha.
Společnost Boels, možná bude lepší, když se nejprve ponoříte do náboženství nebo víry v budoucnost, než znovu podniknete tento druh akce. Nalepit Buddhu na veřejný záchod je ta největší urážka, jakou můžete buddhistovi urazit, ale dovedete si ji představit.
Vážený Johne H,
V celé mé reakci na tento článek není o vaší ženě řečeno NIC!
Za druhé, žiji v Thajsku již mnoho let (teď 15), s velkým potěšením as respektem k Thajcům, jejich kultuře a jejich zvykům!
Tyto toalety se však nacházejí v Nizozemí, zemi, kde výhradně používáme obraz Buddhy pro výzdobu, zdobení nebo podobně jako dům, zahradu nebo pouliční scénu!
Pokud však vaše žena nemůže žít s podobiznou Buddhy na ulici a tak se kvůli tomu zlobí, možná bude lepší se s ní přestěhovat do Thajska, protože něco takového se NIKDY nestane.
Jediný problém, na který narazíte, je, že od mnoha Thajců nezískáte žádný respekt a že ani průměrný Thajec nemá úctu k falangu!
A to je čím dál horší!
Co si například myslíte: falang nemůže koupit půdu ani za hotové?
Napadá vás například vstupné, které je pro cizince někdy až 10krát vyšší než cena thajské vstupenky?
Co si například myslíte o podvodech s půjčovnou vodních skútrů, podle definice VŽDY s cizinci?
Je to respekt? Můžu přidat pár dalších, ale pak se příběh tak protáhne.
Ne Jan H., pokud jde o respekt, myslím, že Thajci z našeho Nizozemska se mohou hodně naučit!
Doufám, že to moderátor neopráší, protože uvádím pár bodů, které bohužel nejsou o Thajsku příliš pozitivní.
T je krásná země pro život, ale pokud jde o respekt….. je to mnohem lepší v .NL.
Vážený Belgický Holland House,
Vím, jak to v Thajsku chodí, jezdím sem už více než 25 let.
Ale teď je to všechno vytržené z kontextu (moje žena neví nic o obrázku Buddhy na záchodě) Dal jsem to jako příklad vašeho návrhu, že každý, kdo kritizuje v Nizozemsku a nenarodil se zde, ale musí vrátit do své země.
Někdy v Thajsku nesouhlasíme s určitými věcmi, takže pokud to vyjádříme, měli bychom se vrátit do Nizozemska.
V Thajsku to samozřejmě není dobré (např. tvrdě bojovat s vodním skútrem) a samozřejmě to není o kreslených filmech, ale o vzájemném respektu.
Na všechno si můžeme vymyslet výmluvu, můžeme zapojit všechno, ale je otázka, jestli je to teď potřeba (i když věřím, že to firma Boele nedělala vědomě a plakáty samy o sobě jsou moc pěkné, jen ne na tom místě) .
Jako malá země bychom měli být vždy v popředí tohoto druhu akcí a nevím, co myslíte farangem, který nemá žádný respekt, ale od Thajců to chápu.
Mvg,
Jan H
Myslím, že máš naprostou pravdu člověče. Nizozemsko je Nizozemsko a Thajci ani nikdo jiný tam nemůže velet. Tam také musíme mlčet a rozhodně nemáme žádná práva jako farang, a ty dvě věci, na které se nedá sáhnout, platí jen tam, stále mohou držet lidi trochu hloupé a pod kontrolou, no tak.
@milý Jano, je to o PLAKÁTU Pomalu začínám mít pocit z toho všeho toho povyku kolem několika karikatur Mohameda.
@Jan, takhle nikdy nemůžeš dělat reklamu. Vždycky někomu šlápneš na prsty. Myslel jsem, že buddhismus znamená toleranci?
Cu Chulainn:
Inzerovat samozřejmě můžete, ale nemusíte, firma Boele to nedělala vědomě, myslím, že si jen myslela, že jsou to krásné obrázky.
A samozřejmě musíte být v naší společnosti tolerantní, ale to nic nemění na tom, že si můžete stát za svým názorem za věci, které jsou vám blízké a kterým věříte (pokud to zůstane nenásilné! !!)
Díky za vaši odpověď
Jan H
Příležitostí k inzerci je spousta, to se jistě obejde bez obrázků jakéhokoli náboženství.
Naprosto souhlasím s Janem (Jan H říká 22. ledna 2013 v 13:54 ) je to o respektu a o ničem jiném!
Samozřejmě, stejně jako v Nizozemí je mnoho věcí, které nelze nazvat dobrými, ale to vůbec není smyslem tohoto článku, takže zahrnout to podle mého názoru nedává vůbec smysl a dělá celou tuto diskusi nadbytečnou.
I já jsem byl v Thajsku mnoho (22 let) a vůbec nevím, co myslíte farangem, který nemá žádný respekt, ale také to chápu od Thajců. Pokud budete uctiví, vrátí se vám to, ne?
Umístění obrázků Buddhy na tyto bioboxy nemá vůbec nic společného s reklamou, ale je to pouze dekorace.
Ať se všichni tito lidé starají o opravdu důležité věci a ne o něco tak malicherného. Získejte život!
Jak už tu bylo napsáno v jiných komentářích, pravidelně vídám thajské mladíky s nacistickými košilemi. To se velké části Evropanů nelíbí. Ale opravdu si myslíte, že Thajcům záleží na tom, co si o tom myslíme?
Dost krátkozraká reakce.
Faktem je, že mnozí z nás chápou, že to pro buddhisty opravdu není vhodné.
Na rozdíl od jiné skupiny, která reaguje spíše, jak bych to řekl, jinak, buddhisté nebudou.
Snaží se rozumným způsobem sdělit, že tento druh podnikání není pro Thajce mimo jiné opravdu příjemný.
A reakce, že když tohle nechtějí, tak se prostě vykašli, podle mě postrádá smysl.
Samozřejmě můžeme také projevit určitou úctu k jakékoli víře, kterou máme, že? Ale v dnešní době musí být všechno možné a možné... Uznávám, že někdy zachází příliš daleko zakazovat nebo odstraňovat výrazy jen kvůli zachování míru, ale určitě to také může zajít příliš daleko. Osobně si myslím, že toto tvrzení zachází příliš daleko a rozhodně o něčem je! Doufám tedy, že dotyčná firma biobox odstraní.
Holanďané nejsou buddhisté. Většina lidí bude vidět plakát Buddhy pouze jako dekoraci a nebude mu přikládat žádnou hodnotu. Nemusím respektovat jiná náboženství, maximálně přijmout.
Pokud věříte v Buddhu, Mohameda, Boha nebo kohokoli jiného, pověste si doma na zeď modlitební obrázek a dejte mu hodnotu, kterou mu přikládáte, a ostatní lidi nechte na pokoji.
Obrázek je obrázek a má pouze význam, který mu lidé přikládají. Nemyslete si, že tím pronajímatel krabic myslel něco urážlivého. Pravděpodobně si myslel „pěkný obrázek, pěkná barva na tak nudný záchod“.
Pokud žijete v Nizozemsku, je nejlepší přijmout holandské normy a hodnoty a to zahrnuje stále méně víry. Věřte, že je vám doma příjemně.
U mě doma jsou sošky Panny Marie a misky na svěcenou vodu na záchodě, u známých panenky ve skle, které můžete zatřást a pak bude sněžit, u jiného jsou kouzla na zdi. Všichni se prostě baví.
Pokud žiji v Thajsku, musím dodržovat thajské standardy a máte tam mnohem méně svobody než v Nizozemsku. V Thajsku jsem byl často ohromen množstvím nacistických vlajek visících ve všech druzích zábavních podniků. Na Facebooku jsem viděl fotky Tokia, kde se restaurace jmenují Hitler a jsou ozdobené nacistickou vlajkou, v Thajsku všude vidíte motorkáře s nacistickými emblémy a vyznamenáními SS. Jsou jich plné trhy.
Už jste někdy položili kritickou otázku v baru/restauraci, proč byly Hitlerovy obrazy pověšeny na zeď? Dostal jsem odpověď, že je to problém vašich Evropanů, ne nás, pro nás je to dekorace jako každá jiná vlajka nebo obrázek. Čeho se obáváte?
Takže právem... čeho se bojíš... Mám souseda v Holandsku se zahradní sochou známého Francouze stojícího před jeho venkovním záchodem. Francouz by se jistě urazil.
Celkově vzato nevidím žádnou námitku proti obrazu Buddhy nebo Ježíše, Napoleona nebo Churchilla nebo kohokoli jiného na zdi nebo jiném místě. Thajec ve své zemi také není příliš citlivý na věci, které nezná, nerozumí jim, to není jeho věc.
@Ferdinand, myslím, že tohle je nejlepší komentář. Také mě překvapili motocyklisté v Thajsku, kteří jezdí s modelem německé ocelové helmy. Ti Thajci se také nezajímají o to, že německá ocelová přilba byla zodpovědná za miliony mrtvých. Ale pak najednou neslyšíte Holanďany. Stejně jako u krmiva pro psy je jakákoli kritika Thajska odmítnuta jako respekt k thajským zvykům a obyčejům. V Nizozemsku jsme po staletí bojovali za oddělení státu a církve (náboženství) a jsem na to hrdý. Opravdu všem těm rozhořčeným Holanďanům připadá ta fotka tak šokující? Je to jen krásný plakát Buddhy, kterého bych chtěl mít. Ti Thajci, pokud jsou tak dobře etablovaní v Nizozemsku, by měli vědět, že s náboženstvím jednáme úplně jinak než v Thajsku. Není v tom vůbec žádný úmysl urazit. Plakát byl jen dekorace. Opravdu, povyk pro nic. Těm Thajcům také nevadí, že polovina Evropy v minulém století měla za nacismu miliony mrtvých, ale přesto lze v Thajsku najít nacistické obrázky nepřeberně. Kde jsou teď ti rozhořčení Holanďané?
Milý Ferdinande,
Jediné, co musíte udělat, je vymýšlet nejrůznější příklady, abyste nemuseli přiznat, že tímto jednáním společnosti Boels lidi urážíte.
Také pocházíte nebo žijete v Thajsku, proto mě tak překvapují některé reakce ostatních, ne nadarmo do Thajska míří dvě stě tisíc Nizozemců ročně.
A proč tam chodíme, počasí je pěkné, jídlo je vynikající a lidé jsou tak milí, laskaví a ochotní, a to má tolik společného s buddhismem.
A pak můžete vymýšlet všemožné příklady toho, co v Thajsku není dobré, jako jsou nacistické vlajky (v buddhismu a hinduismu se symbol svastiky nebo svastika, jak tomu říkáme my, po staletí používá jako posvátný symbol).
Protože nemáte nic společného s náboženstvím nebo způsobem života, jsou tyto obrázky jen obrázky pro vás, ale pro buddhisty je to víc než jen obrázek.
Nemusíte respektovat náboženství nebo způsob života, ale můžete projevit trochu respektu k lidem, kteří vyznávají náboženství nebo způsob života.
Naprostý souhlas s Holland Belgium House. Bouře v šálku je vždy něco, co mohou ostatní přepadnout. když postaví stromy na záchody, tak milovníci přírody mají špatnou náladu a když na to postaví sportovní auto, nadšenci do aut jsou zraněni… vyrostou
Je to život podle Buddhy, vydírání a vydírání lidí, korupce, znásilnění, vraždy, o kterých čteme každý týden, tolik úmrtí při dopravních nehodách kvůli pití, džaba? Čeho se obáváme, když to Thajci nedělají sami? Jdi do chrámu a všechno bude zase v pořádku, pojď! Tady v Nizozemsku je cílem každého a nikdo si na to nestěžuje. Nyní se do pohledu dostává Buddha a my pípáme. ať se každý zaměstná tím svým, ty jsi zaneprázdněn!
Respekt to je vše.
A pokud nevíte, o čem mluvíte.
Pak nic neříkej, to je mnohem lepší, než říct, že tomu nerozumíš.
Vypadá to tak hloupě.
To říkáš moc dobře, Respekt!!! Pokud jste to pochopili trochu lépe, na pár příkladech uvidíte, že někteří lidé, kteří mají k buddhismu tak blízko, si nás vůbec nemohou vážit ( Viz příspěvky o Phuketu ). Pěkně ty lidi chraňte, já se na tom určitě nepodílím, ale takové lidi ignoruji. Výhodou je, že se s takovými lidmi nemusím pouštět do diskuze a nemohu tedy způsobit žádné problémy! Jsem hloupý, co říkáš (mluvím o respektu), proto mě baví žít v Asii se svou rodinou a je mi teprve 40! Taky tam nemůžu pracovat...
Mám podezření, že tito dva Thajci ještě nejsou úplně etablovaní. Ale samozřejmě mají právo na svobodu projevu. Možná je užitečné získat ještě více pozornosti pro jejich protest: malování obrazů Ježíše a Mohameda na dvou různých místech.
Jsem chvíli v Holandsku, co dělají ti Thajci? Vypadá to pěkně, fakt mě to netrápí, že se zajímají o jiné věci, které se dějí v thajštině. V nejšpinavějších nevěstincích s nezletilými v BKK, Pattayi a Phuketu jsou velcí Buddhové.
@Jacku, správně, Thajsko je známé jako ráj pedofilů. Byl by tomu Buddha také nakloněn? Ať se Thajci zaměří na to a na zločin spojený s masovou prostitucí. Ale ano, vydělávají se tam pěkné peníze, takže Thajci mlčí. Na těch dvou záchodech si zřejmě nemohli nic vydělat. Ti 2 Thajci měli dobrého učitele v mnoha muslimech v Nizozemsku, které také neustále něco rozčiluje. Co ti zbývá zůstat v tom bezbožném NL, zeptal bych se toho Thajce?
Promiň, ale o co jde? Určitě je téma stále o obrazu Buddhy na záchodě? Je škoda, že se na tomto pěkném blogu (a zdá se, že budou přibývat) příliš často podobné nesmyslné komentáře.
Lidé, kteří reagují tímto způsobem, jsou až příliš šťastní, když předstírají, že jsou fanouškem Thajska, ale stejně to raději rozdají, a ne, po tolika letech jsem se na Thajsko dlouho nedíval přes růžové brýle. čas. Ale rozdávat to tímto způsobem, to už je pro mě opravdu moc daleko.
Naprostý souhlas s Jackem a Cu! Čeho se Thajci obávají? Ať se skutečně starají o mnoho zneužívání ve své vlastní zemi, jak zde již bylo řečeno.
Ale ne, jako fanoušek Thajska nemůžete o Thajsku říct nic špatného! Jaký nesmysl!
To je těžké téma, myslím, že tato společnost o tom neví
když to vidíte, je to velmi zraňující a neuctivé k těm, kteří věří v Buddhu
Rozumím tomu, ale myslím, že tím není míněno nic zlého, obrázky
postavte se čelem ven, pokud je tomu tak i uvnitř
ano, pak si myslím, že byste si to měli pečlivě promyslet, než to odstraníte,
hodně štěstí s tímto krokem,
Pascal.
Chápu, že na to ty thajské dámy reagují, že se s tím nic jiného nedělá, ale zase je to charakteristické pro Holandsko.
Kdyby na něm bylo jen jméno ALLA, zasáhla by i vláda.
Proč diskriminace
Vlastně si myslím, že to trochu rozzáří panorámu města, lépe než nudný zelený nebo šedý kontejner. V Evropě je obraz a figurky vnímány mnohem spíše jako dekorace. Když jdete do kavárny v Nizozemsku, často vidíte sochu nebo obraz Buddhy, což je spíše spojeno s „relaxací“; Myslím, že existuje mnoho příkladů takového použití Buddhy.
Mimochodem, zajímalo by mě ... .. pokud jde Thajec na záchod, nejprve by si sundal náhrdelník s často buddhou relikvií nebo obrazem Buddhy, než půjde na záchod nebo je nechá sledovat a ze vzduchu užívat?
Vážená redakce, psal jsem i na magistrát a Boels
okamžitě obdržel zpět zprávu od magistrátu i Boulders
toto je jejich odpověď
Vážený pane / paní,
Poslední dny jsme dostali spoustu reakcí kvůli tomu, že máme záchod Bio box s obrázkem Budhy.
Vyrobili jsme tento Bio box, aniž bychom si mysleli, že poškodí nebo urazí jakékoli náboženství naší skupiny lidí.
Boels nikdy neměl v úmyslu někoho těmito krabicemi urazit.
Jako společnost jsme se rozhodli stáhnout tyto krabice s obrázkem Budhy z trhu a chtěli bychom se hluboce omluvit všem uraženým.
Met vriendelijke Groet,
Boels Rental BV
Přečtěte si tuto zprávu: https://www.thailandblog.nl/ingezonden/boels-biedt-excuses-aan-voor-boeddha-toiletversiering/
Jak hloupá může být taková společnost, nedali na ni obrázek proroka Mohameda ani sochu Krista. Brrrrrrr parta amatérů.
Budismus není náboženství, je to způsob života. Ve vnímání Thajce má respekt jiný význam. Velmi odlišné od toho Holanďana. Smysl pro čest a ztráta tváře jsou také rysy, které se mezi Nizozemci liší. Mít dlouhé prsty u nohou je něco osobního. Rozzlobenému Thajci bych řekl: „Následovník Buddhy musí stimulovat to krásné v sobě, vymazat ošklivé“.
Boels Verhuur BV, zasloužil jste si můj respekt rozhodnutím, které jste učinil
S pozdravem,
Pascal
Souhlasím s mnoha komentáři, které tvrdí, že to považují za neuctivé. Souhlasím. Ale jsem přesvědčen, že Boels Verhuur to udělal bez jakéhokoli postranního úmyslu a chtěl pouze rozjasnit pouliční scénu. Myslím, že Boelsova reakce na odstranění těchto toalet s obrázky Buddhy je skvělá! Komplimenty Boelsovi
Umím si představit, že jsou lidé, Thajci i nethajci, kterým se to nelíbí
fotka Buddhy na veřejné toaletě. Nicméně si myslím, že je směšné odpovídat, pokud se vám to nelíbí, vraťte se do Thajska. Také si myslím, že je nesmysl zahrnout témata jako dětská prostituce. Už se proti tomu hodně protestuje a není důvod proti ničemu neprotestovat, dokud to nebude vymýceno.
Moderátor: Milý komentátor, dostáváš všelijaké věci. Už to není o tématu.
Na toto téma bylo řečeno vše, diskusi uzavíráme. děkuji za vaše komentáře